Sommerfugldamen…

Ja det er liksom meg det… 😉 Men denne under her er ikke meg… Det er bare en liten skulptur som jeg har lyst til  vise deg. Jeg fikk den til jul i fjor, og den har så herlig uttrykk. Den er laget av Lillian Vedvik, en kunstner som har galleri i Fredrikstad, gamlebyen.. Så mens snøen laver ned utenfor vinduet, eller det sprutregner så søla skvetter bortover bygatene…. så titter jeg opp i hylla mi for der står våren og sommeren, og smiler…. Denne skulpturen har en historie for meg, som gjør den litt ekstra verdifull, men den er ganske flott bare i seg selv også 🙂

Jeg har vist den her før, for et år siden, men det er noen som har spurt om å se den, så jeg legger den ut igjen nå 

 

Så mens vi venter på julen, og nye juleopplevelser og julegaver kanskje også…. så kan du jo være med i JULE-kalenderen min om du vil

Gå inn HER, så kan du melde deg på dagens luke om du vil, men gjør det før kl 22, for da trekker jeg vinneren av dagens luke 😉

 

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg