Utrolig moro!!! :-D

Vet ikke om du fikk det med meg….men jeg meldte meg på i en OUTFIT-konkurranse her om dagen 😀

Tenk det da!! JEG!! 

Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre noen gang…Men man overrasker seg selv stadig vekk! Og hun som eier bloggen virker så koselig. Og jeg liker jo at andre melder seg på når JEG setter i gang ting. Så da hoppet jeg i det 😉

Og siden jeg fikk lov å stille med noe hjemmelaget, så var det liksom enda mer gøy.

Jeg stilte så klart med tunikaen som jeg heklet i fjor

 

Og så VANT JEG!!! Tenk det da!! Tusen takk til deg som var innom og stemte!

Nå kviknet jeg litt til her i syke-senga 😀

 

Her er bloggen til Fashi0ndoll.blogg.no  

 

 

#outfit #konkurranse #fashiondoll
80 kommentarer
    1. ssilje89: Ja, den var moro å vinne med 🙂 Og det er det på den bloggen jeg vant dette, at jenta på DAGENS innlegg befinner seg…hvis du skjønte hva jeg mente….Altså Fashiondoll som jeg har tegnet i dag, hadde denne konkurransen som jeg vant.Takk 🙂

    2. Så gøy!
      Gratulerer!
      Skulle bare mangle at du vant noe, du som holder så mye morro for alle oss andre 😉
      Knall god du er, var kjempe søt 😀

    3. Artig! Det var jo fortjent syens jeg da, med hjemmelaget antrekk og gode greier! Ja, det er absolutt hyggelig å delta hos andre, synes det er like gøy som å arrangere selv egentlig 🙂 Og det er jo fryktelig gøy når folk vil delta, så det synes jeg er fint av deg ^^

    4. Tattavkvinnene: Jepp, jeg vant, takket være dere. Det var jo mine folk herfra, pluss EN jente på 17 som stemte på meg da 😀 Nei, jeg overrasket meg selv også må jeg si 😀 For jeg er jo ikke så veldig outfit-dame akkurat. Men når jeg kunne vise noe hjemmelaget, som jeg er litt stolt av, så var det veldig moro. Og jeg synes det var gøy å kunne stille opp når noen vil sette i gang noe, jeg liker jo at folk stiller opp jeg også. Men jeg ble ærlig talt litt overrasket selv 😀 Og særlig at jeg vant 😀 Hi-hi klemmer <3

    5. Nei så kult, vant du?! Hurra hurra for deg 😀 Det var jo skikkelig gøy at du faktisk vant når du kastet deg uti noe sånt! Jeg er verdens største pyse og hadde ikke turt å melde meg på, men du er jammen en tøffing 😀 Gratulerer med seieren! <3 Klem

    6. Fru Stussli: Ja, det var veldig moro. Jeg overrasket meg selv litt med å bli med, men jeg tenkte det er jo bare for moro, og gøy å stille opp på ting, når andre gjør hos meg :–) Og så VANT jeg 😀 Hi-hi Klemmer igjen<3

    7. Gratulerer !! Så moro!
      Den hettekjolen din er jo helt nydelig og helt unik <3 Nå fikk du vel inspirasjon til å finne frem heklekroken igjen?
      Stooooooor grattisklem

    8. Åse Helen: Nei,jeg tenkte på nærbutikken, 😀 Den er rett ved, og har helt greie suksesskaker og sånn 😀 Så du skal få ha de gode kakene dine i fred 🙂 Thi-hi. Og jeg kan jo bake selv også, om jeg får veldig lyst på hjembakt 😀 Nattaklemmer <3

    9. Ritamarita: Ja, det var kjempegøy 🙂 Jeg er veldig glad i fargen og formen. LITT dumt garn,acryl, og den passer ikke i alle anledninger. Men nå kommer tiden hvor den ER passelig å bruke 😀 Tusen takk <3 Klemmer på vei tilbake, uten smitte <3

    10. Jeg har alltid sjokolade kake, krydder kake, eplekake og muffins i fryseren og kanelboller. Det er kjekt å ha noe å servere når det kommer folk. Men det er sjelden at jeg går å henter på kvelden og får håpe det blir siste gang 😉
      Så bra du føler deg litt bedre 🙂 God natt søvn nå så blir det enda bedre. Nattaklemmer med tryllestøv som gjør deg frisk 🙂

    11. Åse Helen: Takk skal du ha 🙂 Ja, moro å vinne 🙂 Tenk å finne sjokoladekake i fryseren da 😀 Det må være deilig 🙂 Formen er i bedring 🙂 En dag til i senga, SÅ er jeg klar tror jeg 🙂 Nattaklemmer fra meg også 🙂

    12. nemmen så kjempegøy!!!! Eg stemte og syns absolutt du fortjente å inne…kuleste outfiten helt klart, kuleste damen også helt klart :D:D
      GRATULERER!!!!
      klememting<3

    13. Hipp hurra så morsomt at du vant 🙂 og du var en soleklar vinner for meg. Så Gratulerer så mye 🙂
      Håper formen din har blitt bedre 🙂 Her sitter vi og spiser sjokolade kake som vi fant i fryseren. Vi kan si at det er deg vi feirer 🙂 Nattaklem fra meg 🙂

    14. Therese Bråthen: Jeg er litt bedre, så det går rette veien det her 🙂 Men blir hjemme i morgen også, for er ikke HELT der jeg bør være 🙂 Var gøy å vinne med hjemmelaget da 😀 Klemmer tilbake <3

    15. Så utrolig morsomt 🙂 Skjønner veldig godt du vant, for den tunikaen er kjempe fin, å du kler den så godt 😀
      Håper du blir fort frisk igjen Frodith, masse god bedrings klemmer fra meg <3

    16. Lithanna: Jeg heklet den i fjor, og hadde den på bloggen i fjor. Men nå fikk den være med i en sånn konkurranse altså 😀 Og VANT 😀

    17. Min matgale verden: Ja, ikke sant, rocker big-time, det var det fineste jeg har hørt 😀 Og JA…NOEN sier at vi drar på årene…men ikke VI 😀 Vi blånekter vi…pffff…trenger ikke briller en gang så vidt 😀 Ha-ha Takk og klemmer i bøttevis tilbake <3

    18. Elin Slåen: Ja, det er det jeg fant ut. Jeg har noen trofaste fine folk rundt meg, det var derfor jeg vant. ELLER fordi jeg er så veldig ung og sprek 😀 ha-ha LER HØYT og skjærende 😀 Ja, tunikaen er ikke så verst 😀 he-he

    19. Margrethe: Takk for det 🙂 Liker å hekle, og nå skal jeg jammen meg fortsette litt med den genseren jeg holder på med. Jeg har bare hvilt armene litt noen uker 😀

    20. Maren Kvalvaag: Takk for det 🙂 Nei, jeg ventet ikke det akkurat 🙂 Mange unge og sveisne jenter med, som er mer vant med denne typen greier 🙂 Men jeg synes det er moro å stille opp, for jeg liker veldig godt om folk blir med på mine greier 🙂 Og jeg kunne ha med hjemmelaget og da er det mer gøy også 🙂 Så jeg ble superglad når jeg vant 🙂 Takk takk 🙂 Litt bedre i dag 🙂

    21. Hekleri og Ra: Takk for det. Ja, denne heklet jeg i fjor. Første skikkelige plagget jeg laget. Så heklet jeg en kjole i sommer, solkjole. Den ble fin også.Men har seget litt i stroppene, så jeg må gjøre noe med de… Men gøy å hekle. Jeg hekler på frihånd, for orker ikke oppskrifter. Så da blir det litt RARE løsninger noen ganger også 😀

    22. cathrinehenriksen: Ja, det var supergøy altså 🙂 Må bruke den litt mer også 🙂 Den er litt varm, når det er varmt ute. Og når det er kaldt er den litt for kort i ermene. Så den er litt vrien 😀 Hi-hi Fin men ikke SÅ praktisk 😉

    23. Helge: Ja, det var moro 🙂 Og det var mange fine antrekk på jentene. Jeg synes det var ekstra gøy fordi jeg hadde hjememlaget 🙂 Håper du har hatt en bra dag på jobb. Her blir det en dag til under pleddet, så er jeg nok nesten frisk igjen 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    24. Merevil: He-he, ja…jeg har kanskje det 😀 Og nå skal jeg i gang med heklekroken igjen, for jeg kjente jeg fikk lyst å hekle igjen. Har hatt skikkelig hvilepause for armene etter julekalenderen 😀

    25. Karina Larsen: Veldig moro her jeg ligger i sofaen, havlsyk. Jeg har aldri vært med på noe sånt her inne. Og når jeg hadde noen hjemmelaget så var det ekstra gøy å være med 🙂

    26. cathrinehenriksen: He-he, man måtte jo ikke stemme. Men noen gjorde det, og det var litt moro. Litt ekstra gøy fordi jeg hadde hjemmelaget 🙂 Klemmer <3

    27. Gratulerer med seieren, en god start på februar kan man si. Det var moro at du vant. Vanligvis er det jo du som sender ut ting som andre har vunnet hos deg. Dette var moro.
      Ha en fin aften…..

    28. Eva: Ja, det var ganske gøy 🙂 Jeg lager jo litt ting, men har ikke så mye outfit-innlegg ellers. Bare om jeg har kjøpt noe nytt som jeg er VELDIG stolt av 🙂 Var litt artig å være med da 🙂 Og jeg kjenner jeg må i gang med heklingen igjen. Jeg har et prosjekt på gang, men LITT for slitne armer, og lei etter julekalenderen. .Men nå får jeg i gang igjen 🙂 Takk og klem tilbake <3

    29. annebe: Ja, det var veldig moro 🙂 Jeg var jo veldig stolt når jeg laget den tunikaen og gøy den kunne få svingt seg litt på blogg igjen også 😀 Takk og klemmer tilbake 🙂

    30. Åhh, så gøy 😀 Hadde jeg fått med meg dette (får jo ikke med meg noe når jeg er på tur) så hadde jeg helt klart stemt jeg også- men så greier du det jo fint uten min hjelp også 😀 Hipp Hurra 😀

    31. Åååå nei , jeg fikk med meg at du var med men IKKE at jeg skulle stemme 😮 Nå føler jeg med dum 😮 Men heldigvis vant du da…… Å bildet var jo suverent bra , tatt ute i snøen og greier 🙂 Veldig fin <33 Og tøft gjort , skiller seg ut da 🙂 Sikkert for du har laget den selv og den kler Fodithen så bra 😀
      Super lekkert 🙂
      Fortsatt god bedringslemmer <33

    32. Gratulerer <3 Så utrolig artig da 😀 Og kjempefin tunika også. Det man har laget selv, betyr så uendelig mye mer enn det kjøpte, som alle andre har maken til 🙂 Kreativ og flott.
      Og noen gleder er jammen gode å få når man sliter ut sykesenga 🙂 Det er vel fortjent da 🙂
      God bedring klem til deg <3

    33. Ingen overraskelse at du vant for meg, for du utmerket deg så fint. For det første er du søt, for det andre er kjolen vakker og for det tredje har du laget den selv! Masse gratulerer. Nyt at det ble deg! Klemsiklem og god bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg