Frodiths Foto-challenge – Dag 13

 

Det å være underveis….å være på vei fra et sted til et annet…

Eller bare det å være et annet sted enn ditt lune rede…

Spennende…kribling i magen…klær i kofferten…snop i veska.. penger på kortet…

Smilet på lur… uansett…om turen går….

…til Bergen…..

 

…eller til Island….

 

…til Dubrovnik, Kroatia….

 

 

…eller til Barcelona, Spania….

Ingenting slår det å være på reise…. <3

 

Er du glad i å reise?

 

 

 

 

 

#foto #fotochallenge #fotoutfordring #reise
56 kommentarer
    1. Her var det flere fine destinasjoner jeg kunne tenkt meg å besøkt 🙂 Har aldri vært på Island eller i Kroatia, har vært i Spania, men ikke Barcelona. Elsker å reise, det er så mye gøy å se og oppleve så reise håper jeg på å få gjort mye av i løpet av livet 🙂 En ferie til varmere strøk står høyt opp på listen om dagen også har jeg veldig lyst til å besøke New York om ikke så lenge <3

    2. Laila MA: Ja, det blir en DILLE liksom. Koselig med selve turen, på veien,, men også å komme fram 🙂 Jeg liker små reiser til steder nært, like godt som lange og mer eksotiske reiser. Koser meg uansett 🙂

    3. Min matgale verden: Ja, tenk på det du!! Og tenk på hvor godt kjent vi ble ETTER den turen 😀 He-he. Jeg SKAL til Bergen i løpet av våren altså, MÅ det. Kanskje får med meg noen 🙂 Så moro med Kroatia, håper dere får den turen. OG til Loen…som jeg ikke kjenner til 😀 Jeg skal til Karlstad om to uker 🙂 MORO!! Klemmerpåallekanterførduleggerdeg <3

    4. Kristin: Ja, det er halve moroa med reise det 😀 Gleden ved å komme hjem igjen 😀 Ja, mye fine reiser, og flere skal det bli 🙂 klemmer <3

    5. Heeeelt sant! Det er så gøy å være på reise! Og tenkt at du var i Bergen rett før vi ble kjent da! Kroatia er et av våre sommer-ønsker, likte oss godt der….men ingenting bestillt enda… Vi holder på å bestille tur med ene klubben jeg er med i, til Loen, der vi skal prøve å gå “skåla opp” 🙂 Det blir i september altså, men kan blir en fin tur om vi får det til å klaffe for alle 🙂 klemmerpåveiisengklemmer

    6. Det er virkelig herlig å være på reise ja 🙂 Noe av det jeg liker best er det å glede seg til å komme hjem igjen også *knis*. Tilbake til senga si, det kjente og kjære, og fylt med nye opplevelser og minner 🙂
      Mange flotte bilder, herlig med reisebilder hvor du er med 😀
      Klemmer <3

    7. MOONBEAMSCORNER: Takk for det Månestråle, jeg trives jo stort sett i livet mitt, enten det er her eller der 🙂 Og snart skal jeg på liten tur igjen, til Sverige med søster og mamma 🙂 To netter 🙂 Gleder meg <3Klemmer tilbake <3

    8. Dette ble jeg superglad av å se på. Fantastisk flotte bilder av deg Frodith <3 og man ser jo at du har det skikkelig bra 🙂 Takk for titten 🙂 Klem fra månestråle 🙂

    9. Veronica S: Ja, hvis du går på meg må du si i fra 🙂 Jeg er litt travel den helga og ikke mye i byen tror jeg, men HVIS jeg du går på meg må du si fra 🙂

    10. Du skal det ja, HELDIGE deg! Jeg skulle gjerne sett den altså! En av favorittmusikalene mine. Har også en kamerat som spiller i Billy Elliot i Oslo, men får ikke den med meg denne gangen heller. Men tror jeg må ha meg en tur for å se Chicago.
      Kanskje vi plutselig treffes i Oslo 😉

    11. Nei, jeg skal på Country 2 Country festival i Spektrum. Noen av USA sine største Countrystjerner kommer til Norge faktisk for en helg. Blandt annet Lady Antebellum som jeg er så glad i, også Luke Bryan.. 😉

    12. Veronica S: Ja, man kan reise små turer eller store turer, det spiller ikke så stor rolle for meg hvertfall. Jeg skal snart på en liten weekend-tur til Sverige, og jeg gleder meg like mye til det som til tur til Spania jeg liksom… 😉 Koser meg med selve reisen og alt som skal skje 🙂 Håper du har hatt en fin dag <3

    13. Ritamarita: Ja, Island er topp altså <3 Jeg vil mange ganger til dit, det var så annerledes 🙂 Kos deg på trening snuppa <3 Klemmer<3

    14. margarites: Island var topp 🙂 Helt herlig 🙂 Reise er moro kort eller lang, spiller ingen rolle 🙂 Klemmer <3 Håper dagen har vært god <3

    15. cuskima: Er nesten enig i det med fly…FOR trangt og fælt for nesten alle…. Elsker tog jeg 🙂 Ja, du skal feste du 🙂 Det blir nok bra 🙂 Klemmer <3

    16. Migrene og fly fex er et helvete hahahahaha trust me……tilogmed flyrvertinnen gråt nesten over hvor vondt eg hadde det.
      Før elsket eg å reise over alt……men som sagt er eg kommet frem er det veldig kjekt 🙂
      Elsker å reise med bil -da kan en stoppe og strekke på bena om man er sliten…og store båter er fint……tog er greit…..men fly er kort,men kan bli veldig vondt ;/
      ha en super dag…….her sitter eg og skjemmer meg selv bort med å ha Shellack på neglene, eg skal på fest i morgen:) og eg er jo lat i dag før jobb så 🙂 <3<3

    17. Fru Stussli: Jeg har også småting og småturer som står på planen. Deilig åha glede seg ting på programmet 🙂 Vi skal også i vinterferien 🙂 Ja, man skal ikke kimse av Oslo, men jeg skjønner hva du mener 🙂 Sååå mye fint du hadde på planen <3 Klemmer masse <3og fiiine dagen <3

    18. cuskima: Skjønner at det ikke er så moro nei. Jeg like reisen også, men jeg har ikke så mye vondt noe sted heldigvis 🙂 Håper du blir litt meri slaget utover dagen 🙂 stooooore klemmer <3

    19. ladyaugust: Ja, kos med minireise, to overnattinger, mamma og storesøster 😉 Ja, vårbarna gleder seg 😉 Da skal vi kose oss <3 Søsklemmen <3

    20. Jeg ELSKER å reise!!! Nå har det vært en lang vinter med lite reise annet enn noen småturer til Oslo (ikke noe galt med Oslotur, de gir meg masse påfyll). Gleder meg til å reise litt lengre og har noen planer. Første lille reise er vel siste helgen i vinterferien, da er planen Ørebro (og ja de har stoffbutikker), så drømmer vi om en liten påskeferie (bestemt) og så er det 4 dager i Paris i april <3 Åh som jeg gleder meg til alle store og små reiser 🙂
      Ha en fortryllende dag!
      Mange klemmer

    21. Før elsket eg å reise…….nå liker eg meg best hjemme…….tror det kommer fra flere grunner….bla av kroppen ikkje spiller så mye på lag at å drasse med koffert og sitte ukomfortabelt osv over tid ikkje er ønskescenarioet lengre….å ha kommet dit eg skal eg fantastisk, men selve resien……ikkje så gøy som det engang var ;/
      ha en superduper dag min venn
      klemmeting <3

    22. ladyaugust: Ja, jeg er på landet også i dag, 15 minus :-/ Vi skulle vært på en strand snart, men jeg skal i det minste på en mini-reise om ca to uker 🙂 Hi-hi. Savner våren ig kosen jeg også. Våren MIN! Klemmer varme vårklemner <3

    23. Fiiiine bildene av deg søs <3 Å reise er digg 😀 Til ei strand og til et sted de har nydelig sjokko hadde vært perfekt og med masse penger på kortet 😀 Ha en nydelig dag søs, jeg synes våren er litt treig for det er freezing cold liksom. Gooodklæmme <3

    24. Så fine bilder. Ja, jeg liker å reise, men det blir mindre av det enn jeg mange ganger ønsker, for det koster jo litt også. Herlig det bildet med deg ved siden av damen i Dubrovnic. Det så ut som om dere hørte sammen!!! 🙂

    25. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk for det 🙂 Gldder neg til en mini-tur snart jeg også 🙂 Forteller senere 🙂 mye glede-seg-greier på gang nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg