Når adoptivsøstre kommer rekende på ei fjøl i voksen alder… ;-)

Jeg er i disse dager så travel og stresset, at om du ser nøye etter så kan du se det ryker av hodet mitt…..OG støvet spruter rundt føttene på meg i det jeg spoler forbi… Så jeg LØPER bare forbi her i dag, med en livs-viktig melding:

Verdens beste adoptiv-søster har bursdag i dag!!!!

De som kjenner meg og Ladyaugust, vet at vi har et spesielt forhold. Hun er nemlig adoptivsøsteren min!! 😉  Går det an liksom. Ikke vokst opp i samme familie, og hverken hennes eller min familie kjenner til hverandre…..Å jada…her på blogg går alt an!! Vi traff hverandre utafor her etter nestenn et år som blogg-naboer…og det jeg fant var en vakker, nydelig jente som godt kunne vært søsteren min. For det kjentes helt naturlig og kjent og lett å prate.  Med en gang.

Og søknad om å få  bli søsteren min kom dagen etter første treff, og den ble signert sporenstreks…Hadde ikke trengt noe søknad jeg vel!!! Vi VAR bare søstre fra  første treff vi…det var det ingen tvil om…. Kanskje var vi  det LEEENGE før den gangen også….

Og siden har vi truffet hverandre mange ganger. Fordi Ladyen er en person jeg liker å ha i livet mitt, også UTAFOR.. Her inne deler vi masse, og ser hverandre ikke SÅ ofte UTE.. Men den første som var på sms hos meg etter jeg opererte i fjor, det var Ladyen det!! SÅ glad man blir av sånt!!. Jeg har både gode venner og verdens herligste famile fra før jeg , og ikke hadde JEG trodd at jeg  skulle ha behov for noen flere liksom…Men DET hadde jeg visst <3

Jeg skrev et langt innlegg i fjor på Ladyens bursdag, og der står det meste, ikke så mye som er forandret. Bare at jeg kjenner henne LITT bedre, og er blitt litt mer glad i denne herlige jenta.

Herlige adoptivsøstre vokser ikke på trær altså!! Så jeg var heldig som fant MIN så lett <3

 

Kjære Ladyen, kjære søs!!

Her er vi, side om side. Ganske så mye familie-likhet her…selv om vi ikke kommer fra samme familie en gang 😀

Super-woman-drakten var til vask, så i dag har du finstasen på <3

Jeg er så glad for at du er søsteren min, her på blogg, og en god venn på utsiden. Alltid koselig når vi treffes, alltid naturlig, alltid kjent 🙂

Jeg er jammen glad jeg traff deg, og at vi fant hverandre så veldig!!. Et vennskap jeg setter stor pris på 🙂

Håper du får en fantastisk dag i dag, at noen gir deg krokodiller eller Tupla… At du får synge høyt… av glede og på øving 🙂 Og titte litt i postkassen en av dagene 😉

GRATULERER MED DAGEN!! 🙂

 

Masse klemmeflatklemmer og bursdagsklemmer fra Store-søs <3<3

 

Og til deg som leser dette:

Har du truffet noen fra blogg, som har betydd mye for deg?

Kjenner du Ladyen? Hvis ikke, ta deg en tur inn, hun er verdens beste <3

 


#bursdag #bursdagsinnlegg #venner #vennskap #bloggvenn #søster
22 kommentarer
    1. Etter noen tastetrykk frem og tilbake med ladyaugust, skjønner jeg fort at hun ikke er som alle andre barn – noe som jeg liker, og fisker opp med en gang. Kanskje fordi jeg ikke er så “typisk” sjøl. Hun er lett og like – og det kun pr tastetrykk – og tenker at hun er lett å bli glad i når hun kommer krypende under huden. Så hvis du også er litt av den samme typen frodith, så skjønner jeg godt at papirene ble underskrevet relativt kjapt <3 Ha en strålende dag - begge to 🙂

    2. Gratulerer til Ladyen, som pryder bloggen sin med utrolig flotte tegninger som gjøre hatten til en spesiell logo av seg selv i alle situasjoner, som har glimt i øyet, som elsker lørdagen som er snopdagen. Nylig skaffet hun seg gjøkur også, en koko på veggen er bedre enn ti på taket, men det lager sikkert mye liv og skaffer nye ideer til låter med bandet In august som jeg opplevde live på John Dee i Oslo engang i fjor. Jeg jubler, hopper og jodler og gratulerer til en farverik person fra det høye nord. Jeg løfter glasset(med vann i) for Layd August. Ha en fin kveld.

    3. Hei og hopp 🙂 kjenner jo ikke lady august, jeg vettu, men jeg kjenner TIL henne, for du forteller jo av og til om folk du treffer. Lady august forteller du ofte om 🙂 så jeg har skjønt at det er ei flott dame. Har vært innom henne for å gratulere med dagen også.
      Hævænaisdei!

    4. Her må jeg bare slenge meg på og rope høyt HURRA for Ladyen her fra USA! Gratulerer så masse til henne! Og du Frodith er fantastisk til å huske på alle bloggvennenne dine! Det betyr mye! Stor klem <3

    5. wohooo fineste Ladyen gratulerer supermasse med dagen <3<3
      jammen er du og frodith heldige som fant hverandre for DET er jammen ikkje alltid lett. jenter kan være skeptisk til nye flotte jenter -konkurranse likssom. Men dere to og mange flere utrolig fine jenter har eg funnet her inne som er uvurderlige.
      Gratulerer til dere begge <3<3

    6. Så koselig <3 Hun virker som en veldig fin person og bloggsøster for deg 🙂 Koselig at dere har funnet hverandre 🙂
      Er stadig vekk innom henne, så jeg får nok stikke innom å gratulere henne i dag 🙂 klem <3

    7. Hurra og gratulerer til Ladyen:)..Koselig å høre hvor fin kjemi dere har 🙂 Og jeg kjenner godt den artige bloggen hennes…Ønsker dere begge en super dag 🙂 Klem <3

    8. Åååååååh tuuusen takk snille, snille søs <3 Nå ble jeg suuuperglaaaad :DDD Jeg hadde nesten glemt at jeg hadde bursdag tilogmed og så swoooop så så jeg det her hahahahahahaha deilige dagen bare gjett hvem som sitter her og venter på om det blir kake i dag eller? 😀 Fiiine bildet av oss <3 Såklart måtte jeg jo sende inn en søknad til deg fordi alle har jo søstre liksom men ikke jeg og så oppdaga jeg at du var min helt uten at noen visste det tilogmed for sånne ting vet man med en gang man møter noen 🙂 Jeg er så glad for at jeg fant deg <3 Ikke stresse så mye for det er ikke bra for storesøsser. Stoooooor goooood klæm <3 <3 <3

    9. Hipp Hurra for verdens fineste Lady og Hipp Hurra til verdens beste frodith <3 Dere er like fargerike og fine begge to og du frodith betyr jo ekstra mye for meg. For du er jo like herlig i virkeligheten som du er her i bloggverdenen <3
      Ønsker deg en finfin dag min venn!
      Stoooor go klem til deg fra meg <3

    10. Så stas at det går ann å finne tonen slik <33 Hun virker jo så kul også :o) Gratulerer til din søster ja <33 For vi kaller henne det selvfølgelig ;)) Ja og jeg har møtt fem bloggvenner , likte alle jeg =) Du er en av dem faktisk , og vil møte deg igjen en dag ....men ja det må bli når det ikke er så mye stress her inne eller ute for den saks skyld ....Ja det er ikke bare bare tenker jeg , så håper du tar deg noen dype ånde drag innimellom , og roer deg ned med noe varmt å drikke :)) Beste klemmer fra meg <33

    11. Så koselig å få en søster på den måten. Jeg har truffet to bloggvenner. En bare en gang, men hun var veldig koselig og så en til som er blitt en god venninde.

    12. Så herlig at du har truffet et nydelig menneske, ei god venninne her inne, som du har kontakt med på utsiden og.
      Jeg har også truffet to av mine bestevenner her inne. Er vel 3 år siden vi møttes for første gang, og vi klikka med det samme, siden har vi prøvd å treffes en gang i måneden, gått på turer sammen, vært på trening sammen og reist på hytteturer. Gull verdt med slike venner altså.
      Så gratulere så mye til adoptivsøstera sin bursdag.

    13. Hipp hipp HURRAAAAAA for verdens beste Lady!
      Jeg snek meg inn på fb etter klokken 24 i natt og gratulerte der, men det kan jo ikke bli for mange gratulasjoner så da skal jeg løpe inn og gratulerere på blogg også 😀
      Jeg har noen spesielle bloggvenner som jeg MÅ “besøke” hver dag. Setter stor pris på disse bloggvennskapene. På utsiden har jeg ikke truffet så mange, men en helt spesiell hadde jeg besøk av i sommer 😉 Det var superkoselig!
      Ha en superfin dag!!
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg