Hestehov- Dusøren utbetales nå ;-)

Du trodde jeg var litt tidlig ute da jeg lovet DUSØR til den som fanget en sprell levende hestehov først?! (Les HER ) Du trodde det var jug at våren hadde kommet… at den snøen som flakset forbi forrige helg skulle bli liggende? Du trodde at det fikk være måte på å være optimist liksom… at hestehov fantes ikke på denne tiden av året?? 🙂 He-he.. Ikke før hadde jeg snudd meg i garnbutikken for å hente hestehov-fargen ut av hyllen, så hadde jammen Movingon.blogg.no allerede funnet den første hestehoven..

Hun var ikke ute og jaktet i dette kostymet da, dette er fra Karnevalet jeg hadde… 😉

Og hun har sendt meg TO bevis, for jeg trodde først hun bare tullet med meg 😀


 Bevisgjenstand nummer 1


Benivisgjenstand nummer 2

 

Så hun fortjener virkelig å kalles den rettmessige vinner 🙂 Gratulerer Movingon!!

Du fant årets første hestehov på bloggen min hvertfall 😀

Og her er dusøren 🙂 Sendes snart 🙂

 
Underveis-bilde…nesten ferdig… 😉

Har du funnet hestehov ennå? Tror du nå på at det er vår? 😉

 

52 kommentarer
    1. Elin Slåen: Ja- ha-ha 🙂 Herlige Høne-pøne, nå lager fru Stussli, som laget Høne-Pøne, små søte påskeharer 🙂 Sjekk stussli.blogg.no Herlige strikka-harer 😀

    2. Elin Slåen: Ha-ha… jeg var inne på linken 😀 Nei, jeg håper hun sitter pent hjemme i sofaen 😀 Jeg er i sverige på spa nemlig 😀 Ja, hun vant en tidlig hestehov-vinst 🙂 Klemmer <3

    3. ladyaugust: Ja, hun fant hvertfall hun, og med to bevis godkjente jeg det 😀 Hi-hi. Og ble ganske fornøyd med veska altså 🙂 Nå er jeg klar for MAAAANGE ekte hestehov 🙂 kosemoseigjen <3

    4. Hahahaha sååå herlig visste det at våren var på tur hit 😀 Har ikke sett en eneste hestehov, men nå tiner det som bare det HURRA 😀 Kozmozmegakoz <3

    5. Ååå, så på den lille fine gule <3 Skjønner ikke hvordan hun rakk å finne den så fort, er skikkelig imponert over det 🙂 Veldig fin veske også, superfin til våren ^^

    6. Kristin: så gøy du synes den var fin 🙂 Jeg var litt fornøyd selv, moro å få til broderingen 🙂 Ja, det var jammen tidlig, men det ante meg at den lå og lurte. Men i dag har det snødd 😀

    7. Det får man si var tidlig! 😀 Gøy da! 🙂 Og gratulerer til vinneren, som har fått våren så tidlig på besøk 😀 (og får en fin premie i tillegg ;))

    8. Helge: Ja, det var skikkelig gøy, jeg tenkte den var rundt hjørnet, men når hun virkelig fant den var jeg i stuss på om den var ekte 😀 Men det var den 🙂 He-he, årets siste? De visner vel og blir borte før juni nesen akkurat hestehoven..? Jeg ser dem sjelden etterpå hvertfall…Men årets første høstblad kan vel kanskje være noe 😀 Ha en fin kveld 🙂

    9. Gratulerer til MOVING ON – det var artig, det var årets første hestehov. Mulig du tar en reprise til høsten med årets siste hestehov? God natt.

    10. haha det skal ikke noe til og gjøre meg flau da:)
      bare og nevne navne mitt , så er det gjort 😛
      men synst det var skikkelig morro da =) så gleder meg til og se den og -ta-på den!! hahaha
      klem<3

    11. Moving On: Nei, du må ikke bli flau da 😀 Her er stadig noen kokurranser på min blogg, og mange har vunnet vesker her, nesten alle bloggvennene mine har vel nesen vesker og luer nå, og det var jammen meg din tur nå altså 🙂 Stor god klem, og håper du liker den. Den kommer i morgen 🙂

    12. Vesksen var jo kjempe fin!!!
      Takk for alle gratulasjoner på den * kjenner jeg blir flau på hele greia her* haha
      så var litt rart og stå opp til snø igjen og alt var hvitt igjen, ikke HELT det jeg hadde settfor meg nå.. hadde jo tatt frem joggeskoene igjen jo! 😛

    13. passion4lifeandtravel: Ja, moro hun vant denne 🙂 Hun har ikke vært med på kalenderen, så har ingen veske ennå, og koselig at det er en veske med hestehov på 🙂 Den ble ikke så verst 🙂 Jeg brukte forskjellige farger på stilk og blader og alt 🙂 Moro å få til 🙂 Ja, selv om det snødde litt i dag igjen,satser jeg på at det bare var noe tull 😀 tror du ikke Mette? Det er vår nå, du er enig i det? 🙂 KLemmer i massevis til deg 🙂

    14. hahaha eg stemmer i,syns og eg fortjener det-er vel kanskje 8 år siden vi hadde en skikkelig varm lang sommer. Husker vi plukket tomater på terassen i oktober!

    15. cuskima: He-he..ja nå var det så bart og fint, og PLUTSELIG var det fullt igjen.. Hm… men vips, så er det vekk igjen tenker jeg 😀

    16. frustrertfrueihouston: Ja, hestehoven er funnet…men i dag snør det litt igjen.. Ta med stillongsen når du kommer…i tilfelle 😀 He-he.. 😉 Ja, fikk til de hestehovene 🙂 Skal prøve meg med mer blomster-brodering 🙂 Men nå er jeg i gang med noe nytt, hekling, en rund greie som blir firkantet etterhvert, rart hva man kan få til med hekling altså 🙂 Moro 🙂 Å så deilig med hjemmebakt brød 🙂 Stor onsdagsklem til deg <3

    17. soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool her så alt er velstand -so i nestne 12 timer også så kan nesten ikkje bli bedre -ja hvis vis er bort fra at gubben kom hjem i går med omgangssyke og sånn
      klemmeting kose deg på landet 😀

    18. Gratulerer til vinneren. Deilig med vår i februar, og for alle andre som ikke har funnet hestehov enda, så er de nok ikke så langt unna. Vesken du har heklet ble kjempefin, og hestehovene nydelige. Ser helt ekte ut!
      Tror det blir litt brødbaking på meg i dag, fortsatt varmt, men ingen sol. <3

    19. Min matgale verden: Ja, du har veske du 🙂 Nå skal jeg brodere litt mer altså, moro. På veskene altså. Har begynt med annet morsomt prosjekt. 😉 Deilig med FRI! 😀 Ferieklemmer! <3

    20. cuskima: Ja, ikke sant det var kos det var henne 🙂 Veske på vei dit 🙂 Håper du har en fin dag cuskima 🙂 Jeg er på landet fremdeles 🙂 Begynt et nytt hekleprosjekt 😉 Klemmer <3

    21. Gratulerer til vinneren – også så heldig! 🙂 Flott veske, med broderi og greier. Flinke Frodith 🙂

    22. Fru Stussli: Herlig svar på utfordringen 🙂 Du har ikke misforstått <3 Jeg var litt fornøyd med den veska, for jeg synes den liknet litt på en ekte hestehov 🙂 Håper du har en fin OL dag 😀 Jeg er på landet hos mor 🙂 Heller noe nytt rart 😀 God klem, fine venn <3

    23. Så nydelig den vesken ble! Flinke dama!!
      Her er det ingen hestehover enda, men heg vært ute og lagt granbar over løker som kom for tidlig og håper det skal “redde” dem.
      Nå har jeg forresten svar på utfordringen 😀 mulig jeg misforstod bittelitt 😀
      Ha en strålende dag frodith
      Store glade klemmer

    24. Lisbeth Pedersen: Nei, man kan ikke få med seg alt 😀 Jeg startet konkurransen på lørdag for jeg, vanlig innlegg, og hatt noen linker bare til innlegget etterpå. Hadde tenkt å legge det ut om igjen, men hun var for snar å finne denne hestehoven 😀 he-he 😀 Ha en fin dag Lisbeth 🙂 Klem <3

    25. lulltove: Ja, det gikk fort ikke sant? 😀 Jeg satte vel i gang konkurransen på lørdag 😀 og det er bare februar, men jeg sa det er VÅR 😉 Ha en fin dag Lulltove 🙂 Klem <3

    26. karenmarenmette: Ja, var litt fornøyd med den selv. Har ikke brodert særlig før. Men måtte jo være hestehov på den, for hun vant jo hestehovkonkurransen 😀 Ha en vakker dag Karen <3 Klem <3

    27. Er det mulig????? Jeg bare spør? Jeg trodde at jeg for en gangs skyld skulle ha en mulighet til å vinne en konkurranse….. 🙂 Ha en super-duper glad onsdag! Klem 🙂

    28. Herlig 🙂 gratulerings movingon 🙂 Fantastisk fin pompadur du har laga då.. Ein av dine spesialitetar det..? Likar spesielt godt at du har brodert på hestehov 🙂 Fina du also !! Ha ein god dag no då!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg