Mens jeg venter på våren….

Mens jeg venter på våren for alvor….venter på at det skal bli så varmt at jeg  kan gå med bare legger og litt for korte skjørter….vel så bruker jeg strømpebukser i mellomtida.. Kanskje ikke så fryktelig sexye plagg egentlig…men så er jeg ikke så fryktelig opptatt av å være så himla sexy til enhver tid heller.. Men jeg liker å sette litt farge på tilværelsen…eller av og til litt MØNSTER på tilvæelsene også..  Det deiligste i verden er å gå i kjole eller tunika…med strømpebukse eller tights… Gjerne en tights til tunikaen da…Men av og til som du vet, så ender jeg opp, nesten helt uten å ha noen styring på det virker det som… med litt for korte kjoler…gjerne en tunika…og allikevel en strømpebukse…Da er det veldig praktisk å ha et uttall mønstrete strømpbukser….for de kan nemlig LETT passere som en tights…om man bare har den rette kroppsholdningen…og det rette blikket… 😉

Så her er altså de siste nyanskaffelsene som skal redde meg…mens jeg går og venter på den SKIKKELIGE våren… 

Blomster, stirper, sebraer og alskens moro.anskaffet den siste uken.. 😉

Spretter du ut i verden med  kjoler og skjørt når sola titter fram så vidt? 🙂 

 


44 kommentarer
    1. Kristin: Nesten alle som kommenterte i går, bruker heller jeans enn skjørt…Jeg var den eneste nesten som liker strømpebukser og skjørt 😀

    2. Fine strømpebukser, og så smart å henge de slik på en kleshenger da 🙂
      Jeg går aldri i skjørt, kjole eller tunika, men jeg skal innrømme at det ser veldig behagelig ut! 🙂
      Her går det i jeans..k j e d e l i g, men men.. 🙂

    3. Fru Stussli: Jeg synes jo alt klør og stikker, og derfor er skjørt og deiilige tights mest deilig. eller tights og tunika. Mykt og godt 🙂 Jeg hater jeans egentlig, vondt mot huden 😀 Jeg synes nok jeg KLER skjørt også best 🙂 Men høye hæler… DER går grensen min 🙂 Hjemme har jeg BARE joggebukser 😀 Klemmer fra sofaen <3

    4. Nei 😀 Jeg ikke en skjørtedame. Kanskje det kan være en del av den 40årskrisa? Hmmm da hadde Hr Stussli blitt glad.
      Her er jeg redd det går i jeans…. Hjemme subber jeg rundt i thigts og lange gensere..
      Tror jammen jeg skal legge inn kvinnelighet og skjørt på 40 årskriselista 😀
      Klemmer på høye hæler 😀

    5. ladyaugust: Joda, jeg vet at jo jo tynnere man er, jo mer rynkete begynner man å se ut… Og DET kan vi jo ikke ha noe av 😀 Så egentlig er det bare å kjøre på 😉 Men…. klemmer <3

    6. haha du altså, vet du ikke at jo tykkere man blir jo mer utfylt blir huden og utfylt hud= null rynker fliiir, jeg har kul på magen nå 😉 Klæmme <3

    7. ladyaugust: Jeg har kjipet og sultet hele uka… for nå måtte det skjerping til… Og SÅ har jeg nå tyllet i meg en hel Premium med sitron og ingefær…som har ligget og stirret på meg hver gang jeg har åpnet kjøleskapet… ;-D… nå måtte den lide døden 😀 Kosemosemedpremiumpåsnuten <3

    8. dandilion: Ja, greit med lommer på jobb 🙂 Enig, men blir ikke alltid, så jeg løper rundt med veske jeg .-D Og koser meg i størmpebukser .-) Snart skikkelig VÅÅÅÅR 🙂

    9. Nei, de andre har jeg kjøpt et annet sted- H&M, trur jeg, og Nelly, eller noe sånt 🙂
      Ja, jeg trur jeg må ha en ny til konf’en, så da blir det helt sikkert en av de 😉

    10. Åh! Disse var fine 🙂 Jeg går lite i skjørt og kjoler. Men i blsnt er det kjekt 🙂 Skulle nok hatt meg et dongriskjørt med lommer som jeg kunne brukt. Må ha lommer på jobb 🙂

    11. cuskima: Å…her er det ikke noe hold-in nei…alt for stramt og vondt 😀 og klør… NEI…her er det slappe gode strømpebukser …neida ikke helt det heller.. he-he.. Men ikke hold–in, hold-in-jeans… Mener du stretch…? eller noe VERRE? 😀

    12. Elin Slåen: Ja, du viste jo noen på bloggen, et sted man kunne kjøpe, hvilken ble det?? Husker det innelgget ditt 🙂 Legg ut bilder da 🙂

    13. eg burde lære meg å bruke mer skjørt og strømpebukse , men eg er mer jeansguri fordi eg syns det er så kjekt med litt figur og strømpebukse og skjørt ser eg gravid ut 🙁
      Hold in gjør at eg får rundgravidemage som eg ellers ikkje har
      Så hold in jeans er FABOULUS <3<3<3

    14. Jeg kjøpte et par kjoler i fjor, for at jeg skulle bli litt mer jentete- men er ikke noe flink til å bruke de til vanlig- men jeg har blitt flink til å ikke bruke bukse i dåp og den slags selskap, til alles store overraskelse 😛 he he..

    15. Hahaha jaa.. joggebukser skulle bare Vært penere, finere fasong og ikke så klumpete da hadde de vært et perfekt antrekk og vist seg offentlig i!!
      De og t-skjorter i 2 str for store!! Løøve it..
      Eller som når jeg er alene hjemme, hopper i min 6xl t-skjortr og vandrer rundt i den!! Fantastisk! Haha

    16. ritahobbyfoto: Takk -takk 🙂 Ja, moro med strømpebukser synes jeg 🙂 Nå må jeg inn til deg å høre om du har lært noe nyttt med foto i dag 🙂 Klemmer <3

    17. Ja det er veldig behagelig og gå i, sitter så løst på kroppen! der skal jeg være helt enig!
      Men jeg føler meg ikke vell i det.
      Haha ja bukser klør, spesislet på lårene, haha! Men liker det mer en kjoler og skjørt 🙂
      og joggesko!! hahah

    18. Moving On: Jeg synes det er så behagelig å gå i, mye deiligere enn bukser, derfor jeg har det .-) Hater egentlig jeans jeg, synes alt alt klør og stikker… 😀 Så elsker strømpebukser og skjørt eller korte kjoler 🙂 og army-boots 🙂

    19. Helge: Ha-ha, jeg da hadde det nok blitt litt oppstyr i gata di Helge 😀 Nei, man får nok passe på litt til før man går for tynnkledd,jeg har klart å unngå forkjølelse i hele vinter takket være den stygge men tjukke dunkåpa 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    20. Elin Slåen: Ja, da må jo strømpebukser med mønster være noe for deg 🙂 Under en kul shorts 🙂 Jeg er ikke så VELDIG jentete jeg heller, men liker kjoler/tunikaer fordi det er mykere å ha på 🙂 og da synes jeg kule strømpebukser/tights er tingen 😀 Har en med ansikter på også, og en bukse/tights med avis-tegneserie mønster på 😀

    21. vettu, jeg eiger ikke en eneste kjole, tror jeg har 2 skjørt laangt langt langt inn i skapet, eller så er det blitt kastet.. jeg er ikke noe typsisk jente jente på den fronten.. Men jeg er ganske fort ute med og hoppe i shortser da, tar igjen det og være jente på den fronten 🙂
      men kjoler og skjørt har jeg helt siden jeg bestemte selv boikottet 🙂 haha KUN ved julebord- bryllup og andre pene ting hvor jeg MÅ være kinnelig iført sånne plagg møter jeg i det! hahaa

    22. Jeg frykter hva naboene mine kan gjøre hvis jeg går ut med kjole og skjørt. Det gjelder og kle seg godt enda, kun en forsmak av våren vi opplever nå. Har nylig hatt ei kule med halsvonde og vil ikke ha den tilbake pga at jeg har kledd på meg for lite. Ha en fin kveld.

    23. Jeg er ingen typisk jente- bukse og genser, hele året- til nød shorts og tskjorte om sommeren, hvis det er såååååååååååå varmt 😉
      Men jeg liker strømpebukser med mønster, så shorts året rundt kunne jeg jo nesten ha brukt 😉

    24. ladyaugust: Kjøpte 2 av dem på Indiska og 3 av dem på Lindex falktisk (striper, zebra og ruter), 3 for 2. Det ble under 100 kr pr stk 🙂 Og nå blir det sånne hele tiden fram til den lange turkise kjolen kan komme på plass igjen 😀 Is rundt snuta…Is er best… nesten bedre en sjokolade faktisk… hvis det er rette isen… Og MYYYYE sunnere 😀 Godklemmen med sukker på <3

    25. Geriatriks: Ha-ha, jeg tenkte faktisk på deg her i stad når jeg skrev det sprøsmålet 😉 Hm..det er vel ikke akkurat noe spørsmål for mine to-tre mannlige lesere ;-D Men shit au…tenkte jeg 😀 Men du har så klart forhold til strømpebukser uansett 😉 Ja, skjønner det er hatplagg for noen menn… Men VI vi synes det er morsomt skjønner du 😀 he –he

    26. Min matgale verden: Har mange med farger jeg også 😀 Og noen med ansikter :-Dog mønstre 🙂 Så deilig at du har fått lave skuldre, burgere servert og bare kan vente på ros fra 80 åringen 😀 Jeg gumler nøtter og sjoko og alt mulig….Og vurderer en joggetur i morgen 😉 Men slett ikke sikker 😀 Ha en fin-fin kveld du også min venn <3 klemmer <3

    27. Stilige! Nja…ikke helt skjørte-typen jeg…men av og til. Har knall blå. rosa og to typer røde strømpebukser..er nok mer en farge-person jeg….. Nå har jeg lave skuldre, et glass vin, og en hamburger, laget og servert i sofaen av Guben sjøl. Allerede fortært…veldig god. Sjokolade er og inntatt, kjenner jeg begynner å bli trøtt….men ikke enda, skal nyte lørdagen, og håpe på god tilbakemelding på maten:) ha en herlig kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg