God julemorgen

“Glaaade jul…ned i skjul… glaaaade julemorgen..slukker sorgen “..Nå har julaften gjemt seg i julemorgenen, eller nesten dag får man vel si…og tiden er inne for å kose seg med ferie, og de fine tingene man har fått Jeg starter dagen med Nemi, som jeg fikk til jul og et abonnement på 6 til 😉

Søsteren mmin hadde strikket og tovet verdens fineste  veske til meg 

 

 

 

 Og en sommerfugl kom flyvende til meg fra varmere land, for den visste den ville treffe en artsfrende her 😉

Et bilde til veggen min <3

Bare noe av alt det fine jeg fikk <3

Ellers var gårsdagen superkos, og nå er det bare hjem å kose seg MER 

Hadde du en fin dag i går, uansett hva du gjorde?

30 kommentarer
    1. aldrialene: Ja, det var kjempefin og spesiell gave, fra en av mine venninner 🙂 Hi-hi, ja søsteren min er nok enda litt flinkere, synes jeg. Jeg er nok kreativ til tusen, men hun er enda mer nøye, følger oppskrifter og det blir mer FLOTT, synes jeg 🙂 Så heldige meg 😀 Fortsatt god jul til deg også, nå skal jeg inn til deg en tur, for jeg så det var kommet noe nytt 🙂 GOd morgen 🙂

    2. Det var fine gaver. Nemi er noe av det kuleste jeg kan lese, og det var en god idé til ønskeliste neste år 🙂 Og en får si at søstrene sisters er flinke i håndarbeid, for den veska var fin! Fortsatt god jul 🙂

    3. Tatt av kvinnene: Ja, det var akkurat som en julaften bør være 🙂 Din også så jeg 🙂 Koselig. Jeg fikk mye forskjellig annet også, men tok bare et lite utvalg 🙂 Nå synes jeg det er veldig deilig å skulle være hjemme hos oss selv her, slappe av se Kongsvik ungdomsskole, som jeg også fikk 🙂 Og skikkelig leve noen STILLE dager 😀 Ha en rolig og god 1. juledag du også 🙂

    4. frustrertfrueihouston: Så moro, vi spilte Geni, og den yngste der var 19. Hos bror med hans barn. Det var også en tass på 1 år, men han sov da Geni begynte. Moro, spiller to lag da, mye diskusjoner og høy prating 😀 Alias og sånne spill er jo enda mer moro 🙂 Jeg har fått KOngsvik Ungdomsskole til jul, så den skal nok sees i jula 🙂 Elsker hun Lene Kongsvik-herlig skuespiller 🙂 Kos deg videre du også 🙂 Stor juleklem <3

    5. Julen er en herlig tid. Julekvelden her var rolig og fin, god mat, gaver og alt som hører med. Kvelden ble avsluttet med spillet Alias. Man skulle forklare ord uten å si ordet. Jeg tror jeg forklarte med hele kroppen for jeg ble så ivrig! Til glede for ungene (som er 21,24 og 24), som gjerne vil spille mer med sin mor i julen! Men i kveld er det bursdagsbesøk til storebror! Fortsatt god jul!

    6. Helge: Jeg fikk jo mange andre fine ting også, men tok et lite utvalg 🙂 FIkk en del klær, litt videoer, sjokolade, kremer osv 🙂 Og hjemmebrygget øl 😀 Det blir spennende. Må stå litt 🙂 Kos deg med juleselskap i morgen da. Og jammen har du fått trimmet litt i dag også. Det er jammen lurt 🙂

    7. Det var fine gaver, sjøl så fikk jeg litt klær, en genser må byttes men koslig med en bytur til fredag, ellers bokser til matrester av min søster og litt anna. Det var god klassisk film med Olsenbanden på TV2 idag som jeg ville se men så feil på klokka. For filmen var ferdig da jeg kom hjem fra en liten sykkeltur. Så det var kjipt. Så at vg.nett hadde støveldance for døve, så den og der var det interjuv med de som har laga den samt klipp fra The Fox. Det var artig. Imorgen skal jeg i fam selskap + at brodern fyller år. Nyt julekvelden.

    8. Vanja: Ja, vi var vel ferdig da vi også, og deilig nå etterpå å være ferdig med alt det som du sier,og å bare kose seg med fri og ferie og late dager.. Jeg er flere kilo lettere i hodet nå… selv om kroppen kanskje går litt opp i vekt 😀

    9. Fru Stussli: Ja, nå er alle kosedagene foran oss, de beste 😀 Koselig med blader, og morsomt blir det når de kommer i postkassen også 🙂 Her kan det bli LITT sloss-kamp om Nemi faktisk 😀 ha-ha.. neida.. ikke veldig.. Stor juleklem til deg også <3

    10. Benedicte Fjeldberg: Ja, jeg også, om ungene nå er voksne 😀 Det spiller ingen rolle, koselig likevel, og en liten grand-tante-unge og en hund var også med 🙂 Full fart, og veldig kos 🙂 Så fint å høre, kan tenke meg de var gira, for de er vel små også, ikke sant?:-) Klem<3

    11. Det var koselig stemning, og masse god mat. Alt var pakket ut når kl var 21, og da var det bare å nyte resten av kvelde. Det er så godt å være ferdig med alle pakkene. Nå er tiden inne for å nyte de, og kose seg med alt sammen.:)

    12. Så koselige gaver!! Nemi var i Hr Stussli sin strømpe 🙂 Vi får alltid hvert vårt og så bytter vi etterpå 😀 Nemi og Pondus er mest populært. Jeg får ofte ha mitt ukeblad i fred og det samme får Emma med Topp.
      Nå kommer mange herlige kosedager <3
      Stor juleklem

    13. zentia: Jeg koste meg med familien i går, hos bror, nå er det hjem til egen leilighet og fortsette latmannslivet. Jeg og samboeren. Se filmer, og bare gjøre ingenting. Det var kos i går å se at folk ble glad for det jeg hadde funnet til dem, det var jeg skikkelig glad for 🙂 Du koste deg med dine også håper jeg 🙂

    14. Enda man er voksen så koser jeg meg med julegaver, når jeg ser hva folk har funnet ut hva som passer meg=D Håper du koser deg masse <3

    15. Elin Slåen: Ja, fin sommerfugl, midt i blinken. Passer med de andre småbildene våre 🙂 Kos med veske som søster har laget også, den rakk så vidt å tørke visst 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg