Hurra for 18. mai!!! ;-)

Hva!!! Feirer du ikke 18 mai ??? Heh!! Det burde du nemllig 😉  Hvertfall skal JEG feire bittelitt i dag… For jeg har BURSDAG!! 

Og jeg har fått meg noen herlige overraskelser av noen gode bloggvenner <3 

DU lurer kanskje hvorfor jeg ser ut som en sjiraff på bursdagen min?? VEL… det er jo nemlig bursdagsgave fra Ladyaugust, min blogg-søster <3 Og hun laget innlegg til meg  i går også, FØR kl 24 😉


Hi-hi.. ikke lett med hodebilder…

Fikk hjelp med posering og kroppsbilder ;-D

Herlig sjiraff-kosedress fra fine LadyAugust. Hun vet jeg liker å daffe rundt i “pysjen” til langt på dag, selv om jeg våkner tidlig 😀 Så her traff hun blink 😀 Den blir fin å gå ti Bunnpris på mårrakvisten ;-D

Jeg fniste høyt og energisk da jeg åpnet,og nå har jeg jo gått og stirret på den gaven som kom på fredag i 2 dager…Og den avslørte INGENTING der den lå… Om jeg klemte aldri så mye 😀 Jeg fikk også boken: “Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant” og den har jeg hørt er kjempemorsom, så den gleder jeg meg til <3 Tusen, tusen takk SØS!!

Og ellers har jeg fått to nydelige innlegg her på morgenkvisten, bursdagsinnlegg <3 Fra Kjerstisandnes.blogg.no  og Lisbethpedersen.blogg.no. De skriver SÅ fine innlegg til meg, og jeg er ikke typen som gråter så lett, og heller ikke NÅ, jeg blir bare INNMARI, INNMARI glad!!!!! <3<3 Koselige ting skriver de, som gjør meg glad langt inni hjerterota, og Kjersti har tilogmed bakt EKTE kake, som hun hadde med seg når de var på bloggtreff sammen. SÅ det bildet måtte jeg stjele, men resten får dere se hos dem 😉


 KJEMPEKOSELIG!! <3<3 Fine jentene lage kake og feire, og UTEN meg 😀  Tusen takk jenter <3<3 🙂 

 

 

 Ellers er bare et lite  billdedryss fra meg i forskjellige aldre… bilder dere nok har sett før… 😉

1, 5 år… kanskje…

3-4 år muligens..

24 år..

 

26 kanskje..

 

47 år

…og tett på 48… 

Nå skal jeg snart ut i verden, uten sjiraff-dress, men kanskje med en heklekjole…Og gå tur 🙂

 

Ha en fin dag!!!

 


 

#bursdag #bloggvenner #gaver
85 kommentarer
    1. Flaggermusvinger: Takk skal du ha Flaggermusa mi 🙂 Det er koselige ord , og jeg har fått mye koselige innlegg her i dag 🙂 Helt fantastisk herlige folk overalt 🙂 Og jeg har hatt en kjempekoselig dag 🙂 Gått tur og knipset bilder og spist is og god middag nettopp 🙂 Og nå skal jeg jammen spise sjokolade også 😀 Stor klem tilbake <3

    2. Gratulerer så mye med dagen, du har fått mange flotte gode ord rundt omkring på blogger i dag, og det fortjener du. 🙂 Man blir så glad av deg, du er superherlig, og jeg håper du har en kjempefin dag i dag.
      God bursdagsklem fra meg 🙂

    3. miastorp: Nei, det var ikke noe fra deg 😀 Du har sikkert skrevet og ikke fått sendt:-D Det skjer sånn innimellom 🙂 Jeg ser andre har ikke fått inn kommentarer fra i går, før i dag osv… 😀 Men koselig du kom nå da 🙂 Jeg har hatt en kjempekoselig dag og nå driver jeg og forbereder noe til i morgen (hysj…ei som har bursdag 😉 ) Ja, et har skint i hele dag 🙂 Sånn som jeg husker bursdagene mine fra jeg var liten 🙂 Store klemmer tilbake til deg <3

    4. Hmmm.. Har du ikke fått gratulasjonen fra meg.. Vel, da prøver jeg igjen 🙂 gratulerer så mye med dagen! Og for en dag det har vært! Sola skinner som den bare kan for en frodith! Ønsker deg alt godt og litt til. Masse bursdagsklemmer <3

    5. Mariann Sæther Tokle: Åå, takk skal du ha 🙂 Ja, jeg synes jeg så noen klemmer som sto og blaflret borte ved gardinen her 😀 Det var altså fra DEG de kom 😀 Hi-hi

    6. Fru Stussli: Åå, så koselig Bente 🙂 Ja, dere har nok hatt en deilig tur, og det har jeg også i dag 😀 Langs elva 🙂 Tusen takk 🙂 Og jeg føler meg helt passe faktisk 🙂 Tusenvis av klemmer tilbake til hele Stusslivegen 😀

    7. Gratulerer med dagen verdens fineste frodith <3
      Nå har vi akkurat stormet inn døra her og i kveld skal jeg lese meg opp på alle de fine blogginnleggene om deg <3
      Så moro med alle bildene fra bittelittefrodith til akkuratpassefrodith 🙂 Herlig! Og på alle kan vi se at det er akkuratpassefrodith 😀
      100 000 klemmer fra alle oss i Stusslivegen 3

    8. Moving On: Ja, i dag har vært en deilig dag,med gåtur med Oslopadda, min venninne, Is, kaffe og litt knipsing av bilder 🙂 SÅ dagen har vært strålende så langt, nå tegner jeg 🙂 Takk 😀 Ja, var ikke sjiraffen helt herlig? 😀 Klemmer tilbake <3

    9. Neeei åååh konge gave da!
      Den må du jo bare dra på deg når du skal på bunnpris!! Hihi
      Gratulerer med dagen din!!
      håper du har koset deg masse i dag.. sola skinner for deg også i dag!!:)
      Bursdagsklem<3 <3

    10. martea: Takk -takk .-) Ja jeg koser i vei her 🙂 har kost meg sånn som jeg liker i dag, med tur, is, kaffe,skravlings og litt gaver 🙂 Og nå snart middag. Deilig dag i solen <3 klemmer tilbake 🙂

    11. Amorartis ~ Tegning og hverdag: Takk -takk 🙂 Ha-ha..ikke så mye som en kakebit i denne magen 😀 Men is 😀 Og snart litt indisk a-la Frodith 😀

    12. cathrinehenriksen: Jepp 🙂 Jeg tenker vi har en lang god sommer foran oss, med mange muligheter for å treffes 🙂 Så når jeg ser en ledig dag, så kommer jeg inn og hører med deg 🙂 <3<3

    13. oi, se på den søte giraffen. Gratulere så mye med dagen 🙂
      Håper du har kost deg til nå og koser deg masse resten av dagen.
      Klem <3

    14. Tattavkvinnene: Ja, her har det vært mye kos idag,både ute i verden og inne på blogg 🙂 Jeg har gjort det jeg hadde lyst til i dag, spist is, gått tur, tatt bilder og bare slakket i sjiraff-dress 😀 Hi-hi.. Ladyen er lur 😀 og Kjersti og Lisbeth er flotte damer som hadde liten feiring med kake til meg 😀 Stor klem tilbake <3

    15. cathrinehenriksen: Jeg tenker jo at jeg bør ut i skogen på noen fotoshoots med den drakta… Eller kanskje langs Akerselva 😀 Hi-hi… Klemmer i bøtter og spann tilbake <3

    16. Hanne: Takk 🙂 Ja ikke sant jeg er UNG 😀 ? Hi-hi… Ja, en sjiraff-drakt var supert, Ladyen vet å gi gaver 😀 he-he Nei,de bildene har jeg vist litt sånn i rykk og napp også og aldri samlet, og på en bursdag passer de uansett 😀 Jeg har hatt og har en herlig dag 🙂

    17. frustrertfrueihouston: Tusen takk min venn 🙂 Jeg har kost meg og koser meg fremdeles. Gått tur, tatt bilder og spist is 🙂 Ja, sjiraff-dressen var helt perfekt 😀 Morsom, myk og god, og et MUST til å ha noen fotoshoot i i skogen en dag 😀 Ja, gleder meg til boken også 🙂 Stor klem tilbake 🙂 <3

    18. ~Thessa Braathen~: Tusen takk <3 Dagen er herlig!! 🙂 Tenkte bildene kunne vises igjen litt sånn samlet, så folk får se litt hvordan jeg har sett ut oppigjennom 🙂 Stor klem tilbake 🙂

    19. solkro: DET var koselig sagt det Solkro, at jeg fortjener ekstra ros og oppmerksomhet 🙂 Jeg koser meg masse, har gjort akkurat som jeg vil i dag 🙂 Og det er deilig 🙂 Man bestemmer selv 🙂 Godeholderundtklemmer tilbake <3

    20. annebe: Takk skal du ha 🙂 Ja dagen har vært strålende så langt og gaven fra Ladyaugust-søs var super 😀 Jeg må jo ut på noen fotoshoots med den tror jeg 🙂

    21. Engla: Åå, koselig Engla, jeg føyk jo inn til deg med en gang, og så 🙂 Jeg er så glad for innlegget og for at jeg har blitt kjent med deg <3 Jeg koser meg med dagen min, akkurat sånn som JEG vil ha den 🙂 Stor god klem tilbake <3 <3

    22. Lisbeth Pedersen: Takk skal du ha Lisbeth!! og tusen takk for nyyyyydelig blogginnlegg .-) Jeg ble så glad så du aner ikke 🙂 Dagen har vært strålende så langt, med tur og alt som jeg liker 🙂 Ja, var ikke den sjiraffdressen super 😀 Herlig!! Ladyen slår til <3<3 Stor klem tilbake til deg Lisbeth 😀 klemmer <3

    23. Trille: Ja, det var SÅÅÅ kos med alle disse bursdagsinnleggene, og jeg fikk jammen et par til også etterpå 😀 Og det var superkos <3 Ja, den sjiraffdressen tok kaka 😀 He-he, jeg fikk jo kake også 😀 Og den var like bra også <3 Tusen takk at du tok turen Trille, jeg kommer innom deg en tur også 🙂

    24. Maren Kvalvaag: Tusen takk Maren 🙂 Den blir akkurat som jeg vil, tur, is, kaffe og snart middag 🙂 Koser meg <3 Et år eldre, ikke så verst faktisk 🙂

    25. Nina: Ååå, det var koselig sagt 🙂 At jeg blir seende YNGRE ut liksom. Da kan jeg jo trygt bli 50 også 😀 Takk skal du ha, og masse klemmer tilbake 🙂 Her koser jeg meg <3

    26. dandilion: Takk -takk 🙂 Ja, det var fine innlegg, det kom et par til også fra noen andre <3 Så koselig at jeg bare satt her og smilte fra øre til øre <3 Ja, håper du får ryddet litt både i hus og i hode 😀 He-he Må ha kaffe ja. Når er eksamen? 🙂 Jeg har vært på liten tur 🙂

    27. Aw, så søt du var i den! Hihi, skikkelig morsom gave! 😀
      Og så koselig at Kjersi har bakt kake MED navnet ditt på! Du er heldig som har så fine bloggvenner <3
      Gratulerer så mye med dagen, verdens fineste Frodith! Håper dagen blir akkurat slik du ønsker 🙂 Stor bursdagsklem sendes din vei <3

    28. lulltove: Takk takk 🙂 Jeg har kost meg med rusletur, akkurat som jeg ønsket 🙂 Og is, kaffe, gaver og skravlings. Tatt litt bilder og kost meg max 🙂 Og nå skal vi snart spise middag og kose oss her 🙂 Helt dag etter MIN smak <3 Stor klem tilbake 🙂 <3

    29. cathrinehenriksen: Takk takk 🙂 jeg har nytt den akkurat som jeg ville, på rusletur langs Akerselva, med kamera, is , kaffe og venninne. Og nå skal vi snart kose oss med middag her 🙂 Tusen takk for nydelig bursdagsinnlegg Cathrine, det var kjempekoselig gjort av deg <3 Jeg ble superglad 🙂 Var ikke den sjiraffdrakten søt 😀 Ha-ha, herlig. Jeg må jo bruke den til litt forskjellig morsomt kjenner jeg 😀 Stor god klem tilbake til deg, fines Cahtrine <3 🙂

    30. Gratulerer så mye med dagen din unge frøken!! 🙂
      Den drakten kledde du godt!! 😀 Så mange flotte bilder av deg, har ikke sett dem før, så det var veldig gøy å se! 🙂 Håper dagen din blir fantastisk flott!!

    31. ladyaugust: Ja, vi har jammen fine dresser 😀 Tusen millioner takk skal du ha 🙂 Den var skjønn <3 moro å være sjiraff 😀 Og fiiiin bok <3 Nå har jeg vært på tur 🙂 Og det var deilig, knipset bilder, spist is og skravlet med Oslo-padda 😀 Dage har blitt som jeg håpet, og jammen tror jeg vi heller bare koser oss med middag HER 😀 Så koselig med bursdagsinnlegg OGSÅ, og når jeg nesten var sovnet 😀 Ha en fantastisk dag søs, store gode klemmer på vei <3

    32. Hipp, hipp hurra, og gratulerer med dagen, kjære Frodith! Måtte du få en helt fantastisk dag og kose deg på bursdagen din!
      Sjiraff-kosedressen var helskjønn og boken kan du bare glede deg til! Stoor bursdagsklem fra Grete <3

    33. Helge: Ja, den sjiraffdrakten var bare TØFF 😀 Det blir en fin kosedress her på vinteren ja, eller bare om jeg skal ut å ta noen morsomme bilder 😀 Det har vært en fin dag, med tur i solen 🙂 Takk skal du ha Helge 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    34. Elin Slåen: Åå, tusen takk Elin, ja, dressen var kjempefin og jeg ser ut som en helt ekte sjiraff, gjør jeg ikke? 😀 Tusen takk for nydelig innlegg du hadde lage også <3 Og at du synes jeg fortjener så mye oppmerksomhet 🙂 Glad som en sjiraff her jeg står <3 takk takk 🙂

    35. Min matgale verden: Takk-takk, og takk for nydelig bursdagsinnlegg 🙂 Jeg ble kjempeglad, som en sjiraff omtrent 😀 Ja, du har jo kanin-dress også, har du ikke? VI må jo ta en fotoshoot i sommer, ta den med hit 😀 Ha-ha Ja, jeg var nesten i drømme selv da jeg så Ladyens, skulle bare skru av og VIPS der var det. Jeg har kost meg på tur, deilig i sola. Spist is og drukket kaffe 🙂 Klemmer i bøttevis tilbake 🙂 <3

    36. frokenfjeldberg: ÅÅ, tusen takk Benedicte 🙂 Koselig med bursdagshilsen, både her og der 🙂 Søte deg <3 Og koselig med ekspressklem <3 Ha en fin dag du også. Jeg har gått tur 🙂 Klemmer tilbake <3

    37. Gratulerer såå mye med dagen 🙂 er det noen som fortjener ros og ekstra oppmerksomhet er det du 🙂 som alltid passer på oss andre.
      Håper du har en trivelig dag og koser deg masse:)
      Goeholderundtknib<3

    38. Herlige fine froth, wpm bare blir finere og finere med årene <3
      Gratulerer så mye med dagen din i dag!!!
      Ønsker deg en superduper dag og hvis du titterinnom bloggen min har jeg skrevet en hilsen til deg der også, hihi
      Sender deg massevis av klemmer

    39. HERREGUUUUUUUUUUUD!!!! GRATULERER SÅNN HIMLA MASSE MED DAGEN!! Så stas med blogginnlegg dedikert til deg, ekte kake, og en sjiraff-dress. Elsk på. Håper du har en nydelg dag, for det er du vel fortjent. HURRAHURRAHURRA!

    40. Du ser jo yngre og yngre ut for hvert år som går, søta. Og GRATULRER så mye med dagen. Flaks at jeg var inne her i dag. Siden du er så flink til å gratulere oss andre med dagene 🙂
      Masse klem og måtte du få en fantastisk dag!!

    41. Det er noen flotte innlegg du har fått, frodith, og de er så velfortjent 🙂 Gratulerer så mye med dagen! Jeg har fått ryddet litt her hjemme i dag og håper at med rydding utenfor hodet, så blir det sortert inne i hodet samtidig. Pensumlesing neste. Og en god kopp kaffe 😀 Nyt dagen din, du! 🙂

    42. Gratulerer med dagen fineste Frodith! Ha en fantastisk morsom og glad bursdag, og så håper jeg at du får alt som du fra hjertet ønsker deg <3 Klem, klem

    43. Kjære Frodith :o) Gratulerer sååååå MYE med dagen din i dag <3 ;-D Feire den akkurat som du føler mest for , bare husk å nyt den ;o) Nydelig bildedryss av en vakker frøken både som liten og stor :o) Å så herlig med sjiraff drakt og morsom bok i gave fra Ladyen ;)) De er snille ja <3 Men du er goingen i dag og alle andre dager for den saks skyld 🙂
      Så HIPP HIPP HURRA for deg på DIN dag :))) Kose deg masse masse nå , stor og god bursdagsklem fra meg <3

    44. GRATULERER med dagen fineste søs <3 Mac'en klikka i går så jeg tok ingen sjanser, dessuten kom jeg ikke inn på blogg før seine kvelden. Nå har vi dresser hele gjengen, Engelen, jeg, du, Rebellaen og det er sikkert flere også haha sååå fine vi er 😀 Min dress har glidelås i stjerten som ikke funker, det fant jeg ut etter å ha gått med den hele dagen med stjerten hengende uttafor haha. Håper dagen din blir fiiiiin, sola skinner og fuglene synger og her kommmer den største bursdagsklæmmen <3 <3 <3

    45. Gratulere med Dagen. He-he litt av en gave du fikk av Lady, kan sikkert brukes som ekstra pysj på kalde viterdager. Men du kledde den der, kan brukes i karneval og i festlig lag. Ute blir det er dag med god varm sol til ære for deg. Gratulerer igjen – ha en kjempefin bursdag.

    46. HIPP HURRA 😀 Herlig kosedress- jeg er sååååååå misunnelig 😀 Giraff er en av favoritt dyrene mine- herlighet liksom 😀
      Du fortjener all oppmerksomhet du kan få på den store dagen din, og ellers også 😀
      GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, VERDENS BESTE FRODITH 😀

    47. Hipp Hurra!! Så mange fine bilder av deg i alle aldre. Og den giraffdressen var kul gitt! Minnet meg veldig om min kyllingdress…haha, synd vi ikke bor nærme, så kunne vi møttes på butikken på morrakvisten 😉 En kylling og en giraff på morgenhandel…knis.. Nå skal jeg inn og kikke på Ladyen`s innlegg, for jeg var nok langt inni drømmeverden da. Ha en finfin dag på tur, for dagen den er DIN . Bursdagsklemmer..

    48. GRATULERE SÅÅ MYE MED DAGEN kjære Frodith! Jeg ønsker ei strålende flott og fantastisk dame alt godt og håper dagen blir kjempe fin!Stor bursdagsklem og kake sendes med ekspress fly..=) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg