Avsløringen av den store hemmeligheten… ;-)

Ja, nå har jeg mast i flere dager her inne, om en hemmlighet som skulle avsløres…  Det var nemlig noe som skulle SKJE….Jeg har ertet og lagt ut hint, for jeg elsker å fjase og tulle, og leke… Jeg er voksen, men litt moro må man ha her i livet 🙂 Og man får som kjent ikke mer moro enn den man lager selv..

Så jeg har laget noen små hint her i foregående uke.. for å piske opp stemningen litt…. for å skape litt nysgjerrighet selvfølgelig: Under her følger hintene, som skulle lede dere inn på hva som skulle skje… Om noen uker…. 

Spørsmålet var altså, hva er det som skal skje… ut fra denne bloggen… eller på en eller annen måte skal skje noe… som har med meg å gjøre….? Her kommer hintene oppsummert…

Her er HINTET fra tirsdag forrige uke…

 

Det er altså to små ryggsekker om du ikke ser det… og noen gule fjær…

Hint 1

 

Og her er hintet fra torsdag forrige uke…. noe som skulle strikkes i gult… og en hvit liten sak som kommer inn på høyresiden der.. Hva er det hvite der mon tro…


Hint 2

 

Og her var lørdagens hint: En appelsin og to par ski og to par staver… 

Veldig påskete…

 


Hint 3

 

Så hva er det som skal skje? 🙂

Mange har gjettet i vei, og mange har gjettet riktig også!! Selvfølgelig er det:

 Vaniljeogpepper og Høne-pøne Von Bentasil som skal på påskeferie!!!!!!!

Vaniljeogpepper er klar for påskeferie


Høne-Pøne er om mulig enda mer klar for påskeferie… 

 

De fleste av mine bloggvenner er kjent med hvem dette er, men for de som ikke vet: 

Vaniljeogpepper-rotta, fikk jeg av en blogger som het det samme, for over et år siden. Hun reiste rundt på sommerferie, til forskjellige bloggere i sommer, med hatt solbriller og en hamburger i sekken. 11 bloggere dro hun til , med posten, og hun skaffet seg mange fine minner 😉

 
Her fra Vaniljeogpepper besøkte Miriceci.blogg.no i sommerferien


Her fra besøket hos Englas.blogg.no i sommer .. 😉

 

 

Hos Flaggermusvinger.blogg.no i sommer 

Som dere ser opplevde hun litt av hvert, og dette var jo bare en liten smakebit av sommerferien henens…

 

Høne-Pøne Von Bentasil fikk jeg av Bente selvfølgelig ,fra stussli.blogg.no


Her fra dagen hun kom til meg…

 

Både Høne-Pøne og Vaniljeogpepper var “verter”  under julekalenderen min i desember som var, og det var et baluba uten like.. 


På aketur…


De herjet rundt på Oslo s….

Ja dere skjønner tegninga????

 

PÅSKEFERIE

Vel, nå skal de altså ut på påsketur…og det er IKKE sammen med meg… De tar skiene og stavene med seg, pakker en liten bag… og reiser med posten igjen…TIl noen nye bloggere 😉 Høne-Pøne er kjempeglad for at nå er det HENNES tur også liksom… Vaniljeogpepper har jo reist FØR, men nå blir de TO.. 

Så, nå er det bare for deg som leser dette å passe på, titte litt ekstra i postkassen i ukene som kommer… For Vaniljeogpepper og Høne-Pøne er snart på vei… OG de drar FØR påske altså…skal hun rekke de ulike bloggerne før våren står for døra 😉 

Så da er spørsmålet:

Tror du at disse to rampene havner i prostkassen DIN? 😉

 

84 kommentarer
    1. muumimamma: Ja, ikke sant 🙂 Men de tar nok ikke turen mot deg denne gangen da, for du har jo hatt VP der før 🙂 Ja, hvem vet, kanskje det blir en skummel tur? 😀

    2. Sååå morsomt :))) Jeg tenker nok de får oppleve masse morsomt, og kanskje tilogmed noe skummelt? Det er jo påskeferie, og da hører jo krim med :))

    3. Lithanna: Så koselig 😀 Jeg holt Høne-Pøne for ørene alt jeg kunne når du sa ROTTA, jeg vil jo ikke hun skal tro at HUN ikke er velkommen 😉

    4. ja ikkje sant-er jo noe med dette at man skal ha en litt felles plattform og møtes via kommunikasjon og DET er jo ikkje nett så lett når man er på forskjellig bloggplanet

    5. Kristin: Ja, det får de sikkert dit de kommer…og ingen vet jo helt hvor de kommer ennå 😉 Ja, er hun ikke veldig tøff med den vekta, jeg lo så jeg grein da jeg fikk øye på det innlegget der hun var da. Det var også Miriceci.blogg.no som tok hull i ørene på henne 😀 Nå er jeg spent på hva de nye bloggerne finner på med dem 🙂 klemmer

    6. cuskima: Ja, de som kommer med FIn blogg, eller så pen du er, de slipper jeg ikke gjennom en gang. Men det kommer noen og vil være venn, de legger KANSKJE igjen en kommentar om fin blogg…jeg gir de en sjanse et par dager, og så ryker de ut 😀

    7. Haha, så fantastisk gøy! 😀
      Håper de får mange nye, flotte opplevelser 😉
      Må si jeg ble riktig så imponert over Vaniljeogpeppers vektløfting – ser jammen ut som han/hun? bruker like tunge vekter som meg 😉
      Klemmer <3

    8. Enig med deg,man kan ikkje bruke tid på innlegget og kommentarsvaring og kommentere hos andre og så skal de likssom bare piggieback ikkje sant.
      Blir jo superteit.
      men alle forstår ikkje helt og noen bare utnytter andres godhet.
      Som alle de tøttene som skriver helt syke kommentarer om så fantastisk du er………………helt identisk med den de legger igjen hos de andre bloggene du leser hahahaha

    9. Mariann Sæther Tokle: Ja, det er jo mange uker til palmehelga også, så LITT tid har de på seg om det blir dit de skal 😀 Hi-hi Veldig moro at de er velkomne hos deg 🙂 Stor klem <3

    10. Engla: Ja, det var jammen godt dere var to, og da hadde du BARE Vaniljeogpepper, tenk når Høne-Pøne skal slå seg med også :- D Og de begynner å kreve å få stå på SKI liksom 😀 He-he… 😀 Det blir gøy å se hva de finner på, og mest gøy er det kanskje for bloggerene, og det er kjempemoro for MEG som kan sitte å lese hva folk skriver om dem 🙂 Dagen har vært fin, på seminar jeg 🙂 Og i morgen vanlig dag igjen. Men moro med litt avveksling 🙂 FIkk en del info som jeg trenger til neste år, når jobben min blir anderledes 🙂 Håper du har hatt det fint i dag også 🙂 Klemmer til deg min venn <3

    11. Herlig <3
      Det blir sikkert gøy for dem å komme seg på påsketur 🙂
      Jeg glemmer aldri besøket i sommer, det var kjempegøy og litt slitsomt, men jeg må si jeg var glad for at Anett var her, sånn at vi var to 🙂
      Håper du har hatt en fin dag i dag min venn 🙂
      Stoor klem fra Engla

    12. cuskima: Jeg har EN bloggvenn på 18, hun er på en annen plattform til og med. Hun skriver godt, og er alt annet en rosa, mer natur og ungdom liksom. Har et par yngre her inne, som skriver om alt mulig, så det kommer helt an på typen selvfølgelig, men hører man INGENTING etter et par kommentarer fra meg, så er det på hue ut igjen 😀

    13. jepps, eg leser sjeldent deres innlegg, er ikkje så intressant,men noen er faktisk,men har kuttet ned på mange av dem siden eg innså at de aldri leste mine innlegg

    14. cuskima: Ja, får dem inn på forsøk på venner -greia, men jeg godkjenner ikke 😀 Ikke interessant. For de er bare ute etter “stemmer” 😀 Ha-ha..

    15. Noen ganger faller et blogginnlegg i smak og så viser det seg og egentlig bare a one off hahaha. Det har eg opplevd, Man bare elsker et innlegg eller to,men så kommer det likssom aldri mer vettug 😛 hahahaha
      Og eg blir litt nedrent av disse unge håpefulle fashionista jentene eg da som tydeligvis ikkje leser min blogg 😛 Siden fashion er det eg skriver MINST om

    16. cuskima: Ja, helt klart 🙂 Det kan være snakkemåten, ting man snakker OM eller bare om man føler man blir kjent. Om folk gir noe av seg selv osv 🙂

    17. Har blitt kjent med mange nye fantastiske mennesker her i blogglandia og som i Livet elles sp merker man at man klikker mer med noen enn andre.<3

    18. Elin Slåen: Hi-hi 🙂 Jeg tenkte du og Trollene ville like det skjønner du <3<3 Leste du i sommer, når de var på sommerferie :-D? 11 forskjelllige va de hos 🙂

    19. Oslopadde: Ja, men du skal ikke se bort i fra at dyra kan ta seg en tur til deg, og så får du gjeste-skrive et innlegg hos meg 😀 Det kan vi tenke litt på vettu 🙂 Det er jo snart de bloggløses dag, og LITT grei må jeg jo være 🙂 Åååå, så koselig at du synes de var verdens beste 🙂 Stor klemmeflatklem <3 til padda mi <3

    20. Oi oi oi- Trollene blei helt ville her og spretter rundt som noen gale og spør 100 ganger uten å puste mellom hver gang om jeg trur at de kommer på besøk til oss 😀 Det er ikke så lett å lære små (eller store) Troll tålmodighet altså!

    21. Jeg har jo ikke blogg, så regner ikke med at noen av dem dumper ned i min postkasse 🙂 Men jeg kjenner dem jo, og syns det var veldig hyggelig å treffe dem så mye før jul, da de var med hver eneste gang jeg traff deg 🙂 Skikkelig trivelig, var det.
      Men over til noe annet: Du har jo sagt flere ganger og på flere steder at du har verdens beste elever. Jeg traff dem tilfeldigvis i dag, og jammensmeisens – du har rett! 🙂 Skikkelig bra gjeng, alle sammen 🙂 Hils dem i morgen 🙂
      klemmepaddeflat 🙂

    22. cuskima: H-h-, ja test-dyr liksom 😀 Ha-ha.. nei…men i fjor var det vel bare Ladyaugust jeg kjente fra før, før VP begynte å farte rundt 😀 Og nå ar jeg jo truffet dem etterpå 😉 Jeg VET de vil få det fint hos deg om de havner der 😀

    23. dandilion: Ja, ikke sant det var litt kos 🙂 JEG koste meg hvertfall 🙂 Nå blir det spennende å se hvor de havner og hva de finner på 😉

    24. Tattavkvinnene: Jepp 🙂 Og jeg regner med du og Mathias er skikkelig klare for besøk 😉 Blir spennende å se hvor de havner ja 😀 God klem <3

    25. frustrertfrueihouston: Jeg tenker det er litt langt for dem å reise, og litt dyrt for den som skal sende dem 🙂 helt til Houston liksom… Men Bergen ja… dit skal de jo uansett en tur 😉 Så det bør ordnes på et slags vis,og da får de seg kanskje en sykkeltur for alt jeg vet? 😀 Ha en super dag, håper bøttene har sluttet å regne 😀 Hi-hi Stor klem <3

    26. Lisbeth Pedersen: Ja, ikke sant de ble fine med gensere, ski og staver 😀 Skikkelig påskeklare 🙂 Nei, du har nok rett, jeg tenkte at noen andre fikk besøk nå, vet hvertfalll NOEN som har litt lyst på besøk, så da skal det planlegges her 😀 Ja, det var så koselig med alle reisebrevene sist, så det blir stas og lese hva de finner på igjen 😀 Ha en kjempefin dag også 🙂 Stor god klem til deg <3

    27. Det hadde da vært kjempekoselig å få besøk.:) Vil de komme hit må de komme snart, for vi drar bort palmehelga og vet ikke når vi er hjemme igjen:) Og det er langt hit da, mange mange mil 😀

    28. HURRA! 😀 Endelig fikk vi vite det du har gått å ruget på den siste tiden 🙂 Er nesten litt fornøyd med at jeg klarte å tippe såpass bra 🙂
      Gleder meg til å se hvem de skal til og hva slags morsomheter de får bli med på ^^
      Veldig søte gensere de har fått seg altså, 100% klare til påskekos 🙂

    29. Så artig! De kan godt få komme i min postkasse, men reisen til USA blir nok litt lang for sånne små. Men jeg skal til Bergen i månedskiftet mars/april. Litt kortere tur da. Gleder meg uansett til å følge med på hva de får opplevd. De ble forresten ordentlig fine i de nye påskegenserne sine!
      Her har det regnet i “bøtter og spann” i natt så trærne henger langt utover, nesten som snøtunge trær hjemme. Ha en super dag 🙂

    30. ritahobbyfoto: Så bra, det blir ikke de samme som i sommer så klart, men dere litt nyere bloggvennene som får besøk, så kos å vite hvem som har lyst 😀 klemmer <3

    31. Haha så stilige de ble 🙂 skikkelig klar for påskeferie.
      Da hadde jeg jo tippet delvis riktig da 🙂
      Siden jeg ikke er så ny blogger lengre, kommer de vel ikke i min postkasse. Men blir spennende å se reisebrev fra de da 🙂
      Ønsker de begge to en strålende påsketur 🙂
      Ha en finfin dag 🙂
      Klemmer

    32. Livsrom: Ja, nå er de snart på vei med posten, er det snø hos deg? 😉 He-he.. Her er de nemlig klare for reise både hit og dit 😉 Klemmer <3

    33. Monica prøver: De er ikke på tur ennå, de SKAL, til flere bloggere. De bare øver litt på kjøkkenbordet, før de reiser 😉 hi-hi De var på sommerferie, som du ser på noen av bildene, nå ny tur snart 🙂

    34. Fru Stussli: Tenker kanskje de får prøve noen nye 😀 Her hilses tilbake, VP husker godt symaskinen din 😉 Høre Pøne HAR lagt påskeegg hi-hi. Kose deg i fiskedammen i dag med gullfiskene, god bedring til Emma og en skikkelig godklem til deg <3

    35. miastorp: Jepp, der har de også postkasser 😀 må finne ut litt rekkefølgen etterhvery 😀 men godt de er ønsket 😉 Ha en fin dag <3

    36. folkogdyriskogen: Jepp, jeg finner ut en liten gjeng de tar turen til denne gangen, og det blir nok ikke samme gjengen som forrige gang, nå må noen nye få besøk 😀 ha-ha Så du får titte i postkassa etterhvert 😉

    37. Hahaha så kule de ble med gule gensere og ski på beina 🙂 Er vel numret før hønepøne begynner å legge påskeegg 😀 Blir spennende å se hvor i bloggverdenen de havner! Ble jo skikkelige reisebrev av turen til vanlijeogpepper i sommer. Kjempemoro å følge med på!! Gleder meg til påskebilder! Jeg tror vel ikke de kommer i min postkasse siden jeg ikke er ny blogger lengre 🙂
      Hilse begge og ønsk dem en riktig god påsketur!!!
      Nå skal jeg bort på skolen og hente skolebøker til Emma som er hjemme etter å vært litt syk i går. I dag er hun mye bedre, men det er svømmedag og jeg ønsker ikke at hun skal være så lenge i bassenget enda 🙂
      Selv gleder jeg meg til å plaske i vei med gullfiskene mine 🙂
      Ha en strålende tirsdag frodithvenn <3
      Klemmer i fleng er sendt med express post 😀

    38. Amorartis ~ Tegning og hverdag: Ja, ikke sant 😀 De skal få fartet litt nå, noen uker før påske 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    39. miastorp: Så kos at du ønsker besøk av dem, når drar du på Torpet, det er helt INNI påsken ikke sant ? 🙂 Ja, de var litt vanskelig å få festet, og festes må de jo, det kan gå fort i bakkene hun kommer utfor på sin besøksrunde 😉 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    40. Hihi. Så søte de ble med ski. Lurer litt på hvor hønepøne har satt fast bindingene på skia da 😉 vi vil gjerne ha besøk i påsken! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg