Har du sett??? ;-)

Har du fulgt med på tv i det siste? Ikke? Ikke en gang på Tv FEM? For der er nemlig en av våre Kjendiser i gang med å gjøre  seg bemerket!!  

Kjerstisandnes.blogg.no er i full sving inn i finaleuken på “Kake-krigen”. Hun gikk ut av semifinalen med det gule forkleet, som betyr at hun fikkk rett til å delta i finale-uken.  “With a licence to kill”…liksom 😉 Hun kan hvertfall gjøre det stort i finaleuken! Og jeg anbefaler alle som ikke har fått sett før, å se i kveld

BIldet er innhentet til Tv fra da hun ble jaktet på av paparazzier rundt i Oslo i sommer 😉 

 

Altså på Tv FEM- kl 20.30 

 

Har du fulgt med? 🙂

 

 

 

22 kommentarer
    1. MyVidaLoca: Ja, skjønner, jeg hadde heller ikke giddet betale noe ekstra. Det er ofte mange nok kanaler som det er, og jeg har litt samme forhold som deg 😀 Surrer og går mens vi driver med annet her 😀 Men heldigvis er denne i pakken, og jeg får sett. Litt gøy når man kjenner folk litt 🙂

    2. Ja, eller jeg må betale ekstra for å få den kanalen og fler andre, men gjerrigknark som jeg er så gidder jeg ikke det, hehe.. Ser ikke så mye på TV faktisk, den står som regel bare så surrer og går i bakgrunnen her..

    3. MyVidaLoca: Æsj, så dumt da 🙁 Jeg traff KJersti i sommer, knakende flott jente 🙂 Hun gikk videre i dag også, ingen røk ut i dag, så da blir det like moro i morgen 😀 Mange som følger med fra blogg tror jeg.

    4. Engla: De var akkurat ferdig nå, og INGEN røyk ut i dag 🙂 PUH!! Det var bra 🙂 Så blir det moro å se i morgen 🙂 Håper du er litt mer i slaget nå utpå kvelden, skjønte du hadde hatt en litt sliten dag.. Men nå er det snart natta, og i morgen en ny dag 🙂 Klemmer <3

    5. Fikk det ikke med meg i dag heller jeg, men håper det gikk bra med henne 🙂
      Ænsker deg en fortsatt fin kveld oh håper det går bra med deg også fineste frodith <3
      Klem fra Engla

    6. Synne: Så bra 🙂 Ja vi følger meg her også 🙂 Jeg møtte Kjersti et par ganger i sommer, når hun var i Oslo. Det var så koselig 🙂 føles som jeg har kjent henne alltid 😀 Så nå gleder jeg meg 🙂 Heia Kjersti!! 🙂

    7. Livsrom: Kjempeklar jeg også 😀 SKal bli gøy, fikk bare sett to episoder forrige gang, men det var de to siste 😉 Så jeg så hun kom til finalen 🙂 Heia Kjersti!! 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 Klemmer <3

    8. zentia: Ja, du burde se 🙂 Kjersti er ei kjempefin jente 🙂 Og hun er jo mat-bloggeren øverst på listene på 40+ gjengen 😀 OG i sommer var hun og tok opp i Kake-krigen, og jeg traff henne etter hun hadde gjort det, men hun sa INGENTING om hvordan det gikk, så jeg ANER ikke hovrdan det gikk, hun har jammen klart å holde kjeft om alt .-D Det hadde ikke jeg klart 😀

    9. frokenfjeldberg: Ja, det håper jeg også 😉 Vi har heldigvis FEM her, hadde ikke på sykehuset, så fikk ikke med starten, men fikk med etterpå, da jeg kom hjem. Og så to episoder 🙂 Og nå er hun i finalen 🙂 MORO!! Håper også hun tar kaka 😀 Klemmer <3

    10. deveny: Ja, gøy 🙂 GJør det, moro å følge med på henne. Kjersti er kjempekos, jeg traff henne to ganger i sommer når hun var på Norway Cup med ungene. Kjempefin jente 🙂

    11. Fru Stussli: Ja, opp med flagget 🙂 Jeg har tatt fram sjokoladen 😉 Den mørke med havsalt 😉 OG lue kommer til familien Stussli i morgen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg