I snøen på landet…

Jepp, her er jeg igjen..på landet… og denne gangen ligger jeg faktisk og ruller litt i snøren…men jeg har latt mamma få slippe… 😉 He-he…

Og det meste av rullingen ble faktisk gjennomført på vei ut hit, i går.. Min søster var også med, og vi måtte jo selvfølgelig ut å base litt i snøen, for å få dette flotte treet ned på nettbrettet… og det kom jo ikke ruslende av seg selv akkurat…. Snø og slaps lå langt nede i ullsokkene før det hele var over… Godt vi skulle til mamma etterpå 😉

Hos mamma ble det hekling og strikking, og like greit å komme i gang med noen premier til påskenøtter og diverse annen moro.. så noe ble nesten ferdig i går 😉 Selvfølgelig er fargene helt anderledes i virkeligheten, men en pompadeur blir det hvertfall 🙂

 

Jeg blir her ute på landet i dag, har fri fra jobb.

Hva er dine planer for dagen? 🙂

52 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Det var mest basing for å få tatt bildene, det var litt ekstra tull her i helga, da var det litt ekstra for moro også 😀 Hi-hi.. Nå er jeg i byen igjen 🙂

    2. Så koselig det hørtes ut med litt basing i snøen før dere går inn til mammen deres ^^ Kanskje litt som når dere var små 🙂
      Håper du koser deg masse på landet med familien <3

    3. karenmarenmette: Jeg simpelthen elsker å ta bilder nå, fått helt dilla.. 😀 Så får vasse i vei, og tørke når man kommer hjem 😀

    4. Kristin: Ikke HELT ferdig med den veska da. Men den og flere til på trappene til påskenøttene mine 😀 Ja, kjempefint tre, gleder meg til bilder av det i solnedgang en gang senere .-) Håper du har en fin dag Kristin 🙂 Klem

    5. Å, for et nydelig bilde av det treet! 😀
      Og den heklinga er du rå på altså! 😀 Og den lille veska der har jeg jo en fin variant av her hjemme 😀

    6. frokenfjeldberg: Ja, var ikke det et vakkert tre? 🙂 Jeg har altså SÅ dilla på å ta bilder nå, at jeg kunne gjerne BARE gjort det 🙂 For en liten periode 😀 Er så moro altså 🙂 Turen på landet var en fin tur, og en viktig en 😉 You know <3 stor klem <3

    7. foreignerat50: Ja, det er vel anderledes der, og ting blir jo helt snudd på hodet og tar tid å venne seg til den tiden der nå 🙂 Jeg er jo her hver dag jeg,men jeg har sett du ikke har hatt noen innlegg, så nå skjønte jeg du var reist 🙂 Her er jo klokka 20 og vi er snart på vei i seng, hi-hi 🙂 Håper du koser deg masse da. Og blir du lenge? 🙂

    8. Har savnet oppdatering fra deg i det siste:) det tar evighet å laste bildene på internet og derfor det ble lite blogging i det siste. Nå er det klokka snart klokka tre om natta her og jeg får ikke sove. Har fortsatt Norges tid i hjetnen min:)

    9. ladyaugust: Hei søs, ja er ikke det treet herlig? Der kan vi bygge hytte vettu 😀 Det ligger jo ved Ås landbrukshøgskole 🙂 Ble fint med det blå lyset og 🙂 Ja, nå har hendene hvilt litt, så nå må jeg komme i gang igjen, og har masse garn å bruke opp 😀 Jeg har kjøpt meg en bok i dag, så nå skal jeg begynne å lese også. Spennende med både øving og studio da. Nå er det vel litt ekstra gøy, med nye folk, spennende mener jeg 🙂 Klemmeflat og søsklemmen <3 🙂

    10. frustrertfrueihouston: Ja, jeg synes det var fin stemning på bildet, vi kjørte på skummelt føre, men kom oss fram og fikk det på linsa 😀 Ja, nå er jeg på vei hjem igjen snart. Håper du har hatt en flotters dag så langt 🙂 Klem

    11. Herlig 😀 Det treet var jammen fint 😀 Du er i gang igjen med hekling du, jeg får jo ikke somla meg til å begynne heller jeg 😉 Har akkurat vært i studio og har øving litt etterpå * gledermeg* 😀 Ha en fiin dag søsklæmmeflatklæmmen <3

    12. De hadde de også!!
      Komtilbake og måtte en plakat med navne mitt og hjerter på!!
      Og når jeg kom inn hørte jeg bate “seeee seee hun er tilbake”

    13. deveny: Ja, deilig med en dag på landet. Litt gråt og sørpete her ute, men det er godt og varmt i sofakroken 😉 Deilig å gjøre ingenting da 😀 Om 14 dager er det vinterferie, da skal jeg gjøre mye ingenting. Kjenner jeg gleder meg 😀

    14. Engla: Gleder meg til å se dine kreative sprell, jeg har armene litt i ro om dagen, bortsett fra denne pompadeur jeg laget i går. Jeg hviler visst litt 😀 Ha en fin dag du også 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    15. Ønsker deg en superduperfin mandag min venn <3
      Selv skal jeg sette igang å rydde litt her før jeg finner på noen kreative sprell 🙂
      Stoooor klem til deg fra meg

    16. Hanne: Nei, nå er det bare sørpe her også, så jeg skal ikke base i dag jeg heller 😀 Sitter pent inne hos mamma og drikker kaffe 😉 Ha en fin dag Hanne 🙂

    17. Hmm, det var noe kjent med det treet da 🙂 derfor måtte jeg spørre. Hi hi hi.
      Søsteren min jobber der 🙂
      Så lignet treet litt på det som står i Drøbak også
      Ha en fin mandag. Klemm

    18. Bestemors godstol: Hi-hi, sånn oss imellom ja 😀 Jeg har faktisk ligget og tatt mange av bildene i helga 😀 med dunkåpa 😀 Håper du har en god dag i dag 🙂 klem <3

    19. Fru Stussli: Gått jeg ikke ble tatt hvertfall 😀 det prøvde seg… men heldigvis var ikke armene lange nok, og flytte seg kunne det jo IKKE 😀 Så jeg vant! Og bra bilde ble det 🙂 Stor klem til deg min venn <3 Håper du har en fin dag <3 Er du litt forkjøla? 😀 fake-bass? 😀

    20. Nesten litt Ringenes Herre/Harry P over det treet. Hadde du gått enda nærmere, hadde det kanskje strekt ut grenene sin og løftet det opp. Kanskje du hadde sett øynene og munnen der inne på stammen. Så hadde den snakket til deg med bass-stemme. Lurer på hva det hadde sagt?
      Nå når du var på avstand ser vi jo at det bare stod der og flotta seg foran kamera 🙂
      Håper du og mammsen din får en strålende dag <3
      Klemmer i fleng og med fakebass-stemme :-DDD

    21. Oooh, påskenøtter 🙂
      Flink DU er!
      Ikke vært noe snø her i byen da, som vanlig 😉
      Men, ellers er det jobb og bare vellstand so far 🙂

    22. Ja nå er all energi og alt på plass.
      Pluss jeg savner smårollingene mer en trodde var mmulig.
      Så dette blir staas!!
      Ha en fin dag videre snupp♡

    23. Moving On: Jeg synes det hørtes koselig ut at du skal på jobb, og gleder deg. Du har sikkert mye god energi laget opp <3 Behold den 🙂 Stor klem <3 og fine dagen 🙂

    24. miastorp: Ja, det treet er nydelig, vi kjørte og skled, og vampet og gikk, og nydelig bilde ble det 😀 kos du gleder deg til påskenøtter. Og før det skal vi ha karneval, og bildekonkurranse 🙂 Ha en fin dag på jobb 🙂 klem <3

    25. Hørtes alldeles deilig ut!! 🙂
      Her er det tilbake til hverdagen, så har nettopp vært og trent, aå nå er de rett i dusjen før jeg sklir videre til jobb:)
      Gleder meg faktisk:)

    26. Fri på en mandag hørtes bra ut og hjemme hos mamma’n sin hørtes ennå bedre ut 🙂 flott tre! Trær er vakkert og med alt det hvite kommer jo hver grein fram. Skal du ha påske nøtter også! Så gøy 🙂 gleder meg alt! Her er planen jobb, jobb ,jobb.. Ha en landlig dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg