A photo a day- Dag 10

 

Best bit of my weekend

 

Her må nevnes tre og ikke en

-Foto-safari med søsteren min: 


Refleksjoner/speilinger av hus (Barcode i Oslo)

 

 

Kafe-tur med Oslopadda (fredag)

 

-Og ferdigheklet fillerye til kontorplassen min <3

Buksen som ligger oppå er kjøpt på shopping i helga (også et av de gode øyeblikkene i løpet av helgen), og skal vise hvor stor rya er ;-D

 

Hva var ditt beste øyeblikk i helga?

Har du tatt noen fine bilder i helgen?

 

 


#challenge #utfordring #fotoutfordring #weekend #helg #øyeblikk #fin #fotosafari #shopping
44 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Neida, tok direkte det bildet. Er bare mye speil som brekker opp himmelen. Morsomt. Har du vært der nede? Ja, du må nok purre på litt 😀

    2. Tattavkvinnene: Den første er rett og slett to hus knipset nedenifra og med refleksjon fra en sånn DINGS/speil som står der nede. Så den kuttet på en måte himmelen i to 😀 Ja, fillerya er på plass nå.. Oi, tenk om du og Matias får dere en fillerye nå da 🙂 Er jo ganske fint 🙂

    3. Det kan ikke ha vært annet enn en veldig fin helg <3 Den effekten på det første bildet var veldig kult, litt annerledes måte å beskjære bilder på 😀
      Og wow så stor filleryen har blitt! Det ble veldig fint med de to fargene sammen ^^ Jeg tenkte faktisk på deg da jeg var hjemme hos bestemor i helgen, for hun har enorme mengder dyne- og putetrekk! Hun er glad i å hekle da, så jeg fåreslo pent at hun kanskje skulle prøvd å hekle noen filleryer av noen trekkene, så vi får se om hun tester det ut ^^

    4. Helge: Så gøy å titte på folk da, på sånne steder 🙂 Aldri vært på noe sånt jeg. Men regnet jager vel de fleste nå om dagen ja, eller hvertfall kreves det paraplyer 😉 Ja, den boka hørtes interessant ut, og kanskje leser jeg den 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    5. Dro til Øvrevoll og skulle se på Norsk Derby, galopphester, men regnet kom så jeg dro etter andre løpet. Men det var mange pene mennesker der, flotte antrekk og fjonge hatter. Men etterhvert ble det mere paraplyer enn hatter. Så det ble ingen fotografering der igår men tok noen bilder i fjor. Kjøpte boka “Viljesterk” av Dag Otto Lauritzen – fantastisk bok som er full av tips om hvordan nå sine mål, motivasjon og mot i hverdagen. Boka er lettlest, på 153 sider og er utgitt på Kagge forlag. Anbefales.

    6. ja vettu sånn halvklememting ikkje nokke 😛 Må være med begge armene 😀 <3<3
      deilig med teppe da-kan vasle rundt på sokkelesten uten å fryse 😀
      ladet og lade hahaha, kroppen sa stopp,blir en hektisk uke tenker eg og alt er neppe flyttet neste helg,men hadde håpet på de fleste store møblene kanskje......og litt kjøkkenting bla så man kan sove der med vovvene 😀 men så husker eg jo at eg trenger kjøleskap osv
      jaja kan hende,kan hende 😀

    7. cuskima: Deilig med slaffe-weekend, det er bra 🙂 Så har du ladet opp til alt som skal skje 🙂 Håper du kommer det greit inn før da. Lykke til masse da 🙂 med alt sammen 🙂 Ja, rya ble litt stor da, og det er så fint her nå. Ja, ikke sant det ble kult, bygget 😉 Med speilinger og alt 🙂 Klemmer med begge armer 😉

    8. wow den ryen er stor altså -for du har lange bein vet eg -fin bukse 🙂
      Eg hadde slaffe week end, vært sliten og litt sånn klar til å flytte som kanskje skjer på fredag,kanskje på mandag . Overtagelse er tirsdag,men vi ville alle eg sku få den før bla også fordi da har eg frihelg og enklere å flytte da enn å ta fri neste irsdag igjen 🙂
      wish me luck -nydelige bilder av bygget!!!
      klemmeting <3

    9. Elisabeth: Jeg har laget 4 til sammen, 2 bittesmå som mamma har fått. en som ikke er helt ferdig, men som skal bli stor 😉 Og denne… Ja, helgen var flott 🙂 Koser meg med fri jeg 🙂

    10. cathrinehenriksen: Herlig helg du har hatt også da 🙂 Har du kjøpt noen nye fisker da? Etter den som døde? Herlig med trening på en lørdag tenker jeg 🙂 Jeg hadde en fin helg, og variert vil jeg si. Ha en herlig mandag Cathrine <3 klemmer på vei med paraply <3

    11. Vi har startet på drenering… må jo prøve å få orden på vannmassene som trenger inn i kjelleren… Jeg har en uke til før jeg starter på jobb så nå er det bare å henge i å få ordnet mest mulig før hverdagen kommer 🙂 KLemmmmmm <3

    12. Genialt oppsummert ;-D Den rya begynner å bli stor nå ja :)) Å deilig med ny bukse da , ikke minst cafe med hyggelig selskap og fotosafari , herlig bilde av moderne bygg =)
      Mitt beste øyeblikk i helga var kanskje at jeg klarte trene på en lørdag ….det er evigheter siden sist så =) Å føltes så godt etterpå 😛
      Ble noen treningsbilder og noen bilder av akvariet , samt rampen Brutus ;-D Ønsker deg en alle tiders mandag , klemmer masse =) <3

    13. miastorp: Oi, gravd gulv?? Jeg kjenner det i kroppen på denne fillerya også 😀 Du er vel i gang på jobben nå kanskje? 🙂 Eller fremdeles på torrpet? Håper du får orden der fort 🙂 Stor klemmmmmmm fra meg <3

    14. ladyaugust: Jeg liker også sterk kaffe, og denne koppen bør vel holde 😀 He-he. Tok det bildet på kafe på fredag. Og ble foto for dagen på lørdag 🙂 Rya er på plass og jeg koser meg 🙂 Moro med søppel-kjøring, jeg liker hvertfall å bli kvitt ting kjenner jeg 😀 Stor mandags klem til deg kjære søs <3

    15. Grete: Ja, fått gjort litt av hvert 🙂 Deilig det. Og nå er ryen på plass på kontoret 🙂 Uff, blir du forkjøla? Kjedelig. Kanskje du har klart å jage den på dør? Ja, er litt høstaktig nå, helt klart.. Men DEN er jo pen da 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer <3

    16. Min matgale verden: Ja, det var en herlig helg. Litt forskjellig innhold, og det liker jeg jo 🙂 Litt sløving og litt kos 🙂 Synes også den speilingen er morsom. Himmelen er delt opp liksom 🙂 Ha en fin mandag du også 🙂 Klemmer <3

    17. passion4lifeandtravel: Ja, det var en herlig helg 🙂 Jeg skjønner godt du blir sur når du ikke får lov å gå tur, av det dumme kneet. Jeg merker kneet mitt er ikke noe snilt når det gjelder turer i nedoverbakke- Så skjønner frustrasjonen 🙂 Men da skjedde det jo litt andre ting i heimen din da 🙂 Ha en kjempefin mandag du også Mette <3

    18. Ser ut som en bra helg. Du har jo blitt en reser på filleryer altså 🙂 Jeg har gravd og gravd og gravd i helgen… kroppen har virkelig vært i bevegelse og det kjennes i dag 😉 KLemmm <3

    19. Det der så ut som min frokost, de koppene med hele kaffebønner, for her må kaffebønnene nesten tygges hele for at jeg skal våkne 😉 haha Nyyyydelig rye til kontoret ditt, fliiinka <3 Ha en nydelig dag, her skal det kjøres søppel, morro eller? 😉 Klæmme <3

    20. Så stilig det første bildet er. Du har gjort lit av hvert i helgen ser det ut som, og den ryen din ble jo stor og fin. Jeg har holdt meg innendørs og har pleid en sår hals. Det har blitt veldig høst ute, nå er det +11 grader, regn og tåke, og jeg er klar for å gå til jobben – i fult regntøy. Ha en finfin dag. Klem <3

    21. Så fine bilder, og det første var kjempekult <3 Hørtes ut som at du har hatt en kos helg og fotosafari med søs <3 Jeg har hatt mange fine øyeblikk i helgen, men også vært litt sur 🙁 ...for kunne ikke gå på tur pga stivt kne, men jeg har fått blogget mer enn på lenge, og lest mange blogger, og det var kjempekos. Faren til sønnen dukket plutselig opp på besøk fra Danmark, det er vel tre år siden sist han så vidt så han, og kan vel telle på to hender hvor mange ganger hele livet...jeg tok bilder av dem :-). Ønsker deg en fin-fin mandag <3 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg