Hvis du MÅTTE velge….. MINE svar… ;-)

 På fredag morgen hadde jeg ute noen vanskelige valg du måtte forholde deg til… (les HER ) men jeg synes jeg var ganske grei egentlig, for det var ingen spising av mark eller snegler…For når det er sånn at man MÅ velge ET av de alternativene jeg stiller deg overfor- ja hvertfall mentalt da- så er det jammen ikke greit… For bare det mentale…tanken på ekle ting … kan være nok noen ganger… Men denne gangen var det altså hyggelige valg som sto på agendaen 😉  Og JEG slipper jo selvfølgelig heller ikke unna disse valgene.. 

Jeg lo høyt og godt av mange av svarene, for folk HAR jo tenkt gjennom noe av dette her, og har sine grunner for å velge som de gjør… Og det har jammen meg jeg også… 😉

Her var spørsmålene du ble stilt overfor og rett under er MINE valg 🙂

1) Hvis du MÅTTE velge en av disse to (og det må du) hvem ville du da ha vært?: Askepott eller Snøhvit?

– Jeg ville nok vært Askepott for en gangs skyld…Ikke det at jeg har vært Snøhvit mange ganger…Men jeg og søsteren min går under navnet Ste-søstrene noen ganger…Det er vi selv som kaller oss det da 😉 Og lar broren vår ta seg av Askepott/Gullhår-rollen….. Så det kunne jo vært kjekt  å være Askepott for en gangs skyld… Dessuten har jeg til vanlig, sånn i hverdagen,  føtter i størrelse 41…. Og sånn skaffer man seg hvertfall ingen EVENTYR -prins, selv om samboeren duger som hverdags-prins han :-D….Men en eventyr -prins skaffer man seg med små føtter… Så jeg får nok være Askepott en gang..

Dessuten liker jeg jo godt å gå i fine ballkjoler, hvertfall på blogg

 

2) Hvis du måtte velge… (og det må du fremdeles) ville du ha badet i basseng med sjokolade ELLER i et basseng med GELE? ( og husk begge deler er ikke lov 😀 )

-Mitt valg ville nok falt på sjokobad! Som mange vet er jeg fryktelig glad i sjokolade, helst mørk…( hvertfall i teorien)… Og jeg vet det er veldig sunt for kroppen å bade i det, enkelte SPA tilbyr slike bad i utlandet i det minste… Og jeg, Engla og Fru Stussli- Bente har allerede hatt et slikt bad nede i dalen her jeg bor i fjor en gang…..Hvertfall i teorien, eller dvs på blogg… 😉

3) Hvis du måtte velge ( og ja…du må…) ville du da  vært med i et stykke i Operaen, i  en av ballett-forestillingene ELLER i en av opera-sang-forestillingene?

-Her er mitt svar ganske enkelt, selv om jeg er sjef i Svanehals-klubben, så beveger jeg meg nok ikke akkurat som danserne på balletten til “Svanesjøen”…MEN jeg SYNGER som ei kråke…. og verre enda til… Vi ble nesten forvist fra koret da jeg sang i skolekor på folkehøyskolen…SÅ en Opera er HELT utenkelig… Så jeg vår ta på klærne fra i høst, og stille meg borte i enden av scenen under framføringen av “Svanesjøen”, å stekke litt ekstra på den lange halsen min.. 

 


 4) Og helt til slutt, fordi jeg er så veldig grei, så skal du få et valg hvor du kan bestemme HELT selv: 

      Hvilken superhelt ville du vært hvis du kunne velge blant alle superheltene? (super-Langbein, Supermann, Spiderman, x-men…andre…? )

 -Her ville jeg rett og slett bare valgt Super-Langbein. Jeg synes han er minst SERIØS… Og dessuten hadde jeg en drøm som barn om å bli han, flakset og hoppet fra et lavt garasjetak, skrev til Donald Duck & co og ba om Supernøtter for å kunne fly….men siden jeg aldri så snurten av noen Super-nøtter den gangen, så  kunne jeg NÅ ha muligheten for å være han 😉 

 

 Ha en fin lørdag 🙂 Jeg skal på foto-safari 😉

 

38 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Hi-hi, nei da er det jo ikke så rart. Vi hadde liksom bare Donald omtrent da vi vokste opp .-D OG da var Super-Langbein den eneste superhelten nesten 😀 Ha-ha Litt antihelt-superhelt 😉

    2. Ikkje så avansert eg heller ,men blir etpar shouter noen ganger, ikkje hver dag da 🙂
      Syns at Blogg.no bør høre på brukere og kanskje finne ut hva som er problemet side så mange opplever dette for tiden:)

    3. cuskima: Jeg bruker jo ikke penger på shouts da, har ikke gjort EN gang en gang, så jeg kan vel nesten ikke klage en gang 😀 Men jeg gjør det likevel 😀 Det ordner seg som oftest etterhvert men… Og jeg har jo et VEELDIG lite avansert opplegg på bloggen min. Så vidt jeg har en header…så det burde være greit å holde styr på 😀 Ingen ting på siden der… Så plain som det går an… fordi jeg er REDD det tekniske som du vet :-DHe-he.

    4. syns blogg.no har mye problemer med serveren sin. Eg får ofte opp en grå flekk med surt fjes som sier at DNS serveren på siden ikkje svarer og den ligger over hele innlegget og kommentarfeltet på bloggene så eg kan ikkje kommentere før eg reloader etpar ganger.
      Flere som har flyttet fra plattformen pga masse problemer.
      Veldig mye irriterende som skjer her og med oss som bruker penger på shouts så er det hvertfall irriterende
      Bråkete spøkelser er dumt,men vet ikkje om det var det hahaha

    5. cuskima: Uff, bråkete spøkelser 😀 Ha-ha skummelt.. Ja, i morgen blir det litt outfit -innlegg altså 😀 Av og til må det til det også 😀 Jeg driver og kjerfter på blogg.no om dagen. Først forsvant hele januar 2014 uten at jeg hadde gjort noenting. Det har de ordnet. I dag får jeg ingen SVAR tilbake når jeg kommenterer hos dere. Og bildet mitt dukkert ikke opp… Så noe er galt DER nå… OG jeg har riktig adresse i utfyllingsfeltet… så det er IKKE min feil nå heller 😀 Grmf…. irriterende av og til …

    6. Gratulerer med ny jakke gleder meg til bilder 😀
      Eg bare vasker klær og forbereder meg på mine siste dager som gressenke-NYYYYYYYYYYYYYYYYTER alene tid selvom eg trodde vi hadde innbrudd i natt. Det braket og hørtes ut som en arme gjennom huset. Våknet flere ganger og hundene gikk berserk og de bjeffet som gale.
      Eg aner enda ikkje hva det var men tok lang tid før eg sovnet igjen.’Hvis det var spøkelser så bråkte de noe forferdelig hahahahahaha

    7. Karoline Johannesen: Mange som misset det siste 😀 Ja, og litt moro å tenke gjennom litt sånne rare ting 😀 Jeg har hatt flere sånne her inne av ymse slag 😀

    8. cuskima: Jeg koser meg jeg også, slapp og etete 😀 Styrer litt med noen bilder 🙂 Jeg kjøpte meg jeans-stretch-jakke i dag,med sommerfugler på 🙂 Kort 🙂 Moro å kjøpe litt nye klær 🙂 Har bare kjøpt litt sportstøy i det siste…men jeg trimmer jo så lite at jeg får jo ALDRI brukt det 😀 He-he..Men denne jakke skal jeg få brukt 🙂 Tynn, så blir nesten som en topp 🙂 Deilig med ferie, helt enig 🙂

    9. Ser ut som om vi gikk for de samme her, i hvertfal på de 3 første. av en eller annen grunn fikk jeg ikke med meg det siste spørsmålet når jeg svarte deg tidligere. så merkelig, at jeg klarte å ungå å se et helt spørsmål :/

    10. Herlig med ferie;)
      Eg koser meg med Hver Gang Vi Møtes, Kvikkkunch, te og blåbær i en skål 🙂 Hundene ligger ved siden av meg på sofaen og alt er godt i min verden <3<3

    11. Lithanna: Ja, du er jo god til å synge du ,kan trygt bli med i Opera 😀 Men det er helt omvendt her altså,selv om jeg ikke kan danse heller 😀

    12. Æhææhææh 😉
      Askepott- fordi hun er så goood og vakker og flink.
      Sjokolade fordi gele er laget på gelatin, og jeg liker ikke gelating ( dyrebein og sånt, fysj )
      Sangopera- Fordi jeg hater å danse, og dessuten kunne jeg jo lært meg å synge opera…Win win, elsker jo å synge 😀
      BATMAN! No explanation needed 😉

    13. frustrertfrueihouston: Ja, moro med alt man kan leke seg litt med, og tenke litt på uten at det er så veldig seriøst akkurat. Jeg liker å ha en variert blogg 🙂 Og veldig gøy å lese hva folk svarer, for selv om det ikke er så seriøst, så lærer man litt om folk likevel 😀 He-he

    14. cathrinehenriksen: Så koselig at du liker det jeg skriver og gjør her inne 😀 Jeg koser meg jo veldig selv da 🙂 Og jeg har alltid vært kreativ, men har nok blitt enda mer kreativ av å ha blogg faktisk 😀 Jeg mener det ikke er en ting jeg ikke kan HA eller GJØRE inne på en blogg 😀 Håper du har en herlig helg selv 🙂

    15. Tattavkvinnene: Har du ikke leste om Super-Langbein i Donald duck? Kanskje han ikke er med så mye mer nå? 😀 Han var hott i de bladene da jeg vokste opp 😀 Jeg har hatt en super start på ferien, og truffet frøken F i går, og søsteren min i dag 🙂 og shoppet. Jeg har sendt deg en melding i innboksen 🙂

    16. cuskima: Ja, litt har man jo tenkt på disse tingene her i livet .-D Ha-ha Safari ble en shoppe-safari i stedet for, pga den regnet sidelengs ute.. 😛 Nå koser jeg meg i sofakroken med påskeegg fått av søsteren, og har FERIE!! JIppie!! Klemmer <3

    17. Engla: Jeg skal love deg at det ble ikke særlig fotosafari her heller, for det regnet alle veier, og det blir det ikke særlig bilder av 😀 Men vi tok en tur inn i stedet da, og shoppet litt i stedet for 🙂 Nå er jeg sliten, og fornøyd og skal vaske og pakke for drar på helsefarmen på mandag, mulig søndag kveld 😀 Du klarer å få gått litt likevel du? 🙂 Hi-hi.. selv om det strir ned. Håper du får en fin kveld Engla 🙂 Med mye morsomt og kreative jern på programmet 😀 store digre klemmer på vei <3

    18. Moving On: Ble ikke særlig til fotosafari, for bare regnet…Men jeg har shoppet og vært på kafe i stedet for med søsteren, selv om planen var safari, noen ganger går det ikke som man har tenkt.. Men det var kjempefint likevel 🙂 Jeg koser meg ganske lett jeg med ting 🙂 Klemmer i massevis <3

    19. lulltove: Jeg synger også som en kråde 😀 Og danser vel også som en…men tross alt LITT bedre der tror jeg 😀 Den siste var bra 🙂 Klart du er best som Super-deg. For jammen er man best SELV 🙂 <3<3

    20. Oi, vi valgte akkurat de samme tingene, men med ganske forskjellig begrunnelse da x) Eller langbein tok ikke jeg da, men han har jeg ikke hørt så mye om før. Synes du kledde drakten hans da, skoene ser ut til å gjøre deg skikkelig spretten i hvert fall 😀 Hehe
      Morsomt innlegg! Håper du har hatt en fin start å påsken <3

    21. Av alle ting fikk jeg ikke med meg superhelten?.men langbein er ikke et dumt valg nei. Snillere superhelt finnes neppe.:)

    22. Herlige, flinke og oppfinnsomme frodith <3
      Jeg gikk desverre glipp av fredagsinnlegget, for tiden strekker liksom ikke helt til om dagen...:)
      Masse gjern i ilen og så mange ideer som må testes 🙂
      Håper du har bedre vær enn oss, eller at fotosafarien er innendørs, for her har himmelen virkelig åpnet seg, hihi Vi rakk en trilletur på butikke uten å bli helt klissvåte (bare litt kliss), men nå er det ingen vits å prøve og løpe mellom dråpene gitt, hihi
      Ønsker deg en superduperfin lørdag videre min venn og håper virkelig at vi får til et møte i påsken <3
      Stoooor klem fra Engla

    23. hahaha!!:)
      fantatiske svar !=)
      ser ut som du selv hadde tenkt bra igjennom hva du skulle svare også!=)
      GOD tur på fotosafari og kos deg mye!:)
      storklem

    24. 1. Askepott 🙂 Tror det er mest å hente der 🙂
      2. Sjokolade 🙂 Er sunnere enn gele i tilfelle jeg kom til å svelge noe 🙂
      3. Balett 🙂 Jeg er glad i å danse og synger som en kråke 🙂
      4. Supermeg 🙂 Fordi alle er helter i eget liv og alle er supre nok som de er og jeg er rett og slett super ;))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg