Den typiske blogger!!!

Heh, hvem er så det….? Kan noen sies å være en typisk blogger liksom…? Vel, Forsker-Frodith gjør sine små undersøkelser…Og en litt spesiell en i går…

Og fant ut mye rart…Det gjelder å være nysgjerrig.. Så selv om noen NEKTER å svare på bare EN av delene,  enda det er helt obligatorisk i slike undersøkelser 😉 så lot undersøkelsen seg likevel gjennomføre..

Etter min lille undesøkelse i går, viser det seg nemlig at en typisk blogger her hos MEG hvertfall  er :

 

En som helst vil kjøre bil og bo i byen….

 

…ser “Nytt på nytt” på tv, mens hun/han spiser sjokolade…..har hund eller vil ha….og går med en hemmelig drøm om å bli skuespiller….

 

I tillegg leser de Frodith-bloggen rimelig regelmessig… 

Og det nytter ikke nekte 😉 Svarene er klare og ganske overbevisende, og befinner seg på siden med LINKEN…Så kan du se selv. Statistikk lyver ikke 😉

 

 

Visste du dette om den typiske bloggeren? 😉

 

 

 


#undersøkelse #blogger #typisk #tegninger #statistikk #resultater #forskning
37 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Nei, det var ingen som følte seg helt som den typiske, og det stemmer jo, for det er sammensuriumet av alle det handler om 😀 Men det ble en fin liten undersøkelse ja, og da vet alle litt mer hvem man har med å gjøre her 😀 HI-hi klemmer og kos deg med Farmen under dyna <3

    2. Den forsker-looken der kledde du godt! 😀 Det er godt noen gjør litt skikkelig undersøkelser her på blogg.no, så vi får kartlagt hva slags mennesker som driver rundt her 🙂 Hehe
      Jeg har visst bare halvparten av svarene like som gjennomsnittet så da er jeg nok ikke en helt A4-blogger. Kjekt å vite <3 Ha en fin kveld! Her tilbringes den i sofaen med noen nonstop og snart Farmen på skjermen 🙂 Klem

    3. Helge: Jada…dette er jo bare tull som vanlig 🙂 Når man koker i hop spørsmål, og ser på hvordan svarene fordeler seg….så fikk man denne fordelingen 😀 Bra vi er forskjellige helt enig, og det var jo tusen forskjellige sammensetninger her også, men i SUM så var HUND mest valgt, skuespiller mest valgt osv 😉 Så måtte lage litt moro med det… Ha en fin kveld 🙂

    4. Shredded Linda: Hi-hi, neeeeiiii, det var ingen som passet HELT…det er jo bare et sammensurium av alle svarene, og der det ble flest 😀 he-he

    5. Grete: Ha-ha-ha, ja ikke sant 🙂 Tenk hvis jeg hadde hatt LITT andre spørsmål, da var det plutselig en HELT annen gruppe som hadde vært den typiske bloggeren ;-D Men like greit å ikke være typisk kanskje 🙂 Jeg tror ikke jeg er typisk 😉 Men det får vi se snart… Her er det BIKKJE-kaldt om dagen ,og jeg er i full fart på jobb HELE dagen føles det som 😮 Men etter denne uka er det litt roligere, før det dundrer løs igjen i uke 46 og 47 Kos deg siste dagene da, selv om det er litt kaldt 🙂 Klemmer varm klem <3

    6. Nei dette var nytt for meg, men det er alle typer folk som blogger og av ulike alder, så hva en typisk blogger gjør er vel stort sett det samme som andre folk gjør. For min del så ser jeg ikke på Nytt på Nytt men ville ha vært skuespiller og ikke fotballspiller, og når en katt har ni liv så ville jeg ha vært det osv… Så vi er alle forskjellig bloggere eller ei og bra er det. Ha en fin kveld.

    7. Traff meg på kornet der ja, selv om jeg ikke ser nytt på nytt, men så ser jeg heller ikke på skal vi danse, så hvis jeg måtte velge, ville jeg valgt nytt på nytt :)¨
      Ha en fin kveld

    8. Ja da er det bevist, jeg er ikke en typisk blogger! Ikke helt ihvertfall. Får endre på en del ting da, spise sjokolade mens jeg ser Nytt på nytt… Morsomt med enten eller spørsmål, for det kan være nesten umulig å svare. Men det å bli presset til å velge er også en bra ting – gjort på rett måte. Man må ta stilling til ting som egentlig ikke er av betydning, jeg skal bla aldri ha hverken hund eller katt, MEN måtte jeg velge så hadde det kanskje blitt hund -bare at jeg HATER hundehår overalt! Her er det like varmt/ kaldt som i Bergen akkurat nå – 11 grader! Det skal bli 27 litt ut på dagen…. Ha en fin dag der hjemme. Klem fra Houston <3

    9. Therese Bråthen: Litt typisk var du, det var jo gjennomsnittet dette da 😀 Hi-hi, og du hadde *MAANGE av de tingene du 😀 Hi-hi Ha en fin dag du også. Jeg er i full fart om dagen, løper bare forbi 😉

    10. annebe: Nei, enten eller er det verste, så jeg kan være riktig så plagsom innimellom 😀 He-he Men jeg får da noen svar 🙂 Og moro ble det ut av det 😉 Ha en super dag du også 🙂 Klemmer masse <3

    11. cathrinehenriksen: Ja, det ble et forsker-innlegg av dette 😀 Rart hvordan det utvikler seg nesten av seg selv dette her 🙂 Hi-hi. Jeg er i farta, mye undervisning denne uken, skikkelig travel, så bare løper forbi her igjen 🙂 Klemmer igjen <3

    12. Lisbeth Pedersen: Ja, det ble et litt artig resultat til slutt 🙂 Hi-hi. Moro når du legger om søm, og moro når du legger ut om andre ting du har gjort også 🙂 Jeg liker et besøk uansett jeg <3 klemmer <3

    13. Jeg er ikke den typiske bloggeren 🙂 hehe Jeg liker sjokolade og hund da, å har et ønske om å bli skuespiller og jeg vil bo i byen, men har ikke lappen eller ser på nytt på nytt =) hehe Ha en fin dag Frodith =)

    14. Så artig…jeg liker bedre å se Skal vi danse jeg da..men så mye på Nytt på nytt før..og av og til nå :)…tror også jeg ville valgt salt fremfor søtt…men sånn enten eller er ikke lett 🙂
      Ha en super dag…Klem<3

    15. Haha forsker Frodith , dette tar kaka ;-D Du er jo hysterisk underholdene og festlig , er liksom ikke måte på hva du finner på her inne , haha ;-D Ja jeg kjente meg nemlig veldig igjen , haha ….så da går det en gjeng her inne å snoker hos deg med en skuespiller i magen 😉 Det er jo bare super kult og det må du ta som ett komplement altså ;)) God onsdag til deg nå og GOD klem SUPER Forsker Frodith <33

    16. Haha så artig undersøkelse 🙂 Er nok ikke mye jeg blogger, går litt tom. Men får se å komme i gang igjen med mer søm, det er jo det jeg blogger 🙂 Men må jo uansett innom deg.
      Ha en superfin dag
      Klemmer

    17. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, da bor du jammen rett ved, og er en typisk blogger 😀 Hos meg hvertfall 😀 Hi-hi Ha en fin dag Vanja <3 klemmer <3

    18. Tonje: Ja, og statistikken lyver jo ikke, så der har vi funnet den typiske blogger…hos MEG i det minste 😀 Hi-hi Ha en fin dag du også 🙂

    19. ladyaugust: Ja, du er LITT sånn typisk, har hund også…Det med landet er litt forskjellen da.. Ja, vi kaller dem STRIKKE -serier, gjør vi ikke 😀 Hi-hi HÅper du har en strålende dag søs <3 klemmerflat <3

    20. Fru Stussli: Nei, i denne undersøkelsen var du ikke typisk blogger 😉 He-he. MEN hadde spørsmålene vært noen andre, hadde nok DU vært den typiske bloggeren 😀 Ha-ha Jeg hadde valgt katt hvertfall. Men jeg har lovet en forklaring av MINE valg, så den får komme i morgen kanskje 😀 Ja, jeg savner bloggingen din også <3 Gleder meg til alt du skal legge ut og fortelle når du har tid igjen 🙂 Mange glade klemmer <3

    21. Min matgale verden: Hi-hi, ble en liten statistisk undersøkelse ut av det, var ikke meningen egentlig det..men noen lurte på hva jeg skulle med det…? 😀 Så oppsummere måtte jeg jo 😉 Og så ble det sånn.. 😉 Klemmer glade klemmer <3

    22. Herlig 😀 Jeg bare joiner inn, som sjokkoladespisende bilkjører, men jeg vil helst bo på landet og liker ikke Nytt på nytt. Jeg har sett litt tv da i det siste, slike serier hvor man kan strikke og se samtidig, lurt hva? 🙂 Kozemoze <3

    23. Dette var ny informasjon og jeg ser at jeg ikke er en helt vanlig blogger 😀
      Det stemmer jo på flere områder også. Jeg rekker jo nesten ikke blogge for tiden :-/ Håper jeg over helgen skal se roligere dager slik at jeg får vært med mer å leke. Saaaavner bloggingen!
      Ha en fortryllende dag frodithvenn
      Mange klemmer

    24. Ha ha, for et genialt utfall av spørsmålene! Du altså! Stilig! Håper du får en vidunderlig onsdag, med flinke elever og mengder med sol….her skal det bli sol, og jeg har fri… Herlig etter to supertravle dager:) klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg