Man må jo bare bli glad av sånt… ;-)

Når sola titter fram altså… Ja, og ikke bare for sola i seg selv.. Men for alt som følger med… Humøret stiger, kroppen vil ut å gå, lufta er lettere, ansiktene blidere…men også fordi jeg får en HAUG med skygger igjen… å bry nesa mi med… For i fjor sommer var en eneste stor Peter Pan -feiring for mitt vedkommende… Hadde jo til om med Peter Pan utstilling i Galleri Frodith, med bare skygge-fotoer… 

Og i dag ble jeg et eneste stort smil når jeg gikk av T-banen… For det vrimlet av folk som “ville” bli fotografert 😉 Vel….de sa ikke så mye..Men det er helt klart at de ville det… Det så jeg jo bare… Man må jo bare bli glad av sånne motiver, som står og byr seg fram 😉 Og i tillegg den kule grafittien… 

Liker du skygge-bilder?

 


24 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Nei, jeg tenker ikke SÅ mye på dem til daglig jeg heller , men når de plutselig dukker opp sånn, ved banen der, så blir det kjempemorsomme .:-) Og da er det bare stas 🙂 Ja, skygger er velidg rart når man er liten…Og for katter også :-)Ha en flotters kveld 🙂 Klemmer <3

    2. frustrertfrueihouston: Ja, det er nok det 🙂 Det er mg litt til høyre der ja 😀 Med posen der 🙂 Likte godt at det var med grafittiien også 🙂 Det ble så fin effekkt 🙂

    3. Fru Stussli: Ja, disse likte jeg godt også, veldig fint med grafitti på 🙂 Og det kom barnevogner og alt , og jeg kunne bare knipse i vei 🙂 Uff, ikke noe bedre? Håper du blir fort frisk min venn <3 Klemmer god bedringsklemmen <3

    4. Det er så fint at våren endelig er her 😀 Det er masse å glede seg over om dagen 😀
      Skygger er veldig gøy når du fanger de på bilder, ellers tenker jeg ikke så mye over det. Var mer fasinert av det da jeg var liten. Jeg skjønte ikke hvordan skyggen kunne være så stor når jeg var så liten, og at den byttet side. Hehe 😀
      Ha en fin kvled <3

    5. Engla: Ja, med en gang sola kom opp, så begynte skyggejakten for mitt vedkommende 🙂 Og da jeg kom til T-banen fikk jeg helt dilla, kunne stått der i timesvis og knipset 🙂 Ha en fin kveld du også min venn <3 godklemmen med sukker på <3

    6. Herlig <3
      Kjempekule bilder 🙂
      Tenkte faktisk på det selv da jeg bøyde meg for å ta bilde av hestehoven i dag og fikk se hele meg på bildet også 😀
      Ønsker deg en fin kveld videre vennen <3
      Go´klem

    7. Helge: Ja, det var kjempefint med den grafittien 🙂 Synes det ble noe mer enn bare skyggebilder da 🙂 Og det er veldig gøy å knipse disse, for det skjer så mye på kort tid, jeg bare knipser og knipser 🙂

    8. cuskima: Ja, det er kjempegøy å ta bilder av skygger, tok masse i fjor, og da er det ingen som nekter å bli fotografert liksom…eller…det kan de ikke 😀 for det er jo bare skyggen deres liksom 😀 Og det er moro når man da får barnevogner og alt, som her, mot den kule grafittiveggen:-)

    9. Kule skyggebilder det der, den grafittien skapte en veldig god effekt. Det er mye man kan gjøre med skygger, det har jo du vist oss før her. Ta skyggespeilbilde med farger og action – det kan bli herlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg