Sommefuglens dag i Eventyrland :-)

Som du vet flagret jeg avgårde i går, for å besøke Eventyrland. Og det eneste ledetråden du fikk, altså HVEM var det jeg skulle besøke…det var DENNE tegningen

Et skikkelig insektstreff liksom 😀

Sommerfugl-Frodith møter Humledirektøren herself!

Og hvem er denne humledirektøren? Vel, hvis du var innom her 10 juli fikk du sikkert med deg at dette er jo Fru Stussli, min kjære gode bloggvenn, som jeg har blitt så glad i. Og i går var jeg så heldig å møte Fru Stussli, men også den EKTE damen bak bloggen, Bente<3 Og ikke nok med det jeg fikk treffe familien hennes, og vi hadde en herlig dag i hagen, i huset, på Kongsvinger festning og på badeplassen. 

Jeg har kjent Fru Stussli en stund her inne på blogg, over et år hvertfall. Og jeg har kjent Bente-damen bak bloggen, ganske så lenge også. Vi har nok snakket like mye på “bakrommet” som ute på bloggen, og dette er en dame jeg lenge har hatt lyst å treffe, for det føltes som vi var en super-god match. Og det var vi!! Skravla gikk lett fra jeg kom til jeg dro. Det var nært og kjent, og så naturlig som om jeg skulle bodd i nabolaget der i årevis 🙂  Det var OSS- sånn som vi har blitt kjent her inne- i tillegg til de andre sidene vi har. Og jeg likte hele pakken så utrolig godt.!! <3

Jeg har fått meg en ny veldig fin venn, som jeg ble minst like glad i som bloggvennen, og som jeg ser igjen så fort råd er <3 

Jeg var i Stussliveien hele dagen, og flagret bare hjem igjen nesten i solnedgangen…


Reiste avgårde med badetøy, hekle-krok og diverse annet i sekken på morgenkvisten…

 


Ankom Stusslivegen og traff Stussli-gjengen i 12-tida

 


Etter at jeg og Bente hadde skravlet oss solbrente i solsteika i Eventyr-hagen, dro vi hele gjengen til Kongsvinger festning. Vakre familien <3

 


Koser oss på vollen, Emma og jeg  🙂 Herlig utsikt utover. Emma er forresten verdens herligste jente 🙂

 


Herlig utsikt 🙂 

 


Og vi ville jo gjerne klatre litt i trær på festningen… 😉


Jentene på vollen…Emma, Bente og meg

Og etter litt bading og kos på badeplasssen, var det tilbake til Stusslivegen, for mer kos <3

Hopping med Emma på trampolina. Hun er ekspert, mens jeg bare HYLER,og blafrer med kjolen…;-)

I farta..


Jeg og Bente tar det litt mer med ro oppå der…


Og etter å ha tatt ca 100 bilder kom vi fram til noen som så kan brukes… fra Bentes kamera…

 

Jeg har hatt latterkrampe her på morgenkvisten, samboeren tittet rart på meg…Jeg har sett gjennom en HAUG med bilder fra oppå trampolina, og det var hysterisk morsomt, men ikke ETT som kunne brukes nesten. Det var bare ikke lett å ligge oppå der, litt vanskelig å puste og  smile naturlig etter 50 bilder… OG dette nederste her er det beste resultatet av MINE bilder 😉 De to øverste her av oss, er Bente sine 😀

Så var det tid for å reise fra Stusslivegen, Eventyrland. 

Ta farvel med Roger, fugleskremselet…

 

Og  Luna-pusen

Og hele den herlige Stussli-gjengen

Tusen takk for en fantastisk herlig dag Bente, Lars og Emma. Jeg kommer gjerne igjen <3

 

 

 

#bloggvenntreff #vennskap #stussli #eventyr #nært #sol #sommer #solbrent #trampoline
29 kommentarer
    1. Det både ser og høres ut som et veldig hyggelig og vellykket bloggmøte! Det er gøy når man klaffer like godt på ordentlig som man gjør i bloggverdenne 🙂
      Masse fine bilder var det også her, og dere rakk jo gjennom litt av hvert ser det ut til, morsomt! 🙂

    2. Therese Isabell Bråthen: Koste meg MASSE 🙂 OG det er virkelig å anbefale å treffe bloggvenner. Hvis det er noen du føler du har fått god kontakt med, og føler at du kjenner litt ekstra etter en stund, så er det skikkelig kos. Jeg har jo kjent de fleste jeg har truffet veldig lenge før vi har truffet hverandre 🙂 Kongsvinger var topp, men spesielt Fru Stussli og hele familien 🙂

    3. Engla: Ja, ikke sant det ser kos ut, og det var det også 🙂 Helt herlig og fine familien 🙂 Du får bli med neste gang 🙂 Oi, har dere vært på harry-tur ja, det er like greit å gjøre litt sånne ting i varmen, å være bare hjemme er hvertfall helt umulig 😀 VI har ruslet ved elva i dag og tatt bilder:-) Sove godt min venn 🙂 Jeg skal på tur i mogen, til torsdag. ut i skogen 🙂 Klemmer nattaklemmen <3

    4. Ser ut som om du koste deg kjempe masse, å så herlige bilder ! 🙂 Å det er jo så nydelig på kongsvinger festningen også da i tillegg ! 🙂 Jeg har også etterhvert lyst til å møte bloggvenner ! 🙂 hehe

    5. Åh så herlige bilder <3
      Jeg er ikke i tvil om at dere storkosa dere, for det synes godt 🙂
      Dette ser ut til en dag man kan leve lenge på. Koselig det 🙂
      Håper du har hatt en fin dag i dag også vennen <3
      Vi er nettopp hjemme ighjen fra en liten harrytur 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt <3
      Nattaklem fra Engla

    6. Miriam: Ja, den har vært veldig varm her inne i gryta, men jeg og kjæresten har vært vandret og tatt litt bilder ved elva, vært på kafe, og kost oss 🙂 HÅper du også, jeg er på tur inn til deg nå 🙂

    7. Miriam: Ja, kjempedeilig, og vi var på badeplassen og badet og koste oss, ble kjent og skavlet høl i hodet på hverandre 😀 Veldig flott dame Fru Stussli <3

    8. Helge: Ja, var kjempekoselig i går, vi hadde en strålende dag .-) Og har fått en ny venn der 🙂 Mange gode minner blir det ja 🙂 Vi tok turen ut i dag, jeg og samboeren også, langs elva. Litt mer avkjølende enn her inne ja 😀 Man skulle hatt en trampoline utafor blokka her 😀

    9. Det var en koslig dag for dere, det er pent på Kongsvinger. Og du ble ikke skremt av fugleskremselet heller? Du ble tatt imot med åpne armer av en koslig gjeng. En fin dag som skapte mange minner. Måtte bare ut og bade i ettermiddag, det var deilig, var 32 gr halv fem i efta så da gadd jeg ikke sitte inne i ei glovarm stue.

    10. Lisbeth: Ja, det var så koselig Lisbeth 🙂 Ikke sant det er kos med sånne treff? Med folk man har fått god kjemi med er det gull. Folk man kan holde kontakt med både her og utenfor om man vil 🙂 Det var en aldeles strålende dag 🙂 Stor klem til deg i sommervarmen 🙂

    11. Min matgale verden: Ja herlige møter, og gleder meg til vi skal treffes igjen også 🙂 Vi får avtale en dag, på bakrommet snart 🙂 For noen dager går bort for meg også 🙂 Klemmer masse <3

    12. Nemi Rebella: Ja, deet var superkos, og det var akkurat som jeg hadde tenkt 🙂 Kos og naturlig fra start til slutt 🙂 Topp rett og slett 🙂

    13. Marit: Ja, jeg har truffet en liten gjeng jeg, og det er noe med de man har kjent en god stund her inne, og pratet mye med på “bakrommet”, man kjenner de ganske godt føles det som 🙂 Og det er ikke så anderledes in real life, jeg synes ikke det, og de sier det samme 🙂 Vi er ganske LIKE som her 🙂 Takk, kjolen kjøpt i Barcelona 🙂 Ha en strålende dag du også 🙂

    14. Hørtes og så ut som en perfekt dag! Så gøy å treffe så mange av bloggvennene som du gjør. Selv om jeg synes det er en del her inne som jeg kjenner så er det jo noe helt annet å treffes in real regner jeg med. Fin kjole du har forresten. ;o) Ha en fantastisk dag.

    15. Lithanna: Jepp, trampoline er moro, og når den bare står der og frister, og en datter i huset er helt klar, og JEG ikke minst, da MÅ vi jo bare 😀 He-he En fantastisk herlig dag .-) Ja, fine Bente, og hele familien <3

    16. miastorp: Ja, ta deg en tur innom å se på fine familien senere du 🙂 Og morsomme trampolinebilder av meg og Bente 😀 Klarer ikke å oppføre oss liksom 😀 Uff, brukt opp dosen ja.. Kos deg i Strømstad 🙂 klemmmmmmer <3

    17. Det så ufattelig deilig ut. Nydelig sted og så mange fine smil!
      Du er like ungdommelig på innsiden som på utsiden- Trampoline er gøy 😀

    18. Så hyggelig det høres ut som dere har hatt det 🙂 Jeg har så dårlig nett at jeg får ikke opp bildene 🙁 så jeg må se på det på nytt når jeg kommer hjem. Har nemelig hatt en tenåring her som har brukt opp 8 GB data… Ha en super dag i varmen! Nå skal jeg få litt pleie hos Mia’s i Strømstad 🙂 Klemmmm <3

    19. Fru Stussli: Ja, tusen takk for fantastisk koselig date, den inneholdt liksom alt, og det er nok fordi det var vi som deltok i den <3 🙂 Ja, du var tøff, og du er så fin atte 🙂 Det var bare ikke så veldig lett oppå der 🙂 Nydelige bilder med deg og resten av stussliene. Kos dere masse på stranden 🙂 Lurt å være tidlig ja .-) Vi skal til elva, for her er VI snart ferdigstekte rundstykker her 😀 Store digre flagreklemmer med rips-gele fremdeles fra munnivken <3

    20. Tuusen takk for daten <3
      Litt av en første date :-DDD >Bading, festning, hopping og rundstykker med ripsgele 😀
      Kameraskrekken lyser ut av bildene og frua er rimelig stolt av seg selv for å bli med på så mange bilder uten å bare dø!Haha
      Nå skal The Stussli´s bare pakke baggen og rømme på stranden igjen <3 Vaaaaaaaaaaaaarmt!
      Ha en fortryllende sommerdag vennen og velkommen tilbake til oss når du har lyst.
      Sommerklemmer i fleng

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg