“A photo a day”- Dag 6

 

Hat 

Dagens tema er Hat eller på norsk HATT. Og ikke er dette en normal HATT liksom, men jeg har kjøpt meg det som så populært kalles “turban”. Det er en liten lue-sak, som minner om en turban, og det finnes flere ute på markedet, store og fluffy eller som denne litt mer liten og beskjeden. 

Jeg kjøpte en til meg, og en til mamma. Så nå får vi se om vi blir to med turban, neste gang vi skal på noen festligheter 😉

 

Liker du å gå med hatt/lue/caps/turban? 

 

 

 

 

#hatt #hodeplagg #challenge #fotoutfordring #foto
58 kommentarer
    1. ladyaugust: Ja, klokka 6 er fælt…Og i morgen har jeg det som stikkord, på den challengen.. 😛 Six o`clock…men det står ikke morgen eller kveld 😀 Og jeg kan jo finne på hva jeg vil i forhold til det 😀 Så jeg skal sove til 8 minst ;-D Ha-ha Nattiklemmen <3

    2. Den klokka 6 er fæl, flest dager med rundt 6 her denne uka, usj, men bare gjett at jeg er kveldstrøtt, men holder det gående litt til for det er jo helg tilogmed 😀 ååååh de fargerike er de aller aller aller fiiineste 😀 Is og hekling er jammen myyye bedre enn hjemmelekse 😉 Koooos deg <3 Nå er det snart natta på meg. Nattiklæmmen <3

    3. ladyaugust: Ja, jeg har vært oppe kl 7 hele sommeren jeg også, men kl 6 fordi jeg MÅ er verre liksom.. :-/ Ja, det spennende på jobben er sånn TRYGT spennende foreløpig. Ikke de grå sommerfuglene, men de fine fargerike 🙂 Nå skal jeg spise is og hekle videre på filleryen som skal være på arbeidsrommet mitt 🙂 Klemmerflat <3

    4. Så bra å høre at det er fine dager 🙂 Spennende er bra greier <3 Det er sååå deilig at det er helg nå for de tidlige morgenene var et sjokk på kroppen, selv om jeg har vært oppe før fugla hele sommeren liksom 🙂 Klæmmesøsklæmmen <3

    5. ladyaugust: Ja, du er jo den som har FINEST hatt 🙂 Men jeg har fine luer hvertfall 😀 og turbaner 😉 Jeg har fine dager på jobben nå altså,og jeg tror høsten blir spennende og fin 🙂 Klemmer søsklemmen på alle kanter <3 😀

    6. HERLIG <3 Noe på hodet må man jo ha såklart og du ble bare kjempefin 😀 Såklart jeg har hatt for det må en Lady ha liksom <3 klæmmegoood hælg <3

    7. Gunnipi: Det var koselig du synes det da 🙂 Jeg likte den, og kjøpte til mamma også 🙂 Hun var litt mer skeptisk, men vi får se 🙂 God helg til deg også 🙂

    8. cuskima: Hi-hi, jeg hater hansker og skjerf jeg, det får JEG klaus av 😀 Men hatter og luer, bare moro 🙂 Ikke klaus 😀 Ha en fin dag uten hatt 😀 Klemmer i bøtter og spann <3

    9. eh…..svaret må bli nei….
      hahaha sorry…..er lekkert og kult eller snålt på andre, her er det bare hat …. og ikkje hatT:P
      hater greier på hodet, får helt klaus
      ha en super hatte dag 😀 fineste du,men og uten
      <3<3<3

    10. Kristin: Det er bare en jeg fant hos Lithanna, som hun hadde funnet hos noen andre. Gjelder bare at man følger den lista, og tar et bilde som viser vært stikkord, sånn som man tolker det. Du ser den lista? Jeg har jo gjort en for hver dag hittil 🙂 Jepp, turbanen er morsom den 🙂

    11. Jeg er den eneste i gjengen som faktisk bruker hatter.
      Her i Bergen var det uhørt til å begynne med fordi jeg har hatter som matcher antrekkene og har brukt de inne som ute,
      Jeg har en skuffe som er ganske full av de, og jeg digger å gå med hatt. En kan ha en dårlig hårdag uten at det gjør noe som helst.
      Kul en du har fått deg også må jeg si.
      Er bestandig på utkikk etter nye, og litt gøye.:)
      Kos deg med hatten din du..)

    12. Tattavkvinnene: Den er kjøpt i Markveien, i en sånn second-hand butikk, som selger en del nytt også. Merker fra London. 50/60-tallskjoler, og turbaner 🙂 Husker ikke navnet men lå omtrent oppe ved Waynes Coffee, men på andre siden av veien…Klem <3

    13. Wow, den der likte jeg faktisk! Jeg har vært veeldig skeptisk til denne turban-trenden, men denne enkle sorte kunne jeg faktisk gått med også 🙂 Og du kledde den veldig godt! Satt som støpt ^^
      Kan jeg spørre hvor den er kjøpt? Skulle gjerne prøvd en sånn på 🙂
      Klem <3

    14. miastorp: Akkurat den solhatten min ble heller ikke mye brukt. Det var liksom såååå mye brem, og blåste for mye når jeg prøvde, så den ville fly avgårde hele tiden. Men små hatter, capser, luer, det liker jeg veldig godt 🙂 Og jeg har brukt det mye, både inne og ute 🙂 Klemmer <3

    15. Den var kul! Og du kledde den så godt 🙂 nei jeg bruker så godt som aldri noe på hodet. Synes det er kjempe fint men jeg finner aldri noe som passer meg… Prøvde oss på solhattt i sommer. Dvs jeg og Ida hadde en på deling for min erfaring er at jeg kun bruker det en gang og så finner jeg ut at jeg ikke kler den alikevel og så blir den aldri brukt igjen… Klem <3

    16. Mariann Sæther Tokle: Joda, men siden du sa TREFF 😀 Hørtes ut som en date, med EN person 😀
      Jeg hadde det strålende. Hvis du ser noen innlegg bakover, fra i går kveld f eks, så ser du litt av det. Og masse bilder fra stedet tidligere i uka 🙂 Var flott opplevelse hele greia 🙂

    17. Hahah!! ja jeg ser jo ikke ut som en jente ellers heller til tider da jeg ikke liger kjoler og skjørt sånn veldig!:)
      men kan like luer om jeg har håret ned, for da er det litt mer feminint med en gang + sminken! hahaha
      ja jeg er rar, jeg vet, men jeg liker det !:D

    18. Moving On: Jeg bruker RARE luer om vinteren, det synes jeg er moro. Ikke for å se stilig ut, men for å se morsom ut 😀 For da er det kaldt og rar ser man ut uansett 😀 Jeg passer på å se ut som EI JENTE andre steder, så går det helt fint med lua 😀 ha-ha Likte denne turbanen 🙂

    19. den der var igrunn ganske fin og smerten av seg!:)
      jeg går aldri med lue, ikke på vinteren en gang.
      eller jo, når jeg er på ski har jeg kanskje et pannebånd eller noe tredd over hode.
      men utenom det : nei.
      jeg liker det ikke, føler jeg ser ut som en gutt i det!! 😛
      meen men!:D
      vil bli flinkere da, for det er igrunn ganske stillig og kunne fks bruke lue da 😀

    20. Mariann Sæther Tokle: Ha-ha,ja den var kort 😀 Men du hadde en liten setning først som gjorde den litt lenger 😀 Neivel….ingen lue altså 😀 Da kommer det ingen luer herfra til deg altså 😉 Og heller ingen turban 😉

    21. Engla: Jeg er sikker på du er KJEMPEFIN med lue Engla, du har det fine Pippi-ansiktet og smilet, klart du kler lue, det er jeg overbevist om <3 Ja, var ikke denne litt artig? 🙂 Jeg skal bruke den litt når jeg skal være fin, og litt samtidig med mamma 🙂 Moro <3 Ja, den hekla-lua er jo kjempefin <3 God bedring med forkjølelse og sånt, drikk mye og snyt deg godt før du legger deg 🙂 Stor god klem til deg min venn <3

    22. Så fin du er med din lille turban 🙂
      Jeg går nesten aldri med lue..desverre.
      Jeg som til og med fikk min flinke mor til å hekle lue til meg i fjor 🙂
      Det ble et bilde av den og ikke npoe mer 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt min venn <3 Klem fra Engla

    23. lisbeth: He-he, takk for det 🙂 Jeg liker litt RARE luer og hatter, også på vinteren 🙂 Moro synes jeg 🙂 Ha en fin-fin kveld du også 🙂 Klemmer <3

    24. annebe: Jeg synes det er morsomt med luer og hatter og sånn. Og luer om vinteren synes jeg er så “rart” uansett, så jo rarere utforming jo bedre 😀 Jeg har alle mulige rare varianter på vinteren 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 Klem <3

    25. cathrinehenriksen: Altså brukte/second hand klær, som er så moderne nå 🙂 Og mye nytt i 50/60-talls snitt. Stilig butikk 🙂 Ha-ha… joggeklemmer liksom <3

    26. Kommet til dag 6 alt, tida går fort gitt…”Hatten”var kledelig den. Er ikke veldig ofte jeg går med hatt/lue…bruker pannebånd om vinteren, må jo ha litt på øra når det er kaldt 🙂 Ha en fin kveld <3

    27. Therese Bråthen: Ja, jeg synes det er gøy med hatter og luer, og denne var litt spesiell, derfor liker jeg den. Føler jeg kler hatter og andre hodeplagg 🙂 Morsomt 🙂

    28. cathrinehenriksen: Ja, den befant seg på en butikk i Markveien, om du vil kjøpe. Det er en brukt-butikk, som også selger nytt. Merker fra London etc. Litt høyt oppe i Markveien 🙂 Jeg elsker hatter og luer ja 🙂 Klemmer på vei til fots ;-D

    29. Så herlig , det var faktisk en fin turban akkurat det der :)) Er jo vant med at de vanligvis ser litt snåle ut så , men den der var jo litt cool :o) Å vet du jeg elsker rare hatter og luer , har også gått med caps . Har noen i skapet mitt av det ene og det andre slaget :o) Du vet jeg har fått det for meg at er man av den kunstneriske typen så liker man å gå med hatt ;-D Dessuten er det stilig , å man kan skille seg litt ut i mengden også =) Så ser bare på det som moro og positivt ja <3
      Turban har jeg ennå til gode å gå med , men tar gjerne en sånn der som du har , hehe.....klemmer i alle varianter ;-D <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg