Talentspeider Frodith

Kremt!! ….*tapp-tapp-tapp*… (skraper i mikrofonen..)

Ja, her står jeg igjen…. det er ganske lenge siden nå… FOR lenge siden vil jeg påstå… For det er viktig å få fram talentene våre her inne i blogg-blokka. Jeg har ikledd meg pentøyet fra Høst-utstillingen jeg hadde her i Galleri Frodith sist, har ikke fått tid til å sy noe nytt…men det er viktig å kle seg litt pent når jeg er ute i et sånt ærend som i dag. Jeg er Talentspeider Frodith.

Nå tror du kanskje det er noe STORE greier jeg er ute etter?…., at jeg er ute etter nestemann som vi skal sende videre til Norske Talenter liksom..?.Å neida… Her på Frodiths Talenter, så er ethvert lite talent viktig.For poenget mitt er nemlig at vi alle er gode til noe! Og spørsmålet er bare hvor flinke vi er til å se det selv. Og SÅ, når vi faktisk har innsett det selv, hvor flink er du DA liksom til å fortelle andre om det? For det er nemlig ofte sånn her i dette landet, at om du har skaffet deg litt selvtillit og funnet ut at du er verdt både det ene og det andre, og at du faktisk er flink til en hel MASSE, så skal du HVERTFALL ikke si det høyt til noen… Vi er gode til å rakke NED på oss selv, og noen ganger ANDRE også….Men å prate pent om oss selv, det er nærmest ikke lov…

Men her hos meg er det helt omvendt 😉 Her på min lille scene er jeg ute etter alle typer talenter og evner, jeg er ute etter folk som kan si noe pent om seg selv, om det er aldri så lite, eller om det er noe litt større. Og for at det ikke skal bli alt for skummelt så starter JEG :

“- Jeg er nemlig  flink til å undervise og å være lærer. Jeg er flink til å se hver enkelt elev, og få fram det beste i dem, og lære dem ting de ikke har kunnet før. Det er et av mine talenter. Ellers har jeg blitt litt flink til å fotografere, jeg kan hekle spennende ting og jeg er flink til kreativ skriving. Sånn det er noe av det JEG er flink til 🙂 “

Hva med deg?

Hva er DU flink til? Jeg vil gjerne høre det <3

 



#talentspedier #talenter #evner #anti-janteloven #selvtillit #framsnakking #flink #skryte
67 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Det var skikkelig mange som svarte den dagen, og det var koselig 🙂 At folk turde å skryte litt av seg selv 🙂 Ha en fin dag Sara 🙂 Klemmer <3

    2. Oi, dette var skikkelig koselig å lese! <3 Du er så snill og god! En stor klem sendes i din retning <3
      Det fine med å ha ting man ikke er så god i er det bare kan gå en vei! Enten det gjelder tekniske duppedingser, tegning eller hekling for den saks skyld 🙂 Det er jo ikke så lenge siden du lærte å hekle og nå sitter du lager den ene luen etter den andre, søte vesker og fine tunikaer! 😀

    3. Kristin: Det var en herlig avslutning på kvelden for dette innlegget, at du er flink til å smile og være glad,for det skulle så absolutt flere være 🙂 Et herlig talent Kristin, det er jo det livet handler om synes jeg 🙂 Å ha det bra <3 Stor nattaklem <3

    4. Tror jeg er ganske flink til å spille fotball, selv om jeg merker at alderen kanskje er på vei til å reversere dette talentet =) Det er fotball som har vært min greie, i alle pr 🙂
      Ellers tror jeg at jeg er flink til å smile og være glad.. 🙂

    5. cuskima: SÅÅ mye ting du er flink til 🙂 Det synes jeg er så herlig, og herlig at du vet det også:-) Jeg elsker at folk vet de er flinke og kan si det høyt, for vi er jo flinke alle sammen til en haug med ting 🙂 Og de fleste her i dag, har nevnt talenter som har med menneskekunnskap å gjøre,og det er også herlig, at folk ser at DET er viktige ting å være flink i det <3 Takk for at du kom og delte dine talenter 🙂 Hvem har bursdag? 😮 er det noen jeg har glemt?? Ingen på min liste?? 😮 Stor god klem til fine deg som er flink til masse fine ting og klemmeting <3

    6. ja nå har eg lest om hvor flink du er til å få folk til å fortelle deg hvor flink de er <3 DET er et talent det, for de fleste vil jo helst ikkje si at der flik til NOE......merkelig i grunn at den der janteloven som er et dikt i en bok har blitt en sånn sannhet i et helt folkeslag.
      Hva er eg flink til? å bygge folk opp, å gi service på jobb, å finne ut hva folk trenger,være en god venn og en god mamma for både hun på to ben og de 3 andre på fire ben <3
      Eg er flink til å bry meg -på den måten at eg kanskje bryr meg for mye og forstår ikkje alle de som alltid ser den andre veien når noen har det vondt.
      Eg er flink til å feire alle gode ting og er positiv og optimistisk, flink å gi råd når folk trenger det 🙂
      Ellers er eg kreativ og utrolig flink med penger -da vi ofte har lite,men de strekker langt 🙂
      Superflink på salg ( altså shopping hahaha)
      ha en superduper dag og nå er det nedtelling til fineste bursdagsbarnet <3
      klemmeting i bøtter og spann kjæreste du <3

    7. MOONBEAMSCORNER: Jo, å være flink til å gi omsorg er absolutt et talent, her hos meg hvertfall 🙂 og å gi kjærlighetserklæringer er også det <3 Skrive dikt og sanger absolutt 🙂 Jeg er så glad for alle som har kommet og fortalt meg om det de er flinke til i dag, det betyr at når man FÅR LOV så klarer vi å være litt flinke til å rose oss selv likevel og det burde vi gjøre mye oftere 🙂 Store digre klemmer til Månstråle som er veldig flink <3

    8. ladyaugust: Hva skal dere bake i morgen da, du er nemlig flink til det også du 🙂 Jeg skal ikke bake noe, men jeg skal i en bursdag så får sikkert kake altså 😀 Nå hekler jeg skjørt på toppen, blir spennende å se når den er ferdig i natt ;-D Ha-ha..neida.. Nei, helt klart at Engelen ikke ville byttet deg ut, det ville ikke jeg gjort heller <3 Kos dere med kveldssysler 🙂 Jeg koser meg med FRIIII 🙂 Klemmer på vei med bussen <3 med pannekaker på <3 😀

    9. Jeg er god på å gi klemmer til Froditha..he he. God på å gi omsorg (hmm kanskje ikke tanlent? ) Si jeg er glad i de jeg er glad il Skrive dikt og sanger og litt god til å synge 🙂 Og rasende god til å gi god service og skrive jobbsøknader 🙂 Klem nr hundre og ørten til damen med talentshowet 🙂 <3

    10. åååååå snille, snille deg <3 Engelen vil ikke bytte meg ut mot noen og det er jammen bra så da gjør jeg jobben min 😀 Nå er jeg så mett at jeg sprekker snart, magen full av hjemmelagd pizza og den ble supergod 🙂 I morgen skal Engelen og jeg bake men nå er det bare boklesing, kortspill og litt tvtitting på gjenget 🙂 Goood bedring håper forkjølelsen fordufter fortere enn den kom og nydelig kveld til deg <3 Liker pannekakeklæmmer nommi og klæmmer en til slik right bækk <3

    11. frustrertfrueihouston: Hei- og velkommen hjem 🙂 Hvis man trives med det man gjør, så gjør man gjerne ting ganske bra også 🙂 Du er nok kjempefink som mor og kone, og er du flink til å finne lure løsninger og å lytte, så kommer det godt med i alle sammenhenger, jobb og privat 🙂 Håper du har det bra min venn <3 Få deg litt søvn, det er det viktigste i første omgang 🙂 Klemmer masse <3

    12. Mamma til 2: Jeg synes du er veldig flink som svarte jeg, for det er det som er vanskeligst 🙂 Og da må jeg si at du er flink til å tørre også, det er en ekstra ting 🙂 Så deilig at du er flink i jobben, og det å være flink til å undervise andre, det er ingen enkel ting, og herlig at du er flink til det. Og være god på ting med folk, enten familie,venner, eller andre det er gull verdt snuppa <3 Rart at vi synes det er vanskelig å dra fram det vi er flink til, men det er jo fordi vi er vokst opp med å ikke ha LOV til å gjøre det 😮 Ha en herlig fredagskveld kjære du 🙂 Klemmer i massevis <3

    13. Ja, jeg skal vel alltid klare å skryte litt av meg selv hvis jeg først må. Ikke noe jeg gjør til vanlig akkurat. Men nå er jeg i Bergen, helt døgnvill og svarer etter beste evne. Jeg er ganske praktisk, og kan finne lure løsninger når jeg må. Jeg er flink til å strikke og bake, jeg er en perfekt mor for mine barn og kone for min bedre halvdel, ( hvis jeg kan stole på dem – og det tror jeg jo at jeg kan). Jeg er god til å lytte, til både små og store, jeg gjør jobben min med småbarn bra og trives godt med det. Og så er jeg veldig tålmodig, noe som kommer godt med innimellom! Jeg er nok god til mer, men dette er vel det jeg best til. Ting jeg vet jeg kan liksom. Ha en fin helg fra en ganske trøtt hjemkommet bergenser <3

    14. Hei flinke og snille snuppa 😀 Når jeg får sånne spørsmål, da blir jeg litt kalvbeint og vrir meg rundt og rødmer, synes du at du ser meg 😀 Skal svare på noe da, he he. Jeg er pliktoppfyllende og flink i jobben, en god mamma og ektefelle (teit ord). Tar godt vare på familie og venner. Underviser nye sykepleiere, organisere og planlegge dagene, så alle har det så bra de kan 😉 Jeg har sikkert mange, mange flere ting jeg er flink til, men det får være grenser 😀
      Dette var en hard prøvelse snuppa, men godt jobba, det ser du vel på antall kommentarer 😉 God helg og klem fra flinke meg til flinke deg :-)))

    15. Elin Slåen: Jeg synes du hadde mange fine ting du var flink til jeg <3<3 Og jeg ser på deg som en person som er flink til MYE!! Du er flink med dyrene dine, og jeg tror du er flink til å se humor i mye? Jeg synes du er kjempeflink til å ta bilder 🙂 for jeg har sett mange du har tatt. Og du virker flink til jobben din ja. NÅr du blir med en kunde hjem for å hjelpe, da er du ikke bare flink, men flink til å være snill også 🙂 Og det å rose ADNRE er en god egenskap, få andre til å føle seg vel. Og sist men ikke minst, du er flink til å VITE og å TØRRE å si høyt hva du er flink til 🙂 Det er bra 🙂 Håper du har en strålende fredag <3 klemmer <3

    16. Jeg er helt seriøst verdens mest talentløse person 😉
      Likevel begynner jeg å bli flinkere og flinkere til å ta bilder- jeg lærer noe nytt nesten hver gang, og syns det er gøy å prøve 😉 Og så er jeg flink til å sørge for at dyrene mine har det de trenger og vel så det 🙂 Og så er jeg passe flink i jobben min- kollegene mine sier allti “Elin, du som kan alt”, så litt flink må jeg jo være. Jeg er veldig, veldig flink på å rose andre når de gjør en god innsats, eller bare er flinke til noe, eller bare prøver 🙂 Og så er jeg sikkert flink til andre ting også, som jeg ikke kommer på 🙂

    17. Tattavkvinnene: Å være løsningsorientert er en viktig egenskap,og kjempebra å være flink i 🙂 Mange fokuserer på problemer, i stedet for å fokusere på hvordan man kan endre ting.. Løse ting. Og i samarbeid med folk er det jo veldig viktig, både i et forhold, i vennskap og i jobb 🙂 Du virker også veldig lojal, En som er til å stole på 🙂 Og som er ryddig (i hodet) og har fin tro på deg selv. 🙂 Resten kommer i bursdagsinnlegget .-D ha-ha.. nå kommer det ikke mer herfrra 😀 Hi-hi Skulle ønske jeg var litt flink i tekniske ting, det må jeg prøve litt mer på .-) Ha en fin kveld Sara. fredagsklemmen <3

    18. ladyaugust: Åå, du er da veldig flink til så mye mer enn å speide etter hai, og å shoppe med engelen 😀 Du er flink til å være verdens beste mor, du må da være en av de beste i Norge, det tror JEG hvertfall. Og så er du veldig flink til å være lille-søs, og du er SUPER-god til å synge, og veldig flink til å male også, og å skrive!! Og kjempeflink til å være morsom, for jeg ler nesten alltid når jeg leser hos deg, bare ikke når du er lei deg da 🙂 Ha en nydelig kveld du også, klemmesøsklemmen og den med pannekaker på <3

    19. Kjempefint initiativ! Det er viktig å ha troen på seg selv og å skryte av andres styrker 😀
      Jeg har ikke sett deg undervise, men jeg veit at du tar kjempefine bilder og at du skriver fine historier. Jeg har også sett flere av hekleprosjektene dine og blir alltid imponert over hva du får til, selv uten oppskrift! Du er FLINK <3
      Jeg synes selv jeg er ganske løsningsorientert, jeg har fått merke det litt de siste dagene med innspilling. Også synes jeg at jeg lett tar programmer på data. Jeg har lært meg de fleste programmene jeg bruker selv, blant annet Photoshop og Final Cut 😀 Så det er jeg veldig velidg fornøyd med ^^

    20. Du søs er flink til såååå mye og helt super til og med med maange ting 😀 Du bare kaster deg ut i ting liksom og tenker de riktige tankene hele tiden 😀 Som for eksempel når vi bada…du sto å snakka om hvor deilig vannet var eller noe og jeg sto der og speida etter hai liksom haha. I dag har jeg vært flink til å shoppe med Engelen <3 Ha en nydelig kveld søs <3 klæmmeflat som ei pannekake hahaha 😀

    21. Helge: Du er rimelig flink til å hjelpe foreldrene dine også tror jeg 🙂 Og alle har vi noe å jobbe med helt garantert, men vi er jammen flinke til mye også 🙂 Jeg får ALDRI ryddet nesten. Og i morgen skal jeg i bursdag, så da blir det ingenting hvertfall… Ha en fin kveld Helge 🙂

    22. Jeg er flink til å rydde innimellom – og imorgen skal det være en slik dag, ellers så er jeg flink til å glemme hvor jeg legger saker og ting. Kunne ha nevnt flere ting men det gjør jeg ikke, har masse jeg må jobbe med både sånn og slik.

    23. Vanja: Åh, takk 🙂 Ja,jeg liker sånne innlegg. Jeg hadde et sånt sånn nesten rett etter jeg startet bloggen også, men det er så lenge siden, og helt andre lesere har kommet inn i bildet, og jeg har blitt flinkere til litt andre ting, så jeg tenkte at det var på tide igjen, vi burde trekke fram det vi er flinke til mye oftere, og gjerne fortelle det høyt til noen 🙂 Så fine ting du er flink til Vanja <3 Å være i nuet, å være en god venn, å være flink med barna <3<3 herlige ting 🙂 Takk for at du fortalte meg det 🙂 Og jammen deilig at du vet om disse tingene selv også 🙂 Stor god klem fra meg <3

    24. Du er så skjønn at det? 🙂
      Herlig med slike innlegg som man kan besvare så positivt..)
      Jeg er flink til å planlegge, flink til å bruke penger, og ikke minst flink til å være i nuet.
      Det å være i lag med barna er høyt prioritert, og jeg elsker alle de gale påfunnene de har til tider.
      Jeg er også flink til å være venninne.:) Viser de at jeg setter pris på de.:)

    25. Ja, er enig med deg der!
      samtidig så er det de barna jeg skjønner beste og kjenner meg igjen i! haha
      Barn sjenerelt er fine skapninger!! <3
      Stor klem og goood helg!:D

    26. Moving On: Ja, de barne som krever litt ekstra er de mest spennende synes jeg også, og det krever litt å SE hva den trenger mange ganger, og desto mer moro når man når fram og får kontakt 🙂 Og jeg hører jo at du koser deg så veldig med dem, og at du elsker jobben din, derfor VET jeg at du er flink til det du gjør, fordi du er engasjert <3 Takk for ros 🙂 Stor klem <3

    27. foreignerat50: Så herlig å høre Joy. Du har masse fine ting du er flink til. Og det er deilig at du vet om dem 🙂 Vi ser jo her på bloggen at du er flink med hender, hekle, lage kort, foto, men moro å høre om de tingene du er flink til på jobb også 🙂 Herlig! Takk for at du fortalte meg det <3 Stor klem <3

    28. cathrinehenriksen: Ja, vekk med Janteloven, og fram med fokuset på at vi er flinke.Og at vi har lov å si det høyt. Det er jeg FOR: Og her har jammen folk vært flinke til å fortelle meg ting de er flinke til og jeg KOSER meg <3 Skulle gjerne se deg spille jeg, er sikker på du er veldig flink <3 Og å skrive og lage sangtekster, morsomt å holde på med. Jeg synes det er herlig du vet at du er god til disse tingene <3 Stor fredagsklem på vei med sykkel <3 ;-D

    29. hamyst: Ja, ikke sant det er deilig å si det høyt? Vi trenger en sånn scene, hvor vi kan skryte av oss selv, og det er HELT lov. Og siden det ikke er så lett alltid, så er det bare å komme hit på scenen min å gjøre det <3 Du hadde mange fine ting du er flink til du, og så DEILIG at du vet om de <3 Det å være flink med folk både hjemme og på jobb, er jo så viktige talenter atte. Og nå har vi jammen kost oss med litt skryt av oss selv og av andre, jeg synes det er flott at så mange kom innom og faktisk fortalte meg dette :.-) Og kvelden er ennå ikke slutt 🙂 Ha en herlig fredag <3

    30. Maren Kvalvaag: Så fine ting du er flink til, jobber du med barn også? 🙂 Hvis du føler du er flink til å lære bort, så ER du det! Helt garantert 🙂 Sånn merker man <3 Og å være omtenksom og flink med barn, viktige talenter å ha det <3 Er det ikke deilig å si det høyt, hva man faktisk er flink til? 🙂 Ha en fin dag videre du også 🙂

    31. MayBritt Bråthen: Så kos du liker bloggen min 🙂 Så herlig at du er en flink mamma og å stille opp for andre, det er viktige saker det å være flink i 🙂 Vi er jo alle flinke i noe, og det gjelder å la det få litt fokus, mer enn vi gjør i det daglige 🙂 Så kos at du fortalte meg om dine talenter :-)Ha en flott fredag du også 🙂

    32. åååh, så fint og høre at du har inntrykk av det!! det varma faktisk litt !:) hihi
      føler faktisk her er “flinkest” og får best kontakt med de barna som krever det lille ekstra, er det jeg kobler meg på!! <3
      Du er flink til og underholde, til og trekke frem smile til lesere, og du er flink til og tegne tegningene som du bruker på bloggen!
      du er utrolig kreativ når det kommer til ordlegging og innhold av det du har på bloggen og "eventyrlysten" når det kommer til de to som er på norgerundt reise!!:)

    33. Tja, jeg er flink med hender: hekle, strikke, lage kort og litt fotografering. På arbeidsplassen sier dem at jeg er en god leder, systematisk, ærekjær, omsorgsful og har godt humor:)

    34. Jeg klapper for ditt talent og tramper hardt på janteloven :o) Så kan jeg vel kanskje si at jeg er god på kosthold , riktig type fett , karbohydrater o.s.v også er jeg litt MEN bare litt flink innen trening …Ja for jeg føler alltid at jeg kan bli mye mye bedre . Men jeg har veldig trua på at jeg er god på teater og spille ulike karakterer da :o) Så bor det en liten kunstner i meg og jeg er flink på å skrive dikt b.l.a og sangtekster litt også 🙂
      Ønsker deg en super duper helg og fredag videre i dag ;-D

    35. Jeg er flink til å strikke! Jeg er flink til å jobbe, og er flink til å følge opp arbeidsoppgaver så kunder og teknikerne føler seg verdsatte og viktige. Jeg er en flink mor, og god kone som gjør mitt beste, med det jeg har. Jeg er flink med dyrene mine, og menneskene rundt meg. Jeg har mye omsorg for andre.
      Wow.. du er bra god du Frodith. Dette gjorde godt på en Fredag!! 🙂

    36. Så flott innlegg, er så glad i bloggen din den har alt 🙂
      Jeg er flink til å være mamma og stille opp for andre.
      Jeg syns du er flink til og skrive og hekle også er du flink til å være morsom 🙂 Ha en flott fredag <3

    37. ~Thessa Braathen~: Så fint at du er flink til det, det er godt å være flink til ting, og å si det høyt. Jeg er glad du fortalte det til meg 🙂 Håper du får en strålende dag 🙂

    38. Karoline Johannesen: Hvis du er flink til å ønske å hjelpe, så er jeg sikker på at du ER flink til det også 🙂 Sikker på mange kan skrive under på det 🙂 Stor klem <3

    39. Du har nok rett i det du skriver. Vi her i Norge er dyktige på å rakke ned på oss selv fremfor å se alt det positive. Og jeg følger nok det godt. Jeg er elendig på å se noe godt ved meg selv og det eneste jeg kan si jeg er flink til er at jeg er flink til å ønske å hjelpe og en ren mester i å bekymre meg 😛

    40. Engla: Tusen takk for ros 🙂 Blir glad av sånt da 🙂 Så herlige talenter DU har også Engla, og jeg har jo truffet deg og VET du er omsorgsfull, positiv og kreativ. Og det å se mye i lite er jo det selv livet handler om mye 🙂 For det trenger ikke VÆRE så stort, vi bare GJØR det stort 🙂 så blir det så bra 🙂 Ha en herlig fredag du også min venn. Klemmer på alle kanter 😀 <3

    41. Så koselig innlegg flinkeste frodith, flink til å skrive er du jo også <3
      Du har så mange kvaliteter som jeg setter pris på. Din varme og omsorg for andre, dine nydelige bilder og dine herlige tekster er bare noe <3
      Selv er jeg omsorgsfull, positiv og kreativ. Jeg kan se mye i lite og det er jeg glad for 🙂
      Ønsker deg en herlig fredag fine gode vennen min <3
      Stooor go´klem på vei

    42. Fru Stussli: Ja, du er flink med barn du <3 både egne og andres, for det VET jeg 🙂 Og sånne talenter er så vikitge, ikke sant 🙂 Og at du er kreativ og flink med hendene er det INGEN tvil om nei. Og det er så godt at vi ser disse tingene selv, og tør å rope de ut litt. Skulle gjerne sett de øye-greiene dine, men de kan jeg vel få se når vi treffes 😀 Ååå, tusen takk Bente, det var koselig at du sa de tingene, nå ble jeg veldig glad 🙂 Stor god varm klem til frua på farta <3 <3<3

    43. Lisbeth Pedersen: Et flott talent Lisbeth, å være omsorgsfull og omtenksom, og jeg tenker at du er det sikkert med andre enn bare barna også 🙂 Så koselig at de spanderer opphold på dere 🙂 Kjempekoselig av dem,og HELT klart noe du fortjener <3 Du er jo kjempeflink med veskene dine og jeg håper du vinner, du må fortelle oss høyt og tydelig når du har vunnet 🙂 <3 Ha en strålende fredag du også, på oppholdet deres 🙂 Klemmer <3

    44. Jeg er flink med barn og kan gjøre læring i vann morsomt. Jeg er kreativ og flink med hendene.
      Så har jeg et annet talent jeg ikke har fortalt om før. Jeg kan krysseøynene og flytte rundt på bare ett øye. Burde egentlig filme det så du fikk se. For dette er jeg flink til altså 😀
      Jeg må plusse på noen talenter hos deg frodith. Du er samlende og inkluderende og en god venn. Det er talenter det!
      Ha en finifn fredag
      Store klemmer fra frua på farta

    45. fjellgeitbundingen: Her hos meg, er det ALDRI skummelt 😀 Jeg er så snill så 😉 Og jeg er ikke ute etter at man skal være bedre enn noen ANDRE, bare bra i seg SELV er godt nok.Jeg er nok ingen verdens-mester jeg heller i hverken å hekle eller å fotografere. Men jeg er flink. Flinkere enn jeg var før, og liker å se på det jeg har laget 🙂 Og er du flink til å brodere,strikke og sy,så herlig. Hvem er det som bestemmer hva som er FLINKT, jo det er bare vi selv. Ingen fasit her. Og jeg tenker at det er viktig vi tør å si det, hvertfall for oss selv, men gjerne til noen andre også, for her hos meg skal det være LOV <3 Og det å styre unna baksnakking, en herlig egenskap, samarbeid og tilpassing, perfekte talenter <3 Det er jo viktig med sånne menneske-greier for at verden skal bli en god plass. og der bidrar du helt klart 🙂 Ha en fin-fin dag og takk for at du kom til meg og fortalte om talentene dine <3

    46. Jeg er flink til å være mamma, omsorgsfull og omtenksom. Hehe 🙂 så flink at våre ungdommer kom hjem og sa: her vi har betalt et hotell opphold på Solstrand til dere. Så der reiser vi i dag.
      Så er jeg blitt flinkere til å sy både vesker og duker.
      Nå sitter jeg i dette øyeblikk å venter på at de skal offentliggjøre vinneren av veskene i sew-along konkurransen. Etter min telling så leder jeg med 17 liker-klikk / stemmer, men venter til jeg får nøyaktig svar.
      Ha en strålende fredag
      Klemmer

    47. Lithanna: Ja, ikke sant, viktig å tenke over innimellom, og faktisk SI DET høyt også! Disse tingene er jeg flink til liksom <3 For seg selv. Og det å kunne skryte litt av seg selv, det er også et talent faktisk 😀 Du er flink til mye fint da 🙂 Sånne ting som å være flink til å være venn og sånn, LOVE IT <3 Og skriving og tegning vet jeg at du er flink til <3 Takk for at du kom innom og fortalte meg <3

    48. Moving On: Ja, jeg har også inntrykk av at du er flink til å se barna, og finne ut hva det trenger. DET er fint talent det 🙂 Og da må man jo ned på gulvet 🙂 for å være der de er, se deres perspektiv i mange sammenhenger. Så herlig at du er flink til det! Og takk for at du fortalte meg det, for det trenger vi -å kunne skryte litt av oss selv 🙂 Klem <3

    49. Hei, så fint innlegg. Blir spennende å se om det kommer mange kommentarer på dette. Ble jo en skummel start hos deg dette da. Jeg har jo ingenting bare jeg kan jeg eller som jeg er flinkere enn noen andre til. Jeg kan brodere, strikke og hekle. Flink, men ikke utlært. Flink, men ikke mester.Jeg elsker høyden, eier ikke høydeskrekk, men derfra til å si jeg kommer opp over alt (flire) er å ta det litt langt. Jeg er flink å tilpasse meg andre, selvom jeg med årene har gitt hva jeg vil litt mer rom. Jeg er flink å styre utenom intriger for intrigens skyld, så baksnakking er ikke noe for meg 🙂

    50. Åh så koselig.
      Ah ja det er du virkelig flink til. Foto, hekling 😀 Skills ^_^
      Jeg er vel flink til å tegne, være en god venn, flink til å være aktiv og gjøre alt jeg liker.
      Jeg er flink med hund og dyr. Flink til å synge i kor og sikkert flink til å skrive ( på min egen måte )
      Viktig å tenke over innimellom dette 🙂

    51. Hmmm.. jeg er flink på å bruke penger!!:) haha
      Jeg (tror jeg også) er flink til og se hvert enkelt barn på gruppen og gi den de det trenger , samtidig som jeg ligger like mye på gulve og prater og leker med de som jeg står.

    52. miastorp: Du er kreativ, det er et viktig talent <3 for å klare å få folk til å yte og å samarbeide er ikke lett. Å engasjere folk er et kjempetalent!! Herlige talenter du har Mia <3 Ja, ikke sant, det er gøy når man får til og kan se ting fungerer. Takk for at du kom å fortalte meg om dine talenter Mia <3

    53. lulltove: Åå, så herlig ting du er flink til. Det er supre ting å være flink i også, å være mamma og å være løsnings-orientert <3 Å moro å være flink til å fotografere. Å være en nyter av livet, helt herlig <3 takk for at du kom og fortalte meg <3 klem <3

    54. Jeg bruke min kreativitet til å få andre til å yte og samarbeide, engasjere og skape felles mål 🙂 Ikke alltid enkelt men veldig gøy når man ser resultatene!

    55. Jeg er flink til å være mamma, til å planlegge og spise sunn mat, til å være løsningsorientert, til å være tilstede, fotografere og se alt som lever rundt meg, og så er jeg ganske god på å nyte livet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg