Ååå, så nysgjerrig jeg er ;-)

Faktisk så nysgjerrig at hele nesen vibrerer…

Vel….nå er det nok noen som skjønner hva jeg driver med, men ikke alle. Fordi jeg har fått noen nye bloggvenner i det siste, og DE skjønner ikke hva dette er…

Det som er, er nemlig at jeg legger ut dette innlegget her med faste mellomrom, fordi jeg trenger litt opplysninger om deg som sitter og leser her nå.  Det er fordi jeg liker å vite litt om de som er bloggvennene mine, og jeg lover deg at du vil ikke angre om du svarer. Det er jo hyggelig å vite litt om hverandre, annet enn det vi leser hos hverandre hver dag, og som sagt det kommer ofte god med at jeg får disse opplysningene 😀 Jeg bruker de bare i hyggelig sammenheng, så ikke la deg “skremme”  Og for at det ikke skal bli fullt så skummelt, så får du de samme opplysningene om meg. 

 

 

 

 

 

Og så sparker jeg ballen over til degJeg… trenger altså litt info 😉

1) Når har du bursdag?

2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3.) Hvor liker du å reise?

4) Hvilken type filmer liker du?

5). Hvilken er din favorittfarge?

6) Hva er hobbyen din? 


 Bare svar i kommentarfeltet 🙂

 

58 kommentarer
    1. MyVidaLoca: Denne hadde du svart på før, ser i “papirene” mine 😀 Men takk for at du tok deg tid 😀 Ha en fin kveld :-)Klemmer <3

    2. 1) Når har du bursdag? 14.mai
      2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje? Jobber som daglig leder i en interiørbutikk
      3.) Hvor liker du å reise? Varmere strøk
      4) Hvilken type filmer liker du? Komedie
      5). Hvilken er din favorittfarge? Beige
      6) Hva er hobbyen din? Mat og vin, friluftsliv og trening, hund m.m

    3. Vanja: Neida, ikke fullt her ennå 😀 Ja, kommer stadig noen nye 🙂 Moro. men bare LITT av gangen, liker å kjenne folk og ha oversikten. Trenger ikke være så MANGE 🙂

    4. Kjekt med nye venner her inne. Blokken din må jo begynne å bli full?.
      Nei det tror jeg faktisk ikke.:)

    5. aldrialene: Herlig, det var dette jeg trengte 🙂 Du er lærer også ja 🙂 Koslelig 🙂 Veldig koselig å vite litt mer om deg 🙂 Håper du får en fin tirsdag 🙂

    6. Jaså, du er ute å lurer info ut av folk igjen? hehe:D Jada, jeg vet du bruker det bare på en hyggelig måte;) Meg har du vel i kartoteket fra før? Så jeg har ikke noe nytt å meddele.
      Håper du har en god natt, og at du får en fin tirsdag:) Stor klem fra Liv<3

    7. Er nok forskjell på lesere og venner tenker eg.
      Er likssom noen man klikker litt ekstra med og så er de mange man liker kjempegodt. Er sånn i Livet generelt også 🙂

    8. Bursdag: 26. juli – en løve på sitt beste? B-)
      Yrke: lærer på barneskolen.
      Reise: Over alt, bare ikke chartertrafikken har fått rotfeste. Og så elsker jeg fjellet, men ikke myggen.
      Film: Komedier, drama og filmer basert på sanne historier. Liker ikke thrillere, for de får jeg aldri med meg. Jeg blir sittende med puta foran ansikte halve filmen 😛
      Farge: Den er værre… Liker blåtoner og rosa. Noen lillafarger. Og rødt. Egentlig liker jeg farger sånn generelt. 😉
      Hobby: Hobbyer har fått ligge på is i noen år. Det har ikke vært rom for det. Men jeg elsker å ta bilder, fikse fotobøker of planlegge. Det er jeg god på 😉

    9. cuskima: Ja, enig i det. Ingen kan ha så mange venner nemlig, SÅH 😀 Nei, dette venne-greiene er noe rare greier. Jeg brukte jo to måneder på blogg før jeg skjønte hva det greiene som sto der med VENNER betydde… jeg hadde jo hørt rykter om at folk på FB hadde det, men slo meg ikke at dette kunne være noe sånt 😀 Og en dag kom det plutselig en inn og spurte om å være min venn, helt merkelig… Så nå er det jo over et år siden jeg har skjønt det da.. Men jeg vil ta VARE på vennene mine her inne, og da orker jeg ikke ha 300 venner og sånn… Så jeg har NOEN,og kjenner en DEL, og har jo til og møtt en tre-fire stykker 😉 Så jeg koser meg med denne varianten 😀

    10. Kristin: Takk for svar 🙂 Jeg liker også action og thrillere 🙂 Moro å få vite litt mer om deg 🙂 Og nå vet dul itt om meg også 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    11. Litt moro å bli litt kjent med andre bloggere ja, så jeg velger å svare 🙂
      1. 30.august (litt lenge til ift at jeg har mange ønsker allerede..)
      2. Jobber på biblioteket
      3. Liker både sydenliv og storbyliv, og spesielt Mallorca og London, men vil gjerne reise til USA etter hvert 🙂
      4. Thriller/Action
      5. Blå (marineblå)
      6. Fotball

    12. frustrertfrueihouston: Åå, det kiler fremdeles litt… men den har roet seg noe 😀 FLott at du svarte 🙂 Så vet jeg litt mer om deg 🙂 Og du litt mer om meg. Og dette får jeg så bruk for skjønner du i året som kommer, det er alltid noe lurt på gang, og da er det greit å vite litt om hverandre 🙂 takk for svar 🙂 Ha en fin kveld, dag du også 🙂

    13. Hm, denne var ny og jeg vil ikke at du skal gå rundt med vibrerende nese 🙂
      1 – 15. august
      2 – Assistent i barnehage (for tiden med et fri år), småbarnsavd.
      3 – Italia, Kroatia, Tyskland,(ferierer i bobil i Europa om sommeren) og Usa siden jeg er her. Liker små byer med sjarm, og turer med bobil i eget land
      4 – Drama, action (men ikke for mye vold),komedier -Hvis jeg ikke sovner…
      5 – Blåfarger, kornblått, turkis..
      6 – Strikking, baking, kortlaging (men det tar tid), gå turer og foto.
      Tror det var det meste..
      Håper nesen har sluttet å vibrere nå 🙂
      Ha en fin kveld!

    14. Får vell svare på spm jeg også da 🙂
      1) Når har du bursdag?
      har bursdag i April
      2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?
      Jeg jobber som ped.leder – prøver og ha 1 tur i året som er en “jobb” tur, som er preget av frivillighetsarbeid.. samtidig som jeg også er med i organisasjoner som friviilig her i Norge også! 🙂
      3.) Hvor liker du å reise?
      Så lenge det er utenfor byen så er jeg dekket!:)
      Bort fra asfalt og det kjente… Nytt land eller skogen/fjeller likke happy med alt..
      4) Hvilken type filmer liker du?
      jeg er en litt typisk jente her vil jeg si, kjærlighets filmer er og blir favoritter!! haha
      5). Hvilken er din favorittfarge?
      Lilla
      6) Hva er hobbyen din?
      scrapping, trening, venner og dyr er vell det som tar mest av tiden min =)

    15. hahaha Mia 😛
      jaja men eg kjente ikkje deg før kalenderen så da blir vi enda bedre kjent -sammen da vet du hemlisser 🙂
      klemmeting <3

    16. miastorp: Det høres herlig ut med en sånn gjeng da 😀 Natural Born Killers 😀 Ikke så mange døde fisk altså, men mye moro ;- ) Det liker jeg godt 🙂 Jeg KAN ikke fiske, dvs jeg vet ikke hvordan jeg setter på agn, slenger ut ELLER dreper den etterpå… Ha-ha Her skjer alt sakte ja 😀 Ha en rolig og treg kveld du også 😉

    17. cuskima: Du skjønner det at jeg gjør dette innlegget ganske ofte 😀 for å få med så mange som mulig svar av bloggvenner,og det kommer jo stadig noen nye, selv om jeg ikke TAR INN mange nye av gangen. Liker å bli litt kjent med folk jeg, og vite hvem jeg prater med. Men det er til noe spesielt også dette skjønner du, men det vil du nok skjønne etterhvert 😀 Hi-hi, full av hemliser skjønner du 😉 Masse spennende å lese om deg 🙂 klemmer hemligklemmen <3

    18. Begynner å bli en stund siden jeg var på fiske tur. Vi er 4 jenter som kaller oss Natural born killers – like jakker og gensere med logo. Vi har til og med egen kortstokk med bilde av oss på. Har kun fått en fisk på alle disse turene men elsker å fiske 🙂 Ha en superduper sakte kveld – Klemmm

    19. Gry Elisabeth: Ja, det var det jeg trengte det 😀 Og takker og bukker for opplysninger 🙂 Du er også glad i å gå i fjellet ja, det er jo veldig gøy. Jeg har gått en del med søsteren min, har DNT-medlemskap som jeg prøver å bruke litt 🙂 Du venter nok på snøen du da 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    20. Noen ganger er det litt merkelig at folk i Blogglandia gjør de samme tingene samtidig. At folk snakker om følelser fex en dag og så skjer det samme i mange blogger eg leser og de vet ikkje om hverandre engang.
      Andre ganger er det dette med å være flink og føle seg god nok ( vet det er en gjenganger -dog)
      andre ganger igjen er det om det å lure på ting om bloggeren eller om de som leser……..så hahaha eg tenkte kanskje eg sku gjøre dette en av dagene og så gjorde du det HAHAHA-vittig
      14 August Løve må vite,men med masse vann for de som bryr seg om sånt 🙂
      Jobber med hud/hår/egenpleie og Lifecoaching
      London <3<3<3<3<3
      Mange forskjellig typer filmer -de som får meg til å føle eller tenke er de besteste 🙂
      Teal -blågrønn, Indigo, Cobolt
      Mennesker er vel hobbyen min:)
      Ellers er det blogging,se film,hundene mine-eh e det en hobby`? haha
      Bøker er i grunn intressert i det meste -unntatt Sport og kjedelige ting 😛

    21. He he her skal du få stilt nysgjerrigheten din 🙂 Jeg har bursdag 22/6. Akkurat nå har jeg en liten vikarjobb, men er jobbsøkende. Liker å reise alle steder hvor det er varmt, men har en kjærlighet for Hellas. Liker også å gå i fjellet og har vært på noen toppeturer rundt omkring.Liker å gå på ski om vinteren…snufs. Er ikke så veldig glad i å se på film, Jeg foretrekker en god bok og gjerne en krim eller noe alternativt. Er veldig glad i lilla, men har også en del plagg i turkis og blått. Liker å hekle, strikke, sy, lese og blogge litt. Ellers er jeg innimellom på noen alternative kurs med selvutvikling.
      Phu det ble en del det…. Ha en fin kveld <3

    22. miastorp: Herlig 🙂 Kjempefint du svarer, som sagt du vil ikke angre 😀 Nå vet jeg litt mer om deg,og du litt om meg. Og dette kommer så nyttig med <3 Så deilig å skulle til Peru da, godt med noen planer, både strand, storby og fjell har hver sin sjarm,så mye man kan like ja 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂 Klem <3

    23. Hei&hopp
      Her er meg:
      1) Når har du bursdag? 13.juli
      2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje? Prosjektleder IT Telekom
      3.) Hvor liker du å reise? Til torpet mitt 😉 Har reist mye men etter at jeg kjøpte torpet har det blitt betydelig mindre reise aktiviteter. Har planer om å reise til Peru (neste sommer) men er glad i å dra til alpene å stå på ski også. Noen ganger liker jeg late dager på en strand med sol&varme og andre ganger storby med alt det innebærer. Jeg liker fjellturer og fiske turer i Norge… ja jeg liker å reise over alt 🙂
      4) Hvilken type filmer liker du? oj… her ble det vanskelig å svare men liker filmer som gir en god følelse men kan også like triste filmer. Tror svaret må bli filmer som setter i gang følelser.
      5). Hvilken er din favorittfarge? Grønn
      6) Hva er hobbyen din? svømming, strikking/hekling, lage ting, interiør, lesing, fisking, turer og torpet mitt.
      Tror det dekker Mia

    24. Tror du snart vet alt om meg jeg, men jeg ønsker deg ihvertfall en riktig fin kveld fineste frodithvennen min <3
      Klem til deg fra Engla

    25. Jeg må bare si deg at wow, for en blogg! 🙂 Fant den helt tilfeldig nå, og vet hva jeg skal gjøre videre nå. Bla litt gjennom bloggen din, for dette førsteinntrykket er virkelig kanonbra! Stå på med bloggingen, og du kan være sikker på at jeg kommer til å titte innom senere også!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg