Trekning av kalendergave bak luke nr 17

I dag er det lite futt her…

Alle ligger strødd etter gårsdagens julebord og ikke mulig å få noen av dem i tale…Skallebank….Og jeg vil ikke en gang vise dem fram nesten…..For her er det Ibux-blikk og våte snuter… Så det lille som har skjedd  av sprell med krydder -gjengen siste døgnet får du høre mer om  i morgen… 😉

Så her er bare en bitteliten titt inn på denne begredelige gjengen, som ligger her med hangover…

 

Den jeg har fått dratt i gang til å gjøre kalendertrekningen er en av dem som faktisk HAR vært litt i sving i dag…

SALT så klart 😉 Og nå er hun klar for trekking av vinneren av dagens kalendergave…

 

Men først svarene

 

Dette var så klart : Jahn Teigen og Anita Skorgan

 

 

og dette var….

Pippi Langstrømpe

 


Og her sto det: Rudolf er rød på nesen…

 

Og nå sender jeg Salt ned i lua…for her er det ikke mer å hente ut av noen av oss i dag… Og NÅ ble det litt fart på henne….

Jeg tror hun har sett seg ut en lapp…for hun kommer i full fart opp igjen…nesten uten å tenke seg om….

…og opp kommer hun med…. en fin-fin lapp….om den har blitt litt våt på turen opp….

Og på lappen står det:

*trommehvirvler*…….

 

TURID B!! Hurra!!

DET var koselig det!! For du var jo med i fjor også. Og jeg kan ikke huske at du vant noe. Og nå har du vært med alle dagene nesen i år også ,og endelig vant du 🙂

Og til deg som lurer, Turid har ikke blogg, som jeg vet hvertfall. Men hun er innom meg innimellom, og det er koselig.

TURID: Kan du sende meg postadressen din i en mail til meg? Mailadressen min er: [email protected] Så sender jeg gave i morgen 🙂

 

 

Og til alle som var med i dag:

-Nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 18 i morgen tidlig. Klokken  7 åpner dørene, som vanlig, og det er klart for nye nøtter. Jeg har MAAAANGE hjemmelagede kalender-gaver som skal deles ut, faktisk 6  igjen, tror jeg… …  Luer og vesker. Så ikke gi deg!! I morgen er det kanskje DIN tur 🙂

Hvis du har vært med før, er det lov å være med om igjen 🙂

 God natt så lenge <3

 

 

#julekalender #adventskalender #gaver #julenøtter #premier
16 kommentarer

Siste innlegg