Verdens beste Lisbeth <3

Kjenner du henne her?


Ja, som overskriften sier: Det er Lisbethpedersen.blogg.no Og hun har bursdag i dag!!!

Lisbeth fikk et utfyllende bursdagsinnlegg i fjor,og som du vet er det vanlig med et litt kortere året derpå 😉

I år har jeg gjort meg flid med en tegning av henne, for det fikk hun ikke i fjor.

 

Litt må sies om Lisbeth, uansett tidligere innlegg: 

Lisbeth virker snill, mild  og god. Hun virker beskjeden, og er kanskje ikke den som liker å stikke seg fram, stå først på scenen og skrike og hyle. Nei, Lisbeth er den som jobber jevnt og trutt, litt mer i det stille, med sine ting. Og de tingene gjør hun JAMMEN så bra, og heldigvis har folk begynt å se det. 

Hun har laget kostymer og rekvisitter til Jul i Blåfjell i Bergen. Nydelige ting. Og hun sitter hjemme ved symaskinen sin, rett så ofte og syr de fineste vesker. Jeg har vært så heldig at jeg fikk kapret meg en av hennes lekre vesker. Og den har jeg brukt helt i filler…eller ikke det en gang, for den er så solid at den blir ikke slitt en gang <3

Og nettopp sånn virker Lisbeth også, som veskene sine. Solide, ordentlige, til å stole på, fargerike og vakre.  Det er Lisbeth!! <3

Lisbeth stiller opp på det meste av fjas jeg har satt igang her. Kalenderen min, karnevalet, påskenøtter, fotokonkurranser,og Lisbeth har også hatt besøk av Vaniljeogpepper, i fjor. 

Hun har alltid noe hyggelig å si når hun titer innom, og til min bursdag laget hun innlegg til meg, og det var SÅ kos!!

 

Så LISBETH: 

Gratulerer med dagen!! Håper den blir strålende <3 At du får en fin dag, med kaker og snop, og annet du har lyst på. Og håper du skal gjøre noe du koser deg med! Og du: 

DEG kommer jeg helt sikkert til å treffe en gang, når jeg får rotet meg til Bergen <3 Det MÅ vi få til 🙂 

Massevis av bursdagsklemmer fra meg <3<3 og kake fra i fjor 😀 Smaker like godt 🙂

 

Og til deg som leser dette:

Du burde gå inn til Lisbeth å kjøpe deg en veske!!

 

Har du kjøpt en veske hos Lisbeth?

Kjenner du denne bloggeren?

 

 

#bursdag #bloggvenn #lisbeth #grautlerer #vesker #sy
33 kommentarer
    1. Hipp hurra på etterskudd 😀 Lisbeth har jeg tittet innom rett som det er, jeg var også med å stemte på henne i konkurransen på Facebook (som hun vant) 😀 Hun er utrolig flink og jeg beundrer syferidghetene hennes 🙂

    2. Anonym: Jeg sjekker lista ofte, for å se om det er noen som har bursdag snart, og setter de opp i arkivet, som overskrifter. Går så å tenker litt, og samler meg 😀 Og SÅ setter jeg meg ned, dagen før, tegner og herjer og til slutt har det blitt et bursdagsinnlegg 🙂 Ja, jeg får det travelt der borte 🙂 Og kanskje må jeg møte dere alle på en gang 🙂 Og kanskje en og en 🙂 Stor klem <3

    3. Min matgale verden: Ja, hun MÅ jo være sånn, jeg kan ikke ha tolket SÅ feil 😉 Og dere har truffet hverandre ja, og jeg MÅ jo bare komme en tur. Er hvertall 4 stykker borti der jeg vil treffe 🙂 Klemmer på alle kanter <3

    4. Så fin tegning, og flott veske du har kjøpt hos dagens Jubilant. Gratulerer til Lisbeth! Jeg leste lenger opp at det er flere som vil ha deg til Bergen, så der kan jeg bare henge meg på. Tror du kan få det ganske travelt på denne kanten av landet Selv med “jukselapp” synes jeg det er imponerende at du klarer å huske på alle sammen, selv innimellom vanlige innlegg, jobb fotosafarier og alt du ellers tar deg tid til. Men som tannlegen min en gang sa “skal du ha noe gjort, spør de travle!” Stor klem <3

    5. Hipp hipp hurra:) Absolutt enig i alle dine fine ord, og jeg har truffet henne i virkeligheten og, så jeg VET at det er sant,alt sammen 🙂 Ha en strålende fredag min venn. klemmerfredagsklemmer

    6. Herlig !! Likar kjempe godt veskene hennes. Forskjellige stilar. Det likar eg godt. Lagar litt for ein kvar smak. Når det blir ei opning i økonomien skal eg definitivt kapre tak i ei av dei fine veskene hennes. Dei er so fine både i fasong og verkar solide av kvalitet. Vakre mønster og fargar og. Fin du er som hyller på denne måten ! Unike Frodith 🙂 Ønskar deg og ein fin dag, Frodith !

    7. Gratulerer supermasse Lisbeth -nå må vi få tvunget froduthen over fjellet -nå er vi mange som vil se henne på denne siden av fjellet hæ?
      Frodit frodith frodith hahahaha

    8. Oslopadde: Ja, gjør det da 🙂 Ja, jeg har presis samme vær som deg 😉 Men vinduene mine er mer møkkete 😀 Ja, Lisbeth har jo så fine vesker atte, der får man SIN veske om man vil 🙂 Sees nok kanskje 😉 Klemmerpaddeflatklemmen <3

    9. Må inn dit og gratulere med dagen 🙂 Hun lager skikkelig flotte vesker, ja! Den du har med uglen på, har jo du brukt hver eneste dag i lange tider 🙂 Den er ORDENTLIG fin 🙂
      Ha en fin dag, Frodith – du har vel omtrent det samme været du, som jeg, og som du ser, så skinner solen 🙂 Kanskje vi ses i ettermiddag. Hvem vet! 🙂 Klem

    10. Lisbeth Pedersen: Så koselig at du blir så glad 🙂 Det gjør det veldig verdt å lage disse innleggene, og jeg er SÅ glad jeg fikk laget tegning av deg nå, har jo kjent deg en stund 🙂 Hvis jeg kommer til Bergen, blir det nesten FOR å møte blogg-folk, og kanskje noe annet småtteri. Har en venninne der også 🙂 Ha en super-duper bursrdag Lisbeth <3 klemmer bursdagsklemmer <3

    11. annebe: Ja, du har henne som bloggvenn også 🙂 koselig 🙂 Nei, hun skriver ikke så ofte som oss to 😀 Men i perioder er hun veldig aktiv, og jeg har kjent henne ganske lenge 🙂 Når høsten kommer skikkelig i gang er det nok flere som blir mer aktive er min erfaring 🙂 Håper du får en flott dag også 🙂 Stor fredagsklem <3

    12. folkogdyriskogen: Jepp, hepp-hepp-hepp og hurra 😀 Jeg har jo listen min å forholde meg til, på NÅR, men det er jo lettest å skrive noe personlig om jeg kjenner til bloggeren litt mer da. Og jeg kjenner mange av mine bloggvenner litt føler jeg, for jeg har ikke mange, og leser bloggene ordentlig 🙂 Veldig hyggelig at folk blir glade da 🙂 Klemmer <3

    13. cathrinehenriksen: Ja, du må kjøpe en fin veske hos henne, hun lager alt mulig, og de blir veldig personlige da 🙂 Ingen har lik liksom 🙂 Hurra for Lisbeth 🙂 Og stor klem til deg på den solfylte fredagen:-) <3

    14. miastorp: Ja, hun lager så mye fint, mange fine vesker og jeg har den beste 😀 He-he Må jo prøve å holde orden på bursdagene her inne 😀 Kose deg masse i Sverige da 🙂 Æsj, så dumt med råte da, men er kanskje bra du oppdaget det eller? Kan få gjort noe med det liksom 🙂 Ha en super dag og stor fredagsklem <3

    15. Å min skjønne, snille og gode Frodith <3 Jeg blir helt rørt av deg.
      Tuuuuusen takk for denne herlige bursdagshilsen fra deg. Å ja håper vi møtes når du kommer til Bergen 🙂
      Ha en superfin dag
      Klemmer i bøtter og spann 🙂

    16. Hipp hipp hurra for henne:)…hun har en fin blogg.Men lenge siden jeg har sett noe innlegg nå
      Da håper jeg dere begge får en flott dag 🙂 Klem<3

    17. 3 ganger hurra for Lisbeth 😀 Må si jeg er imponert over deg frodith, som klarer å holde styr på alle bursdagene 🙂 Beundringsverdig rett og slett! Også så utrolig koselig det er å sitte å lese om alle som har bursdag . Veldig flott påfunn ! Virkelig 🙂 Klem <3

    18. Kjenner henne ikke men hun virker solid og flott , hehe 😉 Å så moro at hun har laget kostymer og slikt til Blåfjell da :)) Ja har sett du har lagt ut den veska før , så vet hun er flink med vesker . Så da vet jeg også hvor jeg skal henvende meg vist jeg har lyst på en nesten ekte Chanel veske . for eksempel. haha ……tuller litt . Men hun kan sikkert lage alt mulig så …..:o)
      Klemmer fredagsklemmen og ønsker deg en strålende helg i dag 😛 <33

    19. Hipp hurra for Lisbeth! Hun har alltid noe fint å legge ut på bloggen sin 🙂 Og du imponerer med bursdagsinnleggene dine Frodith :-)))) Nå bærer det avgårde til Sverige for vår del. Har oppdaget masse råte under spisestue gulvet 🙁 akkurat det jeg fryktet …. Ha en superduper dag! Klem <3

    20. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, du får gå bort å gratulere henne 😀 Hun er flott som få, lager mye fint og er veldig kos dame 🙂 Ha en fin dag du også Vanja <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg