Dette er folka sine det tenker jeg… :-)

Av og til eller ganske ofte får jeg lyst til  å trekke fram noen folk i lyset og skryte litt av de. Jeg liker det jeg! Fordi da blir folk ofte veldig glad, og jeg blir ganske så glad selv også 🙂 Zentia, som er en av mine bloggvenner her inne, ønsket at vi kunne anbefalle noen blogger vi leste, og jeg følte meg veldig beæret over  å være på hennes liste. Jeg har jo ofte en slags blogg-anbefalinger jeg, med disse bursdagsinnleggene mine, men hadde lyst til å følge anbefalingen til Zentia, så her kommer en liten en. Hun lurte egentlig på HVILKE blogger vi leste. Og jeg må bare si at jeg leser nesten alle bloggene som kommer inn på feeden min hver dag, og kommenterer de fleste hver dag også.  Men å ramse opp navnene på alle bloggerne jeg har på vennelsiten, ser jeg ikke som noe poeng. Derfor har jeg valgt meg ut noen av mine nyere blogg-venner, og i tillegg noen jeg har tegninger til fra før 🙂 Jeg leser og liker altså MANGE i tillegg til de som er nevnt i dag, bare så DET er sagt 🙂 og flere anbefalinger kommer nok ved senere anledninger 🙂

Først ut er 

tattavkvinnene.blogg.no


 “Tattavkvinnene”-Sara er EN av de yngste bloggvennene jeg har, men ikke DEN yngste 😉 Hun er 21 år, virker som ei bevisst og reflektert jente. Hun studerer media, og er stadig å finne med fotoapparat eller filmkamera virker det som. Hun virker seriøs i forhold til studier, men også reflektert og moden i forhold til levet generelt. Hun har en blogg som jeg synes er variert og det er alltid artig å ta en tur inn til Sara. Her kan du finne alt fra filmanbefalinger, ting å finne på i byen til en rimelig pris,  anbefalinger av steder å reise, meninger om diverse og litt om hverdagsliv. Det viktigste er ikke altid temaet heller, men måten Sara uttrykker seg på. Hun gir av seg selv, uttrykker seg  godt og tar seg tid til de som leser bloggen henens. Hun kommer godt gjennom bloggen sin på en måte,og man får inntrykk av at hun er nær. Sara er ei flott jente,  og hun har alltid en koselig  kommentar på lager når hun selv er på besøk  hos meg 🙂

 

 

frokenfjeldberg.blogg.no

Frøken F er ei sprudlende jente som er bosatt i hovedstaden noen uker til. Men hun står snart på farten. Hun koser seg med livet, lar ikke livet gå fra seg for å si det sånn. Og vil hun ut å reise, ja så gjør hun det, hvis det føles mest riktig for øyeblikket. Frøken F eller Benedicte er varm og blid, og sprudler stort sett som en flaske med champagne på bloggen sin.Jeg kan nærmest høre latteren hennes trille , der hun sitter og skriver sine små morsomme innlegg. Man får seg alltid en liten latter, og hun liker å spre glede og smil. Samtidig virker hun varm og følsom, og det er også dager da hun sier i fra at latteren ikke er der, men at hun er innom en tur likevel. Benedicte byr på HELE seg, og virker å være energisk og ha stor appetitt på livet 🙂 Hun skriver godt, og det er lett å følge hennes små krumspring i hverdagen, i måten hun skriver på.  🙂 Herlig jente 🙂

 

 Ellers har vi jo 

zentia.blogg.no,

som har fått eget bursdagsinnlegg hos meg før

 

 whatwoudnemido.blogg.no

 stussli.blogg.no og englas.blogg.no

cynaracarduncculus.blogg.no

 

 

 

mirah.blogg.no

 

inneuteferdig.blogg.no

 

 

kjerstisandnes.blogg.no

og ikke minst 

blogg-søs

ladyaugust.blogg.no

 

Da håper jeg du har fått noen hye blogger å lese, og jeg er nok snart tilbake med noen flere 😉 Tar tid å lage tegninger…

 

 

60 kommentarer
    1. passion4lifeandtravel: Håper at Julian er i form snart, det er grusomt at en så ung gutt skal ha det sånn 🙁 Og ja, VI vil jo gjerne være helt tipp-topp og i full fart hele tida, men vi må visst bite litt i gresset innimellom alle sammen :-/ Men jeg lar det ikke TA MEG, ikke tale om! Blir ikke bedre av for mye sutring, men jeg tillater meg LITT syting…innimellom 😀 Kjempeklem tilbake <3 og god bedring til Julian

    2. Ja, jeg følger med deg,vet duselv om jeg har ikke vært like aktiv på kommentarfronten som jeg pleier, men det er fordi jeg er litt lei meg om dagen, jeg også… og at jeg har måttet prioritere noe annet enn blogg ennå mer enn ellers <3
      Synes det er trist at Julian er sengeliggende på femte uken, og det har vært flere sykehus/legebesøk :-(...men, han er tapper og optimist, og rocker seg nok snart til skole og DJ jobbing :-)...og jeg planlegger nye reiser <3
      Godt å høre at at humøret kom seg, i blant når en ikke er på topp helsemessig, så føles det ikke alltid så greit, vi vil jo aller helst være på topp hele tiden...
      Kjempeklem til fineste deg <3

    3. passion4lifeandtravel: Takk Mette, jeg har vært litt puslete i dag, som du tydelig har fått med deg også.. ganske så andeaktig.. men det har tatt seg opp veldig i løpet av dagen. Kommer et lite innlegg i morgen om det. Jeg strir litt med arrvevdannelse innenfor huden. Og det har påvirket meg litt. Men det går over igen. Og humøret kom seg hvertfall betraktelig 🙂 Ja, det var moro å tegne disse to 🙂 Og flere skal det bli 🙂 Når jeg får ånden over meg 🙂 Stor klem tilbake <3

    4. MyVidaLoca: Mange fine blogger 🙂 Og jeg har flere på lista, når jeg får tegnet litt 🙂 Det er moro å tegne og skrive litt om folk etterhvert som man kjenner folk litt 🙂

    5. zentia: Men jeg liker å tegne da, så skal nok bli flere,må bare få litt tid på meg. Nå er jeg litt pjusk om dagen, og ikke helt meg selv, så energien er ikke i 100, ergo blir det litt færre tegninger også 😉 men gleder meg til å begyne FOR FULLT igjen 😀

    6. zentia: Jeg har flere også som sagt, men får ta litt av gangen, og liker å ha tegninger til 🙂 Blir litt artigere da 🙂 Så her skal det tegnes mer.. en annnen dag 🙂

    7. Åh så fint du tok utfordringen! Syns det er så stas å sjekke ut nye bloggere og det er koselig å skrive koselige ord om folk man liker å følge med=D
      Takker og neier for at jeg kom på din liste=D

    8. Klart man blir glad av så fine ord 😀 Ja, du treffer virkelig alltid blink med de! Enten det hverdagssituasjoner du tegner eller det er folk 🙂 Så bra, da skal jeg lage et lite innlegg med mine favorittblogger en dag! Låner et morsomt bilde til innlegget, men presiserer at du har laget det 🙂
      Klem <3

    9. eljos: Så herlig Eljos, at du fyker rundt med den lua, og LIKER den til og med 🙂 Da passet den da skjønner jeg 🙂 Ja, kos deg innom disse bloggene. Moro å anbefale noen nye, og koste meg veldig i går med tegning 😉 Ha en fin vinterkveld 🙂 Klem <3

    10. Helge: Ja, det går med en del tid, så jeg skjønner godt at du fokuserer på NOEN bare, for da blir man mer kjent med DE. Jeg har som sagt flere jeg gjerne vil anbefale, men jeg må tegne de først, da blir det mer artig 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    11. Tatt av kvinnene: Så koselig at du ble glad Sara, det er jo sånn jeg oppfatter deg da 🙂 Og følte jeg fikk til tegningen litt på dere begge to egentlig 🙂 Og deg hadde jeg mye ting jeg kunne ta med 🙂 Det er bare å låne tegninger av meg 😉 Jeg har jo stadig tegninger av meg selv i RARE situasjoner jeg 😉 Du får titte litt hvis du trenger en gang 🙂 Mange koselig bloggfolk videre på lista også 🙂 Ha en fin ettermiddag 🙂 Klem <3

    12. Ja takk, jeg skal innom disse bloggene i løpet av kvelden, og kanskje i morgen. Og ellers hadde jeg på meg lue i dag, en kjempenydelig og varm lue, tusen takk. Nå kan det bare bli vinter!

    13. Nemi Rebella: Ja, vi har mange samme folka, og er en fin liten gjeng 😀 Jeg har ikke SÅ mange på vennelista mi jeg, så skal nok lage noen anbefalinger av flere. Jeg må bare tegne litt først 😀 Det er veldig gøy å tegne folk, men må liksom finne noe spesielle ting eller trekke, og så sette i gang 😀 Dagen er sånn passe.. gått hjem tidlig… Er i fasen med arr-vev-dannelse i halsen, og det føles som jeg har adamseple 😛 Ser sånn ut også.. SER og kjenner hvert svelg.. Men det skal visst være sånn etter 14 dager, og en stund framover. Får smøre meg med tålamod! Blæh! Det er jeg dårlig på altså. Men jeg skal ikke klage egentlig, det skal visstnok gå over igjen det her 🙂 Håpr du har en fin dag, og få malt litt 🙂 Det er vel noe vi ikke har fått sett? Er det ikke 😀 ? Klemmer <3

    14. Masse koslig folk som er på blogg, jeg følger bare noen av de. Av de du trekker frem her leser jeg frøkenfjeldberg og Lady August og selvsagt din. De har kjempefine blogger begge to. Leser noen til men de er ikke med i lista di. Burde kanskje ha lest flere men av og til tar blogger litt tid. Men man blir kjent med nye folk på denne måten, og deler ting og erfaringer om mange ting, kan være musikk, matoppskrifter eller en fin reise. Ha en fin aften….

    15. Åå, Frodith! Dette er noe av det koseligste noen har skrevet om meg noen gang 🙂 Tusen takk for en kjempefin anbefaling! Fantatisk bra tegning også, både militærjakken, det røde skjerfet, de høye sko og kameraet er med! Kunne ikke vært mer meg 🙂
      Veldig hyggelig å gjøre en sånn anbefaling av bloggvennene sine, vil mer enn gjerne gjøre det samme! Tror dessverre ikke jeg får til å lage så fine tegninger som deg da. Kanskje du har laget en av deg selv eller har et bilde her på bloggen jeg får lov til å bruke?
      Skal også ta meg en tur innom de jeg ikke har vært innom før 🙂

    16. ninaoglivet: Ja, det er ikke like lett å få til alltid, sånn er det bare 🙂 Ja, jeg ser vi har mange av samme 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer <3

    17. Alle disse bloggene leser jeg og prøver så godt som jeg kan, å lese igjennom alle vennene mine her inne. Har en dog vært slitt sløv de siste dagene med å være her inne, pga mye som skjer i heimen 🙂
      Ønsker deg en flott dag 🙂

    18. karenmarenmette: Ja, jeg priorieter faktisk å lese blogger jeg også, foran noen andre ting 🙂 Jeg REKKER liksom alt uansett 🙂 Og det gir meg som regel mer energi 🙂 Ja, fint å få noen nye man kan snuse på også 🙂 Og jeg har jo som sagt mange flere på lista mi, og jeg ser nesten hver dag innom alle på vennelista, hvis de er på feeden. Men man får anbefale noen av gangen 🙂

    19. Dette var kjempe artig. Nokre eg allereie les og nokre nye eg må utforske:: Tusen takk, dette er heilt super, kult og veldig raust at du gjer. Det inspirerer.. Dette er artig. Den idèen lånar eg av deg ein annan dag. Er so herlig dei dagane eg har tid og har energi igjen til å sette med ned med maskina og prioritere å lese andres gode inspirerande innlegg. Blitt sjeldan no når eg er opptatt med kurs på dagane. Men ein må liksom finne tid og prioritere det som gir energi i kvardgaen og det er nærmast like viktig for meg å skumme gjennom blogginnlegga som å lese nyheiter. Får jo mykje dagsaktuell informasjon også gjennom fine bloggvennar 🙂 er so glad for å ha kome inn i fine blogg.no`s bloggverden: takk til alle dykk fine !! Gode frodith

    20. Backside: Så kos at du likte det 🙂 Jeg har mange flere på lista mi, men har ikke tegninger til de ennå 😉 Og jeg synes ikke noe poeng å bare ramse opp 50 navn fra blogg-venne-listen, så de kommer når jeg får ånden til å skrive om folk, og tegne dem i tillegg 🙂 Håper du får en fin dag også 🙂 Klemmer <3

    21. Lisbeth Pedersen: Jeg har mange flere på listen min som jeg liker å lese også, de kommer etterhvert 😉 Når tegninger er på plass 🙂 Mest moro da:-D Ha en fin onsdag du også 🙂 Klememeribøtterogspann <3

    22. frokenfjeldberg: Ja, jeg prøvde å få den til å likne litt da, med alt egentlig 🙂 men har ikke mange bilder å gå utifra, bare noen, og det bildet på profilen er så fint 🙂 så det var utgangspunktet 🙂 klemmer tilbake <3

    23. Min matgale verden: Å din heldiggris som har fri 🙂 OG baker. Jeg skal tidlig hjem i dag, for halsen strammer… men jeg skal IKKE bake 😀 Men jeg skal se på krigen, det er sikkert 😉 Ja det blir en del tegninger etterhvert. Kanskje jeg må lage en ny en av deg, tror nesten det.. jeg har jo blitt bedre på å tegne etterhvert. Men liker litt den blafrende luggen og Bonnie også 🙂 Stor klem med sol i, herfra <3

    24. Mariann Sæther Tokle: Så gøy at du synes tegningene min er fine.. De kommer seg.. har jo øvd et år nå… 😉 Ja, det er greit å anbefale noen blogger. Som sagt har jeg MAAAANGE flere på listen, jeg er innom og kommenterer hos alle på feeden min en gang i løpet av dagen.. NESTEN alltid.. Og mange flere kunne vært nevnt her. Men ikke noe poeng med 50 navn på en liste liksom… Men morsomt å ta de jeg har tegninger til.. Og jeg får jo tegnet stadig flere 🙂 Jeg har vanligvis morgeninnleggene ute kl 6.30… bare i syke-perioden jeg var litt mer treg i avtrekkeren 😀 Ha en fin dag Mariann <3 Klem <3

    25. Oslopadde: Hei padda mi :-)Jeg har tatt meg en pause her. Halsen oppfører seg som jeg har fått adamseple…Ekkelt. Skal visst få arrvev nå… Nei, du er jo ikke den som leser MEST blogger kanskje, men VELDIG hyggelig at du leser min 😀 Ha en fin dag lille grodan. Klemmepaddeflatklemmen <3

    26. frokenfjeldberg: Ja, håper du ble litt glad, og synes tegnngen og beskrivelsen passet 🙂 Jeg satt lenge med bilde av deg, fra profilen din og prøvde å tegne deg 😀 Ikke lett skjønner du, men følte jeg fikk med noen trekk i det minste 🙂 Har du grønne øyne forresten? Ser sånn ut på det bildet? 🙂 Stor klem tilbake <3

    27. Fru Stussli: Uff, stresstraveldag, ikke så bra… Men litt koselige ting du skal antagelig også 😉 Og vi gleder oss masse til Herren skal ha kalender i desember. JEG er spent!! 😀 Stor Frodithklem i full fart tilbake <3

    28. ladyaugust: Ja, jeg tror sovedyr blir tingen framover 😀 Bare litt sjokolade innimellom, det høres helt riktig ut 😀 he-he. Håpåer du får en flott dag søs, kose deg med sola, krokkiser og hva enn du skal gjøre <3<3 klemmeflat<3

    29. Vanja: Ja, jeg leser som sagt mange blogger hver dag og mange andre enn disse jeg liker godt også. Men hadde lyst til å trekke fram to nye 🙂 Pluss de jeg hadde tegninger til 🙂 Her er det sol, og jeg koser meg så godt jeg kan 🙂 Er på jobb, har en liten pause nå,og skal gå tidlig hjem. Ha en flotters dag Vanja <3 Stor klem <3

    30. Masse flott blogger, og ikke minst flotte tegninger:) Jeg baker for full musikk, eller, jeghar egentlig ikke musikk på, jeg bare baker. Ene gutten har og fri, han skal snart ut og kjøpe mer smør og fløte, i kveld blir det fullt hus til kakekrigen, og hadde du bare bodd nermere, sa hadde du vært en selvskreven gjest!! Ha en fin dag. kake-klemsådetholder:)

    31. Ja, du er superflink med tegningene dine, de er råtøffe, men det har jeg sagt før. Jeg leser ikke så mange blogger, men noen av de du har der er jeg innom ganske ofte, og så din da. Jeg har og en annen som jeg prøver å være innom på en annen portal. Og du er jo så tidlig oppe, helledussan. Jeg strever meg opp 8.30 og sitter foran lyset mitt her som en amøbe til jeg våkner litt:))

    32. God morgen 🙂 Ser du anbefaler blogger her. Jeg må vel innrømme at jeg ikke er så bloggete, men det hender at jeg stikker innom noen av dine anbefalinger 🙂 Dette blir moro å lese etterhvert. Haveaniceday 🙂

    33. ÅÅÅ du søte Frodith. Tusen takk for meget treffende og passende beskrivelse av meg og mine skriblerier..hihi hihi Nå ble jeg rørt..<3;O) Ha en nydelig flott dag og så håper jeg slasken kommer slentrende i dag også..;O);P STor varm rørt klem Benedicte<3

    34. Hei på deg
      Her var det noen nye jeg må sjekke ut, men det blir etter denne stressetraveldagen:-)
      Tusen takk for link til Stusslibloggen. Den er jo litt treig om dagen. Er stressefrua og aldri helt rekker. Hun satser derimot på å kommer sterkt i desember 😀 Da med adventskalender fra Herren (ikke han der oppe, men han skjeggete hun deler livet med)
      Ha en finfin dag fineste frodithen <3
      Store Stussliklemmer

    35. Da blir vi sovedyr i helga og DET er jammen fint, bare opp å spise litt snop på lørdag og så under dyna igjen, tipper vi er fit for fight mandag morgen igjen 😀 og proppa med energi etter den søvnen liksom 😀 <3 <3 <3 Ja du må jo kjenne på kroppen søs, viktig det. Klæmmebækk <3

    36. Koselig å være på listene til andre bloggere. handler nok om at blir grepet av det de andre skriver.
      Jeg leser mange av de samme bloggene, og en hel haug med andre.
      Skikkelig dårlig samvitighet fordi jeg ikke har god tid lengre.
      Håper det endrer på seg snart.:9
      Kos deg masse idag, her er det øs pøs, og ikke et kose vær for de som er ute.:)

    37. ladyaugust: Jeg også vil sove hele helga!! HEEELE! Skal egentlig ha møte i dag også,men det skal jeg spørre om å slippe, er ikke i slaget :-/ Håper du får en super dag søs, med mye kos innhold 🙂 Stor søsklem <3

    38. Mornings fineste søs 😀 Morro med blogg anbefalinger <3 Håper dagen din blir fiiin 😀 såklart 😀 Her er jeg i våknemodus OG bare en dg mindre til helg, tror jeg skal sove heeele helga, det kjennes slik i alle fall nå 🙂 Klæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg