Jeg har funnet GULL!! ;-)

Jepp…jeg har funnet gull ja….Som en ekte gull-graver…. 

Og det kan du også…. 😉 Hver dag framover om du vil… Om du leter litt …

 Finnes det noe vakrere enn høsten….når den begynner å flotte seg…med å legge ut små gull-klumper….som solen kan treffe…?

 

Tror ikke det nei…. 

Og mens vi snakker om gull og sølv og sånt…..Jeg satset EGENTLIG på å muligens få hevet statusen til høsten opp på en høyere plassering enn 3. plass  pg bronsemedalje liksom….. målet var kanskje  sølv eller noe….

Vel, Nå har jeg endret syn….Kanskje jeg rett og slett sikter mot GULL…. direkte;-)

 

Har du funnet gull ennå?

Er du i gang med høstbilder?

 


 

#gull #sølv #årstid #medalje #høst #foto #tegning
47 kommentarer
    1. alltid fraværende her
      kan noen ganger se dem i fjellsiden men min mobil tar ikkje sånne bilder -panorama altså med zooom 😛
      klemmeting <3

    2. cuskima: Ha-ha, nei da er du på feil sted 😀 For det finnes gull altså 😀 Men skjønner de er litt fraværende hos deg 😉 klemmer <3

    3. Tattavkvinnene: Ja, det er kjempefint, og noen trær har mer røde og gule enn andre 🙂 Lønn er bra 🙂 Du får lete opp en park med de rette trærne 😀 Ja, det blir nok mer snart også .-) Da skal det knipses vilt 😀

    4. tenkte på deg da eg gikk på jobb -gresset er somemrgrønt ingen antydning til høst,men rundt om ligger drepte sammenkrøllete lik i brungrå -ikkje spesielt vakkert
      klemmeting <3

    5. Litt gull har jeg funnet, men fargene er ikke helt på plass enda. Jeg tok noen bilder i “parken” hvor jeg bor ista, men det ble liksom ikke helt høst når det er flere grønne enn gule blader x) Men fortsetter temperaturene sånn så får vi satse på at fargene skifter snart 😀 Gleder meg, det er så pent! <3
      Du hadde funnet ganske mye ser det ut til da, kanskje jeg må bevege meg litt bort fra kjente trakter 🙂

    6. Grete: Ja, det er spesielt NOEN trær som blir veldig fine, mens andre bare råtner fort og er ikke pene i hele tatt 🙂 SÅ kos å male med ungene 🙂 Klart kunstverkene må henges opp 🙂 Herlig:-) Stolte foreldrene tenker jeg da 🙂 Jeg tror jeg må på en liten fotojakt etter bladene også en dag 🙂 Klemmer <3

    7. Jepp, jeg har funnet fine høstblader, og spesielt lønnen får flotte farger. Den blir liksom både rød, oransje, gul og grønn på en gang. Mange andre blad blir bare brune og visner. På jobben i dag malte vi høstbilder, så barna har vært små kunstnere, og det blir fint. I morgen må de opp på veggen så foreldrene kan nyte de små kunstverkene. Ha en fin kveld. Klem <3

    8. Helge: Så bra:-) Ja, vi må finne de fine bladene og fargene 🙂 Og jeg fant noen her da, men det hanger mange flere der ute og skinner 🙂

    9. folkogdyriskogen: Så bra du også er i gang 🙂 Da satser jeg på deg ;-D Hva nå DET betyr, ikke sant 😀 Ja, høsten er vakker og den kan bli DEILIG også, det SKAL den nemlig, i år.. klemmer <3

    10. annebe: Hei, nå var jeg her 😀 Litt treg i dag 😀 Det første bladet var veldig fint, spesielt lys liksom. Jeg skal på ny skalttejakt snart 🙂 Og snart må dere alle ut 😉 Helt påkrevd 😀 ha-ha nå er det hemliser på gang 😀 Ja, man blir veldig tilstede i det man driver med, og hverdagen og her og nå. Alle bekymringer, alt tull, all framtid eller fortid, bortevekk. Her og nå, veldig tilstede 🙂 Klemmer masse <3

    11. cathrinehenriksen: Ja, du må komme deg i gang med høstbilder så klart, det skjønner du vel 😀 Ut med kameraet, finne gull og knipse i vei 😀 Det er snart veldig lurt å ha gjort altså 😀 Ha-ha, du har gitt opp du? ER og BLIR nr 3 liksom 😀 NEI!! Det skal bli en ordning på det i år altså 😀 Nr 1, hvertfall for et år ? ;-D klemmer masse <3

    12. cuskima: Ja, klissklass-blader liker vi IKKE 😀 Men litt gull før den tid er bra hvis du får anledning, så knips noen da <3 Ha en herlig dag du også snupps <3 klemmer <3

    13. Shredded Linda: Ikke MYE sånne farger her rundt heller, men jeg finner gullklumpene innimellom:-) Og DU må bare ta noen fine høstbilder om du skal på fjellet, for noen høstbilder kommer godt med HER på bloggen om ikke lenge. Overraskelser i vente vettu 😉

    14. lulltove: Å ja, det må du …du vet jo hva som venter snart også du…en av de få som har gjettet på noe som stemte 😀 Hi-hi…Kommer mer til helga om den saken 😉

    15. Lisbeth Pedersen: Oi, nytt fint kamera, ja da MÅ du ut å knipse litt 🙂 Jeg kan bare fortelle deg at DET er lurt altså. Kan komme godt med om ikke lenge det 😉 Hi-hi Ha en super fin dag du også <3 Klemmer <3

    16. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Åå, du må få litt tid til å knipse høstbilder, det er så kos. Og nå er du vel snart inne i leiligheten, så da blir det nok bra og tid til litt foto kanskje 🙂 For det lønner seg å ha et bilde på lur om ikke slå lenge 😉 Hi-hi KLemmer <3

    17. Fru Stussli: Ja, det blir vel litt fastlåst om det er et tema, men moro det også, garantert 🙂 Ja, hvis man har med kamera, så dukker gullet opp, plutselig. Og nå blir det mer og mer framover 🙂 jeg har hatt en hektisk og fin gulltirsdag, litt kald på hendene, men må skru opp ovnene litt 🙂 Håper du har hatt en dag med fin gull-farge du også 🙂 Klemmer til Gullhår uten bjørnene <3 😀

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, går for gull 🙂 Du må knipse litt høstbilder 🙂 Det kan komme godt med vettu 😉 Hi-hi Jeg har knipset mye allerede, men ikke funnet MYE gull ennå, men det er på veil 🙂

    19. Min matgale verden: Hei, der var du igjen min venn 🙂 Ja, blir litt småtravelt noen dager. Nå er jeg ferdig på jobb, men har hatt noen hektiske dager her jeg også. VI har mye forskjellige og uvante oppgaver nå, mye møter osv. Men går seg til 🙂 Moro som bare det også 🙂 Ja, nå er det gull ute, og du må ut å knipse bilder altså 🙂 Stor klem til deg <3

    20. Nydelig, det kan man kalle for gull ja,de bladene var jo sååå perfekte, synes jeg ser mest av de med svarte flekker jeg …
      Jeg har jo tatt noen høstbilder av bekken og av “heimen” blir sikkert noen flere også…artig å finne motiver, man klarer å være litt her og nå når man holder på med slikt…Klem<3

    21. Jøje meg du setter store mål , høsten første plass liksom ? Haha ….mer positiv enn deg kan man vel ikke bli ;-D Mener det godt altså =) Men sjøl tror jeg nok høsten alltid vil være nr 3 . selv om det var noen vakre bilder her :o) Jeg har ikke funnet gull ennå , bortsett fra ringen jeg fikk til bursdag tidligere i år , haha …..Burde jeg være i gang med høstbilder ??? Wææææ….jeg er ikke i gang nei 😮 God tirsdag til deg forresten , MEN nå må jeg stikke ;-D Klemmer masse <33

    22. her har det vært 20 grader til for 2 dager siden, da stupte tempraturen så det kommer nok litt mer farger fremover,er bare at dette er Bergen og det begynner å regne og sånn og da vet du, da blir det kliss klass bløte ekle blader som ikkje litt minner om disse fine du tar bilder av 🙁
      ha en superduper dag!
      <3<3

    23. Nydelige farger, også er de jo så flotte å dekorere med 🙂 Har ikke blitt så mye høst her enda at fargene er blitt så flotte, men det er nok ikke lenge til tipper jeg.
      Skal reise på fjellet i morgen, der regner jeg med masse flotte farger, så kanskje det blir litt gull til meg og 🙂

    24. Så flotte høstbilder 🙂 høsten har så mange fine farger. Jeg er ikke flink å gå ut for å tabilder. Burde blitt flinkere nå som jeg har fått meg et kamera 🙂
      Ha en superfin dag
      Klemmer

    25. Nydelig bilde! Er rart hvor lett man finner gull, når man henger kamera rundt halsen og går på tur. Jeg har en travel høst og har ikke rukket fototur enda, men i går var jeg på fotojobb. Det er jo moro, men temaet er jo litt fastlåst 🙂 Jeg fikk de bildene jeg skulle ha og koste meg underveis.
      Ha en fortryllende gulltirsdag.
      Her er det kaldt og litt grått på mårran :-/
      Mange klemmer til gullgraveren

    26. Gå for gull du.
      Ingenting er bdre enn å sikte høyt.
      Noen høstbilder har det blitt, men har ikke tid til å ha med kameraet opp fjellet hver dag. Det skal gå på tid.
      Dagene løper bare ifra meg, men det skal da bli en målstrek der fremme etterhvert vil jeg tro.:)
      Kos deg masse med bildene og målet::)

    27. Nydelige høstbilder. Og ja, det er så flott ute nå på høsten. Spesielt de dagene når solen lyser på de gule høstbladene, som om hele skogen var av gull. Og den er jo gull verdt, så da så…. Ha en fnfin tirsdag, var travel-dag i går, med tidligtrening, jobb bonnitur og teater i ett kjør, fikk ikke vært innom deg….men nå er jeg her igjen 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg