Rød i toppen- men ellers ganske hvit… ;-)

Jepp…i regnværsdager blir man kun rød i toppen….


….fra litt falmet….


…til veldig rød og glad :-)….. altså i toppen…

 

Ellers har jeg fremdeles den mest fremtredende hvitfargen av ALLE som kom av flyet fra Barcelona på fredag….Og muligens den mest fremtredende hvitfargen i hele Oslo… 😉

Men….Det gjør INGENTING, så lenge toppen er rød og jeg er fargerik på innsiden 😉

 

Ha en fin kveld du <3

 

 

#hår #rød #hvit #farger #frisør #fargerik #glad #regnvær
43 kommentarer
    1. cuskima: Her var det litt regn i starten, og så var det bare grått når jeg løp ute med kameraet. OG så ble det helt varmt. Men da var jeg ferdig med å ta bilder, og det var bra. Det grå lyset er perfekt fotolys 🙂 Klemmer <3

    2. Tattavkvinnene: Nei, jeg farget jo nå ETTER ferien, håper det sitter et par-tre uker i det minste 😀 He-he.. Det er moro med knall, men det som kommer litt etter første vasken, blir litt mer ROLIG men fremdeles knall 🙂 Jeg har hatt deilig dag 🙂 Håper du har flott dag også 🙂

    3. Der var du skikkelig knall igjen ja 😀 Veeldig fin farge, du kler den så godt 🙂 Jeg får litt lyst til å friske opp fargen selv når jeg ser en så fin rødtopp! Fargeboksene ligger hjemme her så det er egentlig bare å få ut fingeren. Da går det kanskje ikke så hardt utover håndkler og puter når jeg skal på ferie i slutten av juli heller hvis jeg farger det nå? (det er lov å håpe i hvert fall)
      Håper du har en fin tirsdag <3

    4. fjellgeitbundingen: He-he, nei det var ikke akkurat kamuflasjefarge på håret, må dekke meg til litt for ikke å bli oppdaget av grå-gåsa hvertfall..Er det noen papegøyer der så går det vel greit 😀

    5. Helge: Ja,jeg liker å gi litt farge på tilværelsen 😉 Og i dag skal jeg ut å ta bilder av fugler, men det er ingen kamuflalsjefarge da…Må vel til med lue 😀 I grønt.. Jeg kommer nok også til å farge håret mitt framover, selv om jeg ikke er grå. Men blir kanskje NOE nedtonet om noen år…kanskje … Ha en fin dag 🙂

    6. fjellgeitbundingen: Takk for det 🙂 Ja, moro å sprite opp litt 🙂 Man lyser liksom litt opp i regnværet 😀 He-he.I dag skal jeg ut å ta bilder av fugler, ikke akkurat kamuflasje kanskje 😀 Men….

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg liker nå å ha det sånn farget, og gjør det nok litt framover fremdeles 🙂 Men kanskje endrer jeg det litt etterhvert også, til en litt mer bronse-farget eller noe 🙂 Moro med farger hvertfall 🙂 Takk-takk 🙂

    8. Så fin du ble – som Rødhette i eventyret nesten. Forandring fryder, ikke så lenge siden jeg farva håret mitt heller. Jeg ble tidlig grå og farger det alltid svart så nå er jeg fornøyd med meg selv hva hårfarge angår.

    9. Marit: Ja, fin farge 🙂 Sterk og fin 😀 Jeg var mer brun i huden før, men det endret seg liksom etterhvert… Hm.. Men gjør ikke noe som sagt 🙂

    10. Den Lykkelige Amateur: Jeg har aldri drevet med noe sånn selvbruning og sånn. Og ikke en gang på leggene…og det synes 😉 Nei, gidder ikke jeg heller. Trives egentlig ganske greit jeg 🙂

    11. Min matgale verden: Jepp, jeg tror det er sånn det er, at vi blir mer kreative av å ikke sole oss 😀 Tror det er grunnen og løsningen og alt 😀 Og tar gjerne en måling i sommer Hi-hi..jeg tror jeg vinner, der jeg kommer med parasollen min og den store hatten 😉

    12. Den hårfargen er iallefall knallfin! :o)
      Den ene dattera mi er ganske så lyshudet, og dattera hennes er også blitt slik. Litt rart, for de to andre blir knallbrune bare de ser sola. Litt dårlig fordelt disse pigmentene i denne familien.

    13. Jeg er også veldig lys, en del lysere enn deg, tro meg:-P Jeg også har et avslappet forhold til det nå. Før – da var det selvbruning på HELE kroppen, men nå orker jeg det ikke rett og slett. Og det smitter av på klær, uansett hva reklamen lover. Nå er det bare litt på leggene på sommeren, når jeg skal noe litt mer spesielt så de ikke ser så hvite ut. For hvite, DET ER DE JA, hoho 😀 😀

    14. Så flott! Og i sommer kan vi måle hvem som er hvitest, sånn der soling er jeg ikke mye god på altså:) Og jeg liker meg og best hvit, og fargerik på innsiden…. Kanskje vi blir MER kreative av IKKE å sole oss så veldig….for da blir vi desto mer fargerik på innsiden…..hm….har du tenkt på det?? 🙂 klemmer

    15. annebe: Ja, det blir fin glans og sprelsk farge 🙂 Har tatt kur også, og klippet ganske mye 🙂 Liker å ha det sånn, men fargen blir fort blassere, litt synd, men den vare en liten måned, så blir det mer halv-rødt etterhvert 😀 Litt hvit er jeg, men jeg har nesten gått inn for det også, og det gjør meg ingenting. Føler meg veldig fin, og det er deilig med sånn dag med litt pleie 🙂

    16. cathrinehenriksen: Jeg ble ikke brun, fordi jeg var på farten, inni bygg, ute på bygg, rundt i gatene, og aldri på stranda. I tillegg smører jeg med faktor 30-40 for å unngå solskader, så jeg har gått inn for å bli hvit omtrent 😀 Og det er greit for meg 😉 Ja, håper noen har fått lyst på en tur, for jammen var det helt nydelig der <3 🙂 Klem fra rødtoppen til Pippi <3

    17. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Takk, jeg liker fargen veldig godt. synd den falmer så fort. Men jeg har noen uker med litt sprelsk farge, og så er det halv-sprelsk resten av tida 😀 Nei, som sagt ikke nøye med fargen, jeg har hatt en aktiv feie, ikke ligget på stranda, smører meg med 30-40 for å unngå solskader, og synes det er helt greit å være litt hvit 😀 Men jeg VAR en av de hviteste altså 😀 Klem <3

    18. Stilig <3 Utrolig fin glans i det..:)....syntes ikke du ser så hvit ut jeg,men siden du sier det,så er du vel det da 😉 Fin er du i allefall <3

    19. Herlig frisk farge da , fresht nå ja <33 Flotte deg , med nye t-skjorta fra Barcelona på også :o) Ja du er veldig fargerik på innsiden du =) Det synes jeg også <33 Men ble du ikke brun der nede , hmmm....mystisk 😮 Du er jo ikke vampyr heller så det var nå litt snodig ja ....men du hadde kanskje ikke tid til å ligge stille på stranda så lenge der nede , var vel mest på farta du 🙂 Men sannelig har man ikke fått lyst til å reise ned dit etter å ha sett alle innleggene dine derfra :o)
      Klemme rødtoppen <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg