Spa-søstrene svipper sørover. ;-)

Å jasså… du trodde jeg skulle ta dagens innlegg på bare bokstaven  S….? I  og med at torsdagens gikk på bare F..? Ha-ha… bare lureri.. 😉

Når Diva-damer drar på Spa-tur til Strømstad, og det skal gasses, spises, sløves, trenes og fotograferes, så viser været seg fra sin beste side så klart 🙂 Det var meldt bare regn og tåke, men vi klarte å lokke fram solen noen timer, mens vi for rundt på fotosafari. Reiste i formiddagstida, var innom og hamstret svenske-snop på en Godis-affær… for å ha ROM-godt.. Spa-hotellet ligger et stykke fra sentrum, så vi fikk litt trim også 🙂 Var på foto-safari, spiste pizza, og avsluttet med litt gassing i bade-avdelingen.

I dag blir det trening i treningsrommet og mye annet gøy. 

Her er bildene fra fredagens foto-safari 🙂


Lunsj på asiatisk- cafe, vårruller <3

 


Utsikten fra rommet..

På vvei til byen, søster med verdens fineste regnfrakk og ny hekle-lue fra lillesøsteren 😀 

 

Utstikkere ved hotellet…

Området rundt hotellet 🙂

Gamle fine gater og hus i Strømstad..


Sjøboder…


Stonehenge….? 😉


Og så kom tåken for fullt…. 


Avsluttet dagen med litt tåke i saunaen… 😉

Har du vært på Spa noen gang?

Har du noen planer for lørdagen? 😉

 

 

48 kommentarer
    1. Ja, jeg kan tenke meg at det ikke var veldig varmt, men på bildene ser det sånn ut ^^
      Haha, det kan jeg være enig i! Strømstad har nok mye mer å by på enn billige varer og fulle nordmenn x)
      Du får nye de siste timene av søndagen før jobben kaller i morgen da 🙂 Klem <3

    2. Tattavkvinnene: Det var bikkjekald og ikke spesielit varmt. Mye regn og litt blåst 😀 Men ikke snø,og vi hadde jo regnjakker 🙂 Så det gikk fint, og vi glemmer helt været når vi jakter på bildene 🙂 Ja, mye fint der i STrømstad, ved Spa-hotellet, og gøy å se noe annet enn bare fulle nordmenn eller kjøttdisker 😀 En perfekt og fin helg 🙂 Nå er det jobb igjen :-/ Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    3. Det ser jo nesten ut som sommer der nede, i hvert fall på bilder 🙂 Og hvem skulle tro Strømstad er så fint 😀
      Der ser ut som dere har planlagt en perfekt helg, håper dere har hatt det fint <3

    4. ladyaugust: Nå har vi støvesugd hele kjøleskapet som vi hadde fylt med snop…nesten… er litt mat igjen…og nå begynner vi på DET også 😀 ha-ha… Har DU mer igjen så sent?? 😀 klemmer <3

    5. Kristin: Ja, du skjønte hva ROM-godt betydde 😀 Herlig 😉 Det betyr at du har det også det? Når du er på tur? 🙂 Ha en fin lørdag videre du også 🙂

    6. ladyaugust: Jeg snoper mørksjokolade med pære i 😀 OG frukt, og nøtter…. men jeg HAR løpt i dag altså 😀 10 minutter 😉 kosemose<3

    7. Engla: Ja, her er det bare kosing 😀 Vi har vært og tatt bilder, vært på shopping og trent. Nå venter middag og sløving på hotell-rommet 😀 Klemmeriveialtjegkan <3

    8. frustrertfrueihouston: Ja, mye fint i nærheten av hotellet 🙂 Tatt mye bilder i dag også 🙂 Gleder meg til å se 🙂 Ååå, ja, du er skikkelig bevandret i Spa-avdelinger du da 🙂 God tur hjemover da. Vi skal bare kose oss på hotellet nå, etter shopping og foto-safari. Middag på hotellet og sløving på rommet 🙂 Deilig 🙂 KLemmer <3

    9. ladyaugust: Fikk kjøpt noe koseklær, men det var det 🙂 Nå skal vi bare kose oss på rommet og spise middag på hotellet, og snope utover kvelden 😀 Klemmerivei <3

    10. Herlig <3
      Det ser jo virkelig ut til at dere koser dere 🙂
      Fortsett med det vennen <3
      Kos deg masse og ha en fin lørdagskveld!
      Klem fra Engla

    11. Så herlig dette ser ut! Og kjempekoselige bilder i nærheten av hotellet. Jeg har vært på spa på Pers Hotell på Gol, på Alexandra hotell i Loen, I Riga og på kjøpesenteret Lagunen (i Bergen). Det siste var litt “Feil”. Grei behandling, men det føltes helt feil å være der hvor jeg handler til vanlig! Kos deg videre, jeg begynner snart en laaang reise hjemover til gamlelandet 🙂

    12. haha ja er det ikke rart..himleøya* 😉 Jeg forspiste meg på karamellskumnisser og klarer ikke en eneste lenger, skulle spist de litt saktere haha Shopping er GØY 😀 Kos dere max <3 klæmme

    13. ritahobbyfoto: Ja, vi koser oss veldig 🙂 tatt masse bilder på en liten formiddagstur i dag også. Fiiin skog bak her 🙂 Nå skal vi på litt shopping og jeg har trent 🙂 Kose deg du også med lørdagen:-) Stor klem <3

    14. ladyaugust: Og du som er stadig i Sverige på Snop-jakt. Ønsker du deg karamell-skum-harer? 😀 Veldig mye fint å ta bilder av her, er en natur-reservat-skog bak her som vi har trasket i 🙂 Og jeg har LØPT på tredemølle for første gang på et år omtrent 😛 Ha en fin dag søs, klemmesøsklemmen <3

    15. Spinningqueen: Ja, og i dag har jeg trent på treningsrom også 😀 Løpt i ti minutter, og gått i 5, i tillegg til å være ute og gå i flere timer 🙂 Nå blir det litt shopping og champagne 😀 Ha-ha.. Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    16. cuskima: Så flink du har vært da 🙂 Sikkert godt å komme seg ut litt da, etter all innesittingen. Og all skuringen 😀 VI har vært ute og travet i flere timer i dag, og trent på treningsrom her etterpå 🙂 Skal vel kanskje på litt shopping etterpå 😀 Kose deg 🙂 Klemmer <3

    17. Elin Slåen: JA, vi har funnet sjarm i tåke og regn her i dag også vi 🙂 Det var en fin skog her bak 🙂 Herlig i formiddagstimene, i regnfrakker og sidelengs vind 😀 Kose deg med lørdagen du også 🙂 klem <3

    18. Moving On: Nei, jeg har bare tatt aromaterapi EN gang jeg også, og tar ikke DET denne gangen heller tror jeg…litt dyrt 😮 men vi er i basseng, i alle badstuene osv.. Og treningsrommet 🙂 Ha en fin lørdag du også .-) Klemmer <3

    19. Min matgale verden: Ja, de var mye godt til frokosten, selv om jeg spiser mitt kjedelige gamle vanlige 😀 Men litt egg og varmt <3 Og tur på formiddagen og trening nå 🙂 Har vært i natur-reservat, rett bak her... VANLIG skog på en måte 😀 Kose deg med dagen min venn <3 klemmer <3

    20. passion4lifeandtravel: Ja, her er det deilig 🙂 Allerede vært i skogen og gått tur og trent på tredemølle 🙂 Kanskje en liten tur på Nordby… Og spise noe god mat. Basseng og sånt i kveld, BARE koser oss .-) Nyyyyyter 🙂 Klemmer <3

    21. åh som de koser seg vet du 🙂
      her er det litt treig start,men liggr an å til å kanskje bli tur til Hardanger med hundene. Været er dritt,men har vært nok innesitting nå.
      Badet vasket eg i går -gubben har hatt omgangssyke så følte eg måtte skure ned alt hahaha

    22. Ser ut som det ble bra det der da! 🙂 på bilde med stoneheng, så ble jeg sittende og tenke på musikkvidoen til ylvis! haha
      Kos deg videre, og nyt spaen!
      Har aldri vært på spa behandling faktisk! 🙂

    23. Ah….SÅ misunnelig….Ser så deilig ut, og ikke minst maten…frokosten…elsker hotell-frokoster. Nydelige bilder, fint i Strømstad.Kos deg alt du kan i bøtter og spann. klemmer

    24. Helge: Spaet er noen km utefor sentrum, så vi gikk tur innover i går. Vi har ikke kjøp noe billig mat ennå. blir til i morgen, så her skal vi på mer fotosafari, og mer basseng-avslapping 😀 Du er flittig og arbeidsom som vanlig 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    25. deveny: Spa på Geilo har jeg aldri vært, må prøves. Men vært på Norefjell. Vi tar ikke aromaterapi, men bruker alt av steambadstuer, bassenger og sol 🙂 Litt dyrt med behandling. Nå skal vi gå tur, koser oss bare med å være på hotell og på ferie liksom 🙂 Kose det med en dag uten planer. Deilig det også synes jeg 🙂

    26. Det er fint i Strømstad men har forandret seg grusomt mye de siste 30-40 åra. Ligger dette utenfor selve sentrum? Har vært der 3-4 ganger men husker ikke at jeg så noe sp-sted. Var på spa engang i Sandefjord, det var godt men kanskje ikke akkurat slik jeg forventa det. Men det er ikke helt umulig at jeg tar spa en gang til et anna sted. Fine bilder – tenker dere har kjøpt inn masse billig mat og drar snart mot Oslo igjen. Ha alt vaska gang- , stue- og kjøkkengulv, så tok jeg badet igår. Ha fortsatt en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg