Trekning av kalendergave bak luke nr 23

Siste luke er ferdig, og LITT vemodig er det hvert år… selv om det kjennes litt deilig å skulle bare bli Frodith UTEN rotter også… For sånn er det hvert år.. Moro MED dyr i adventen…

 

…men jammen er det deilig å kunne velge de litt vekk sånn etterpå 😉 og å være bare meg i snøen..

Her er dagens svar på julenøttene:

 

Dette var så klart :

Elvis Presley

 

Og dette var:

 

Martha Louise

 

Og dette var:

Kurt Nilsen vel… 😉

 

Og nå er det ikke bare EN men en hel gjeng som skal trekke siste lappen og dele ut siste gaven…. Og det er hele Krydder-gjengen, for her kunne vi ikke bli enige om hvem som skulle få lov…

Full fart inn i lua, for å hente den som skulle vinne siste dagen….Lete, bli enige, og der har de fått tak i en felles lapp… Og opp kommer de i samlet tropp med denne lappen hvor det står :

*trommehvirvler*

 Hurra Mariann,  i dagt ble det deg!! Jeg sender deg en gave i romjula. En svart lue med rosa kant 🙂

 Og nå er det ikke noe mer kalender men bare meg som kommer i romjula. Så med dette bildet sier jeg takk til alle som har vært innom i årets adventskalender.

 

Det er moro å drive kalender, når folk er så MED. Inspirasjonen og fantasien kommer i samarbeid med dere, for å si det sånn. Så disse 4 på bildet,  er ikke KUN min fantasi, men litt deres også 🙂

 

Jeg håper alle som har vunnet gave har fått sin i posten. Jeg vet om hvertfall EN, og kanskje TO som har blitt borte i posten. Veldig synd. Hvis de da bare ikke er VELDIG sene… Og til deg som IKKE vant. Jeg har jo PÅSKENØTTER også… og man vet jo aldri…Er man riktig snill, så kommer det kanskje overraskelser ellers i året også…Sånne ting vet man aldri 😉

Gode lillejulaften-klemmer til alle som titter innom <3

 

 

 

 

#adventskalender #julekalender #julenøtter #gaver #lillejulaften
32 kommentarer
    1. Audhild Mamma til lille Willi: Nei, det ble ikke noe dette året. Kanskje det blir påske-nøtter 🙂 Jeg skulle gjerne at alle vant, men sånn er det jo ikke 🙂 God jul til deg også 🙂

    2. vaniljeogpepper: Jeg synes det vsr dumt du ikke vant, så du får tiitte litt i postkassen uansett 😉 Sånn på nyåret <3 Jeg hadde en her til deg, og den passer bare deg 😀 hi-hi Klem <3

    3. Min matgale verden: Ja, vi får vekke dem til påske igjen, og det blir jo liv i dem, litt i fellesskap 🙂 Jeg synes alle tilbakemeldinger og rare innspill er med å blåser liv i dem. Ikke BARE min fantasi alene 🙂 Tusen takk for gode ord Kjersti, tar dem til meg og gjemmer på dem jeg 🙂 Klemmer masse juleklemmer <3

    4. Åse Helen: Takk i like måte Åse Helen, håper julaften din blir fin 🙂 Nå er det mårran og klart for kaffe og baguetter 🙂 Klemmer i haugevis <3

    5. Tattavkvinnene: Så koselig at du har likt den, og kjempeherlig at du har vært med så og si HVER dag 🙂 Klemmer, og julaften skal bli bra <3

    6. Mariann Sæther Tokle: Ja, i dag var det jammen deg Mariann, helt siste 🙂 Hi-hi, vi er alle noe for oss selv, og det er jeg jammen glad for 🙂 De sitter på sofakanten fremdeles, og hilser og smasker igjen 🙂 <3

    7. Fru Stussli: Det har vært veldig moro 🙂 Og glad du har vært med så klart 🙂 Hva ville kalenderen vært uten Stusslis<3? Klemmer morgenklemmer <3 på julaften til og med 🙂

    8. Og der var det over! Nok et år med mye leven og morro i julekalenderen. Håper rottene får hvilt seg nå, men jeg får da endelig håpe jeg ser dem til påske…..de kan jo ikke sove helt til neste år…. For en artig gjeng, og for et arbeid du har lagt ned. Vel blåst! Det har vært supermorsomt med rotter, rebuser og premier! Du er et flott og godt menneske du Frodith, som har gledet mange med din julekalender. klemmer

    9. Tusen takk for en fin adventskonkurranse! Det har vært morsomt å være med å gjette, og ikke minst gøy å se hva rotte-gjengen har holdt på med i desember 😀 Håper du får en superfin julaften <3 Klem

    10. Hurra jeg vant, helt på tampen 🙂 Lucky me:) Tusen takk både for gave og underholdning hele adventsmåneden <3 Du er noe for deg selv du Frodith, et herlig menneske, glad i deg jeg <3 Hilse dyrene og gi dem en smask fra meg 🙂

    11. Hobbystua: Det har vært moro å ha deg med også 🙂 Du kom sent men godt 😉 Ja, nå er det fri fra kalender et års tid 😉 Men jeg skal bare koseblogge nå i romjula da 🙂 Litt foto og annet kos 🙂 God jul til deg også 🙂

    12. Tusen takk for denne artige kalenderrebusen du har hatt gående nå og selv om jeg kom sent i gang her hos deg så har det bare vært koselig og komme inn og se . Dette gjør noe med humøret Frodith så jeg har måttet le av dine rariteter med hele rottegjengen din,,,morro:-) Men nå skal du få lov til og ta en velfortjent julefri. Så GOD JUL til deg og dine:-))

    13. Grete/Margarites: Ja, ikke sant 😀 De er levende 😉 Men skal bli godt å slippe å ha dem med OVERALT 😀 Jeg har hatt den kjempesekken i hele desember. Nå skal jeg bare ha veske framover 😉 God jul til deg også <3 Klemmer <3

    14. natheless: Det er dette med å PAKKE bort historiene, og de “levende” dyra som er litt vemodig. Men det går fort over 😀 Ja, det er jeg som laget kjolen/tunikaen. I fjor 🙂 Takk for deg 🙂 Kos deg med kvelden du også 🙂

    15. Tusen takk for en fin adventskalender! Og gratulerer til Mariann som vant årets siste gave. I denne tiden har jeg levd meg inn i rottenes mange påfunn, og jeg tenker det skal bli litt godt å la dem hvile litt. Men koselig har det absolutt hvert! Nå kan du nyte julen som deg selv, og slippe å tenke på rotter som sniker seg med på alt du vil gjøre. Riktig god jul! Klemmer <3

    16. Oslopadde: Veldig glad for all inspirasjonen fra deg, og at du har hjulpet meg med mange av de GALE situasjonene:-D Glad for at du er MIN venn også SÅH 🙂 Klemmer nattaklemmen <3

    17. Vemodig er det hver gang adventstiden er over, men sånn er det bare. Takk for mange hyggelige hilsner inne hos meg, og takk igjen for moroa med rottene.De trenger nok ferie nå tenker jeg.Du som er så flink med heklenåla har vel fikset den herlige kjolen selv også eller? Finfin var den! Nyt kvelden 🙂

    18. Gratulerer til vinneren av siste luke 🙂 og gratulerer til deg, med vel overstått adventskalender 🙂 Tusen takk for morsomme stunder, med kryddergjengen og med deg 🙂 Takk for gaven jeg vant også! Flott veske, som allerede er brukt 🙂 Tenk at du lager så mange gaver til oss alle, og sender rundt omkring. Du er raus, Frodith, og jeg er glad for at du er min venn 🙂
      God jul, foreløpig 🙂
      Paddejuleklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg