Dagens påskenøtt ;-)

He-he… Ja, nå tenker jeg du var klar… og forventet en kurv full av nøtter? Eller i det minste en BLOGG full av nøtter? Joda…de begynner for alvor, når påsken begynner, nærmere neste helg 😉 Jeg skal varsle og alarmere når det EKTE nøttene begynner.. 

MEN…jeg har en bitteliten nøtt i dag også? Hvem har bursdag i dag? En velkjent liten aktiv dame, opptatt av barna sine og familien,  interiør, hagen sin og reiser til Nederland. Er opptatt av rettferdighet og en del filosofiske spørsmål her i livet. Hun er god som gull <3 Og hun har fått  langt innlegg her i fjor, og det er jo sånn da at de som fikk i langt nnlegg i fjor, får bursdags-kort i år. Så da vil jeg allerede avsløre påskenøtten med å si at den som har bursdag i dag er  i min kjære lille Duracell-kanin (det er HUN som sier hun blir kalt det, og ikke noe JEG har funnet på 😉 ) 

(bildet lånt fra Google)

Gratulerer så masse med dagen, kose deg masse i dag, og store klemmer til deg på dagen din <3

Her finner du bloggen hennes Inneuteferdig.blogg.no

19 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, jeg begynner ikke før onsdag, torsdag tror jeg…Skal ha fri når jeg er på besøk, så bestemte meg for å begynne når jeg er tilbake igjen 🙂 Gleder meg til dine 🙂

    2. Vanja: Jeg prøver å holde oversikten, og din husker jeg veldig godt fordi jeg tullet så fælt med den i fjor, med TO innlegg, et den 2. april og så riktig dato etterpå 😀 Hi-hi Jeg skal kose i vei her hjemme jeg og drar til Fredrikstad på mandag 🙂 klemmer <3

    3. Moving On: Ja, hun må jo få det, hun fikk lengre i fjor,men kan jo ikke fortsette med SÅ store hvert år hvis de har fått før 😀 Men et bursdagskort kan alle få 🙂 Igjen og igjen 🙂

    4. Spinningqueen: Ha en fin lørdag du også 🙂 Bra du er klar for litt påskenøtter snart 🙂 Ja, Vanja er fin <3 og i dag bursdag 🙂

    5. Du er og blir så koselig. Husker oss alle sammen, og ja det er kjekt å bli husket på. Tusen takk søte deg. Kos deg masse i helgen for det skal i alle fall jeg.:)

    6. lulltove: Ha en fin lørdag du også 🙂 Jeg har datoene her på de som har gitt meg den ved en anledning 😀 Og hun fikk stor-innlegg i fjor, og da blir det litt “kort” i år 🙂 Hi-hi

    7. lifeistooshorttowait: Ja, et lite innlegg må det bli på bursdag nurmmer 2 🙂 Koselig med hilsninger til henne her .-) Ha en fin dag da 🙂 Jeg skal ut å ta bilder 🙂 KLemmer <3

    8. Helge: Ja,Vanja er flott 🙂 De nøttene kommer først rundt onsdag torsdag 🙂 Du er flink med fast helgevask du 🙂 Og en liten bytur med kultur er ikke feil 🙂 Vi skal ut å fotografere vi 🙂 Ha en fin lørdag du også 🙂

    9. Var innom henne og gratulerte – en kreativ og flink dame det, dype meninger om mangt og flink i hagen. Jeg er klar for nøtter, blir enda mer klar når jeg har rensa hjerne med kaffe, vitaminer og sunn mat. Et par maskiner med tøy er satt på og på kjøkkenet er det oppvask. Siden det er lørdag blir det en sving med støvfilla samt en kjapp bytur inkludert litt kultur. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg