Er det siste gang Peter Pan flyr? ;-)

Du som har kjent meg en stund her på bloggen vet jo at jeg er over middels opptatt av skygger, at jeg har hatt egen Peter Pan -utstilling i galleriet mitt, Galleri Frodith, og at jeg stadig jakter på nye skygger…Enten sittende fast på meg selv….eller på andre.. Men når det nå lir litt utpå høsten… da har Peter lett for å fly å gjemme seg.. Han drar med seg skyggen sin inn i regnet, vasker den litt, og gjør den klar til neste år…


Så…da er spørsmålet… Er han på vei inn med vasken  for høsten… Er det siste gang vi ser han fly på en stund, med skyggen så fint flagrende…?

Er dett siste gang JEG er ute og flyr…? Med skyggene mine…? Før høsten setter i gang?

Vel, her er hvertfall en liten kolleksjon, som ikke trengs å vaskes ennå… Dagens fangst 😉

 

 

 

Liker du å ta bilder av skygger? 

 

 

#skygger #høst #peterpan #foto
21 kommentarer
    1. Hihi, milelange ben! 😀 Nå som lyset blir dårligere og dårligere blir det vel dessverre dårligere med skygger også. Disse her var klare og fine da, så kanskje vi har en liten stund igjen 🙂

    2. folkogdyriskogen: Hi-hi, ja jeg utforsker i vei hele tida jeg, og i morgen skal jeg besøke Guffen igjen, og håper å få et skyggebilde av han også 😀 Eller et speilbilde i det minste. Og en flott flakse-kropp <3Håper uken din har vært fin <3 klemmer <3

    3. Fascinerende med skygger 🙂 Og går jo an å ta så mange kule og fantasifulle bilder av dem også! Planen var jo å utforske dette skygge greiene da men..Så langt har jeg ikke kommet enda . Er jo et surrehue som bruker litt tid på å komme seg i gang! Men kanskje en dag 🙂 Klem

    4. margarites: Jeg er veldig ute etter å få Guffen til å vise seg litt fin igjen, men tenk deg et skyggebilde av Guffen da, det måtte jo vært mega-gøy 😀 Ha–ha Sove godt 😀

    5. Ja jeg har blitt inspirert av dine skyggebilder. Tror ikke jeg tok så mange slike før du viste frem dine kupp. Og det er gøy å leke med dem! Ønsker deg god tur i morgen, håper du får noen fine skyggebilde-blinkskudd, og andre fine motiv også så klart. Nå er det snart sengetid. God natt >3

    6. Engla: Så moro da, at du har blitt inspirert 🙂 Jeg er stadig og jakter jeg 🙂 Og tenk i morgen skal jeg opp til guffen igjen, den gåsa, tenk om jeg fikk skyggen hans da 😀 Det hadde vært gøy 😉 Eller noe annet fint. Akkurat nå er det bare en nattsvermer her inne, og den er jeg IKKE noe glad i. Tenk ikke EN i hele sommer, og så kom den NÅ!! Æsj! Nattaklemmer fra meg også <3

    7. Herlige skyggebilder <3
      Jeg har også blitt inspirert av skyggebildene dine 🙂
      Håper du koser deg og nyter kvelden vennen min.
      Her er optepoppskåla snart tømt og jeg er klar for senga 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt <3
      Nattinattaklemmer fra Engla

    8. cathrinehenriksen: Ja, jeg satser på både Guffen -tur og Peter-Pan -jobbing i morgen 😀 Tenk deg skyggen til Guffen da 😀 Ha-ha 😀 Klemmer <3

    9. annebe: Ja, der sier du noe, kanskje jeg skal holde ut litt i innelyset i år også, men det er ikke SÅ gøy…Men jeg kan nok bruke vintersola litt mer enn jeg har gjort før også 🙂 Den er litt spakere, men må vel være mulig å lure fram noe av den også 🙂 Ja, man får veldig fine og lange bein ..hi-hi. Og moro å få syklene i dag. Det er så mye gøy å ta bilder av med skyggene 🙂 Kos deg masse 🙂 Klemmer <3

    10. Jeg har ikke tatt så mange skyggebilder, men har noen og det er veldig gøyalt. Og som man ser på bildene dine her får man jo veeeeeldig lange ben.
      Om Peter føler behov for det må han jo få en pause…men DU kan jo ta noen bilder i leselyset inne utover høsten…Ha en koselig kveld <3

    11. Fru Stussli: Oi, de har jeg lyst til å se, sykkelskyggene. Jeg har tenkt på sykkelskygger lenge, men ikke klart å få til noen, men i dag så sto det en gjeng der, og jeg blåser i alle folkene som står og smugtitter bortover ved shoppingsenteret, de undrer seg vel på hva jeg gjør 😀 Så moro at du leker med skyggene også 🙂 Stakkar lille venn, ikke i form ennå 🙁 Jeg har hatt en fin uke, og nå er det deilig med helg. Jeg skal på date med Guffen forhåpentligvis i morgen igjen 🙂 Masse gode klemmer <3

    12. cathrinehenriksen: Ja, jeg skal hvertfall knipse vilt før høst-regnet og vaskingen begynner, og i morgen skal jeg på date med Guffen igjen også, så da får jeg prøve slå to fluer i et smekk 😀 Jeg gleder meg til å se flere fra deg også 🙂 Skygge-klemmer fra Frodith- Pan 😀

    13. Jeg er jo blitt så inspirert av dine skyggebilder at jeg nå er ganske fokusert på skygger 😀 Leker med dem hvor som helst og gjerne med kamera 😀
      Jeg tok et bilde av sykkelskygger i sommer. Det hadde jeg glemt frem til jeg så dette av de kule sykkelskyggene dine 😀
      Ha en fortryllende fredagskveld.
      Her er det mere hvile på planen. Frua er fortsatt ikke i form.
      Mange klemmer

    14. Hurra , skygger ;-D Ja det liker vi 🙂 Men jeg har helt glemt av det å ta mine siste skyggebilder før høsten virkelig setter inn og Peter Pan flyr til vask 😮 Hmm….får se om det blir noe tid eller mulighet for det i morgen . Men du hadde tatt noen flotte skyggebilder da :o) Så får vi heller glede oss over hvilke bilder du har tenkt til å ta nå om høsten , mange fargerike kanskje ? :)) Vel det finner vi ut av og ja jeg liker å ta bilder av skygger 🙂 Klemmer god kveld klemmen <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg