Ligger jo ikke HELT på latsiden heller da…

He-he…ja…jeg VET jeg sa jeg ikke skulle hekle på noen dager….og jeg HAR slappet av litt….Men helt på latsiden kan jeg jo ikke ligge, så noe har blitt laget de siste dagene…


 

En turkis stripete llue… (den ser mer turkis ut i dagslys) .. OG en ny svart lue med tovete kuler på…

MEN…Hva er den lille rosa trekanten midt i mellom luene der??

 

 

Joda…det var Vaniljeogpepper II 😉

Hun følger med, med et litt skeptisk blikk, på alt som skjer…Hun er nemlig litt redd for at jeg går “løs på ” henne, når jeg går tom for garn….Tar en tråd løs fra den lille snuten hennes, og REKKER HENNE OPP…. for å lage en rosa veske eller noe..

Men det kommer jeg aldri til å gjøre…Så der bekymrer hun seg ubegrunnet 😉

 

Her går det litt i full fart om dagen, ville bare ønske deg en god dag <3

 


 

 

#hekling #håndarbeid #vaniljeogpepper #julekalenderforberedelser
45 kommentarer
    1. der ser du….hun blir litt redd, uffiseg…..nei det ordner seg nok vet du 🙂
      kankje litt prestasjonsnerver også? Du vet………er jo første året hun skal delegere og trekke og styre 😀
      klememtingene<3

    2. cuskima: Ja, det er akkurat det jeg mente…hun ser på meg med frykt i blikket, som hun tror jeg skal ta henne når garnposene er tomme liksom…men jeg GJØR jo ikke det 😀 HUN er jo hovedpersonen rundt juletider 😉 Men hun er litt ensom… Hm..må gjøre noe med det 🙂 klemmer <3

    3. Veronica S: Ja, du har 24 muligheter, og det eneste man må gjøre er å gjette på noen rebuser jeg har ute hver dag 🙂 Lette 😉 Og mange vinner jo da, 24 til sammen som regel 😀 Hatt to ganger før jeg 🙂

    4. Nemmend e flotte luene du -guri så kjapp du er i svingene :D:D
      VP2 er nok redd for at hun farer i et stykke arbeid-blir eg lue, blir eg veske lurer hun på hahaha
      klememtingene <3

    5. Helge: Ja, jeg er dårlig på stress også. Må minne meg selv på det, og ta det med ro innimellom. Jeg bruker faktisk en del garn fra i fjor også, tenkte det var lurt. Har jo kurver fulle her egentlig 🙂 Må vel lage noen litt nøytrale luer også etter hvert. I grått og sånt. Noen ønsket det også 🙂 så KANSKJE… 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    6. ladyaugust: Ja, men i dag er det fri altså 😉 Jeg har LØØØØPT i dag søs 😀 Pizza hørtes deilig ut <3 Vi har hatt fiskekaker og spaghetti 🙂 Ja, VP har oversikten, men frykter jeg skal rekke henne opp... Og hun ser bittelitt ensom ut på sofakanten her.. :-/ Klemmer godklemmen <3

    7. Åse: Hei, Åse 🙂 Ja, her er det full rulle på alle fronter om dagen 😀 Håper du koser deg, snart helg også. det er alltid kos <3

    8. miastorp: Å jada, er i rute vettu 🙂 Nei, ikke veldig mye liv over henne enda…Hun mangler også bein og armer, og sitter ganske så stille fremdeles… Men skal nok få det snart…Men hun er litt ensom også tror jeg 😀 klemmmmer <3

    9. Elisabeth: Ja, jeg vet flere som likte den svarte, så må lage flere sånne skjønner jeg 😀 Jeg tror jeg har utviklet heklemuskler ja 😀 Men også nesten en betennelse :-/ Slappe av i dag 🙂

    10. Lisbeth Pedersen: Jeg er helt enig med deg sånn til vanlig, men akkurat nå var det ARMENE jeg skulle slappe av i, risikerer en senebetennelse snart tror jeg.. 😀 Så jeg MÅ hvile…men er ikke lett.. 😉 Klemmer <3

    11. cathrinehenriksen: Ja, nå er det hvile i dag, hverttfall … Og så lurer jeg på om VP er litt ensom…hva skal man gjøre med det liksom… 😮 Ha en kos kveld, jeg skal prøve å hvile armene litt etterpå 🙂 klemmer <3

    12. Tattavkvinnene: Jeg må ha dem klare, hvis ikke orker jeg ikke kalender… VP er litt ensom…Lurer på hva jeg skal gjøre med det… Ha en fin kveld <3 klemmer <3

    13. Fru Stussli: Jeg har 11 TING igjen… 😉 Men hva det blir er jeg ikke helt sikker på ennå..Jeg har løpt i dag. Gleder meg til helg 🙂 Jeg er som en sekk med poteter nå…Skal hvile resten av kvelden.. Og HELE helga 🙂 Ha en fin kveld min venn <3 store klemmer i mengder <3

    14. margarites: Ja, jeg tenkte også bare bittelitt 😀 Og det ble to luer…I dag er det ro på dem igjen.. Må hvile, får vondt.. Gleder meg til helg, men gruer masse til neste uke..:-o Klemmer <3

    15. Min matgale verden: Ja, veldig søt VP 🙂 Jeg lurer på om hun er litt ensom…Hun ser litt alene ute oppå sofakanten 😀 Ja, du skal ha kalender du også? En kasse øl til gubben, og en kasse cola til guttene 😉 Klemmer i vei <3

    16. Dagene går og det er viktig at man planerlegger ting. Stress er et kjent fenomen i tiden fremover nå. Men man burde ha lært fra i fjor. Tenk i nye baner og vær deg selv. Det var mye lekkert du lager, du er effektiv og du har sikkert kjøpt massevis av garn til lange vinterkvelder i sofaen og strikketøyet. Ha en fin kveld.

    17. Tilogmed når du skal slappe av produserer du søs, flinke deg <3 Her går det mer i kaffekos og nå skal jeg lage hjemmelagd pizza nommi 🙂 Vanilje&Pepper holder et våkent øye med de flotte luene <3 godklæmme 🙂

    18. enda noen fine luer jo :)) likte den svarte med kuler på !! bra vaniljeogpepper II passer på he he men blir du ikke sliten i armene av all heklingene? eller kan man få heklemuskler? he eh

    19. Godt å slappe av. Men jeg syntes at det å ha et håndarbeid i hendene, er avslappende i seg selv 🙂 kjempefine luer du hekler.
      Nå må jeg løpe. Ut til frisøren og div med yngste gutten, han reiser nemlig til Oslo i morgen tidlig. Der skal han på konsert med en kamerat, og kameratens pappa, vi slepper ikke disse aleine til Oslo 🙂
      Ha en fin dag
      Klemmer

    20. Å god dag til deg Frodithen <33 Håper den blir god som deg , selv om det skal MYE til ;)) Ja og så koselig når Vaniljeogpepper 2 dukker opp innimellom =) Ja er jo allerede blitt litt glad i den rotta jeg 🙂 Så synes jeg du er super duper mega flink med den der heklinga , som bare får meg til å stå å gape liksom 😮 Turkis eller svart er fine farger det ja =) Ta deg litt lengre pauser innimellom du ;))
      STOR klem til deg <33

    21. Nei du er ingen latsabb! Men det er sikkert godt å ha unnagjort så mange som mulig av kalendergavene før desember kommer, da er det nok av andre ting å henge fingrene i ^^
      Hihi, synes Vaniljeogpepper II er så søt, du får nok en god hjelper i henne når desember og julekalenderen setter i gang 🙂 Ha en fin torsdag, snart helg nå! Klemmer <3

    22. Haha nei helt på latsiden går ikke. Fine luer 🙂 Har du mange igjen nå før du er klart med alle premier til kalenderen? Må begynne å bli noen luer nå?
      Her skal det ryddes, vaskes, spinnes og lages svømmeprogrammer. Kroppen er jo sånn passe mør etter gårdagen, så det blir å jobbe og hvile om hverandre 😀 Spinning får være premien.
      Ha en strålende dag!
      Mange klemmer

    23. Takk for det. Koselig med ønske om en god dag :-)Ser du ikke har hvilt armene helt, nei. Men sånn er det ofte. Skal bare hekle/strikke bittelitt…Og luene dine blir fine! Nyt dagen, snart er det helg. Klemmer <3

    24. Søteste vaniljeogpeppper, og søteste luene. Gleder meg til desember jeg 🙂 Må vel snart tenke litt på kalendergaver jeg og….ehrm.. alltid litt bakpå. 🙂 Ha en herlig torsdag. klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg