Hoppende glad igjen! :-D

Ja…plutselig tok jeg meg nemlig i å holde på med denne hoppingen litt her igjen…..opp og ned…opp og ned… For det var jo nemlig kommet en pakke igjen…

Jeg hadde akkurat kommet inn døra fra Trondheim i går…og kunne nesten høre ekkoet av postmannens: “taadum-di-dum…dabi-dubi- dum-dum… tadum-di dum…” … Akkurat slik postmenn går og nynner når de deler ut post… Og denne hengslete postmannen min, han VET at jeg går og lager “rundt-i-ring”-spor der nede… hvis det ikke har vært verken brev eller pakker på en stund… Så han var nok glad han nå…. Han visste han slapp tyn fra meg…..

 

…for IGJEN var det nemlig en pakke han hadde med til meg…Og når sant skal sies så hadde jeg trippet litt ekstra nå noen dager, fordi jeg VISSTE det kom til å komme noe… 

Jeg var nemlig med i http://helsehelelivet.blogg.no ,Maren  sin konkurranse. Den gikk ut på å komme med tips til hvordan få bedre helse, kanskje både fysisk og psykisk. Og vi skulle sende bilde. Og jeg sendte en tegning, og jeg VANT!!!! 

Med dette bildet vant jeg en kjempeherlig premie hos Maren Jeg tenkte at mitt beste tips var å gå tur. Det er bra både for det mentale og for fysikken,og er noe de fleste av oss kan gjøre 🙂 

Og her er det jeg var å heldig å vinne:

Men bare SÅNN var det jo ikke særlig festlig 😉

DETTE lå inni!! Heldig meg, vant 14 Go-active-barer med blåbær eller bringbærsmak. 7 av hver tror jeg :- ) Og Maren har vært med å utvikle produktet selv <3 

Og det smakte HERLIG skal jeg si!! Dette er noe jeg kan bruke i sjokolade-svake øyeblikk…. Guff innpå med en sånn i stedet for, for denne er sunn!!


En med blåbær forsvant i full fart i går kveld…:-D

 Den var faktisk aldeles nydelig <3 Takk Maren <3 Glad det ble jeg som vant 🙂 

 

Liker du sunt godteri? Type?

Har du fått pakke i posten i det siste? 

Har du vunnet noe i det siste?

 


#premie #konkurranse #proteinbar #tegning #gevinst #post #glede #vinnerlykke
41 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Nei jeg vet ikke hvor de selges, men om du klikker på linken inn til henne: helseforlivet.blogg.no (tror jeg la en link) så kan du høre med henne :- )De var hvertfall veldig gode 🙂

    2. Så heldig du er som vant SÅ mange fine barer! 😀 De så og hørtes veldig gode ut 🙂
      Jeg er veeldig glad i å prøve sånt sunt godis og har bestilit masse forskjellige godsaker fra iHerb de siste årene 🙂
      Morsomt at hun har vært med å utvikle dem da! Vet du hvor disse selges?

    3. Vanja: Ja, denne var god altså,og så var det litt gøy å vinne noe også, ikke SÅ ofte jeg vinner noe.Men vunnet litt på bloggene da 🙂

    4. Gratulerer så mye da. Kjempekjekt å vinne litt.
      Ingen pakker i posten, og heller ingen vinst på meg.
      Sunne alternativer er jeg helt inne for uten tvil. Smaker godt gjør de også..)

    5. cathrinehenriksen: Så bra 🙂 Håper du rekker å maile meg et 🙂 Bare legg som vedlegg på en vanlig mail. Hvis du synes de er vanskelig, legg det på bloggen din og så stjeler jeg det 😀 Ha-ha, men mest moro om det er hemmelig på mail, fram til dagen jeg åpner utstillingen 😀

    6. Kristin: Ja, moro å vinne litt altså, jeg er skikkelig fornøyd med det jeg har vunnet. Og jeg har vunnet LITT hvertall her inne på blogg 🙂 Vi gleder oss over sånne pakker vi, det er deilig å kunne gjøre det 🙂 Kinobilletter, flott premie 🙂

    7. Så gøy med pakke!! 😀
      Jeg blir også hoppende glad når jeg får pakker i posten *kniiis* 😉
      Ekstra gøy er det jo når man vinner noe 🙂
      Ikke så lenge siden jeg vant et par kinobilletter og en bok, så jeg har hatt litt vinnerlykke i år <3

    8. Elin: Jeg liker jo de Nutrilett -greiene også jeg da, men disse er mer syrlige, er yoghurt i dem 🙂 Nå har jeg en konkurranse du kan være med på Elin 😉 Dagens innlegg, er ikke Goactive til premie, men BLIR premie altså <3

    9. Hmmmm… Er de gode altså? Kanskje jeg skal prøve da? Det er ikke sånne nutrilettgreier? For de er virkelig ikke gode! 😛

    10. Helge: Det er jo ikke sjokolade dette da 🙂 Men yoghurtbarer 🙂 Jeg tror det er sunt faktisk. Og alt lager litt hull i tennene, så pusse må man gjøre uansett, for det blir syre i munnen. Men spiser man ikke snop hele tida, og pusser godt, så går det bra. 😀 Og LITT må man kose seg også, det er viktig her i livet 😀 Jeg spiller eller konkurrerer heller ikke så mye. MEN Helge, nå er det en konkurranse på gang, som jeg håper du blir med på. Du var med i fjor 😉 Jeg la den ute nå, og du skjønner nok hva du skal gjøre 🙂 Ha en fin dag 🙂

    11. Det var koslig men godteri må man passee seg for. Mye sukker i det og ikke bra for tenna. Spiser heller frukt og bananer. Det går mange bananer på en sjokolade. Om jeg har vunnet noe i det siste? Tar gevinster fra rikstoto innimellom men kun smått, jeg spiller men i liten grad.

    12. foreignerat50: Ja, nå har du snart sjansen til å vinne noe igjen 😉 Jeg legger ut et innlegg med en konkurranse i dag 🙂 Håper du blir med, du trenger bare fotoapparatet ditt for å være med 🙂 Legger ut snart nå 🙂 Klemmer <3

    13. Audhild Mamma til lille Willi: Ja, herlig premie 🙂 Nå skal jeg ha en konkurranse. Starter i dag. Stikk innom å se om det er noe du kan tenke å være med på 🙂 DU trenger bare fotoapparat og litt fantasi 🙂 Legger ut innlegget nå snart:-)

    14. folkogdyriskogen: Ja, veldig moro å vinne 🙂 Jeg har aldri vunnet noe særlig før, men nå har jeg vunnet mye på blogger 😀 Og i moren starter MIN konkurranse, der har du stor mulighet for å vinne. Kommer tilbake i morgen med mer om dette 😀

    15. Gratulerer så mye 🙂 Også så fiiin premie du fikk! herlig! 🙂 Må nok bli flinkere til å velge ut sunt godteri..Foruten om mørk sjokolade, poppkønn og saltstenger..Ikke det sunneste det heller..Men no av det sunneste man kan spise hvis man ikke har annet da 🙂 Ja, jeg har faktisk vunnet 2 konker 😀 Senest i dag hos cathrine, der jeg gjettet hva et skyggbilde var . Premien var at jeg ble linket 😀 Og en kon hos hamyst, der jeg vant ullsokker,som hun skal strikke til meg 🙂 Skikkelig trevelig altså! 🙂 Klem <3

    16. cuskima: I fjor gjorde de unna sommerferien på 2 måneder, hos 12 personer. Nå har det brukt to måneder på 4 stykker 😀 SÅ jeg ser de vel til jul muligens 😀 😉 Ja, de må jo skravle musemunnen skjev av alt som skal sies 😀 Hi-hi

    17. Maren Kvalvaag: Å ja,nei de får ingen så mye som smake på en gang 😀 Hi-hi, jeg liker egentlig ikke yoghurt, med DISSE likte jeg virkelig <3 😀 Nei, hos meg blir det nok en hjemmelaget premie 😀

    18. cuskima: Hun hadde sendt dem til seg selv… Og nå håper jeg de er framme hos neste i morgen,hvis ikke blir de nemlig liggende BRAKKi 14 dager til…KJEDELIG 😛

    19. Så moro. Spent på å se hva slags konkurranse du finner på 😀
      Hahaha Hadde nok kanskje blitt litt fornærmet om du hadde gitt bort 13 GOActive-barer i morgen :p

    20. jepp absolutt 😀 og eg vant jo Høne Pøne von Bentasil og VaniljeogPepper noen dager også :))
      eg lo godt da de ble returnert to sender siden hun hadde glemt å skrive hvem det var til hahahha

    21. Maren Kvalvaag: Ja, gjør det 🙂 Tror mange har lyst til å vinne dem altså 🙂 I morgen legger JEG ut en konkurranse her 😀 Men litt hemmelig premie enn så lenge 😀 det er IKKE GO-active -baree 😀

    22. cuskima: Takk-takk ._) Ja, frukt og bær er godt. Men disse barene tror jeg du hadde likt også 🙂 Nå har du snart muligheten til å vinne noe hos meg. Watch out 😀

    23. cathrinehenriksen: Ja, nå har du hvertfall snart muligheten til å vinne noe her altså, legger ut i morgen, en konkurranse, av det litt store slaget. Og du har jo begynt å øve allerede 😀 Dette blir bra tror jeg 🙂 klemmer <3<3

    24. Moving On: Ja, moro å vinne! Og 14 barer da 🙂 En hel eske full 🙂 Ja, nå er det snart mulig å vinne noe mer her 😉 Følg med! Du må gjøre noe så klart, men ikke vanskelig, bare moro 🙂 Klemmer <3

    25. Flaggermusvinger: Gå tur er noe av det beste jeg vet, gjerne sammen med noen.Og unger eller folk med litt vanskelig for å prate, prater også mye lettere når man går sånn.Slipper det med øyenkontakten uavbrutt og sånt 🙂 og mye kommer ut da. Jeg liker alltid å gå tur, slapper av, tenker på ingenting, ser fin natur, kan ta bilder, får trim 🙂 Blir glad ja, rett og slett 🙂 Og de barene var veldig gode 🙂 Jeg liker ikke så godt yogyurt egentlig, men disse var fulle av yoghurt, eller hvertfall LITT, men nydelige <3 Ha en fin kveld fine Flaggermusa <3klemmer <3

    26. Gratulerer!!!!
      Liker best frukt som sunt godteri eller grønnsaker med dipp…….og ja chips,men det er ikkje såååå sunt 😛
      sist eg vant var hos spinningqueen.no en veldig god hårkur :)) og eg får ny getbox da min er ødelagt hahaha

    27. Hurra for at postmannen hadde med seg noe denne gangen !!!! Ja for du fortjente å vinne du <33 For du lager jo selv herlige konkurranser også , da er det fint å vinne noe selv også da ;-D Litt små missunnerlig er jeg jo , for det er jo nettopp slike barer jeg liker 😛 i alle fall noe i den duren ;-D Ja jeg elsker alt som er sunt og godt med masse protein i jeg ;-D Proteinpannekaker , protein pizza , protein muffins og masse forskjellige protein barer :)) Siste jeg vant og siste pakken jeg fikk , var påske egget fra godeste deg <33 Klemmer på vei <33

    28. Så koslig og vinne det da!:)
      Nope, ikke vunnet noe siden hestehov konkuransen! Men den var jo nylig, så svere på den ennå jeg! Hihi..
      pakker i posten er det ikke og oppdrive!:)
      Bare regninger i den kassa!:)

    29. Gratulerer så mye, de er sikkert gode! 🙂 Og jeg likte bildet ditt, og ideen om at å gå tur er bra for kropp og sinn. Det virker kanskje ikke som en god ide å gå tur når alt er litt tungt og trist, men når man har gått turen skjønner man at det var lurt likevel! Jeg blir nesten alltid gladere av å gå tur! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg