Fredagslykke :-)

Fredag er bare ALLER-ALLER best! Det er nemlig nesten vitenskaplig bevist…  her hos meg…;-) Det er noe magisk ved hele dagen…

Man våkner… Står opp, tar på pyneklærne som man bare MÅ ha på seg på  fredager…. For å hylle den fantastisk fine dagen…Man kan våkne fredagen…og tror kanskje i utgangspunktet at det er en vanlig hvilken som helst dag….  I gangen ned mot utgangsdøra så kan det kanskje se lit mørkt ut….

Men SÅ…. når du kommer ut utgangsdøra…så ligger hele fredagen der…. VId åpen og smiler til deg… For fredagen er ubeskrevet… Og hele helga også… Det er det som er noe av det beste med fredagene… alt det som ligger der foran og venter , forlokkende og lovende…

 

Og hva er bedre,etter å ha hatt en strålende dag på jobb, verdens beste jobb faktisk… og møte sola som skinner på fredagen… Skinner i øynene….der jeg nærmest hopper avgåder nedover veien…i mine nye rosa joggeko… Hva er bedre enn å GÅ fra jobb i solskinnet, med ABBA på ørene, ABBA som man egentig bare VIL løpe til …Det er glad-muskk uten like, det må være det smarteste som er laget av musikk….

 

 

Jeg hopper nedover veien, etter Mamma Mia og Fernando, og alle de andre.. Beina vil fly… stopper bare for  å ta bilde av en innestengt hestehovgjeng… Vakre hestehoven..

Og VAKRE fredagen- ukas beste dag 🙂

Hvis du kunne stemme fram EN dag som ukens beste, er du enig i at det er fredagen?

Eller ville du stemt på en av de andre dagene?

Har dagen din vært bra så langt?

 


 

44 kommentarer
    1. Helge: Ja, akkurat DEN musikken 🙂 er det første gangen jeg har lagt ut. For har jo lagt ut In August sånn før, begge er hentet inn fra You Tube. Men akkurat annen musikk en IN AUGUST er det første gang med denne. Passet så bra fordi jeg hørte på den når jeg spratt hjemover, og den gjør meg veldig glad 🙂 Ha en flott lørdag Helge 🙂 Håper sola kommer 🙂

    2. Tattavkvinnene: Det ga absolutt mening, fordi det er derfor JEG liker fredagen best, fordi da har jeg den dagen som er fin i seg selv, OG lørdagen som kommer etterpå, og samme med våren…liker den best pga både den OG sommeren som kommer <3 Stor klem og fin lørdag til deg <3

    3. Livsrom: Ja, jeg skjønner hva du mener, for det henger jo ofte litt sammen med når man får fri og sånt. Turnus, med arbeidshelger gjør jo at de ikke blir samme moroa… Men samtidig har jeg fredagen, hvor jeg ER på jobb, som favoritt, fordi det er så mye piff i den. elevene er også litt ekstra glade og fornøyde den dagen 😀 og SÅ kommer frien liksom 🙂 Ja, mandag er heller ikke så verst, jeg har ikke den nederst på lista 🙂 Godt at det er din stat på urørt-uka <3 Håper du får en fin helg Liv, har dere noen gode planer for helgen? 🙂 Klemmer<3

    4. Monica prøver: Ja, hvis man jobber lørdag skjønner jeg at fredagen ikke blir favoritten 😀 Det henger jo litt sammen med fri-dagene mine hvertfall .-) Det var virkelig SÅ deilig denne dagen, ekstra pga været og musikken 🙂 Håper du hadde en fin dag også 🙂 Menn du er vel på jobb nå, så denne dagen blir vel BEST 🙂 Kose deg Monica 🙂 Stor klem <3

    5. Mamma Mia – tror det er første gang du har lagt ut musikk på denne måten på bloggen din. Fredag er en fin dag – en dag nærmere mandag og start på en ny arbeidsuke. God helg.
      Ha en fantastisk lørdag.

    6. Hurra, for et herlig og inspirerende innlegg 😀
      Hvilken dag som er min favoritt synes jeg er litt vanskelig å si. Egnetlig liker jeg best lørdag, men på fredag har jeg fine fredag foran meg OG lørdagen har enda ikke begynt. Det er litt som med sommer og vår. Jeg liker egentlig best sommer, men våren er også fin for da er det sommer som kommer etter. Ga det mening? 😀
      Klem <3

    7. Tja, vet ikke helt om fredag er så mye bedre enn andre. Jeg kan godt forstå at dere som jobber mandag til fredag syns den er spesiell, men jeg har aldri hatt slik arbeidsuke. Jeg har jobbet vakter, og det innebærer også arbeidshelg.
      Nå tror jeg mandag er en favoritt, ny urørt uke full av muligheter:)
      Men ellers…..en herlig beskrivelse av DIN fredag:):)
      Ha en fin helg:) Klem<3

    8. Jeg har ikke en forutsigbar hverdag om dagen, jobber ofte lørdager, så fredager kan være deilige de, men lørdag kveld er bedre, da jeg vet at jeg har fri dagen etter 🙂 Kjempefint å høre at du har hatt en så fin dag!

    9. cuskima:Ha-ha 😀 Litt forskjell på behovet sikkert også 😀 Jeg har ikke SÅ stort behov, og det er nok greit, for jeg er ikke mye alene her heller 😉

    10. Fru Stussli: Jeg blir altså SÅ glad av Abba jeg, i dag skulle jeg jo bare gå… hadde ikke kjøpt løpesekk ennå DA…og skulle gå med arbeidssekken og alt. Men skiftet til de fine nye joggeskoene for å ikke belaste ryggen på asfalten midt i trafikken. Og der midt i trafikken får jeg altså sånn boost av den musikken, kunne hvertfall løpt om sekken hadde vært en annen og ikke SÅ full, men det ble hopping og spretting og dansing nedover med bilder på alle kanter… Rosa joggesko, stygge dunjakke og turkis tunika stikkende ut .-D Jeg så nok ut som en litt så halvgal dame, armer som peivet og gikk, dansende 😀 Og det er Abba sin skyld 😀 Man VIL løpe, eller danse… eller noe sånt Ja, Bruce er bra, og mye annet er moro å høre på, jeg har gått mye fine mer tankefulle turer til Katie Melua, men ingenting slår Abba for meg, akkurat som fredagen er sjefen 😀

    11. frustrertfrueihouston: Det hørtes BARE deilig ut altså, med 24 grader og kos. Og masse fredag igjen å ta av 😀 Ja, vi er mange som har fredagen høyest her 😀 kos deg med resten av dagen :.-) Nå er jeg sånn at hjernen sovner litt innimellom selv om jeg er våken, så da er det vel på tide å legge seg 😀 Stor klem <3

    12. Fredag og tirsdager er best!! Sånn er det bare 😉
      Jeg hadde Bruce på ørene i dag mens jeg gikk tur med skyggebærta.Slett ikke så verst det heller 😀
      Må få lastet ned noe ABBA skjønner jeg 😉

    13. fredag for meg betyr jo at han er hjemme helt til mandag hahaha null alenetid-så er derfor mandag ble MIN dag 😀
      Men helg er supert når han er på langtur -da er det mer alenetid, selv med barn og 3 hunder hahaha

    14. Ja fredag er en super dag. Ukas siste arbeidsdag, og helgens aller første. Hele helgen ligger foran en. Og det er en god følelse. Her hos meg er det kun ettermiddag, så jeg har mye fredag igjen 🙂 og den skal nytes i helig utetemp. 24 graden i skyggen nå. Kan det bli bedre? God helg! Klem <3

    15. Spinningqueen: Cuskima har også mandagen som favoritten 😀 Og jeg synes ikke den er den verste jeg heller, men fredag og lørdag er bedre 😀 Søndag er bare teit, for den får man ikke MYE ut av.. OG verst er torsdag i år…men til vanlig tirsdager 😀 Ja, tar vi en skikkelig stemmerunde en dag, så får vi nok mange på lørdag, og noen godt fordelt på de andre 😀 god helg du også <3 Jeg skal på fotosafari i morgen 😀 Klem <3

    16. Skal innrømme at fredager er tipp topp altså!
      Men jeg stemmer på mandag!! Mandag er DAGEN min!! Haha:)
      “Normale” mennesker liker ikke mandager, men jeg synes den er topp!!
      God helg snuppa! Nyt det som er igjen av fredagen din!!!:))))

    17. Siv: Søndager er gode også 🙂 Litt late slappe dager 🙂 Og lørdag så klart…Men ingen slår fredagene 😀 Ja, masse positivt her på en fredag 🙂 Manglet bare at jeg sang av full hals 🙂

    18. Kristin: Du er også enig ja, jeg tror jammen jeg skal ha en skikkelig avstemning en dag ja 😀 Men vi er hvertfall 4 som er helt FOR fredager her 😀 hi-hi

    19. ritahobbyfoto: Jeg liker meg stort sett gjennom uka, men FREDAGEN altså, den er helt magisk, fra start til slutt 😀 Ha en fin fredag du også 🙂 Klem <3

    20. Ewy Marie: Abba er nesten best OGSÅ 😀 Gladmusikk <3 Jeg liker mye annet jeg altså, men ingenting gjør meg så GLAD som Abba 😀 Sett filmen og musical i byen osv 😀 Og eneste det fungerer å løpe etter .-D

    21. whatwouldnemido: Jepp, jeg mener det er BEVIST faktisk, vi er ganske mange her, så hvis vi bare stemmer, så tror jeg det er avgjort 😀 He-he. Og Abba rocker Frodithen på vei hjem fra jobb i sola . FOR en boost 😀

    22. Min matgale verden: Ja, det ER nesten vitenskaplig bevist ikke sant?? Her inne hos meg 😀 Du skulle sett hvor jeg spratt nedover etter Abba i dag…jeg LØP ikke ennå…hadde for stor sekk…men hoppet og spratt og var skikkelig glad. Da er livet godt å leve liksom, og fredagen og Abba, og hestehoven og sola var grunnen 🙂 Så gikk jeg og kjøpte LØPE-sekk 😀 Jeg kjøper og kjøper løpeting…men løper jeg..? He-he…Ikke ennå 😀 Men i morgen skal jeg løpte til toget 😀 Ja, nå DRAAAR vi fredagen ut Kjersti 😀 Ikke sant 🙂 Klemmer <3 heia fredag!!

    23. Lørdager er min favoritt 🙂
      Etter at du nevnte Abba, så fikk jeg lyst å se Mamma Mia filmen 🙂

    24. Dagen min i dag har bydd på mye godt, men også en liten misforståelse med en arbeids kollega som førte til at jeg måtte ordne opp og det endte bra likevel.
      Ellers er det artig å ta fatt på blogging og nå skal jeg kose meg med en film:)

    25. Helt klart fredagen. Beste dagen i uken. Og jeg feirer den ekstra, med P3 morgen og “opa opa” kl 06,35 hver fredag! Magisk! Gode beskrivelser av den beste dagen i uken:) Nå er det fredagskveld, og man må kjempe for å holde seg våken….for man vil så gjerne fredgaskvelden skal vaaaare leeeeenge…men man blir jo så trøtt på fredagene….men ikke enda! Fredagen er ung enda…i hvert fall en time til 😉 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg