Ikke lenge til det smeller nå… ;-)

Ja her kommer hemmelig-fjeset igjen…. Og noen her vet nok hva det betyr…Men det er ikke det at jeg har noen NY hemmelighet på gang nå altså….. Jeg må bare innrømme at jeg har mer enn nok å gjøre nede i Galleri Frodith  nå om dagen egnetlig, med pussing og vasking, opphenging av bilder, ordning med mat og drikke og sånt…. Gjøre klart alt til den store åpningen på mandag..

 

Så noen NY hemmelighet har jeg ikke funnet på.. Nei… Men det er en del hemmelig DER NEDE…da… I galleriet….Som dere ikke vet noenting om… Som hvordan bildene ser ut…hvordan klær jeg skal ha på på åpningen , hva som blir servert osv… Nei, DET er det bare jeg som vet …NOEN fordeler ved å være Galleri-direktør Frodith må det være…  

Men når man styrer med sånne gallerier, så rekker man ikke stort annet… Annet enn selv å fly bittelitt rundt å ta bilder av skygger da….

  

For NÅ er det jammen ikke lenge før det smeller her altså!! ….i Galleri Frodith…før dørene åpnes og vi setter i gang Peter Pan skygge- bilde-konkurransen 🙂 

Dørene åpnes på mandag, kl 06.00- og da er det bare å komme, og kose seg. Og stemme og alt. Men jeg kommer nok tilbake mer til dette altså Og til en liten opplysning om premien... 

Akkurat NÅ er jeg bare inne på en ny liten runde, med påminnelse om at: du må sende inn kunstverk skal det bli noen utstilling!!! Jeg har fått en del, men jeg vil ha mange, mange flere 😀 Og du trenger IKKE vente til søndag med å levere 😉 

Her er innbydelsen til å delta- om du ikke har sett den før 😀 ha-ha

Og vil du lese mer om konkurransen kan du også lese HER

I dag skal jeg gjøre en del andre ting, hemmelige ting, men ikke bare i galleriet…Men det er så hemmelig at jeg må vente litt med å fortelle om det…. Hvis ikke kan det gå helt galt.. Så nå tar jeg med meg hemmelig-fjeset mitt og går etterhvert, så får du vite det senere… 😉

 

Skal du gjøre noe hemmelig i dag?

Andre planer?

 

 

 

#hemmelig #konkurranse #forbereder #vasker #skygger #utstilling #bilder #galleri
46 kommentarer
    1. Åh så kjekt :)) høres ut som en kjempegøy helg .
      Her gikk det i komfyrselging,matshopping og kose meg supermasssse med pizza, te og fin film
      <3
      Klemmeting <3

    2. Fru Stussli: Æsj, ja sånne stier kan være dumme 😀 Jeg og søsters gikk oss vill i Nordmarka, FRA en merket sti…og plutselig var den ikke merket mer…Og da sto vi der… Og myr og ekkelt og ANTE ikke hvor vi var…midt i oslo-marka liksom. Kunne ikke ring å be om redning en gang..for det er for flaut midt ute i Oslo-marka…Men vi fant fram til slutt 😉 Så godt med litt sjoko, da blir det bra 🙂 Jeg har spist masse kake og god mat <3 klemmer på alle kanter <3

    3. cathrinehenriksen: Ja, nå er jeg akkurat kommet inn døra :- )Vært på bursdag skjønner du, som var hemmelig og jeg var redd hun skulle lese bloggen 😀 Og kos har det vært 😀 Og nå er det jeg som er stresset, skal i bursdag i morgen også , og har en hel Galleri-utstilling å gjøre ferdig 😉 He-he…Neida..går fint det.Jeg har jo bildene ferdig fra dere Og må nok si at jeg jukser litt, for jeg har jo mye ferdig-laget fra før/i fjor, som brukes igjen… Men nå skal jeg ikke si mer, men fortsette å være litt hemmelig.. 😉 Klemmer <3

    4. dandilion: Ja, nå så jeg du har sendt så jeg skal inn å se 🙂 Gleder meg .-) Jeg har sittet mest i skyggen på bursdag 🙂 LItt kos å være alene bare dere to kanskje også, alenetid <3 🙂

    5. passion4lifeandtravel: Ja, jeg lurer fælt innimellom, man må jo piske opp stemningen litt, ikke sant Mette? 😀 Lage litt Baluba, om det går :- D Mange fine kunstnere som er med denne gangen også, jeg er heldig som har en så fin kunst-krets og bloggkrets rundt meg her 🙂 Klemmer i vei <3

    6. cuskima: Ja, nå blir det veldig spennende 😀 Jeg har en helg med masse bursdagsfeiring i tillegg, så blir nok en sen kveld i morgen…. på galleri-fronten 😉 Klemmer <3

    7. solkro: Ja, det er mange flotte, noen morsomme, noe søte, noen rare og herlige, noen romantiske og litt av hvert :- )Jeg gleder meg også 🙂 Blir en sen natt i morgen tror jeg 😀 Ha-ha klem <3

    8. Håper hemmeligdagen ble bra 🙂
      Vi var på tur i skogen, men så var stien grodd igjen og det var mye over alt og beina var våte og humøret ikke så bra det heller… Så vi har trasket rundt i nesten en mil og i ekkel dum skog med dårlig merket sti 😛
      Jeg forlanger en ny lørdagsformiddag i erstatning for denne!
      Nå er vi hjemme og har spis og fått sjokolade og vips føler vi oss litt bedre 🙂
      Stoooor klem

    9. Hahaha , elsker hemmelig ansiktet ditt <33 Så spennende da og moro skal det bli å se hva som er på Galleriet snart ;-D Gleder meg , og jeg VIL være med å stemme , så håper lap topen lever til da ;-D Skal nok alltids få kommet innom deg jeg , for nå har jeg jo fått gjort litt her hjemme også , så er ikke lenger like stresset 😀 Endelig , så derfor jeg tar meg tid til å lese litt blogger i dag 😛 Å du er blitt en mester på skygger du ;O) Haha, ja blir gøy å se hva du skal ha på deg , servere o.s.v :)) Flotte super flinke Frodith Galleri direktøren som står sånn på for at vi skal kose oss mest mulig her inne <33 Skal bare slappe av nå jeg , ingen hemmeligheter her nei , haha ;-D klem fra en blid og glad Pippi <33 Kose deg resten av kvelden du nå <33

    10. Åh! Det hadde jeg glemt. Det må jeg ordne! i dag har jeg ryddet og ordnet litt inne og ute og vært i sola og blitt solbrent. Mannen har malt på huset og grunnet på blomsterkassene. Nå skal vi snart kose oss med pizza. Frøkna er på tur, så vi er hjemme alene 🙂

    11. Herlig bilde, og med det blikket, så er du jo nødt til å ha noen hemmeligheter på lur <3
      Jeg er så imponert over alle de flotte utstillingene dine, og de fine kunstnerne du representerer, og du er selv en flott kunstner <3 klemmer

    12. Det skjønner jeg godt 🙂 ja, er jo ikke så ille, og morsomt at jeg tok det litt tilfeldig, uten å jakte 🙂
      Løp, og nyt dagens hemmeligheter <3

    13. annsenze: Jeg tror jeg holder meg til ETT bilde pr person som vil være med, for jeg regner med at det kommer noen flere i løpet av i dag og i morgen. Og da blir det egentlig mange nok til en sånn utstilling/konkurranse 😀 Det bilde jeg fikk var jo kjempefint uansett 🙂 Jeg anonymiserer bildene på utstillingen med bare nummer, fordi jeg vil at folk skal stemme på bildet og ikke person 🙂 Nå må jeg flakse og fly snart 🙂 Klem <3

    14. Ja, MÅ jo det da ! Må se mitt eget bilde så klart, blir jo stas ! 🙂
      Har noen flere skyggebilder liggende tror jeg, mest natur, men vil du ha dem ?
      Bra du er UTE i dag, tenkte det var dumt å være inne i knallvær 🙂
      Hemmelighetsfull klem til deg <3

    15. annsenze: Ja, DU må jo komme, du har jo bildet med på utstilling/konkurransen og alt 🙂 Og når du titer inn her på mandagen en gang, så henger bildet ditt så fint her i Galleri Frodith 😉 Og alle kommer for å se <3 Ja, jeg skal faktisk BARE ut jeg, på hemmelig oppdrag i dag 🙂 Stor klem og ha en fin lørdag <3

    16. Min matgale verden: Ja, jeg gleder meg til å se 🙂 Og så har du jammen noen hemmeligheter også på gang 😀 Herlig 🙂 Klemmer til deg min venn <3 Kos deg <3

    17. frokenfjeldberg: Ja, løpe ut i solen og ta noen skyggebilder nå snuppa 🙂 Du har vel sol? Jeg har vist bildet ditt fra i fjor tidligere i uka 🙂 Og det var så flott, og ville friste folk til å være med. Så nå venter jeg bare på flere bilder 😀 Men nå skal jeg gjøre hemmelige ting først 😀 Fint om du finner et bilde, eller om du tar en tur og titter på mandag på åpningen 😉 Klemmer i bøttevis til Lille store frøken F <3

    18. Så spennende da !!
      Og hemmeligheter er morsomt, særlig om man får vite hva de går ut på etterhvert…..
      Du jobber og ordner fælt nå skjønner jeg, til den store dagen. Men det må vel til, for å få dette slik du ønsker:)
      Skal prøve å komme jeg på mandag, da dette høres spennende ut 🙂
      Ønsker deg en fin jobbelørdag <3 håper du får litt tid til å være ute i solen også:)
      Klem

    19. Ja….jeg skal ta noen nye bilder idag…og vurdere…. Her finnes lite hemmelig på programmet…eller…kanskje jeg skal rydde litt…til noe hemmelig i slutten av måneden….ja har du sett, har noe hemmelig på gang jeg faktisk:) ha en fin lørdag da. klemmer:)

    20. Ja, nei vi har jo vært sammen i 5 mnd nå på Tirsdag, så det er rett og slett bare fordi vi begge sliter med sosial angst, å på lørdager er det mye folk på et kjøpesenter, så det blir å teste grenser ! 🙂

    21. lulltove: Ja, det kan du jammen gjøre 🙂 På med den fine kjolen (en av dem 🙂 ) Og danse i vei. Nesten det jeg skal gjøre også 🙂 Men litt mer hemmeligheter først 😀 Kos deg med lørdagen <3 klem <3

    22. Helge: Du er aktiv på mårran du 🙂 Vasket allerede. Jeg skal nok få vasket litt nøye til sommeren jeg , sånn skinnende rent liksom 🙂 Kos deg i skogen. Ja, blir moro å vise alle bildene på mandag 🙂 Ha en fin dag du 🙂

    23. annebe: Ja, veldig mye hemmelighetskremmerier i dag… 😉 Nei, ikke alle får levert 😀 Det skjønner jeg,og kanskje noen får lyst til å være med en annen gang i stedet for. Men veldig kos om du kommer på mandag ja 🙂 Viktig med publikum <3 🙂 Kos deg med dagen uansett om det blir badetur eller ei .-) Klemmer <3

    24. Hmmmm. Hemmelig? Det har jeg ikke tenkt på….. Men jeg er i veldig godt humør og virus ser ut til å ha gitt tapt for denne gangen, så da er det bare å danse ut i sommersolen 🙂

    25. Ingen hemmelige planer i dag. Har alt vaska kjøkken-, stue-, gang- og badegulv. Nå skal klesvask henges ut til tørk så er det etterhvert på skogstur. Ser frem til skyggeutstillingen på mandag. Ha en fin dag.

    26. Så fin du er, ser veldig hemmelighetsfull ut ja…jeg får ikke levert noe til utstillingen denne gang…
      men skal helt klart komme å se…..gleder meg 🙂
      Ingen hemmligheter på meg i dag, men blir nok en badetur !
      Fin Lørdag til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg