Dyrenes dronning? ;-)

He-he…ja det kan nok være meg…eller? Det bare kommer over meg når jeg sitter her og blar igjennom en del av mine tegninger fra et par år snart… at mange av mine innlegg enten HANDLER om dyr… ELLER  jeg bruker det som en sammenlikning i mange av mine innlegg 😉 Dyr er fine å bruke i sammenlikninger, for vi er slett ikke så ulike dyrene vi… Når vi oppfører oss på den ene eller andre måten…Fugler er et stort gjennomgangstema her hos meg, men også en del andre dyr dukker opp, enten MED eller UTEN klær 😉 

 


Det handler om å løpe som en flodhest…

 

…eller være sint som en okse..


…eller glad som en sommerfugl…


…eller om hvordan man beveger seg utendørs på vinterstid…uten brodder…


…eller om hunder som biter deg i leggen…og eiere som ikke gjør noe for å hindre det…

 

… den handler om hvordan man føler seg etter en operasjon i halsområdet…

 

….eller det kan handle om å være sjef for Svanehalsklubbben, og hvilke problemer man da får hos frisøren…

 

 

 
Det handler om rotter ved Akerselva, store som kattunger…

 


… eller om at man går og filosoferer over om det er RIKTIG å kjøre over humlene med gressklipperen..

 

 

….eller man beskriver noen av fugle-krekene som driver “ramp” ute hos mamma…

 

 

…eller om de som driver “hærverk” i byen..

 

Men uansett…. det er mye snakk om dyr… så jeg MÅ vel være Dyrenes Dronning… eller hva? 😉

 

 

#dyr #ffugler #flodhest #sommerfugler #dyrevenn #humle #skjære #dronning
50 kommentarer

Siste innlegg