Trekning av kalendergave bak luke nr 5

 

Her har det egentlig vært en kveld i fred og fordragelighet… Og det er ikke noe hverdagskost, så jeg måtte så klart fram med kameraet og forevige øyeblikkene…

Her har vært god mat.

Både de litt sunne variantene…

…som allikevel kan gjøre en stakkar rottemage veldig så mett og oppblåst…faktisk så mye at man må legge seg litt bakover…. for å klare å puste skikkelig..

 

NOEN gikk for de litt mer usunne variantene… og det var IKKE meg…

 

Etter dagen hos fotografen,  var de SÅ fornøyd med det perfekte JULE-kort-familie-bilde, at de har brukt kvelden til litt tøysete SELFIER så klart…

Kanelogsukker..

 


…Salt….

 

…Vaniljeogpepper….

 

Og Salt og Pepper….  Tenk at Selfier kan være SÅ moro!! Bare man har lange nok poter… 😉

 

Til slutt avsluttet de med en titt på adventskalenderen…

….og der var både rødnisser….

 

…og blånisser….

Full konsentrasjon.. og HEEELT stille.. sitte tett sammen og kose seg…..inntil jeg nevnte Kalendertrekning…..

Da hoppet PEPPER opp… og begynte å løpe i ring…. For han visste at i dag var det HANS tur til å trekke vinneren av kalendergave, bak luke nr 5…

 

Det har vært mange som har gjettet i dag også, men en av oppgavene i dag var litt vrien for mange… så det var ikke SÅ mange riktige svar…Vinnersjansene for de som er igjen blir jo LITT større da… 😉

 

Men først svarene:

 

Dette var så klart:

Elvis Presley

 


 

Og denne unge damen var en ung KRISTIN HALVORSEN (legg merke til Peace-merket….)

 


Og her sto det:

 Og nå er det en som er SUPERKLAR for å ta joggeturen ned i lua, for å hente opp lappen med vinner-navnet… Så da slipper jeg han inn i den blinkende lua…

 

 Og opp kommer han med en lapp og der står det…. *trommevirvler*……

Hurra!!! I dag ble det deg Siv! Du vant!! Så moro!! <3  Sender deg en hjemmelaget kalendergave i morgen, for da skal jeg ut på livet 😉 Så har du den i postkassen om noen dager 😉 Kan du sende meg adressen din i innboksen/meldinger, så får jeg gaven avgårde i morgen. Jeg vet akkurat hva du skal få 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

-Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 6 i morgen tidlig ,kl 7 også i morgen, selv om det er lørdag til og med… slik at alle får god tid til å kvesse, klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver som skal deles ut, faktisk 18 igjen … Så ikke gi deg!! I morgen er det kanskje DIN tur

 

God natt så lenge <3

 

 

 

#adventskalender #julekalender #vinnerinnlegget #kåring #premier #gaver
26 kommentarer

Siste innlegg