Havfruer <3

I går var vi en bitteliten tur nedom Drøbak. Og der var noen havfruer klatret i land. 

Litt surt og kaldt var det, for landkrabber som oss….

Men DE så ut til å ha det riktig så bra..

Så… hvis livet som havfrue er SÅNN…så blir jeg gjerne en i mitt neste liv 😉

Dagen på landet var herlig. Natten har jeg tilbrakt i en prinsesse-seng 😉

Nå skal vi snart ut på nye eventyr, jeg og søsters. En bitteliten fotosafari blir det nok i dag også.

 

Hva er din plan for søndagen?

 

 

#fotosafari #foto #havfruer #sjø
31 kommentarer
    1. Veronica S: Jeg tror også jeg tenkte på det som liten, da jeg leste eventyr om havfruer…Men de var litt triste også husker jeg 🙁 Hvis det hadde vært så gøy som disse har det, så er det greit, turn me in 😉

    2. Tattavkvinnene: Nei, det tenkte jeg også, de så så lekne og blide ut. Skulle gjerne vært havfrue jeg…neste gang… 😀 Nå er det greit å være menneske 😀 Klemmer <3

    3. Så fine damer! Det så seltt ikke verst ut å sitte sånn i vannkanten, i hvert fall hvis man slipper å fryse 😀 Husker jeg skulle ønske jeg var havfrue da jeg var liten og så på Ariel x) Nå er jeg egentlig veldig glad for at jeg endte opp som menneske 🙂 hehe

    4. Åse Helen: Dette er ikke knot, det er sånn det er i starten 🙂 Jeg synes du er flink. NÅ skal vi se om det ikke kommer inn direkte til deg 🙂 Da blir det enklere 🙂

    5. Åse Helen: Jeg tror du må ha med bloggnavnet også helt riktig, aasehelen.blogg.no, for å få svaret mitt til å dukke opp i boble nr 2 oppi det svarte feltet. Fikk du det nå? Kanskje til og med du må ha med et sånn skråstrek / etter aasehelen.blogg.no/

    6. ååååå? Der ser du hvor grønn jeg er 😉
      Gjør et nytt forsøk med epostadressen nå, så får vi se om det hjelper 🙂

    7. Åse Helen: Du har ikke fått med e-post-adresse og bloggnavnet i utfyllingsfeltet automatisk ennå, så da kommer ikke svarene tilbake til deg.. Mulig du må skrive det inn første gangen, det kan også være noe med designet som gjør at det ikke kommer automatisk inn. Men det skal være sånn at når du skriver inn første gang, fra egen blogg…så kommer det opp automatisk i utfyllingsfeltet neste gang 🙂 Og da får du svarene fra meg automatisk inn til deg 😉 Jeg sender deg denne meldingen i MELDINGER også, så er jeg sikker på du får den 😉

    8. Ja nå er jeg inne på min blogg og kommenterer for første gang 🙂 Så hyggelig å være med i bloggblokka :-)) Kommer helt sikkert til å lure meg grønn på både det ene og andre når jeg skal starte opp. Hvis jeg ikke klarer å lese meg fram til det selv så spør jeg deg 🙂
      Stor klem<3

    9. Åse: Du klare å sende venneforespørsel, og jeg svarte ja 😀 Så tittei, her er vi venner i samme blokken 😀 Nei, man finner ut litt etter litt. Bare spør om du lurer på noe, bare ikke på design/header og sånt, for der har jeg hatt samme hele tida, tør ikke klusse med det. Men sånn med bilder, linking, legge inn you tube video og sånt, det kan jeg 🙂 Og det kom litt etter litt her også 🙂 Man må bruke litt tid, finne ut, bruk hjelp-filen til blogg.no oppi høyre hjørnet. Jeg har lest mye der, og funnet ut ting pga det 🙂 Velkommen i blogg-blokka 🙂 koselig å se deg <3 Stor og god klem <3

    10. Det var fine havfruer det 😀
      Nå har jeg ordnet meg blogg. Skjønte egentlig lite av det, men tror jeg fikk til å sende deg venneforespørsel. Tror jeg må ha god tid en dag for å sette meg inn i dette. Bloggen min heter aasehelen. Fikk lagt inn bilde da så da er jeg vel på en måte i gang 🙂
      Ha en fortsatt fin søndag 🙂

    11. Haha , ja jeg som stadig sier jeg har bloggfri ;-D Den kjøper du vel snart ikke lenger , haha …
      ENNÅ flere kalendergaver og foto – safari 😮 Hvor mange timer har ditt døgn egentlig ;-D
      Du får kose deg med rolige gjøremål resten av dagen da , og jo det er noe det . Ikke “ingenting” ;)) Og ja den som var en havfrue , de var så fornøyde og tilfredse at var ikke måte på nei ;))

    12. cathrinehenriksen: Ja, det tar jeg som et kompliment, at folk kommer innom her, uansett når på døgnet det måtte være 😀 Og spesielt når du EGENTLIG har bloggfri 🙂 Jeg har tatt bilder i dag også, og laget noen flere kalendergaver, men de kommer nok i morgen på blogg 🙂 Jeg synes disse havfruene var så fine, lekne og sprelske mot den grå himmelen <3 Jeg skal ikke gjøre så MYE mer i dag jeg heller, bare lage litt middag, blogge, jobbe og hekle 😀 Ha-ha...ingenting;-)

    13. Therese Bråthen: Det holder jeg med deg i , slappe av og lade opp, i stedet for slitsom fryser-vaske 😀 Det kan man alltids gjøre en annen dag 😀

    14. Helge: Ja, fint å finne på noe i helgene, det er liksom da man har litt tid også. Ukene ellers er det mest jobb for min del hvertfall… Skogstur i går høres fint ut da. Du er mye ute, og det er jo deilig og sunt 🙂 Ha en fin dag 🙂

    15. V for Vendetta: Søndag fyker alltid avgårde… Vi har fått utnyttet denne helgen hvertfall, med overnatting hos mamma, kost oss med henne, hatt fotosafari, kafebesøk, hekling og alt en god helg bør inneholde 😀 Ny uke, med full rulle 😮 Ikke lenge til jul da 🙂 Hørtes ut som en koselig dag med søster for deg også <3 klemmer <3

    16. margarites: Ja, de var så livsglade og fine der mot den grå himmelen 🙂 Lekne liksom 🙂 Ble noen bilder i dag også 🙂 GLeder meg til bilder hos deg <3 klemmer <3

    17. Fru Stussli: Håper dere alle har fått noen drømmer oppfylt i dag <3 , symaskin, åpen gård OG treningssenter 🙂 Vi hadde også god frokost, før vi satte nesen hjemover. Nå er jeg på plass i sofaen hjemme igjen, og her skal jeg både jobbe litt, hekle litt og blogge litt. Ble litt bilder i dag også 🙂 Gode klemmer til deg min venn<3 Mamma var imponert over muse-tøflene <3 🙂

    18. Ja sånn glede som de viser de havfruene sånn vil jeg også ha , spesielt nå på vinterstid ute ;-D
      Var fine da , tror ikke jeg har vært i Drøbak ….ja jeg har vel egentlig bloggfri , men klarer ikke la vær å stikke nesa innom deg , haha ;-D Ta det som ett komplement ;)) <33
      Så digg å sove sånn , det var fortjent spør du meg altså ;)) På tide liksom ;-D
      Uansett så høres det ut som du har en fin dag som du har tenkt å nyte ja <33 Herlig med en tur på eventyr og selskap ikke minst 🙂 Kose dere masse masse , STORE klemmer fra en lathans av en Pippi ( som ikke gjør no særlig på søndager ) <33

    19. Var nesten 2,5 time på skogstur, tok en vaffel og kakao på Hellashytta på vei hjem, Søndagene blir gjerne så like så det blir vel en tur etterpå samt litt rydding. Det er mye man kan være med på i ukene før jul, trolig det blir litt teater på meg snart, ellers er det fortsatt godt sykkelføre og så jeg håper jeg kan finne tid til det. Ha en fin dag.

    20. Kos deg med søsteren din 🙂 Jeg og søs hadde søsterdag i går.. Et par ganger i mnd lager vi mat sammen. fra scratch. I går ble det hjemmelagede vårruller, ananas-salsa og asiatisk salat. Nam. Gubber og unger grein ikke på nesa, så det ble vel greit.
      I dag skal jeg lage lapskaus, pakke julegaver, skrive rutinebeskrivelser og øvelseskjøre med datteren min.. så det blir vel til at Søndag fyker avgårde 😉 Klemmer!

    21. Flotte og glade havfruer. Det ser ikke ut til at de plages av kulden 🙂 Nå er jeg på vei til Stord, og tur i et helt nytt terreng. Skal til Eventyrskogen som jeg har lest masse om hos Oldemorbloggen. Nyt fotosafarien, det skal jeg også gjøre i dag 🙂

    22. Nydelige havfruer <3
      Jeg drømmer om en time eller to ved symaskinen 😀
      Ellers er det åpen gård i nærheten og den vet jeg Emma drømmer om 😀
      Lars har et ønske om treningssenteret.
      Vi får se hva det blir til 😀
      Nå er det søndagsfrokost med egg, rundstykker og te.
      Ha en strålende dag!!
      Mange søndagsklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg