Ting “årner” seg for snille jenter… ;-)

Er det ikke slik uttrykket er?

Vel, jeg har en klokketro på at det er sant jeg da…At er man snill og grei…så vil det meste ordne seg til slutt. Man må nok gjennom noen RUNDER hvor ting ikke akkurat går VÅR vei liksom…Men hvis man står på, beholder troen på at det vil løse seg, holder ut gjennom de små eller store ned-turene… Så VIL det løse seg… INGEN er forskånet fra å ha det litt kjipt innimellom.. Det er hva man gjør fra DET punktet og videre framover det kommer an på..

Nå skal jeg ikke påstå at ting har snudd på et VIPS her, men det er jammen ikke langt fra.. Jeg ser omtrent ut sånn som på bildet, bortsett fra at jeg befinner meg i sofaen og ikke på en pute på  gulvet…Men bjørnebærene er ekte…Og i MIN mage akkurat nå. I etasjen over er det STILLE til en forandring… Og det som forårsaket at jeg ble litt liten i går…

 

…er ikke HELT ut av verden…Men det er ikke lenge til jeg får litt mer kontroll på sakene…og da vil det nemlig se SÅNN ut…Så da kan de bare stå der med munnene sine 😉

 

Saken skal ikke få bli noe større enn jeg lar den bli nemlig 😉

 

 

 

#humør #hodning #positiv #endring
34 kommentarer
    1. cathrinehenriksen: Ja, blås i de dumme…Det er fjas som har vært greier for meg de siste dagene også, ting som ikke er min feil, men som er plagsomme likevel.. Men så greie somvi er Pippi, så blåser vi i de dumme, og tar hverdagen tilbake med et smil 🙂 Jeg har til og med trent!! 🙂 Klemmer <3

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, var deilig med stille…i dag også faktisk 🙂 Jeg elsker stille, jobber et sted hvor det er stille, og blir litt aggressiv nesten når det er bråk 😀

    3. Å Frodith ;-D Du gjør meg glad du , ja for jeg har også følt meg nede (l iten ) og spesielt i går kveld pga noe fjas ….og når du skriver på denne måten så kan jeg ikke annet enn å ane håp og smile til verden , ja og heve meg over alle dumme folk ;)) Takk for at du er den du er Frodithen <33 Godt å se at det er bedre med deg å ja ! Og ønsker deg nå en super dag uten noe slags duste folk eller annet trøbbel 🙂 Ha en topp torsdag du , gode klemmer fra Pippi <33

    4. Ja, ting pleier å ordne seg for de som er snille 🙂 Og det er jo du! Godt å høre at det er stille over deg i dag og at det snart løser seg på jobben. Vi liker nemlig best Frodith i sin vanlige høyde! <3 Klem

    5. Grete: Ja, det håper jeg også 🙂 Hvis ikke går jeg opp igjen 😉 Og det andre greiene som plager meg litt, var LITT mindre plagsomt i dag 😀 Så nå er de dumme eklingene snart bittesmå 😀

    6. Klart det ordner seg for snille jenter! Skulle bare mangle! Jeg håper naboen over deg tenker seg om før han vrir opp volumknappen neste gang.<3

    7. eg hater bær på vinteren, spesielt bringebær og blåbær har eg vært utrolig uheldig med på denne tiden. Og siden butikken er en bussreise unna gidd man ikkje klage…..
      bra de var gode da
      klememtingene <3<3

    8. annebe: Ja, eklingene blir mindre og mindre, jo mer jeg får taket på situasjonen, og da kan de stå der med munnene sine og tjatre…for da er det HELT ufarlige 😀 Hi-hi Bjørnebær kjempegodt, og INGEN is. Jeg har jo begynt et nytt og bedre liv. Skal få ned sukkerbehovet..Og da må jeg bare kutte ut litt helt…noen dager.. 😉 klemmer <3

    9. Åse: Ja, helt enig. Man kan finne seg i NOE, men når ting går for langt, så må man lære seg å si i fra. Litt problem med det som regel. Liker ikke når det blir dårlig stemning, så flink jente ordner ofte opp og glatter over og venter på bedre tider. Men jeg øver meg..Og får det til…Men jammen blir jeg skjelven ja 😀

    10. Min matgale verden: Ja, jeg prøver å få noen mannlige vibber inn, og på NOEN måter klarer jeg det. Men innimellom er jeg fryktelig så jentete, kjerringete eller kall det hva du vil 😀 Men vi får bare feie eller børste vekk de altfor teite tingene 🙂 SOM rusk ja 🙂 Klemmer <3

    11. Lisbeth Pedersen: Ja, det ordner seg alltid, og det VET jeg. Pleier ikke stå på så lenge 🙂 Og dette ER et forbigående problem 🙂 Godt å vite <3 Ha en fin kveld du også 🙂 Klemmer <3

    12. cuskima: Jeg har møtt på noen mugne før jeg også, rett som det er faktisk. Men denne var helt god, om enn litt kjæsja i posen min 😀 Klemmer <3

    13. Veeeeldig så små de “ekklingane” hadde blitt nå da…hehe…
      Snill og grei lønner seg uansett i lengden…bjørnebær er veldig kos da..:)..ingen is ?
      Klem <3

    14. Det er viktig å si ifra og ikke la seg tråkke på. Grensesetting er arbeidsomt innimellom, men definitivt verd det. Og ellers skal man være snill og grei 🙂
      Innimellom får vi alle noen slag i tryne fra frekke eller uvitende mennesker, men når vi får summet oss så takler vi det. Lykke til, det går bare en vei nå 😀

    15. Det har du helt rett i. Av og til burde vi klare å tenke som menn…bare avfeie hele greien, som om det var et uønsket støvrusk på dressjakken! Godt Frodith! Du har skjønt det 🙂

    16. you go girl!!!
      Eg tror egentlig det ordner seg for alle -ikkje bare de snille-for det ser eg resultat på hver dag 😛
      Man må bare hoppe litt over de dumme humpene desverre
      Håper dine bjørnebør var bedre enn mine eg kjøpte sist -de va muggen nemlig :///
      klememtingene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg