Snikern på hjørnet… ;-)

Ikke nok med at jeg bedriver HEFTIG sniking for å få tatt bilder til noen av utfordringene i

Frodiths Foto-Challenge …

 

 

…..men jeg bedriver også heftig sniking i blogg-leilihetene deres også…alle som er med på

Frodiths Foto-Challenge …

For jeg er jo på jakt etter noen bilder som  går litt til hjertet på meg…

For da blir det kanskje noen premier også…På noen av dagene…

Så du skal bare vite:

DU ER UNDER OPPSIKT 😉

 

Og jeg har funnet flere flotte blinkskudd jeg <3

 

Men det kommer senere… Når vi begynner å bli ferdige…Til uka en gang kanskje … 🙂

 

Har du merket at jeg sniker på deg? 😉

Sniker du deg etter folk for å få tatt bilder…? 😉

 

 


#sniking #foto #fotochallenge #fotoutfordring
30 kommentarer
    1. Det er så spennende å gå på fotojakt. Det er så vakkert lys om dagen, så jeg skulle tatt litt flere bilder, men det blir nok mer når det blir lysere. I vinter har jeg stort sett vært på jobb når det har vært lyst ute, men nå blir det mer og mer lys. Deilig 🙂

    2. Ha ha, så du sniker og lusker deg rundt du! Ja jeg har sett noen skygger fly forbi fra tid til annen 🙂 Men det er jo litt gøy også da, og her er det helt uskyldig. Sniker meg inn til andre bloggere, ser mange fine bilder og så legger jeg igjen et lite spor etter meg noen ganger, men ikke alltid. Synes dette har vært en superkjekk utfordring til nå. Godnattaklem fra Bergen <3

    3. Kristin: Kun positiv sniking 😀 Ja, må være lov med litt stjæling og sånt også da 🙂 Så gøy du kom i gang igjen 🙂 Man trenger noen ganger bare litt enkle løsninger, så er man på glid igjen 🙂 Klemmer i vei <3

    4. Vuææ, sniker du rundt? .o
      Så lenge det er sånn positiv sniking så er det bare kjekt 🙂
      Og det prosjektet ditt er utrolig spennende og bra! 🙂
      Takk for at du fikk meg til å komme i gang med blogginga igjen! 😉
      Klemmer <3

    5. Fru Stussli: Jeg begynte å tenke her at jeg kanskje kunne ha en skygge-Challenge til våren 😀 Samme lista eller en helt ny, hvor man må løse det med skygge-bilder… Men jeg får se… Det blir hvertfall flere ganger det er sikkert 🙂 Og da kan du være med 🙂 Jeg har ennå ikke funnet et for hvert tema. Og noen temaer har jeg flere fine…Så her blir det litt vilkårlig premiering 🙂 Kosemose nattaklemmen <3

    6. Så spennende! Jeg har mine favoritter blandt deltakerne. Nå blir det moro å se om vi har de samme 😀
      Neste gang skal jeg ha bedre tid og mere overskudd slik at jeg kan være med også 🙂
      En finfin mandagskveld til deg min venn
      Mange klemmer

    7. rundtomkringtrorjeg: Grunnen til at jeg stjæler nå, er fordi jeg vil premiere de som er ekstra fine, og henge de opp i “galleri Frodith” til beskuelse. Det er mitt LIKSOM-galleri her inne. SÅ hvis jeg skulle likt et av bildene dine, så håper jeg det er greit om de får henge en dag hos meg, sånn at andre kan se dem. Jeg linker selvfølgelig til alle som har tatt bildene, og det kommer klart fram hvem som har tatt dem 🙂 Sånn kan folk få nye lesere også 🙂

    8. Har faktisk aldri lånt eller tatt andres bilder på noen av sidene mine, utenom min samboer da)) HAr en regel der, men har tatt kansje noen på kanten bilder, siuasioner jeg ikke burde kansje 🙂

    9. rundtomkringtrorjeg: He-he…ja det er jammen ikke lett å snik-fotografere hvertfall…og lørdag måtte jeg bare gi opp…Jeg tror de SÅ “solbrillene” mine…. Men snike på bloggene gjør jeg ganske usett, og til og med stjæle bilder 😀 Ha-ha

    10. Laila MA: Ja, det er ikke lett å snike usett…jeg prøvde både fredag og lørdag. Fredag ganske flink og da ble det bilder som fungerte.Lørdag var en elendig snikedag 😀 Men nå sniker jeg på bloggene deres også, og stjeler bilder 😉

    11. Elin Slåen: Jeg sniker HELT usett, men i går strevde jeg sånn…eller lørdag var det…Og da ble det ingenting utav det heller… Jeg ble litt FOR synlig liksom… 😀 Måtte gi meg ganske fort 😀 Men nå sniker jeg på DERE også 😉

    12. Veronica S: Jeg har lusket SÅ mye i det siste, trenger faktisk solbriller snart, og egne snikeklær 😀 Og så sniker jeg på dere i tillegg 😀

    13. hehe 🙂 I fjor sommer så jeg en dame som jeg synes hadde så fin hårfrisyre. Det ble ganske komisk og litt flaut når jeg prøvde å snikfotografere frisyren 😉

    14. Jeg sniker på mange- noen merker det, andre ikke 😉
      Jeg har dessverre ikke fått snikt på folk å ta bilder av, enda 🙁 Men i helgen skal jeg på tur, så kanskje jeg får snikt litt da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg