Høstutstillingen 2014 har åpnet- kom inn og stem!! :-)

 “Hei-hei….jeg er her inne!!! ! Døra er åpen ser du vel!!! Og jeg driver på som jeg pleier… Det er bare å gå inn….. Du finner meg i gangen her…i den nyoppussede foajeen!! Hvis dere samler dere litt innenfor døra her så skal jeg si noe først….. Hallo!!! Kommer dere inn??!! “

 

“Sånn der ja…der var DU…og DU …og DU…Ååååå- hjæælpes så nervøs jeg plutselig ble….  Ikke vant med SÅÅ mye folk her inne liksom…… eh…. *kremt*…*skviiiiik*… (mikrfonlyd)… Ja… *tapp-tapp-tapp*, hører dere meg?… Ja, du der borte gjør det ja….? Da regner jeg med det gjelder dere alle 😉 ” 

 

“Hei, ja …. velkommen skal dere være! I år, som i fjor, har det vært ganske stritt og mye å stå i med, for å få åpnet i tide… Det har stadig vært folk på døra her, med bildene sine, og DET er jeg jo BARE glad for, men også i år har jeg hatt mitt svare strev med å jage paparazzier på utsiden. De er sugne på slarv og nyheter… Og gjør alt for å få et godt innlegg de kan sende til Frodiths Avis…. Så innimellom shining av Galleriet, sying av kjoler, opphenging av bilder og laging av champagne, har jeg altså kjeppjaget paparazier… Så NULL lyd-sjekk i år heller…. MEN det er vel ingen konsert dere er kommet for å høre akkurat heller, så det går vel bra….? Tenkte det ja..

I år har antallet kunstnere som er med, slått alle rekorder i mitt lille galleri. Galleri Frodith har hatt mange utstillinger tidligere, og på Høstutstillingen i fjor, bare for å nevne et eksempel, var det 23 ulike kunstnere med .  Men i år topper dette seg altså!! Noe som gjør Galleri-direktør Frodith riktig så lykkelig. 28 ulike kunstnere har vært  innom her med sine fantastiske bidrag i år.. Temaet var som det pleier : Det DU forbinder med høsten. Og det har jeg jammen meg fått.. Det er MAANGE ulike varianter av høst her, og variasjon er bra, det gjør det hele så spennende. Du kan bare glede deg.

Vi har fotoer og tegninger, og alt en høst kan inneholde.

Som dere ser står det litt champagne rundt her, som seg hør og bør en ekte høstutstilling i  Galleri Frodith. Og du som har vært innom før, vet at den er alkolholfri, så du kan trygt kjøre tilbake til jobb eller hjem etterpå. Jeg har alltid  alkoholfritt, for jeg  vil at folk skal ha klare hoder når de foretar avstemningen, Og ikke vil jeg ha søl og griserier rundt på bildene her heller.. Så Galleridirektør Frodith holder dere litt i ørene som vanlig…”

 

“Men nå skal vi kose oss, så jeg vil gjerne utbringe en liten skål for alle kunstnerene som har sendt inn bildene sine. Jeg er så glad for som bare en galleridirektør kan bli!! Det er koselig når folk blir så engasjerte, og det at så mange vil være med, gjør at det blir den beste Høstutstillingen EVER!! Tusen takk til dere!!!

Noen har gitt bilder  titler, og det hadde vært fint å tatt med  det også,men jeg lar bildene tale for seg,fordi det er jo bildene som skal fomidle hva hver enkelt forbinder med høsten. Jeg har også gjort det slik for at det skal bli mest mulig LIKT for alle. At alle stiller på lik linje med hvert sitt bilde. ..Det er  altså 28 flotte kunstverk markert med numrene 1-28.. Dette er fordi det da blir mest rettferdig. Folk som stemmer, stemmer da på bildet, og ikke på en de kjenner kanskje 🙂 Det blir litt mer anonymisert . 

SLIK GJØR DU VED STEMMINGEN:

– Du kan gi  EN stemme , til det bildet du liker best. (altså hver person- EN stemme)

– Du kan gi din ene stemme enten   i kommentar-feltet   ELLER du kan sende din stemme på mail[email protected]  ( noen føler for å gi litt mer anonymt 🙂

– Du må ha stemt innen kl 24 i kveld (mandag 6. oktober)

Jeg har ingen regel om at det ikke er lov å stemme på eget bilde…. Bare vi ikke får 27 stemmer hvor alle har stemt på seg selv… Ha-ha,

Gå bare inn døren til det oransje rommet– så finner du alle bildene. 

Ha en hyggelig vandring der inne- kos deg!  Og kjenner du noen som du synes bør se utstillingen,så send de gjerne hit 🙂 “

 

 

 

Kunstverkene

 

1)

 


2)

 


3)

 


4)

 


5)

 


6)

 


7)

 

 


8)

 


9)

 


10)

 


11)

 


12)

 


13)

 


14)

 


15)

 


16)

 


17)

 


18)

 


19)

 


20)

 


21)

 


22)

 


23)

 


24)

 


25)

 


26)

 


27)

 


28)


 

Ha en fin dag! Og ikke glem å avgi din stemme på det bildet du likte best 😉

 


 

#høstutstilling #foto #tegninger #bloggvenner #konkurranse
79 kommentarer
    1. Elisabeth: Ja søsteren din sin var veldig fin 🙂 Og 17 som vant, så det var jo greit 🙂 Ja, det blir nok noen ny utstilling igjen, om ikke lenge…men ikke Høstutstilling 😉 Den får vente et år… Takk for ros 🙂 Ha en fin dag 🙂

    2. åååh jeg hadde gledet meg sånn til denne høstutstillingen og den ble like bra som forventet, nesten bedre :)) Jeg var innom nesten når det åpnet i går 07.30 men jeg har vært på skole og jobb så glemte å kommentere og stemme 🙁 men valget mitt falt på 17 og 1 :)) Kjolen din var super søt og så fint du var pyntet he he gleder meg allerede til neste år :))

    3. Fromfat2phat: Ja, jeg tror folk strevde litt i går, men vi fikk da kåret en vinner, og den er på innlegget fra i dag 🙂 Koselig du stakk innom 🙂

    4. Så herlig:D Og åh, jeg ville ikke ANT hvilket av bildene jeg skulle bestemt meg for, for det er flere jeg bare ikke klarer å velge mellom – så utrolig flotte! ELSKER høsten.

    5. Moving On: Mest sliten fordi jeg skulle lage klart vinnerinnlegget også 😀 til i morgen. Jeg har ikke vinneren ennå, men alt rundt 🙂 Tar litt tid å ordne 😀 Men moro er det, men snart skal jeg hvile 😀 I morgen annonserrer jeg vinneren. Har fått stemmer både på mail og her 😀

    6. Da har jeg også stemt! Sendte deg en epost – siden jeg dummet meg totalt ut med mitt bilde og sendte deg feil kopi… 🙁
      Lykke til – til alle som deltok og ikke gjorde samme trykkefeilen som dumme meg… 😛

    7. Moving On: Ha-ha, ja mange som vil gi mer enn en, og neste konkurranse kanskje jeg skal følge opp det. Men i dag kjører jeg vanlig opplegg. Så moro du kom. Og ikke sant det var mye fint? :.-) Jeg er gørrsliten nå, men ÅÅÅÅ det er verdt det. Det er SÅ moro dette <3 Da noterer jeg 26 på deg 🙂 Klemmer til deg <3

    8. dægern, her var det utroolig mange fiine bilder!!
      har gått frem og tilbake på hvilket som skal få min stemme!!
      vil gi flere stemmer en bare en jeg da, men 26 skal få min stemme 🙂

    9. Nemi Rebella: Ja, jeg er nesten MER sliten i armene, merkelig nok 😀 Ha-ha, hva kommer det av…? Knatre-knatre… 😉 Ja, her er det åpent en stund til, så du kom i fin tid du <3 Mojito er topp, bare å kose seg nå, er ikke så redd for bildene nå utpå kvelden 😀 Fint du tok snarturen over sånn i kveldinga, med såååå lang reise og alt 🙂 Jeg noterer nr 25 😉 klemmer i vei <3

    10. cuskima: Hi-hi, takk takk 🙂 Ja, vi får ta en te en dag 🙂 Og nå kom det to stemmer til her, men tror det er MINE folk 😀 Hi-hi. takk for link

    11. Jeg kommer susende i siste liten med en dunk mojito på innerlomma, iom at jeg ikke er så glad i sjampiss :3
      Jeg kjenner igjen mange av bloggerne og bildene her, så for og ikke virke partisk velger jeg et bilde som jeg ikke aaaaner hvem som har knipsa! Jeg elsker sånne kule røde sopper, de minner meg om eventyr 😀 Så da går stemmen min til nr 25!
      Lykke til videre i kveld, du er nok oasse sliten i beina nå tenker jeg…
      Klæmma <3

    12. slengte ut et blogginnlegg eg også:D
      selvfølgelig syns eg du er engasjerende !!
      Ikkje mange andre her inne som gidder det du gidder og er kreativie inspirerende og finner på masse gøy og tuller og tøyser. Det neste som er feil vettu er at du ikkje er naboen i RL da hadde eg slengt meg innom på te i sofaen <3<3

    13. cuskima: Det har vært litt stille her en stund nå… Det har vært et lite rush, men det er litt sånn i rykk og napp. Og jeg har jo ikke SÅ mange lesere…:-D Har fått litt drahjelp hos Therese og Ladyen 🙂 De har linket til meg 🙂 Men ingen ukjente som har vært og stemt så langt uansett 😀 Kanskje de tror de ikke får lov 😀 Hi-hi… Men jeg er strålende fornøyd med oppmøte så langt altså, veldig glad jeg 🙂 Så glad for å høre at du synes jeg er engasjerende 🙂 <3<3

    14. cuskima: Ja, jeg er også spent, men det er 3 timer igjen å stemme på, må bare få noen flere folk over her 😀 Hi-hi Så kos at du synes jeg er en flink direktør 😀 Jeg jobber og øver meg 😀 hi-hi klemmer <3

    15. er skikkelig spent nå for hvem som stakk av med seieren……..igjen altså folkens ALLLLLLE BILDENE er superflotte!!!!
      Vanskelig å velge 🙂
      Du er jammen en flink Galleriedirektør <3<3

    16. Fru Stussli: Ååå der er du 🙂 Jeg ser du står der borte ved bildene ja, og du har kanskje vært her en stund uten at jeg så deg 😀 Tusen takk for rosen du gir, hyggelig å høre at jeg har vært en flink Galleri-direktør også i år 😀 Ja, det er moro å se at mange blir engasjert og gleder seg og løper rundt og tar bilder 🙂 Moro!! Og det er veldig fint at dere er her alle sammen. Jeg kommer på bakrommet og tar i mot stemme <3 Skål <3 Og mange millioner klemmer tilbake <3 😀

    17. Elin Slåen: Ja, ikke sant. Det blir jo bare flere og flere med, og det er jo kjempegøy, men mer og mer vanskelig å stemme også 😀 Men du klarte det <3 Takk for at du kom, da noterer jeg nr 17 på deg 🙂

    18. Helge: Ja, men så bra at du fant et du likte godt da :- )Det er jammen ikke lett denne gangen med så mange med, og MYE fint 🙂 Det er veldig koselig med så mange med, og veldig koselig at du var med i år også. Nå blir det spennende å se hvem som vinner, når jeg teller opp stemmer her og på mail. Da skal jeg skrive nr 20 fra deg 🙂 Ha en fin kveld og takk for at du kom og takk for rosen 🙂

    19. margarites: ÅÅåå, så koselig at du likte utstillingen jeg ha stelt i stand. Det er moro å lage utstilling, når folk vil stille opp så fint som nå 🙂 Og jeg elsker jo å tegne,men det er veldig kos å høre at folk sier de koser seg, da blir jeg ekstra glad. For jeg bruker jo litt tid på det 🙂 Så fint at du fant et du likte litt ekstra godt. Da skal jeg skrive opp nr 22 på deg 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 Klem <3

    20. Tattavkvinnene: Ja, dette var helt utrolig bra antall i år altså 🙂 Skikkelig mange med <3 Da skal jeg notere nr 10 på deg 🙂 Håpe du har kost deg i dag 🙂 på galleri-utstilling.. Klemmer <3

    21. Helge: Ja, ikke sant det var mye fine?? 🙂 Du har forberedt deg skikkelig i dag 🙂 DET er bra 🙂 Musikk og greier 😀 Ja, alle oppfatter forskjellig hva de tenker rundt det med høst, og det har gjort at det er så mange og variert 🙂 Takk for at du kom, jeg ser du er inne på en kommentar litt lenger oppi her, med stemmen 😀 Takk for oppmøtet 😀 Skål!

    22. Weeeeeeee så mye bra! SKÅL!!!! Jeg fant min favoritt med en gang og skal stemme litt på bakrommet 🙂 Er all grunn til å være fornøyd med denne utstillingen. Så mange som engasjerer seg og som går ut og tar bilder for å være med i utstillingen din. Ikke mange som klarer å dra i gang så mange mennesker og få inn så mange flotte bidrag!
      1000 klemmer til fineste deg <3

    23. Hjelpes- jeg trudde det var vanskelig i fjor, men dette tok jo helt av :O GØY!
      Etter å ha studert mange flotte, fantastiske og herlige høstbilder i ulike tolkninger- så må jeg faktisk stemme på bilde nr. 17. Det kunne jeg bare ha hoppet rett inn og blitt i en evighet (i alle fall til alle blader var falt av) 😀

    24. Etter mye tenking, en kopp pulverkaffe og studering av kunstverkene er jeg bllitt enig med meg selv. Min stemme går til bilde nr 20 – det har farger i seg, regn, vind som er typisk høstvær men også fine farger. De andre bildene var preget av sol og farger men her fikk vi både vind,regn og fine farger på engang. Min stemme går til nr 20. Takk for en flott utstilling – og 28 bidrag.
      Ha en fin aften…

    25. For en fantastisk samling med kunstverk! Jeg rakk å løpe gjennom en tur før jobb, men nå har jeg hatt litt bedre tid, og gir min stemme til nr 22. Det ser ekte ut og har mye høst over hele seg, selv om solen ikke skinner.
      Jeg vil også skryte litt av deg som har arrangert denne flotte utstillingen, stått på og samlet inn bilder, ordnet med drikke, fin velkomsttale og flott kjole. Det oser høst av den, og er litt Pocahontas inspirert 🙂 Lykke til med resten av kvelden <3

    26. Så gøy å høre at du fikk inn enda flere bidrag i år! 28 forskjellige kunstnere synes jeg er skikkelig bra 😀 Det eneste dumme er jo at det blir veldig vanskelig å velge ut bare ett! Meen etter noen vurderinger og elimineringsrunder i hodet faller valget på nummer 10. Synes det var enkelt og fint. Fine farger var det og^^

    27. Du verden her var det mange fine kunstverk – 28 i tallet. Da jeg kledde på meg før jeg kom hørte jeg på Høsten av Vivaldi fra De fire årstider, et klassisk musikkverk. Da kom jeg i stemning. Pene bilder alle sammen, noen mere orginale og kreative enn andre, men man oppfatter høsten forskjellig. Det står mellom 3-4 stykker hos meg. Så jeg må gruble litt og ta en kopp kaffe før jeg kommer tilbake senere. Takk for god drikke.

    28. Shredded Linda: Så fint du kom Linda 🙂 Jeg har stått på her skjønner du 😀 sydd og vasket som du ser 😀 Og det er jammen gøy å være galleri-eier med alt det her ja 🙂 FINE kunstnere folk på bloggene <3 Da noterer jeg nr 9 fra deg 🙂 FLott. Takk for titten 🙂

    29. Oslopadde: Ja, det er SÅÅÅ mye fine bilder, og det er jeg så glad for atte 🙂 Takk for at du kom i Galleriet mitt, og takk for stemmen. Jeg går i mailen og sjekker de som kommer der også 🙂 Klemmer paddeflat <3

    30. Audhild Mamma til lille Willi: Ja, det er nesten umulig 😀 glad det ikke er meg. Takk for at du kom <3 Jeg noterer meg nr 5 på deg 🙂 Ha en fin dag 🙂

    31. åh i dag hadde eg kunnet bidra med vakkert bilde herfra………er så nydelig med solen og himmelen og fjellet og sjøen….lykke
      <3<3

    32. Therese Bråthen: Tusen takk for at du kom, og tusen takk for din stemme 🙂 Det er så moro når mange er med, og mange har lyst til å delta, og å stemme. Jeg blir så GLAAAD. Og ta deg litt mer champagne på vei ut døren 🙂 Jeg noterer nr 23 fra deg, og ønsker deg en fin dag. TUSEN takk for deling av innelgget <3 KLemmer <3

    33. cathrinehenriksen: Hei, hei 🙂 Ja, det er ikke lett å stemme på bare EN nei, men der er jeg streng gitt 😀 Og du klarte jo å finne en fin en til slutt <3 Og det er bra 🙂 Jeg noterer nr 25 på deg, og det er jo et veldig høstete bilde det da 😉 Glad du har kost deg her på Galleri Frodith 🙂 Klemmer tilbake og serverer mer champagne <3

    34. annebe: Hei Annebe, så koselig å se deg innenfor dørene i Galleri Frodith 😀 Jeg har styrt på, sydd og vasket, og endelig var åpningen her 😀 Og så fint at folk liker utstillingen 🙂 Veldig mange flinke kunstnere i år 🙂 Da noterer jeg nr 21 fra deg 🙂 ha en fin dag <3

    35. Lisbeth Pedersen: Kjempefint at du kom Lisbeth, ja her er det livlig og høy champagne-føring 😀 og det er SÅÅÅ mange fine bilder. Jeg er glad at folk koser seg her inne, og at det er så mange som ga bilder til utstillingen 🙂 Jeg noterer nr 1 fra deg, ha en kjempefin dag 🙂

    36. Maren Kvalvaag: Kjempefint at du kom 🙂 Og jeg noterer meg din stemme. Håper du har kost deg da 🙂 Ha en fin dag. Noterer nr 1 fra deg 🙂

    37. cuskima: Så fint at man finner noen som treffer 🙂 og jeg er kjempeglad du kom og stemte 🙂 takk takk 🙂 Håper på mange stemmer utover kvelden 🙂 Så fint at du og jentene har kost dere <3 Ja, jeg har jo sydd i flere netter, så den får være bra nok ja 😀 Noterer nr 11 fra deg 🙂 Klemmer <3

    38. For ett flott galleri, og for noen nydelige kunstverk. Skjønner godt at du er stolt av å være gallerieier med så mye flott.
      Min stemme går til nr 9, det bildet fikk meg i skikkelig god høststeming.
      Masse lykke til til alle kunstnerne 🙂

    39. Da har jeg sendt min stemme 🙂 på mail. Så mange fine bilder det er her i år! Folk er jammen ganske kunstneriske der ute 🙂
      Vi ses plutselig 🙂 Paddeklem

    40. Masse kjempe herlige bilder, men jeg går for nr 23 🙂 Kjempe fin høstutstilling, å det smakte med alkohol frie bobler i glasset nå =) Ha en herlig dag videre Frodith, har delt innlegget ditt videre 🙂

    41. Himmel og hav , ja her har både du og kunstnerne overgått seg selv ;-D Må bare gratulere og takke Galleridirektøren for at jeg fikk komme på denne fabelaktige høstutstillingen som du har stelt i stand ;)) Lekkert antrekk , la merke til hodepynten også . Men som sakt ettersom det er så mye utrolig flotte kunstverk her så synes jeg jo at det faktisk hadde vært enklest å stemt på seg selv , haha ….
      Ja for jeg har MANGE favoritter her …..nesten umulig å velge bare en jo 😮 10 , 14 , 17 , 25 er lekre b.l.a og mange fler også :-p Nei dette blir for vanskelig trenger betenkningstid tror jeg ….eller ok , la gå …. Jeg tar soppen nr. 25 . Men som sakt mange andre som var like fine så og si 😮 Så nå takker jeg for meg , tar en siste slurk av den alkoholfrie chapanjen og klemmer forsiktig Galleridirektøren som har stått sånn på sånn <33 Applaus for deg ;-D Og alle kunstnerne ;-D
      Ha en tipp topp dag videre <33

    42. Så flott utstilling..bare flotte høst bilder…og med deg i lekker kjole og champange servering, ble det en flott opplevelse…Jeg fallt ekstra for begge tegningene jeg da..men må ta et valg og stemmer på nr 21…Ha en fortsatt fin dag i Galleri Frodith <3

    43. Å for en flott utstilling 🙂 Her hadde du jammen fått inn mange flotte bidrag. Min stemme går til bilde nr 1, som jeg syntes hadde så mange fine detaljer som ga en god stemning.
      Ha en fin dag i galleriet 🙂

    44. Så ufattelig mage nydelige bilder du fikk inn…..alle var vakre og spennende og gøye og flotte farger og stemninger og eg elsket de to tegningene <3<3 elsk elsk ,en nr 11 traff meg MIDT i Sjelen -helt anderledes enn de andre bildene var det
      Tusen takk for meg og hundejentene, vi har kost oss mye her inne med alle folkene og alle bildene og den deilig Champagnen. Og Gratulerer med så lekker ny kjole
      klemmeting <3<3<3

    45. ravn73: Så herlig du kom 🙂 Det settes det stor pris på her hos Galleri-direktøren. Jo flere som kommer og stemmer, jo mer morsomt er det 🙂 Da noterer jeg nr 17 på deg, og ta deg et glass alkoholfri champagne til på vei ut, om du vil 😀 Takk for at du kom <3

    46. Engla: Ååå, så koselig at du kom Engla, min venn, og at du blir her med meg i dag. Det setter jeg stor pris på 🙂 Ja, i år var det virkelig mange med 😀 Da noterer jeg nummer 17 på deg, og sjenker i et glass champagne til 😀 Klemmer til deg <3

    47. Høsten er min favoritt-årstid! Jeg gir en stemme til bilde nr. 17. Fikk lyst til å gå INN i bildet, og gå meg en tur i høstsola.

    48. Wow, for en flott utstilling!!!
      Så gøy at du har fått med så mange utstillere flinke frodith!
      Det var utrolig vanskelig å velge en, men jeg tror min stemme går til nr 17.
      Tror jeg blir her med deg i dag jeg, for her var det virkelig mye vakkert å se på <3
      Klem til deg fra Engla

    49. Kjersti Sandnes: Hei min venn 🙂 koselig at du stakk innom fra hytta 🙂 Og her trasker vi rundt og titter igjen og igjen 🙂 Ja, ikke sant mange fine 🙂 Da noterer jeg nurmmer 1 fra deg 🙂 Og tusen takk for koselige ord <3 Klemmer tilbake <3

    50. Hei. Åh, så mange fine bilder! Nydelige rett og slett. Men nummer 1 må få min stemme, det var god stemning over det bilde. Gratulerer til deg Frodith galleridirektør. Nok en fantastisk utstilling! Klemmer fra hytta.

    51. ladyaugust: Hei, der kom du søs 🙂 Så kos <3 Ja, det var SÅÅÅ mye fint og forskjellig her. Og det er jammen ikke lett å bestemme seg. Glad det ikke er meg. Og jeg ser det har vært noen innom i dag, men slett ikke alle som har stemt nei, så det er nok vanskelig 🙂 Men da får nr 25 en stemme fra deg 🙂 Flotters søs. Da løper jeg inn i lokalet igjen og mingler 🙂 SOPP er bra, og morsomt, og veldig høst ja 🙂 klemmerflatest <3

    52. Gratulerer med galleriåpning og masse flotte bidrag 😀 hahahaha så mange flotte at jeg nesten ikke klarer å bestemme meg engang. Jeg har sett igjennom de 8 ganger nå og jeg stemmer på nummer, sikker på at man ikke kan stemme på flere? Well, well well nummer 25 får min stemme for jeg synes den var superfin, dessuten er sopp skumle greier og fiiine greier på en gang:D Goood mandag fineste gallerisjefsøs <3 klæmmingsflat 🙂

    53. ssilje89: Så hyggelig du kom 🙂 Og så fint at du har hatt en hyggelig opplevelse. Moro meg utstilling skjønner du 🙂 Ikke sant det var mye fine bilder? Jeg er en kjempeglad galleridirektør som er veldig glad jeg kjenner så mange fine kunstnere 🙂 Takk for din stemme, og jeg noterer altså nr 1 på deg 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    54. Tusen takk for at jeg fikk komme på din flotte utstilling 🙂
      Jeg har aldri vært på utstilling så tidlig på morgenene, ny og god opplevelse, jeg smilte og ble svært glad og munter av deg i dag 😉
      Det var jo ikke få flotte bilder, veldig vanskelig.
      Men når jeg hadde sett det første bilde, så fikk jeg ikke den stemningen ut av mitt hode. Så jeg vil gi en stemme på nr 1.
      Men som sagt, det var utrolig mange flotte bilder som fikk meg i skikkelig høst stemning.
      Ha en god dag, gode Frodith !

    55. fjellgeitbundingen: Så koselig du kom innom og stemte 🙂 Jeg noterer svaret og håper du har hatt en hyggelig utstillingsopplevelse 🙂 Ha en fin dag 🙂

    56. Dette var ikke enkelt. Må innrømme at jeg har noen favoritter 1, 9 og 11, men må jeg si noe så sier jeg nr 11. Helt klart nr 11.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg