Ikke akkurat verdensberømt kanskje… ;-)

Hvis man går meg litt nærmere etter i sømmene, så kan man vel skjønne at jeg ikke akkurat er noen verdensberømthet… 😉  men jeg er viktig nok likevel… Ting i mitt liv står ikke akkurat i verdenspressen…men de er store nok likevel for meg… 

Jeg er ikke akkurat Marilin Monroe.… men det er allikevel pinlig nok, når kjolen blafrer hemningsløst rundt deg i det en T-bane-vogn dundrer forbi… Fordi du har altfor tynn strømpebukse, og alt for vid kjole… og har ikke lyst til å vise trusene dine til hele T-bane-gjengen som kommer bak deg for å gå på 😀

 

 

Det er ikke akkurat en Oscar-utdeling, og jeg er ikke akkurat Angelina Jolie…… men det er allikevel rimelig “rød-i-ansiktet- pinlig”…for MEG å møte noen i lik “kjole” /jakke. på KIWI… i kassakø… For man vil jo helst ikke se HELT lik ut som noen andre, uansett “tilstelning”… og spesielt ikke når man står rett etter henne i køen… 😉

 

Jeg er kanskje ikke akkurat Arne Næss….  OG….Det er ikke akkurat snakk om Mount Everest som du vet…. Men for meg er det jo som sagt en bragd, hver gang jeg kommer meg på toppen av en liten haug… og jeg er stolt som en hane av å få det til… For meg er det stort nok… Mount Everest eller Kolsåstoppen 😉

Må bare trene litt igjen først… 😉

 

Jeg er ikke akkurat Ussain Bolt liksom…  men jeg gjør så godt jeg kan jeg, selv om rumpa føles kjempetung,  tunga kjempelang og jeg svetter turkis sprut-svette…selv i nedoverbakker….. og bruker mine mange minutter på kilometeren… , om jeg må det… Og DET må jeg… 😉

 

 

Jeg er ikke akkurat Roald Øyen en gang, en landskjendis…men jeg er likevel en ganske habil Påskenøtt-vert… og nå kan du begynne å glede deg snart… 😉

Jeg er ikke akkurat verdensberømt kanskje...men vi kan ikke alle være det…helidgvis… 😉

 

 

Gleder du deg til påske?

Har du noen planer for påske?

 


 

40 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, den berømthet-greia, den får noen andre ta seg av 😀 Jeg nøyrer meg med små forhold, og koser meg med det 🙂 Ja, må begynne å forrberede litt nøtter snart 😀 Gjøre klart 😀

    2. Det er jammen godt vi ikke er verdensberømte alle sammen. Tror ikke det hadde vært noe tess. Det holder i massevis å bare være lille meg 😀
      Åh, påskenøtter skal bli gøy! Savner julekalendere-oppgavene dine, så det blir stas <3

    3. frokenfjeldberg: Ja, du farter i vei, og blir borte i påsken også da gitt…da skulle du jo vært her og tatt i mot “fintfolk” 😀 ha-ha Neida, forstår godt du heller vil fyke rundt i Frankrike og sånt .-D Neida, jeg koser meg stort med å være Frodith jeg, og trenger ingen fame og glory 😀 Jeg er da bra i massevis, det VET jeg 🙂 Stor klem tilbake til frøken F fyker for Frankrike <3

    4. Du er da kjent nok Unge Frøken Frodith?Man trenger jo ikke hige etter fame and glory heller..;O);P Hihi Hihi Unge Frøkner er nok på tur i påsken gitt..;O);P Vet ikke hvor enda, men ser ut som om det blir i Frankrike…Kose deg i påsken Frodith, som Frodith, det blir best tenker!!;O);P Stor klem fra Frøken F, en gang og alltid Frøken F<3

    5. folkogdyriskogen: Neida, jeg ville slett ikke vært noe verdensberømt jeg heller 😀 Er veldig fornøyd sånn jeg har det 😀 Jeg tror jeg hadde blitt veldig stresset hvis jeg hadde blitt kjent, passer ikke for meg 😀 Jeg er også ganske planløs i påsken, og synes det er deilig 😀 Og hvis jeg får lyst, drar jeg på noe på sparket tror jeg 🙂 Ha en fin kveld <3 klem <3

    6. Så herlig lesing :-)Men det å være kjendis hadde jeg aldri takla uansett! Så like greit fo min del iallefall! 🙂 hehehe..Har ingen planer i påsken..Bare kose meg med mine og ta det som det kommer 🙂

    7. Mariann Sæther Tokle: Oi, ja DU hadde skikkelig planlagt påsken du 😀 Herlig 😀 Mye kos på din plan 🙂 Jeg har ikke planer for påsken, bare noe småtterier 🙂 Men det blir deilig med ferie, og mulig det sniker seg på noen planer etterhvert 😀

    8. Ja, nå er påska planlagt. Palmefredag, til Oslo, 30 årsdag lørdag, til Halden eller Rakkestad eller noe sånt på søndag, til Sverige mandag, hjem igjen tirsdag, 60 års dag hjemme onsdag. Deretter late dager hjemme med kalkun og lammelår og sånn mat som hører påsken til. Da er det spikret:)

    9. cuskima: Hi-hi, ja det krydrer hvertfall min dag 🙂 Og gjør at jeg har et rimelig deilig syn på livet:-) størsteparten av tiden. Smasker tilbake 😀

    10. Marit: Ja, jeg husker når du tok OPP båten for sesongen, den lille sorgen som kom da… Nå er det bare å slippe gleden løs igjen 🙂 Jeg skal ikke jobbe et fnugg i påsken.. annet enn med påske-nøtter hvertfall 😀 Jeg er veldig fornøyd med å være den jeg er jeg altså 🙂 Trenger ikke være så veldig kjent nei 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    11. frustrertfrueihouston: Jeg tror ikke jeg er særlig berømt her en gang 😀 Men LITT blant mine faste bloggvenner kanskje .-D I går skvatt jeg nesten, var oppi 140 lesere, og det har jeg aldri hatt før, uten at jeg skjønner hvorfor… Dagen før hadde jeg 47 liksom 😀 Ligger som regel rundt mellom 50-70 lesere jeg 😀 Så det er ikke store berømtheten vi snakker om her nei 😉 Hi-hi, moro at mannen din til og med har hørt om meg da 😀 Si i fra hvis du skal virre litt rundt i Oslo også da 🙂 rundt påsketider 😉 Ha en fantastisk dag du 🙂 Klemmer med sol i øynene <3

    12. er det ikkje bare deilig da?
      Er jo å beholde barnet i oss og de gledene som gjør at det er gøy å være voksen 😀
      Ellers melder eg meg ut hahaha
      Da eg fikk barn var eg glad hver gang en Disneyfilm kom på kino da hadde eg jo en grunn til å gå -nå er hun fremdeles Disneyfrelst og vi har nesten alle hahaha
      Og nå bryr eg meg ikkje om en lovlig grunn lengre heller,men nei gleden og fryden og tøyse og tulle er bare krydder i hverdagen <3 og derfor er du verdensberømt *smask* på kinnet 😀

    13. cuskima: Ja, bitte-litt verdensberømt på MIN blogg 😀 Ha-ha. Ja, jeg hadde påskenøtter i fjor også, og da ble det påskeegg til de som vant 😀 Det var gøy det. Snop fra Sverige og egg fra Nille, og ut å reise. Men blir ikke med VERTENE fra julekalenderen, for de er på tur da 😉 Hi-hi Moro!! Tenk å være så barnslig 😀

    14. Men du er jo vår aller kjære gledesspreder på blogg da, slett ikke så verst det heller! :o)
      Påske sa du? Tror jeg jobber en del kvelder da .. typisk! Men vi skal vel åpne hytta for sesongen. Kommer jo så seint i år denne påska, at det til og med er fare for at vi får litt sol og fint vær uti skjærgården! Åsså skal båten på vann innen den tid. Gleder meg til det! :o)

    15. Så fantastisk! Her inne i bloggverdenen er du nå vel litt berømt! Akkurat passe kanskje. Jeg synes det er like artig hver morgen, og gleder meg til å lese hva du har lagt ut, og til og med mannen i huset her har hørt om deg!
      Tiden frem til påske går fort, og jeg skal til Bergen før den tid. Så blir alle barna + en kjæreste med tilbake første helgen i april. De blir her til påskeaften, så da blir det nok en del utflukter her med dem. Og så håper de selvsagt på nok varme til å kunne ligge litt med bassenget også, og da slipper jo jeg å kjøre taxi for dem hele tiden .-)

    16. hahahaha syns du er akkurat passe verdensberømt eg kjæreste du <3
      Påskenøtter ja de har eg hørt mye om så det blir stas 😀
      Gleder meg til å se hva du finner på av tøys og tull når den tid nærmer seg :D:D

    17. ladyaugust: Ja, og jeg er super- fornøyd med DEN tittelen 😀 Så trenger ikke være verdensberømt jeg 😀 Hi-hi .I dag skal jeg GÅ hjem fra jobb 🙂 Det blir deilig, helt stille og sol, og kanskje ta noen bilder 🙂 GOOOOOOOD klemmesøsklem med hestehov på <3

    18. Oslopadde: Påsken er en fin tid for litt opprydding, det tror jeg jammen jeg skal gjøre også 🙂 Og sikkert gå noen turer, hvis det er så fint som nå ute hvertfall 🙂 OG du må delta på påskenøtter 😉 Ha en flotters dag padda mi 🙂 KLemmer paddeflatklemmen <3

    19. Frodith – du er berømt nok 🙂 Noen planer for påsken har jeg ikke – håper å få ryddet litt i kjeller og/eller loft, men det krever litt planlegging, og det er jeg ikke så god på, så vi får se, vi får se. Foreløpig er det bare det som er mine påskeplaner, men de kan endres etter hvert. Kanskje jobbe litt i hagen – jeg har jo ikke langfri, sånn som lærerne, så jeg må holde meg i byen. Uansett – rydde inne eller ute, det blir nok det som blir påsken for meg 🙂
      Snakkes 🙂

    20. Engla: Så godt å høre Engla 🙂 Jeg er glad jeg har gjort inntrykk på deg, og takk det samme 🙂 så du skal slenge hjemme i påsken.. det lover godt 😀 Muligheter for å treffes kanskje 🙂 Ønsker deg en strålende mandag også 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    21. miastorp: Jepp, jeg gleder meg like mye og teller ned til sommeren også jeg..så.. Synes det hadde vært deilige med en LAAAAAANG ferie jeg også 🙂 Hi-hi

    22. Om du ikke er verdensberømt har du i hvertfall gjort inntrykk på meg fineste frodith <3
      Med dine fine tanker og gode ord sprer du mye glede og rom for ettertanke.
      Jeg har ingen spessielle planer for påsken, men gleder meg masse til min elste sønn kommer hjem fra skolen i Grong 🙂
      Ønsker deg en super mandag min venn <3
      Klemmer i vei

    23. Ja jeg går og venter på spennede nyheter… da blir det kanskje påskeferie i maaange uker 🙂 Tror egentlig det kunne vært godt med påske ferie frem til midten av august 😉

    24. ritahobbyfoto: Åååå, det var koselige ord på en mandag 🙂 Sånn kan jeg sveve på en hel dag vettu, at du sitter der og ler og alt 🙂 Ha en kjempefin dag Rita 🙂 Klemmer i massevis <3

    25. Fru Stussli: Jeg gleder meg til påskekort fra dere, og til krimmen fra Hr Stussli, blir spennende 🙂 Ja, nøttene er i tankepsinn-prosessen. Det blir uten VP og HP for de er ute og reiser da… Så det blir MEG 😀 Men har noen ideer 🙂 Håper du får en fantastisk mandag Bente <3 Stor klem til deg min venn <3

    26. miastorp: Takk det er godt å høre 🙂 Jeg føler meg god nok i massevis jeg altså 😀 Trenger ikke være så berømt akkurat 😀 Jepp, superklar for påske jeg også, selv om det nylig var vinterferie egentlig 😀 Ha en strålende dag du også .-) KLem <3

    27. lithanna: He-he, nei DET er sant, vi er awesome uansett, den liker jeg 😀 Påske snart, deilig synes jeg.. Sove masse igjen 😀 Ha en fin dag 🙂

    28. He hehe , du kan få sagt det du. Hi hi hi. Jeg lerog ler og ler her.
      Blogg verden hadde vært grusom kjederlig om du ikke hadde vært her skjønner jeg.
      Du har di fantastiske morsomme fortellinger. He he.
      Ønsker deg en flott dag. 🙂 klem

    29. Min matgale verden: Jeg synes det er veldig hyggelig å være DIN berømthet 😀 Her er det faktisk matpakke og strikkelue, og kanskje litt kadonk-kadonk -trening etter jobb 😀 DU er hverrfall en liten berømthet såh, 🙂 Hi-hi Koselig <3 Stor mandgsklem <3

    30. Jeg gleder meg til påskenøttene dine. De skal jeg titte på fra New York (som er planen min for påsken) i fjor vant vi påskeegg med masse godis. Emma snakker om det enda 😀
      På Stusslibloggen blir det påskekrim fra Hr Stussli. Han driver å småskriver på den. Oppimellom påskekrimmen kommer det nok postkort fra frua og frøkna.
      Ha en fortryllende start på den nye uka vennen
      Store klemmer i massevis

    31. Du er mer en god nok! Er super klar for påske!!! Har jo vært så herlig vær i helgen så hvis det fortsetter sånn så blir det nok en herlig påske! Ha fn fin fin dag <3

    32. Du er kanskje ikke verdensberømt, men du er da en av de største “berømtheter” her inne på bloggen. 🙂 Hvem ellers skulle vi stole på, når det gjelder litt spenning i hverdagen, nøtter og kalender, galleri og utstilinger…. Jeg synes du er ganske så berømt jeg, for meg i hvert fall. 🙂 Ha en strålende mandag med glitter og glamour….eller med matpakke og strikkelue. 🙂 God mandagsklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg