Diva-Frodith, full av futt -men trenger tips ;-)

Ja, jeg er min blogg-søster LIK… Lady-diva August har også Diva-fakter i sofaen i dag liksom….. :-D)

Men som du vet er dette med Diva-faktene egentlig noe stort fjas hva meg angår….. Jeg hadde jo ALDRI vært på Spa-hotel eller på Spa, før i våres… og jeg har jo levd NOEN år liksom… så SÅ Diva-aktig er jeg kanskje ikke… Men etter første test- oppholdet  på Norefjell i vår, har jeg liksom fått så smaken at jeg STADIG er på Spa-hotel…. Så sånn blir man jo LITT Diva av.. Sånne luksus-dyr-vaner : Ligge lenge, slange seg i deilige senger, bade boblebad, bruke trenings-rommet, ta sol… og KANSKJE ta Spa-behandling 😀 Ja…. for det er ikke hovedsaken liksom…men det er ganske deilig… med aromaterapi eller noe.. Så store muigheter for det., for jeg har bestemt meg for at vårferien skal nytes til FULLE der borte i SVEDEN…  Eksotiske Strømstad liksom.. He-he… . Men eksotisk nok for meg. 

Vi skal ta mye bilder, gå tur, shoppe, spise ute, trene… osv for jeg har jammen klart å nyte ferien HELT så langt, og har hentet opp mengder av FUTT 😉 Men jeg trenger noen tips, hvis noen har vært i Strømstad over flere dager… Og uten å kjøre “runden” der inne  ved påsketider liksom…. 

Hva kan man gjøre av spennende ting i Strømstad?

28 kommentarer
    1. Vanja: Ja, det var det jeg tenkte meg 🙂 Jeg husker ikke om jeg har spurt før, har du familie der? 🙂 Spennende å se lampen du har tenkt på da 🙂 Du må kose deg MASSE, er det noen som fortjener det så er det deg! 🙂 Klemmer <3

    2. Jeg skal til Holland? Shopping og kos uten tvil. En flott interiør butikk jeg skal innom. Har funnet en lampe? Den skal hjem.:)

    3. Vanja: Ja, det er så kos med turer, små som store 🙂 Og jeg Strømstad på hotell er liksom noe annet enn Harry-tur 🙂 Så det blir moro, skal til og med ta med treningstøy, og fotoapparat så klart 🙂 Hvor skal du da :-)?

    4. Hva en kan gjøre der. Det er jeg jaggu ikke sikker på annet enn god mat og shopping. Du finner nok på noe skal du se. Så kjekt å planlegge turen da. Jeg har en snart selv, og gleder meg masse.:)

    5. ladyaugust: Denne uka er full av fredager og lørdager, og nå helt på slutten kommer de EKTE også, og da drar jeg på SPA 😀 Da blir jeg diva da 😀 Kose deg masse med øvinge og lille-fredager og lørdager og alt <3 Klemmemegaflat <3

    6. Hahahaha vi er divaer vi såklart 😀 Av og til i alle fall, i dag er en divadag såklart, frukt og rock i skjønn forening haha Koozmoz såklart. I går var jeg slapp som en strikk, i dag er jeg full av futt akkurat slik jeg visste haha, i morgen er det fredag <3 men det er ikke sååå viktig for vi har jo vinterferie og da kan jo alle dagene være fredager og lørdager <3 klæmmeflat 😀

    7. Spa høres bare så godt ut! Får håpe de behandler deg som på bildet over, i skikkelig diva-stil ^^
      Har nok ingen tips til deg. Sov med mamma en natt rett utenfor Sverige en gang, men vi var bare på jente-tur for shoppingens skyld.

    8. Livsrom: Ja, det er det det er skjønner du..jeg har jo også mest den påske-rundkjøring-følelsen for den plassen… men nå er det jo vårferie og ingen fulle nordmenn der 😀 Så får satse på det er kos på Spa-hotellet 🙂 De reklamerer med det hvertfall 🙂 BIlder og reportasje kommer nok 😀 Klemmer <3

    9. Hmmm, Strømstad? Da får jeg bare assosiasjoner om Systemet og laaaaange køøøer!
      Egentlig er det sikkert et vakkert sted i skjærgården….:)
      Kos deg:) Klem<3

    10. Susns sang og smurferi, fjoll : Tror vi MÅ ha litt massasje der altså 🙂 Vi drar fredag formiddag, for å få mest mulig ut av helgen 🙂 Det blir veldig veldig deilig 🙂

    11. frustrertfrueihouston: Åå, nå gleder jeg meg enda mer 🙂 Da skal det rusles langs vannet 🙂 og Kaffedroppet må prøves, kaker liker vi jo 😉 Og vi skal jo trene litt også,så da må jo kaker være veldig lov 😀 Vi drar fredag på formiddagen tror jeg 🙂 TO netter <3 Klemmer tilbake <3

    12. lulltove: Ja, det er akkurat sånn jeg har tenkt det 🙂 Jeg har vært skikkelig flink så langt i ferien, bare nyyyyte hvert sekund av friheten jeg har disse dagene 🙂 Sover lenge og koser meg max, og avslutter med denne helgen liksom 🙂 DEEEEEILIG 🙂 SKal tømme hele kameraet, og frese løs med avtrekkeren 😀

    13. Spa er fantastisk, har hatt litt ulike behandlinger, fra ulike bad til massasje med varme steiner og algeinnpakkning. Har ikke vært veldig mye i Strømstad, mest på gjennomlese, men på sensommeren i fjor var vi noen dager der. Fint å rusle langs vannet fra “sentrum” og rundt neset mot der hvor Sandefjord båten går. “Kaffedoppet”har mange deilige kaker, så der har vi vært en del når jeg bodde i Moss. Og en del koselige småbutikker er det jo. Kos deg masse! Klemmer

    14. ritahobbyfoto: Ja, jeg tror både jeg og søster fortjener det litt nå, så det blir en skikkelig kosetur altså 🙂 Hele denne ferien har vært SÅÅÅ god 🙂 Klemmer tilbake <3

    15. Ingenting å gjøre annet enn å rusle rundt, nyte, spise god mat, hvilket også er å nyte 🙂 Ta masse bilder og bare leve med alle sansene åpne, helt tilstede der og da 🙂

    16. Hihi, så bra, da er vi litt like der 😉
      Bra du nyter ferien, og riktig god tur på spa 🙂
      Jeg storkoser meg i flott vintervær (snøfritt fortsatt :/) her hjemme 🙂
      Klem <3

    17. Kristin: Nei, jeg drikker ikke alkohol nesten overhode…så det blir ingen runder i rundkjøringa på oss til fots 😀 He-he.. Jeg skal prøve på å ta litt aromaterapi, det er SÅ deilig 🙂 Og ellers kose meg veldig veldig mye…som jeg har gjort hele ferien 😀 Håper du har fine dager også 🙂 KLemmer <3

    18. Doodles: Ja, skal ta noen ekstra drinker for deg 🙂 Bare sunne så klart 🙂 Jeg har bare vært ordentlig en gang jeg også, den i høst. Da tok vi aromaterapi, og det var deilig… Forrige gang bare badet jeg og slanget meg… 😉 Men satser på litt aromaterapi, for den ene gangen var jeg helt avslappet i kroppen i over en uke etterpå 😀 DET var deilig… alt slitt forsvant 🙂

    19. Hihi, så gøy med spa! 😀 Jeg har aldri vært på det, men det ser jo veldig fristende og behagelig ut 🙂
      Har så vidt bare kjørt gjennom Strømstad, så har null tips til deg der altså, annet enn å ikke innta like mye alkohol og fjase like mye som enkelte gjør rundt påsketider 😉
      Bra du nyter ferien! 😀

    20. Åh, det høres helt herlig ut! Har vært på spa én gang, men mistenker at all dampen gav meg halsbetennelsen som blusset opp like etter. O_O Kos deg massemasse i Sverige, og ta en liten detoxerende paraplydrink for meg også. 😀

    21. Engla: Jeg drar på fredag 🙂 Formiddag tenker jeg, så vi får god til der, hele helgen til alt mulig 🙂 Men jeg har aldri vært der sånn mer enn å kjøpe snop liksom 😀 Så gleder meg egentlig ganske mye til å SE byen litt mer 😀 Skal pakke i morgen kveld og GLEDE MEG 😀 Stor diger klem tilbake <3

    22. Åh så deilig med et spaopphold da 🙂
      Jeg har vært i Strømstad i over en uke, men det var under utdanningen min, så da oppholt vi oss bare på hotellet.
      Drar du i morgen?
      Ønsker dere ihvertfall et supert opphold og håper du koser deg MAX min venn <3
      Stooor klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg