Herlige lille byen <3

Noen glimt fra den herlige byen, Langesund. Dagene inneholder alt fra gåturer og skog, til bading og shopping. I dag har vi klart å rekke  ALT 😀

Ved det andre hotellet som heter Langesund Bad, etter en liten gåtur gjennom et hyggelig byggefelt

 


Bade litt ja… 😉


Moro!!! Og deilig vann ::-)

 


Gode venner 🙂 


Mammaen til Lille Supermann…


Makeskrik, svaberg og deilig vann..

Byen og havna

Koselige hager..

Og fine vannliljer

 

 

En vakker dag i en av Norges vakreste småbyer <3

Anbefaler en tur hit 🙂

 

 

#skjærgård #svaberg #sol #sommer #vannliljer #blomster #vann #bade #vennskap #tur #langesund
13 kommentarer
    1. Kristin: Jeg bodde på det badelandhotellet nå 🙂 Herlig sted. Og mye fint i hele byen 🙂 Nå er jeg hjemme igjen. Vært der siden mandag til i dag 🙂

    2. Der har jeg faktisk vært! Vi dro dit et par ganger da jeg var lita, på et badeland-hotell 🙂
      Det var supergøy! 😀
      Regner med det er herlig badetemperatur UTE også nå ja – er visstnok ok her i Trondheim også, men jeg vet ikke om jeg hæler å sjekke om det stemmer 😉
      Kos deg videre <3

    3. Tattavkvinnene: Ja, vi få gjort unna det meste 🙂 Herlig sted hvor man kan gjøre alt på sommeren 🙂 Jepp, tette hus, og å like naboen er en fordel 😀 He-he

    4. Dere er skikkelig effektive må jeg si! Hihi 😀 Det så langt i fra feil ut å bade i det vannet der, på de to bildene med deg ser det litt ut som “sydenvann”.
      Det ser også ut til at de har mange søte hus i Langesund, med koselige små hager. De ligger kanskje litt tett da, så det er en fordel å være god venn med naboen ^^

    5. ladyaugust: Ja, helt herlig her. Her hadde du garantert ikke godt deg bort 😀 Og du skulle vært på konserten 😀 Ha-ha Sinnsyk humor 🙂 Mer som et standup-show nesten 😀 Jeg har spist en halv gris, og ingenting til, for alt de kom med ellers hadde dressing på 😀 men haugevis med spare-ribs tok jeg 😀 Kosemospose og søsklemmen <3

    6. Helge: Det er som en liten sørlandsby ja 🙂 Jeg har vært i Langesund før også, derfor jeg ville hit igjen. Jeg liker nok disse plassene like godt. Og de har noe likt over seg. Men Langesund er litt større :-):

    7. Oi søs, der var det jammen nydelig ! Jeg liker småbyer for de er det vanskeligere å gå seg bort i liksom, de store blir jeg bortevekk på nullkomma nix liksom. Nå er det litt grillings her og det er alltid digg <3 kozeklæmme <3

    8. Rene sørlandsbyen dette. Jeg antar at det var flere enn dere der. Du har jo vært i Holmsbu og nå i Langesund – hvor likte du deg best. Uansett er det koslig uansett, mange slike små søte steder rundt kysten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg