Lykken er…..

….å gå fra å føle seg bitteliten i starten av uka……

 

…til å føle seg SKIKKELIG “utvokst” igjen på slutten av uka…


…sånn at alle med dårlige hensikter kan stå der å mumle dumme ting i skjeggene sine…

 

Lykken er….

….når man klarer å snu dårlige dager som starter med et vræl…

 

…til å bli en dag som avslutter med et smil…

Lykken er….

…. når man etter en slitsom men spennende uke, med høye skuldre og lite søvn….

ser de glade ansiktene til alle elevene som får treffe hverandre, lære spennende ting og lære verdens meste spennende språk…i det de kommer for å gi deg verdens beste klemmer <3 Og du vet at du selv har vært EN av årsakene til at uken ble så fin 🙂

 

Har du hatt en fin uke?

Har humør og hverdag endret seg i løpet av uka?

 


#glede #lykke #snuoperasjon #tegninger #fredagslykke
20 kommentarer
    1. Ja uken har vært grei den. Ikke alt på plass, men uken er jo ikke ferdig enda.
      Lå hele dagen igår på sofaen. Kroppen sier stopp nå. Feber? Har ikke tid til slikt tull. Så idag selv med hodet under skuldrene så har jeg gitt gass i et litt roligere tempo. Akkurat nå vasker jeg hus, og klær samtidig som knekkebrødene står i ovnen. Det måtte nye til?
      Så skal jeg lage taco i kveld med skikkelig kjøtt og masse grøntfor. Gleder meg allerede.:)

    2. Tattavkvinnene: Ja, jeg var virkelig redd jeg var BLITT sånn her rundt mandag, tirsdag altså…SOV dårlig og alt…Men det endrer seg litt med hjelp av nydelige elever også 🙂 God morgen 😉 Klemmer <3

    3. Så fint innlegg! Godt å høre at ting har blitt bra igjen 🙂 Du har vært veldig flink til å snu om på det som er litt dumt å gjøre det til noe positivt, og det inspirerer oss lesere også 😀 Det er ikke alltid like lett, men det er veldig dumt å gro fast ved det negative 🙂
      Ha en god natt <3 Klem

    4. cathrinehenriksen: Så godt å høre at din bare ble bedre og bedre også 🙂 Håper du får en toppers lørdag 🙂 Det skal jeg ha hvertfall 🙂 Klemmer til Pippi <3

    5. Så deilig å høre at du er glad nå , og fine grunner har du jammen 😀 Heldigvis , ble det bra til slutt ja , og det skulle bare mangle :)) Ja de elevene har litt av en lærer , heldige de <33
      Kan vel si at uka mi har vært fin ja , startet litt "sådær" .... Men ble bare bedre og bedre faktisk , nå er det jo helg så nå er den i alle fall super bra ;-D Og det må din også være 🙂 God helgeklem fra Pippi <33

    6. Therese Bråthen: Godt å høre du har hatt en fin uke 🙂 Jeg gleder meg også til en skikkelig kose-helg, på landet, på safari, julemarked, litt sånt snask 😉 Kos deg utover kvelden <3

    7. Åse: Ja, jeg er rimelig stolt av meg selv jeg også 😀 Så deilig tid framover nå da, med bursdagen og advent og familiebesøk og alt 🙂 Skjønner du gleder deg til å begynne igjen, jeg liker å jobbe jeg også, så skjønner den. Blir rastløs, og utilpass av å være hjemme LEEEENGE. Men ikke i sommerferien 😉 Jeg har en jobb jeg trives så veldig i så da vil man gjerne være på jobb. Selv om denne uken har vært litt EKSTRA 😀 Men den “årnet” seg den også 😉

    8. Kristin: Så bra å høre du har hatt en fin uke 🙂 Her har det variert, men blitt bedre og bedre utover som du ser :- ) Håper dere finner det huset, og får det huset dere vil ha 🙂 Klemmer <3 og fin fredag til deg <3

    9. kjempe herlige tegninger 🙂 Jeg har hatt en kjempe fin og stressende uke 🙂 Å det blir det neste uke også, så kjenner det skal bli godt med en avslapnings helg 🙂 Jeg har hatt godt humør hele uken, så jeg kan ikke klage i det hele tatt =)

    10. Du har virkelig vært flink denne uken synes jeg. Snudd blæ til bra 🙂
      Jeg har hatt en veldig fin uke og gleder meg masse til å begynne på jobb igjen på mandag 🙂 November har vært en bra måned for meg de siste 11 årene, fordi da har guttungen bursdag og det er jo stas. Moro for mor å ordne til bursdag. I tillegg kommer alltid mammaen min og en tanteunge hit for å feire. De bor laaangt nordpå så det er ikke så ofte vi møtes. Og når bursdagsmnd er ferdig så kommer jo den hærlige adventetiden, så det er masse å glede seg til framover nå 😀

    11. Jeg har hatt en veldig fin uke egetlig, og tror jeg har vært i godt humør hver dag 😀
      Men noen små irritasjonsmomenter har det vært altså 😉 Som at vi ikke fikk aksept på bud på rekkehus i dag 😮 Satser på å finne en løsning på mandag :p
      God helg! Klemmer <3

    12. Grete: Ja, jeg har på følelsen av at du har hatt omtrent samme uken som meg:-O stress, men man kommer seg gjennomm og det blir bedre. Og nå skal jeg også LADE, og gå løs på en nesten like stressende uke 47. 😀 Men da er jeg klar igjen 😀 Blir koselig helg også 🙂 Stor god klem <3

    13. annebe: Det er så godt å høre at du er i fin form om dagen 🙂 Ja, her snudde ting seg for meg, og da bare går jeg OPPOVER for å si det sånn 🙂 Ha en kjempefin kveld du også 🙂 Klemmer <3

    14. Min matgale verden: Du skal jobbe i morgen igjen? Ja, her tok uken seg opp -) Og nå er det helg og den skal nytes maks 🙂 Veldig glad for å høre at det er så koselig på jobb 🙂 Klemmer masse <3

    15. Så bra at du har snudd humør og negativt til positivt denne uken!
      Jeg er glad det er helg, for da skal tålmodigheten min lade litt, sånn at jeg møter en ny uke, fortsatt med vikarer, med litt bedre humør enn denne uken ble avsluttet med. Ja jeg er hyggelig utad med vikarer altså, men inni meg er det slitsomt. Det er ikke gøy å hele tiden fortelle hvordan ting skal gjøres, og hele tiden være litt ekstra oppmerksom for å hjelpe vikarierende også om de trenger hjelp. Men ellers så har uken vært flott, og i dag har vi hatt 11,5 grader og oppholdsvær. Ikke mye høst det, men helt herlig 🙂 Ha en riktig fin helg. Klemmer

    16. Så fint å høre at slutten av uka har vært bedre for deg enn begynnelsen :)…men så er jo du flink til ikke å “grave deg ned i dritten”heller 🙂
      Formen min har også vært bedre de siste dagene, og da blir automatisk humøret bedre også..blir ikke så veldig godt humør av masse verking i kroppen :)..men Torsdag og i dag har jeg gått halvtimesturer og det er positivt :)…Klem og trivelig kveld til deg <3

    17. Åååååå, så godt å høre! og så godt at du får høste litt glede og klemmer av det gode du gjør. Jeg har hatt en god uke, jobbet veldig mye, men samtidig jobbet med det jeg elsker…så da så 🙂 Nå skal jeg ta ET glass vin, og kose meg før jeg stuper i seng og baker litt mer i morgen .) klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg