Gjentakelse… :-)

Jeg har fått litt dilla på det som gjentar seg rundt oss… Altså ting som det er MANGE av, og som i en spesiell vinkel for et kult uttrykk… Jeg har funnet mye sånt i det siste i det som omgir oss… Man ser det kanskje ikke, når man bare går forbi… Verden bare ER sånn liksom… Men når LINSE-øynene kommer på… DA viser det meste seg for en. Aller kulest blir det når det kommer i svart-hvitt. I dag kom linse-øynene buzzende ut,med en gang jeg traff søsteren min på vei til mamma. Det skal ikke mer til enn en søster og et kammera rundt halsen, og så er det i gang… Bzzzz, og ut fyker linsene ;-D

Jeg tok flere fine bilder i dag, for været var flott. Men de må jeg ordne litt med til i morgen. Så her kommer en haug med gjentakelser….

 


1) 

2)

 
3)

4) 

 

5)

 


6) 

 

Til slutt enda en liten gjentakelse: he-he… jeg gir meg nemlig ikke SÅ lett. skjønner du….. 😉

En aldri så lite påminnelse om at du fikk en invitasjon tidligere i uka… Og den har du sikkert rotet vekk nå… Men det er ingen unnskyldning… Her er den nemlig trykket opp i 1000 eksemplarerer og her kommer en til….

ÅRETS KARNVEVAL på bloggen:  Her er invitasjonen igjen (jeg har fått noen bilder, men jeg vil VELDIG gjerne ha med noen flere 🙂  Kom igjen då 🙂 )!!


Ha en fin kveld 🙂

42 kommentarer
    1. Kristin: Ja, man må jo ha litt piff for å gå løs på oppgaven 😀 Ikke lett når man er litt halvdårlig form 🙂 Ja, du får heller bli med en annen gang 😀 Neste år 😉 Ja, stikk inn å se, det var mange morsomme 🙂 klemmer <3

    2. Jeg fikk ikke rotet meg til å klekke ut noen idé denne gangen. Formen har vært litt dårlig i helga, og det kombinert med min manglende kreativitet gjorde at jeg ikke fikk til noe. Men jeg skal kose meg med karnevalsinnlegget ditt nå, så kanskje jeg får noen ideer til neste gang! 😀
      Og sprell er gøy! 🙂
      Klem <3

    3. Kristin: Ja, det er mye gjentakelser rundt omkring, og moro å sette de i en sammenheng 🙂 Jeg skal lage noen flere sånne temaer tenker jeg 🙂 Jeg har noen andre ting som er fint å sammenlikne også 🙂
      Du blir bare med på karnevalet om du har lyst :-), men i forhold til hva du skal VÆRE så har jeg f eks en med som bare har 4 forskjellige briller på seg 😀 Kun ansiktet fotografert så klart 😀 Så det trenger ikke være så avansert 🙂 Er mest for å lage litt sprell 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    4. lithanna: Er ikke s mye vinter igjen her heller, i går var det nesten vår stemning her .-D Men noe vinter ligger igjen her og der 🙂 Nå begynner jeg å glede meg litt til vår faktisk 🙂 Og nå er det bare en måneds tid, så er det vår 😉

    5. Hihi, litt gøy når man begynner å se etter gjentakelser ja 🙂 Du har jo funnet mange 🙂
      Jeg er litt usikker på om jeg får til å delta på karneval, jeg er nemlig like blank enda, i forhold til hva jeg evt skal “være” 😮

    6. dandilion: Oi, karnevalsgudtjeneste, det hørtes jo litt moro ut 🙂 Ja, dette med vinkler og linjer gjør det litt spennende, og når man lager litt temaer, så er det moro å sammenlikne :-)Ha en fin dag 🙂

    7. Tatt av kvinnene: Jeg så bilde fra deg Sara, supert, dere er knuppene 😀 er så koselig med de som vil være med. Jeg har fått inn noen nå, så det blir et lite opptog, ikke verdens lengste, eller som i Rio 😀 men et veldig sjarmerende lite tog uansett 🙂 Tusen takk for at du stiller opp 🙂 Det blir jo litt moro 🙂 Jeg synes det er SÅ moro å være ute å ta bilder, kanskje jeg må ut en liten tur i dag også 🙂 Klemmer <3

    8. Tøffe bilder! Linjene gjør mye i et bilde. En får følelsene av gjentakrlsen bare fortsetter og fortsetter. Jeg skal snart stå opp og sette på katteører. I dag skal vi på karnevalsgudstjeneste 🙂

    9. Jeg har faktisk begynt å tenke over slike ting når jeg ser det selv x) Lagde cupcakes her om dagen og da ble det gjentakelse alle veier 🙂
      Og nå har jeg forresten endelig sendt inn bilde :)) Håper du har fått inn mange morsomme bidrag ^^

    10. frustrertfrueihouston: Ja, svart-hvitt gjør at dette gjentakende synes på en helt annne måte synes jeg… At det er DET vi ser liksom 🙂 Åå, jeg blir SÅ glad for at du blir med, da blir vi litt flere 😀 Da kan det liksom bli et lite tog 🙂 VI var 8 i fjor tror jeg, folk er sjenerte for å kle seg ut tror jeg 🙂 Men de som har sendt i år, der er det mye forskjellig, noen har gamle bilder tror jeg, men noen har faktisk tatt til DENNE anledningen også. Og det er litt moro synes jeg 🙂 Kjempeglad for at du blir med :.-) I morgen kommer resten av bildene jeg tok i det fine været i dag 😀 Bortsett fra bilde av meg som REV, det kommer i toget 😉 Hi-hi.. Ha en flott helg videre du også :-)KLemmer <3

    11. Moving On: Så kos for deg 🙂 Unner deg all mulig moro og kos 🙂 Nyt og trekk inn frisk luft og gode opplevelser 🙂 Det er fint å ha innlagret til senere 🙂 Kos deg i morgen da 🙂 Ja, skole er tingen i enkelte sammenhenger 😀 Vel, jeg liker det jo hele tiden jeg da 😀

    12. Artige gjentagelser. Har i grunnen ikke tenkt på det på denne måten, og svart hvitt gjør seg godt til sånt.
      Jeg har ikke glemt inbydelsene men jobber for å få et bilde sendt hjemmefra, men ungene jobber til ulike tider, men har lovet å prøve å sende til meg i god tid før fristen i morgen. Jeg vil jo ikke bare være tilskuer heller. Har ikke så mye å kle meg ut med her..men har en liten plan om første valget skjærer seg. Fortsatt god helg!

    13. Har fått det til, så de bliiir korketrekkeren:)
      Haha eg e glaad!! 😉 så no more ski i morgen kun aking:)
      Åå.så digg med ferie av den grunn vill jeg også jobbe på skole!! Haha

    14. Moving On: Ja, akt der før, for lenge siden 🙂 Og det var moro det da 😀 Kanskje du får lurt dem til DET i stedet for ski ja 😀 Jeg starter vinterferie fra neste helg, men skulle gjerne startet nå 😀

    15. Ahhha det var ved julet dette med canpingvognene var. 🙂
      Mye flott overalt :).
      Skulle vært ute mere i dag men måtte tørke kamera.
      Da tar jeg kvelden her jeg, sove godt å prates i morgen.
      Klemm

    16. Så utrolig bra av folk og slenge seg med!
      og BRA tiltak av deg da!
      De setter jo bloggere litt mer “sammen”.. litt mer type ” blikjent” opplegg føler jeg.
      så det synst jeg er kjempe bra av deg!:)
      Ja ligger i halvkoma her selv.. macen står i sofaen, mens jeg sitter på gulvet og lener meg på sofaen.. haha
      Håper du sover leeenge og ikke våkner ørtidlig no da!:)
      så må du kose deg ute i frisk luft, skal selv ut og ake i korketrekkeren, så det blir morro.. aldri vært der før, men har en del venner som seie det er kanon bra der.. prøvd det noen gang?

    17. Moving On: Ja, blir spennende å se 🙂 Ja, 9 er ikke så verst på en SÅNN utfordring 🙂 Når jeg hadde bildekonkurranse over høst-tema i høst, var 23 med, men da slipper de å være med SELV, og det er lettere å få folk med på 😀 Jeg er SKIKKELIG trøtt her nå altså 😀 Skal sove LEEEENGE i morgen,helt sikkert… og må LITT ut å kjenne luften også 🙂 Deilig i dag her , med sol og greier 🙂

    18. Ja det kan du få lov til!:) haha
      9 stk er jo faktisk ganske bra da!!:)
      blir spennende og se hvor mange som dukker opp på en eller annen måte 🙂

    19. Moving On: Ha, ha…ja og kanskje jeg kan kopiere dem 😀 Hi-hi.. Så langt er 9 med, men mange som har sagt de har lyst da, så jeg regner med/håper på et par-tre-fire til kanskje 😀 Hi-hi

    20. Hehe, er det mange som er med så langt i år da?
      ja må få ferm toget, jeg er spent jeg på hvordan folket ser ut=)
      Ja kommer med føttene mine jeg.. har beklagerligvis bare to da, så er ikke sånn yeay mange. men det er 2 mer en du hadde kanskje! haha

    21. Moving On: Ja, jeg får vel forhåpentligvis noen bilder i løpet av morgendagen. Fram til nå er det litt få, men sånn var det i fjor også. Folk er litt redd å kle seg ut 😀 Og fjor var 8 med. Blir spennende å se om det blir flere nå 😀 De som er med nå, er TØFFE og FIINE 🙂 SÅ jeg viser uansett toget på mandag 🙂 Ja, kom med føttene dine, men jeg trenger jo MAAAANGE i rad… 😀

    22. deveny: Nei, det var ikke lenge den holdt seg oppe heller, men vi fikk tatt noen bilder, de fleste kommer i morgen her. Kun campingvognene fra i dag her, men moro å lage sånne temaer, jeg har fått litt foto-lære-dilla nå 😀 Deilig å SE at det var litt sol i det minste, for første gang på leeeeeenge 😀

    23. Moving On: Jeg må bare finne dem, og håpe jeg få lov å ta bilde den dagen 😀 Jeg har vært REV ute i naturen i dag, til karnevalet 😀 Søsteren min tok bilder 😀

    24. ritahobbyfoto: Ja, var fin tur, og jammen innom treet i dag også vettu, men det har jeg på kameraet ennå.. Måtte få ut campingvognene fra HJULET sammen med de andre gjentakelsene først 🙂

    25. Moving On: Ja, men det er jo også gjentakelser, ikke rart. Kanskje det er det neste jeg må ha. Jeg har noen handlevogner tror jeg. Men føtter har jeg ikke. VIL HAN .-D Må inn i samlinga mi 🙂

    26. Anonym: Ja, masse fint også i naturen,og jeg fikk noen andre fine bilder i dag også. De i dette innlegget har jeg tatt litt nå og da, med tanke på en samling som dette, og noen vist før. Campingvognene tok jeg i dag, og sykkelstativene forrige helg.. Moro å se litt anderledes på ting, og lage litt samlinger under tema 🙂 Kan tenke meg skogen var fin idag ja. Herlig vær 🙂

    27. Fru Stussli: Å nei, får du krise? 😀 Jeg tror ikke jeg hadde stor krise på 40, men jeg stakk av med samboeren til utlandet for å feire litt 🙂 Ville ikke ha stor fest 😉 Men jeg fikk overraskelse-fest fra venninna mi, mange folk samlet på en restaurant og jeg trodde jeg skulle med samboeren på noe helt annet 😀 Så det var ganske rart 😀 Og veldig, veldig gøy 🙂 Men ellers ble det ikke stå stor krise nei.. 🙂 Jeg har kost meg i hver alder jeg egentlig.. Ja, de bildene vi tok i dag, var en salig samling av alt mulig 🙂 Og den campignvogn-rekka var et av dem, men den passet mer inn her med tema- repetisjoner… For det er det jeg ser etter om dagen…og at det kommer sigende inn i bildet fra stor til liten…om du skjønner 🙂 Og så tok vi bilder av meg med kostyme 😀 Jeg har også sett litt på OL i dag og kjempeglad på Ole Einar Bjørndalens vegne 🙂 Jeg spiser bjørnebær….og LITT skjokolade 😀 Klemmerivei<3

    28. Haha første jeg tenkte på bar t-bane vogner.. føtter som står på rekke og venter på å gå på trikken.
      Handlevogner som står parkert og venter på å bli brukte.. av en eller annen grunn var de bilder som kom i hode mitt:p

    29. Det er mye fine motiver i skogen nå ute. Gikk nesten 3 timer på beina i skogen ikveld, du verden så mye fint, naturens egen kustverk med snø på trærne, etpar steder bøyd over veien jeg gikk på og i ei lysløype. Bare så synd at jeg ikke hadde med meg kamera. Ha en fin kveld.

    30. Moving On: Nei, man tenker ikke på det, men veldig moro når øynene begynner å komme poppende ut som kamera-linser…ser verden på en helt annen måte 😀 Og da se man det 😀 Og det er både litt kjipt, og litt artig .-) Begge deler 🙂

    31. Kule bilder 😀 Gleder meg til å se hva dere har tatt bilder av i dag 🙂
      Jeg er startet å tenke på at jeg blir 40 år til sommeren og at jeg må begynne å planlegge en skikkelig 40årskrise. For det synes jeg at jeg fortjener. Hmm må nok blogge litt om dette snart 🙂
      Stor lørdagskveldklem
      Her er det OL på tv og sjokolade i skåla 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg