Hurra for 19. mai ;-D

Ha-ha…NEEEEEIIIII, jeg har ikke bursdag i DAG også….For det er det nemlig Elin som har, som du kanskje fikk med deg på forrige innlegget…I dag tidlig…. MEEEEEN, man skulle nesten tro at jeg hadde bursdag i dag også altså.. For hvem tror du ikke hadde vært her nede ved postkassen igjen?? Joda…det var DENNE KAREN…

Den hengslete gutten, som helt sikkert så vidt er over stemmeskifte, har tatt en snartur innom meg i DAG også… Han farter fælt om dagen… Innimellom sine turer rundt til bloggvenner av meg, med en viss rotte og høne i vesken sin, så tar han små svippturer hit til meg, og legger ting i kassen min <3

Så når jeg kom hjem i dag, hadde han JAMMEN klart å levere en pakke til meg igjen…. Som om jeg hadde bursdag  I DAG også!!! Men det var jo faktisk i går 😀  Og jeg synes jo det er hysterisk moro når folk skriver Frodith på ting til meg, og at postmannen KLARER å finne riktig postkasse….For jeg heter jo faktisk ikke Frodith 😀 


Som du vet fikk jeg Sjiraff-kosedress av Ladyaugust i går… 

Men I DAG fikk jeg i gave i posten, noe å faktisk FYLLE drakten med… Eller å fylle MAGEN min med da 😉

Kjerstisandnes. blogg.no – til venstre her- er jo Miss Kakekrigen, hun vant jo nesten der. Og her hadde hun bakt et digert fint hjerte som de viste fram på bursdagsinnlegg til meg i går. MEEEEN, det var ikke alt, for hun hadde altså sendt meg en dose med kaker i posten også <3 (Og trykker du på Kjersti-linken, kommer du til oppskriften hennes på denne kaken  også 😉 )

Og Kjersti har gjort det før også hun, jeg får kaker stadig i posten jeg, av henne <3 Til jul fikk jeg noen aldeles nydelige noen. Og nå fikk jeg bursdagskaker også 🙂 Hun vet jo at jeg lager INGENTING selv, og vi har blitt enig om at jeg må nok flytte i nabohuset, slik at hun kan FORE meg….Eller JEG har blitt enig om  det 😉 He-he…

Spennende med pakke, og glad postmannen har vent seg til dette navnet 😉

 

Koselig kort,og et lite brev med koselige ord og ros til meg, og en forklaring på hva kaker det er. Den mørke er biscotti med sjokolade og ingefær: Nam-nam

Og det i sølvpapiret, er noen fine søte kjeks, som postmannen hadde tatt knekken på, men jeg har gnafset i meg en del allerede jeg, for SMAKEN er jo den samme 😀


Herlige kaker som du VET ikke får stå  i fred lenge her 😀 

TUSEN MILLIONER TAKK Kjersti!! Du er knuppen og mer til! Jeg ringer og spør om det nabohuset sporenstreks!! Jeg har smakt på begge kaketypene, og de var KJEMPE-gode, begge slagene på hver din måte <3

Snille gode Kjersti! Stor klem <3

 

Har du fått kaker i posten noen gang?

Visst du at Kjersti nesten vant Kakekrigen i vinter? 

 


 

#gaver #pakkepost #kaker #Kakekrigen #bloggvenner #burdagsgave #biscotti
57 kommentarer
    1. Kristin: Du er søt da <3 Ja, jeg må jo innom å se hvordan det er med deg, og så om det var noe jeg hadde misset 🙂 Og veldig kos å se deg på i går 🙂 Stor klem <3

    2. Hehe, ja, det ble dine innlegg som ble prioritert først 😉 Skal innom en god del andre nå etter hvert, men jeg har ikke rukket det ennå heller 😮
      Koselig at du var innom meg ja 😀
      Kommer nok flere innlegg sånn etter hvert 😉
      Klemmer <3

    3. Kristin: Stakkar 😀 Men du var jo en skikkelig økt inne her en dag på meg da 😀 Da ventet jeg at du skulle komme med et innlegg selv…men NEI 😀 Det ble bare hos meg, og jeg fant ikke noe fra deg 😀 Men NÅ ser jeg du har noe 🙂 Kommer en tur jeg 🙂 Kos å se deg igjen 🙂 klemmer <3

    4. Hei! Ja, jeg har hatt noen dager hvor jeg verken har fått lest blogger eller blogget selv. Men jeg er tilbake igjen nå 😉
      Merker jeg ble litt stressa av at jeg verken fikk blogget ELLER skrevet kommentarer til andre 😮
      Klem <3

    5. Kristin: HEI kristin, deg har jeg savnet <3 Borte vekk som i en sekk i mange dager... Håper det er bra med deg. Jeg så inn på bloggen din og så det var faktisk en uke siden sist 😮 Men der var du igjen 🙂 Koselig <3 Ja sjiraffdressen var morsom og deilig 🙂 Stor klem til deg <3

    6. Åh, så koselig! Så snill hun er som sender deg kaker. 🙂 Jeg har aldri fått kake i posten, nei. Kanskje jeg skal få noen til å sende meg det?
      Vet ikke hva kakekrigen er, nei, så det visste jeg ikke, nei.

    7. Tattavkvinnene: Nei, og det var skikkelig gode kjeks og kaker også 🙂 SÅ jeg er verdens heldigste Frodith i disse tider 😀 Nei, bestilte gjelder ikke 😀 ha-ha… Som om det skulle være noen regler liksom 😀

    8. Oi, så koselig! Kjeks er ikke hverdagskost å få i posten! Og i hvert fall ikke fine hjemmelagde bursdagskjeks ^^ Kjempeheldig 😀
      Nei, jeg tror faktisk aldri jeg har fått kaker eller kjeks i posten før xD Bortsett fra når jeg har bestilt på iHerb da 🙂 haha, men det teller vel ikke

    9. cathrinehenriksen: Ja, det er kjempegøy at man kan få venner på utsiden av å treffes her inne 🙂 Skal treffe henne til sommeren igjen også 🙂 Stor god klem til deg Pippi <3

    10. cathrinehenriksen: Joda, Kjersti var en av finalistene, de var tre. Og så var det en annen som vant 🙁 Og det var veldig moro å følge med 🙂 FInt og koselig brev som ved, om at jeg var verdens mest omtenksomme og søte bloggvenn og andre koselige ord. Ja, jeg tenker på en del folk herfra som venner og ikke bare bloggvenner 🙂 Kjersti er en av de jeg har kjent lengst på blogg. Nesten to år 🙂

    11. Hei du Frodith Frodithsen ;-D Sannerlig har du noen herlige bloggvenner (venner) som sender deg kake i posten til og med . Nei det har nok ikke jeg fått :p Men jeg synes jo selvfølgelig at DU har gjort deg veldig fortjent til det da 🙂 Veldig koselig pakke var det å med kort og brev forklaring på kake sortene 🙂 Tror du er veldig in for tiden jeg ;-D Men det er jo ikke så rart da 🙂
      Viste ikke at Kjersti hadde nesten vunnet kakekrigen ,men viste at hun hadde vært med da 🙂 Herlig dame da 🙂 Akkurat som du <3

    12. Livsrom: Ja, det er ikke alt man kan få med seg når man ikke er på blogg så ofte 😀 Det går fint vettu :-)Takk-takk 🙂 Jeg fikk så mye oppmerksomhet den dagen både utenfor her og INNE her at det var skikkelig kos 🙂 Masse blogginnlegg til meg var det også 😀 Stor god klem til deg <3

    13. Jeg er virkelig, virkelig lei meg:( Men siden jeg er så sporadisk på blogg for tiden, gikk jeg beklageligvis glipp av bursdagen din. Derfor kommer jeg skamfull luskende to dager for sent, og GRATULERER så mye med overstått dag!
      Håper på tilgivelse!
      Bra du har mange gode venner som HUSKER på deg:)
      Stor-forsinket-bursdagsklem fra meg<3

    14. Engla: Moro med kaker i posten 🙂 Jeg fikk noen nydelige til jul også, med havsalt i 🙂 Og disse i dag var det ingefær i 🙂 Spennende <3 og gode <3 Håper du har hatt en nydelig dag Engla, godt og varmt i stad, men nå plasker regnet ned.. 🙁 Men i morgen, ny dag 🙂 Stor god nattaklem til finesten Englan i verden 🙂 <3

    15. Herlig <3 Koselig med sånne overraskelser 🙂
      Jeg har aldri fått kaker i posten...
      Ønsker deg en riktig god natt finaste frodith <3
      Nattaklemmer på vei til deg

    16. Moving On: Ja, kjempekos, Kjersti er toppers, og nå har jeg gnafset litt kaker her i dag 😀 Og jeg har jo sjiraffdress å fylle opp 😀

    17. Fru Stussli: Ja, veldig kos å få kaker i posten Jeg spiser ikke særlig av det ellers, men når de kommer i posten sånn og fra Kjersti, så smaker de himmelsk og jeg har gnafset i meg en hel haug allerede 😀 Ja, Kjersti er så snill <3 Stor diger nattaklem til deg Bente <3

    18. Herlig!!! Min mamma sender kaker i posten til jul og det er det koseligste i hele vide verden <3
      Så koselig at Kjerstsi sender deg slike gaver 🙂 Det er fordi du er den beste!
      Stoooor klem

    19. Ja det er det så absolutt, kanskje jeg skal få noen til å sende kaker eller noe i posten til meg 😀 Hihi jeg baker jo for det meste selv, men alltid litt koselig å få ting fra andre da 😀 hehe <3

    20. Min matgale verden: Ja, moro når man sender noe, jeg klarer jo ikke HOLDE meg jeg…men sladrer om sendinger LEEENGE før de kommer fram 😀 Thon Hotel Slottsparken høres bra ut 🙂 Det blir bra <3 Klart vi må ha et kylling-sjiraff-hund -treff 😀 Tenke deg den fotoshooten da 😀 Bonnie må ta bildene 😀 Ha-ha. Jeg er godt nedi begge kake-pakkene her 😀 Tusen tusen takk Kjersti, det er så koselig og jeg elsker kakene dine <3 klemmer med smuler på <3 😀

    21. Så bra at de kom nesten velberget frem:) Ante meg at sugercookies ikke egner seg for sending, men for dekorering var de derimot veldig bra:) Du må bare kjøpe det der huset, og så må du gå på tur med Bonnie og meg hver dag, for da kan vi bare lange innpå av godsaker, og gå det av oss dagen etter…. 🙂 Forresten, nå har vi fått hotell, Bonnie og jeg. Thon hotel slottsparken 26/7 🙂 Bonnie gleder seg til å møte deg, jeg og. Hva sier du til å møtes som kylling og giraff…..og hund?? hehe, jeg tar gjerne med kyllingdrakta jeg 😉 Veldig glad for du likte kakene, og veldig glad for at du ble glad, og for fine ord, og for at du husker at jeg NESTEN vant kakekrigen… Det verste er at jeg nesten har hatt mest glede av det hele selv, for det er så gøy å gå og vente på at du skal få dem i posten 🙂 Klemmerkakeklemmer

    22. Helge: Ja, kake i posten er skikkelig deilig. Det er sånne tørre kaker da, og det passer fint å sende 🙂 Heldig jeg, for Kjersti KAN å bake altså 🙂

    23. elenita86: Ikke fått så mye gaver ennå 😀 de kommer som regel dryppende utover våren.. 😀 for jeg feirer ikke så voldsomt. Men koselig å få litt sånn nå og da i ukene framover 😀 he-he.. men jeg koste meg skikkelig i går, og som du så fikk jeg jo sjiraff-dress, og i dag kaker 😀 Fra bloggfolk 🙂 Og fått noen andre ting også da, privat <3

    24. Deilig med kake i posten. Fikk ei kake tilsendt en gang fra modern for mange år siden da jeg hadde bursdag og jeg bodde langt unna. Men det er koslig med slike ting i postkassa.

    25. Ååå! Gratulerer så mye med dagen som vaaar! Jeg har ikke vært på bloggen på noen dager, ellers hadde jeg gratulert når du faktisk hadde bursdag og ikke på etterskudd 😛 Håper du har hatt en finfin feiring og kost deg masse med alle gavene du har fått! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg