Med sol i sinnet :-)

I dag har jeg kost meg hele dagen med Mammaen til Lille Supermann, -en av mine beste venninner. Det er henne jeg drar på Trysilrypa med, jogger med, gjennomfører “Kom-i-form-løpet” på en 1  mil med, drar til Langesund for å ha mini-ferie eller rett og slett bare drar og besøker for å hilse å Lille Supermann i samme slengen <3

I dag var HUN her, og vi har surret rundt både her og der, og kost oss.

Ruslet til byen, og Aker Brygge..


Leker fontene… 😉


Tok oss en liten båt-tur på sparket, ut til Bygdøy..


Fant noen Sjøfararararar…..som vi måtte tøyse litt med 😉

Nesten et lite revynummer, blant  Roald Amundsen, og disse karene som jeg ikke husker navnet på 😀


Lekte Marilyn Monroe med kjolen… fordi det er det nærmeste jeg NOEN GANG vil komme kjendisfakter ;-D 


Hatt en super dag med Mammaen til LIlle Supermann <3

 

Har du hatt en fin dag i sommersolen?

HAR du hatt sol?

 


#sol #sommer #vennskap #tuller #foto #båttur
46 kommentarer
    1. Åja , så det var sola …Men var veldig flott da =) Ja , er rart med det har selv bodd i Oslo snart 12 år og ennå er det MYE man ikke har sett :o) Skal ta meg en tur til Ekeberg skulptur park i løpet av sommeren også , tenkte jeg 🙂 Ja for så så fint ut med det innlegget du hadde derfra =) Godklemmer tilbake <33

    2. cathrinehenriksen: Moro med litt sightseeing i egen by 🙂 Vi var skikkelig turister liksom 🙂 Og lenge siden jeg hadde vært der. Ja, i sola blir jeg veldig rødhåret 🙂 Godklemmer <3<3

    3. Ja jeg koste meg ute på balkongen i går , og det var nydelig sol vær =) Herlige bilder av deg , flott du er blant disse statuene da =) Deilig å ha en slik herlig venninne også , som du kan finne på mye moro med <33 Ja så synes jeg fargen på håret ditt kom ekstra godt frem nå og så veldig fresh ut . Kanskje det er den fine kjolen som gjør den så synlig nå =) Uansett fine bilder av Frodithen og stilig med skyggebilde også <33 Klemmer på vei <33

    4. miastorp: Ja, mus og edderkopper er hvertfall ikke noe gøy å møte på 😀 Og litt redd dem er du kanskje også 😀 ? Hi-hi… Men skjønner problemet, det ER jo et prosjekt, og hvis det IKKE er noe bra under, hva gjør man DA liksom..? Ja, tenker Leo er klar, og har pakket alle onepiecene sine klar i kofferten. Sommervarianten 😀 Klemmmmmmer <3

    5. Hehe, nei jeg tenkte jeg skulle rive opp gulv, tak og vegger i spisestua. Vet jo aldri hva man finner der.. men sikkert masse edderkopper og kanskje noen mus… bare det ikke er noe råte. Selv om jeg har alle vinduer og verandadør oppe er det ulidelig varmt i denne leiligheten min. Nei, nå er det bare å hive seg rundt og komme seg avgårde til Sverige 🙂 Leo, synes det er kjedelig å være innekatt så han har pakka buret sitt alt 😉 KLem <3

    6. miastorp: Ja, i dag er det jo faktisk LITT kaldt, så blir vel kanskje ikke SÅ ille om jeg er hjemme litt heller 😀 Start på stort prosjekt, og fortelle oss 🙂 Nysgjerrig altså 😀 Og du er jo IKKE redd for noe, dette tør du <3 Skal du starte butikk? Kafè? Selge bær, saft???? He-he... ikke så veldig nysgjerrig, bare LITT liksom 😉 klemmmmmmer <3

    7. Jeg skal ha fri frem til 1.sept så jeg har ennå en stund igjen 🙂 Utrolig deilig!!!! Lurer litt på om jeg skal starte på et stort prosjekt i Sverige….. litt usikker på om jeg tørr… hmm… jeg er jo ikke redd for noe 😉 Du får komme deg ut og få litt vind under sommerfugelvingene dine 🙂 KLem <3

    8. miastorp: Ja,det var kjempekoselig 🙂 Jeg bor jo i en MUR-boks, og her er det sånn at om det blir varmt inne, blir det ALDRI kaldt igjen nesten…Kokt levende på et vis… Jeg MÅ jo ut å blafre litt innimellom ;-D Åå, har du vært hjemme, kanskje jeg så deg 😉 Ja, kom deg nedover til torpet igjen, det skjønner jeg godt 🙂 Du har ikke begynt i jobb igjen eller? Klemmer <3

    9. Ser ut som en festlig og koselig dag i den fine kjolen 🙂 Tipper at den blir en favoritt i sommervarmen. Jeg har vært hjemme noen dager men resier tilbake til torpet i dag. Det er jo helt ulidelig varmt i denne blikkboksen jeg bor i her hjemme. KLemmmm <3

    10. Tattavkvinnene: Ja, det var en kjempefin dag i går, med mammaen til lille supermann. Stakk på en liten båttur til Bygdøy, og det har jeg ikke gjort på årevis 🙂 Deilig! Salat og is, og kos med venninnen min 🙂 Ja, fint med skygger i skjellene 🙂 Stor klem til deg 🙂

    11. Helge: Ja, var masse folk i byen også. Helt rart, men etter en sånn dag og med mye sol, så sovnet jeg IKKE faktisk…VEEELDIG våken… Men like våken om morgenen likevel :-/ Ja, du er på jobb du…Ingen ferie?

    12. Så koselige bilder! Den nye sommerkjolen sitter jo som sydd til deg! Superfin var den <3 Og nå ser jeg at du er skikkelig knall i håret! Helt herlig rødfarge 😀
      Det siste skyggebildet var velidg søtt, det burde få henge opp i galleriet hvis du skal ha skyggeutstilling igjen <3
      Du kledde forresten den Marilyn Monroe-looken! <3 Klem

    13. Fine bilder, sol var det nok av i går, man blir trøtt av sola når man er so jeg ute det meste av dagen. Var faktisk et lite ork og gå til kiwi i går, det var varmt + at jeg hadde sykkla opp og hjem fra jobben i går. Det var mange som var ute i går, alt som heter kafeer liker slike dager.

    14. Sånn er det når jeg er så dum å bo her jeg bor. Jeg tror vi må slå Bergen med nedbør?
      Du må ikke tro annet enn at jeg har fått utallige oppfordringer fra sønnen min om å gjøre som han.
      -Flytte til Østlandet;) Klimaet er nok noen hakk bedre der. Men jeg er nok litt for glad i Vestlandsnaturen…..tror jeg:)

    15. Livsrom: Åå, tusen takk 🙂 Den var tynn og lett og deilig å ha på 🙂 Og morsom å tulle i 😀 Ja, vi koser oss sammen vi, nesten som søsken 🙂 Kjenner hverandre godt 🙂 Uff, jeg synes det er synd du ikke har sol, for jeg vet du liker den nesten enda bedre enn meg til og med 🙂 Håper du får MAAANGE flere soldager, OG at jeg får det. Jeg har så mange kjoler som vil ut og luftes 😀 God natt og sove godt Liv <3 Store klemmer <3

    16. Haha.. ååå du, kom en annen ting jeg er redd.. TANNLEGEN!! haha
      kom bare på det når jeg sto og pusset tennene i ste!
      haha bare sånn apropo liksom:P

    17. Så lekker du var i nykjolen din:):)
      Ser ut som du har hatt en deilig dag:) Kos med venninne-dager.
      Sol? Nei, den har forlatt oss. Men håper ikke det er for godt……Jeg surner fort av regnet:(
      -Forresten hadde jeg fremme solbrillene da jeg kjørte til butikken, så den må ha vist seg i dag også:-/
      Natt’a Frodith:) Stor klem<3

    18. Lisbeth Pedersen: Ja, vi har hatt en herlig dag sammen 🙂 Godt med gode venner 🙂 Tusen takk 🙂 Ny i går. Jeg er skikkelig kjolete om sommeren 😀 Er jo ganske kjolete hele året, men ekstra om sommeren 🙂 Tror det blir mye fint vær her famover, kanskje LITT regn en av dagene, men det er bare greit 🙂 Da satser vi på helga, og neste uke OGSÅ 😀 Klemmer <3

    19. Å for noen herlige bilder av deg og venninnen din 🙂 ser ut som dere har hatt en strålende dag sammen. Den hvite kjolen var nydelig til deg.
      Her er det litt regn og i morgen er det meldt enda mer regn sammen med lyn og torden. Men så er det meldt fint og varmt vær mot helgen 🙂
      Klemmer

    20. Moving On: Lurt å få seg en tur ut uansett da 🙂 Det gjør jeg også alltid…nesten… De dagne jeg er bare inne blir jeg litt aggressiv kjenner jeg 😀 Men nå er det mye fint vær her, melder det hver dag framover 🙂 Og jeg har mye gode småplaner 😀 Vi har hatt fin dag 🙂 Venninne-dag 🙂 klemmer <3

    21. såg ut som en utroolig koslig og fin dag på dere to da:)
      Her har det bare regnet og vært kaldt igrunn:) så har blitt en solid innedag, uten om noen sykkelturer kun for å få luftet vettet =)

    22. cuskima: Her skal det BARE være fint vær 🙂 Hele tiden 🙂 Heldigvis 🙂 Jeg har mange kjoler som trenger lufting 😉 og få lekt Marilyn 😀 klemmer <3

    23. annebe: Det hørtes koselig ut 🙂 Ja, vi hadde en fin dag, tok båten litt på sparket ut til Bygdøy 🙂 Deilig i varmen, luftet så godt 🙂 Deilige dager nå 🙂 Tusen takk, jeg har kost meg i den luftige kjolen 🙂 Stor klem til deg <3

    24. Ser ut som du har hatt en herlig dag 🙂 og kjolen var super til deg, smart valg i forhold til brunfargen ja 🙂 Vi har vært å besøkt broern til mann min og familien i Askim i dag..Koselig 🙂 Klem <3

    25. Fru Stussli: Ååå, takk 🙂 Ja, vi er nære, og skravler om alt .-) Og koser oss veldig 🙂 Ååå, DET hørtes godt ut da, skikkelig hjemmelaget alt sammen 😀 Ja, jeg har sett været for 21. jeg også. Sjekket det med en gang 😀 Herlig 🙂 Det blir kos!! Jeg er også litt tufs i dag på kvelden, tror som deg at jeg er for dårlig på å drikke 🙁 Får ofte vondt i hodet… Hrmf.. MEEN, i morgen er det SIKKERT over 🙂 Store og mange klemmer <3

    26. Elisabeth: Ja, det var deilig, og i tillegg tok vi båten ut til Bygdøy, og museumsområdet 😀 Spiste is og salat og rikitig koste oss 🙂 Takk 🙂

    27. Så nydelige bilder av deg og venninnen din <3 Pene damer som ser ut til å kose seg veldig sammen. Herlig!
      Jeg har vært på nybakt brød og hjemmerørt jordbær hos en venninne i dag. Dit syklet jeg og Emmert. Så har vi vært på badeplassen på ettermiddagen. Nå i kveld har jeg hodepine og er litt tufs... Mulig jeg må få i meg mere vann i varmen 😉
      Ser forresten at det er spådd knallvær den 21 😉
      Mange klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg