1000 ganger sa jeg….

Jeg har en søster her inne i blogg-blokka


Hun er ikke min ekte søster, men ei jeg har adoptert 😉 Som mange av bloggvennene mine kanskje vet, så traff vi hverandre første gang i fjor vår… På en av konsertene hennes…OG vi TRAFF hverandre så godt at hun la inn en søknad om å bli søsteren min, og den ble sporenstreks godkjent. Jeg adopterte henne på sekundet 😀 Etter det har vi truffet hverandre noen ganger til og det er like kos hver gang. Det er som vi har kjent hveandre hele livet på et slags vis 🙂 Og hvem er det?

Jo, det er så klart hun med den tøffe hattetn…

Super-Woman og vokalist i bandet  IN AUGUST – Lady August

 

Jeg har sagt jeg skal spille låta deres 1000  words   faktisk 1000 ganger... Og har jeg sagt noe så holder jeg det. Jeg startet for en stund siden, og jeg tror jeg telte ned til ca 990… Så nå er det på tide å spille denne nydelige melodien igjen, mens vi venter på de neste låtene… For det er nemlig i studio igjen, og jeg bare gleder meg til å høre hva som NÅ kommer… Men mens vi venter, hør på denne 🙂

Verdens fineste band, med verdens beste søs, Lady August

 

 

 

 

Ja, det er bare å kose seg <3

25 kommentarer
    1. ladyaugust: Nårtid er det JEG skal ha pannekaker da?? DET må jeg ha snart 🙂 Ja, veldig gøy de har holdt av til dere 🙂 Nå går jeg med hundeøynene mine på nederste knapphullet og legger meg 😀 Klemmenattaklemmen <3

    2. Jeppsi, her skal alt være topp eller rett i dass altså, så det er blod, svette og tårer <3 glader meg sååååå til å vise den og allerede flere utenlandske stasjoner som har lagd plass til den uten å ha hørt den engang, MORRO 😀 Supersøs klæmmepannekakeflat og vettu hva eller her har vi akkurat spist en stoor posjon pannisser til kvelds nommi 😀

    3. ladyaugust: ÅÅÅ, måtte du ENDA en gang? Han der gitaristen altså…gir seg ikke så lett 😀 Men deilig at han nå har gitt deg fri 😉 Og jeg gleder meg VEEEELDIG til å høre!! Jeg skal stå på litt med 1000 words i mellomtida, kose meg med den og bare nyte og glede meg ti neste 🙂 Klemmersøsklemmen <3

    4. :DDD Tuuusen takk søs <3 Du er bare den beste og tuusen takk til alle, vi jobber så det står etter her for å få neste sang i box, jeg er ferdig men måtte i studio i går igjen...som IGJEN men nå taddeliti FERDIG, så utgjennom uka blir låta mixa. Stoooooor klæm <3 og gleder meg til å vise den fram 😀

    5. Kommensalisma: Ja, og ikke bare 900, men faktisk 989 😀 He-he Nei, da kjente hun deg sikkert ikke igjen. Ja, den er vakker,og gleder meg til hva som kommer nå snart 🙂 MÅ jo bli bra det 🙂 Stor klem til deg <3

    6. Nydelig låt! (fortsatt 🙂
      Forsøkte å legge til ladyen på FB for en stund siden – så kunne jeg delt låta med mine musikkelskende venner der, men hun kjente meg nok ikke igjen (og det er jo ikke så rart det da 🙂
      Du får fortsette å dele den 900 ganger til du 😀
      Ha en fin fotografidag <3

    7. Veldig fin sang og skikkelig kul video! Den ser så proff ut 😀 Har hørt denne sangen en del ganger nå og synes faktisk den blir bedre for hver gang, så lurer på hvordan det blir etter 1000! hehe

    8. Fru Stussli: Ååå, det var den beste klemmen på lenge 🙂 <3 Det er så kos med sånne klemmer vettu. Håper du har det kjempekos på kurset 🙂 Jeg har vært en snartur i byen, kjøpt masse morsomme strømpebukser med mønster på, en tynn turkis innejakke og noe tull til Hint 3 i Hemmelighetskremmeriet mitt her på bloggen 😀 Jeg har jobbet med noen jobbgreier, men ellers heklet og kost meg 🙂 I morgen til Drøbak og fotografere før besøk til mamma 🙂 Kose deg masse med sikkert koselige folk og mye moro å lære 🙂 Klemmerimassevis på vei <3

    9. Helge: Ja, tøft med den blandingen 🙂 Jeg liker stemmen til Ladyen kjempegodt, og den passer til begge typer FART på en måte 🙂 Blir gøy når det kommer en hel sang, imens for jeg vise denne 989 ganger til eller noe 😀

    10. Engla: Ja, her er det ikke så verst 🙂 Jeg hekler og spiller word-feud og ser tv. Nå har jeg nettopp postet innelegget mitt fra i dag tidlig i gruppa vår 😀 Første innlegget jeg har lagt inn der, jeg har ikke verken tørt eller skjønt hvordan jeg skal gjøre, men nå ligger det der 😀

    11. Vakkert og fin sang. Ser frem til og høre neste låt, ladyen la jo ut en liten prøvesmak av den nylig som endel av videobloggen. Det som slår meg er at det er veldig rolig, nesten vuggesang, innledning av begge låtene. La du merke til det? Men det som kommer er jo mere røffere låt.

    12. Kjempefin er den <3
      Koselig at du deler den da 🙂
      Håper du koser deg og har en fin kveld fine frodith <3
      Stoooor klem til deg <3

    13. cuskima: Vakkert, og Ladyen er en knakende flott jente 🙂 Elsker musikken og vært på to av de tre konsertene de hadde i fjor på noen utesteder i Oslo 🙂 Moro <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg