Hipp Hurra!!

Hvis du var innom meg i går, så så du kanskje denne damen..?

Hun var en av mange som jeg presenterte fra Blogg-blokken min.. for denne jenta er en av de nærmeste naboene mine nemlig. Hun er en av de som kommer innom nesten daglig. Noen ganger for  å “drikke kaffe” og skravle litt en stund. Andre ganger er hun kanskje innom mer av “låne-sukker”- typen-visittt 😉  Men uansett lengde på besøket…hun kommer alltid. Og hun har alltid mase hyggelig å prate om, og er veldig blid og koselig.

Tbraathen.blogg.no eller Therese har jeg kjent under et år, men den tiden vi har kjent hverandre har vi pratet mye. Hun gir av seg selv, er ikke redd for å være åpen og ærlig. Og sånne folk kommer man jo litt innpå., og blir glad i. Therese er åpenhjertig på bloggen sin, forteller om ting som er vanskelig eller om ting hun er veldig glad for. Hun har hatt det en del vanskelig perioder tidligere i livet, men er nå veldig fornøyd med livet sitt, som hun deler med kjæresten sin i Skien.

Therese er veldig positiv, tar tak i ting, og jobber mot målene sine. Et av målene nå er å komme i jobb igjen etter at hun har vært ufør etter en prolaps. Hun er 50 %  friskmeldt og ønsker å jobbe i interiørbutikk og med interiør, som hun gjorde tidligere før prolapsen. Hun er superglad i familien sin og vennene sine, og jeg synes hun virker flink til å vise folk hun er glad i netopp det: at hun er glad i dem.

Favorittfargen til Therese er rosa, og noe sølv,selv om mange mener hun kler godt rødt, og hun har en del av dette i klesskapet. Hun liker skrekkfilmer, action og thrillere. Når hun skal ut å reise, liker hun godt å reise i Norge, gjerne i fjellet, og hun mener det er mange plasser i Norge hun kunne tenke seg å se mer av. Hobbyene hennes er trening, blogging, lesing og matlaging. I tillegg til å styre med litt interiør-“greier”.

Og tror du dette er en HELT alminnelig blogg-anbefaling? Nei, der tar du feil!!

 

For Therese har bursdag i dag så klart!!!

 

Gratulerer med dagen, kjære Therese!!

Håper du får en fantastisk dag i dag. Du er en blid og positiv jente, som det er hyggelig å ha her inne i blogg-blokken. Håper du fortsetter å kose deg med bloggingen, og blir bloggnaboen min riktig så lenge, for det er alltid hyggelig med “kaffe”-besøk av deg. Fortsett å være den herlige jenta du er 🙂

Og i dag har jeg bakt kake til og med, så i dag er det ekstra koselig. Du må jo få bursdagskake! <3

 

 

Så håper jeg at SVIGERS tar seg av den EKTE feiringen der i Skien med deg… 😉

 

Ha en strålende dag! Store bursdagsklemmer fra meg <3

 

 

 



#bursdag #bursdagsinnlegg #feiring #gratulerer #tbraathen
42 kommentarer
    1. InoSc: Ja, jeg er nok ganske glad og eventyrlysten 🙂 leken og humoristisk. Samtidig som jeg er voksen og moden nok på de områder i livet hvor det trengs 🙂 Ha en flott kveld 🙂

    2. Awww, tusen takk for det! 🙂 synes du har en bra blogg, og da spiller ikke alder noen rolle 😀 (som du sier)
      Synes du kler det røde veldig godt jeg, forbinner rød med glad og eventyrlysten :p følger allerede bloggen din jeg, vil ikke gå glipp av noe! 😉

    3. InoSc: Takk for det 🙂 Ja, jeg har øvd en stund 😀 Ja, jeg syne det er veldig ok å “slå ut håret” og sånt, selv om jeg er litt eldre også jeg 😀 Liker det knallrødt. Jeg har hatt mye rødt opp gjennom, og svart noen ganger. Jeg begynner å følge deg nå på blogg, jeg synes du virker som ei artig jente. Jeg har ikke maaange yngre på listen min, men jeg har ei jente til på 17, shoppy, som tar utrolig fine bilder. Og har jeg noe felles med folk så spiller det ikke noen rolle om folk er 17 eller 60 i mine øyne 😉

    4. Du er jo sykt flink, synes Paint er kjemoevanskelig å tegne i 😮 gratulerer med antrekk seieren, forresten 🙂 vel fortjent!
      Må jo slå ut håret når man er ung, farge og klippe litt er bare gøy, så ser man litt variasjon i fotoalbumet :p

    5. margarites: Det høres ut som veldig koselig med overnatting for en natt da. Det gjør helgen litt annerledes. Kose dere masse 🙂 Klemmer <3

    6. Klart det måtte bli bollesmaking også, og de ble godkjent 🙂 Noen dager går tiden bare altfor fort her synes jeg. Og i morgen skal vekkerklokken på, enda det er lørdag! Men mannen og jeg vil dra litt tidlig på tur for å få litt ut av dagen. Bilen må pakkes, men for en overnatting trenger vi jo ikke så mye. Litt klær sånn at vi kan gå tur så klart, og litt mat. Resten ligger i bilen til vanlig. Satser på å ta en tur og parkere ved sjøen, og kanskje treffer vi et vennepar også, for de har hytte like ved. Du får ha en riktig fin helg. Klem <3

    7. InoSc: Hei-hei, Ino, husker deg fra stemming på antrekket mitt 😉 Du med det fine blå håret, som skifter litt skjønner jeg 😀 Moro med farger 🙂 Jeg bare tegner i Paint jeg, ikke noe mer spennende, men jeg har tegnet i Paint i et par år nå, og blir vel litt flinkere etter hvert 😀 De brukes jo bare på bloggen her for å illustrere noen poenger i enkelte innlegg, eller for å vise bloggere 🙂 Jeg synes det er veldig moro å tegne da. SÅ du innlegget mitt fra i går, med en HAUG med bloggere, som folk skulle gjette på? Morgen-innlegget mitt i går 🙂 Bare tegninger der 🙂 Håper du koser deg med fredagen 🙂

    8. Fine tegninger, lager du dem på noe spesielt program eller er du bare veldig flink? 😮
      Gratulerer til Therese forresten, får titte innom bloggen hennes og gratulere henne 😀

    9. margarites: Ja, jeg savnet deg i i går 🙂 OG Veronica, for hun har enda ikke vært innom, og jeg har sagt fra i meldingsboksen til og med… Men bra du kjente igjen henne da 🙂 Og nå legger jeg snart ut svarene, og de som hadde NESTEN alle riktig :-DSÅ koselig med bollebaking, og ikke minst smaking kanskje 😀 Ha en flott fredag kveld <3 klemmer masse <3

    10. Cathrine Henriksen: Ja, gøy å feire fine folk 🙂 Og har jo tegning fra før til og med 😀 Og du stakkar med sterilisering av leiligheten og alt 😀 Men blir koselig med alt besøket da, uansett støv på hjernen 🙂 Klemmer på vei til deg <3

    11. Eva: Ja, jeg har bursdagsinnlegg til alle jeg får snusen i bursdagsdatoen til 😀 Og den fisker jeg fram sånn innimellom fra alle bloggvenner 🙂 Og da er det kos å feire dem litt med kake og tegninger om jeg kan 🙂 Kos deg i kveld <3 klem <3

    12. annebe: Nå er det masse bursdager framover 🙂 Og moro å feire folk som har bursdag. Og når jeg har tegninger i tillegg, da er det ekstra moro 🙂 Ja, solnedgangen i går var nydelig 🙂 Klem til deg også Annebe, og kos deg med kvelden 🙂

    13. natheless: Ja, det er bare å sjekke ut litt i bloggverdenen, og det tar jo litt tid å bli kjent med folk. Men har man en liten leserkrets, så blir man litt kjent faktisk 🙂 Så koselig med mann tidlig hjem med baking og annen kos på en fredag. Jeg håper på lit finvær i morgen, så blir det bilder 🙂 Klemmer i vei <3

    14. Gratulerer med dagen til Therese! Jeg ser at dagen i går har gått meg “hus forbi”, for jeg så ikke alle tegningene dine før i dag. Og der kjente jeg straks igjen kollegaen min, Veronica! Det var gøy, og det var ikke vanskelig å se at det var henne. Ellers kjenner jeg en del av de andre også, men ikke alle. Tiden bare flyr av gårde. Nå i kveld skal jeg bake noen boller til søndag – for ungene blir visst ikke helt fornøyd om det ikke dukker opp fastelavnsboller på søndagen. Og i morgen tar vi oss en tur med bobilen, så da må sånt ordnes på forhånd. Ha en flott fredag (selv om det er den 13…) Klemmer <3

    15. Hurra for Therese og fine bursdagsinnlegget ditt 🙂 Enig med deg , flott jente hun 🙂 God klemmer på vei fra meg som holder på å sterilisere leiligheten 😀 Mamma og bestemor kommer søndag , å DA må det skinne i alle kroker her ;-D Haha ….familien støv på hjernen vet du ;)) Ja bortsett fra meg da 😀
      God fredagsklem ,endelig helg 😀

    16. Åhh…så utrolig kjekt med en sånn type bursdagshilsen 🙂 Gratulerer så mye til Therese 🙂 Håper dagen hennes er fantastisk. Og med så gode venner, kan den bare ikke slå feil 🙂
      En god helg til deg også, og kos deg masse 🙂 Klem ♥

    17. Gratulerer så mye til søte Therese 🙂 ..håper det kommer flere innlegg fra henne etterhvert igjen også 🙂 Og du husker på “alle”snille du 🙂
      Så flotte bilder du hadde i forrige innlegg..helt nydelige 🙂 Klem til deg og Therese <3

    18. Gratulerer til henne. Ny person for meg,som jeg utforsker bloggen til om dagen. Finfin dame! Her er det visst allerede helg? Jeg har da fått trimmet en time i regn-snøværet, blitt kliss bløt og vært glad jeg kom inn igjen. Men jeg smilte hele turen og etterpå, fordi jeg er fornøyd med meg selv. Her er det varmegrader og nesten grønt. Jeg burde egentlig titte over kanten på terrassen og se om snøklokkene har kommet? Vårtegn er godt! Jeg skal bake litt i dag og det blir en diger gjærdeig. Mannen har fri på fredag, fordi han jobber superlange dager ellers i uka, så jeg føler altså at det er helga allerede. Nå skal jeg feie over gulvene. og så er det bra nok til helga. Kos deg på fredagen.Klemsiklem 🙂

    19. ligner veldig men eg husket ikkje henne så veldig godt for hun er ikkje en eg leser…..eg ser henne kommentere hos deg og Pippi ofte så hun er kjent sånn 🙂

    20. cuskima: Hi-hi, men du har mange riktig også 🙂 Hi-hi. Kommer fasit i kveld 🙂 Ja, dette var Therese 😀 Ikke SÅ lett å tegne 😀 Synes den likner LITT jeg da 😀

    21. Moving On: Ja, vi må jo feire Therese 🙂 KJente du forresten henne igjen på tegningen 😀 Kos deg i dag du også da 🙂 Klemmer <3

    22. Therese Bråthen: Så koselig at du ble glad, det var meningen det 🙂 Ja, fint du blir værende der i blogg-leiligheten din 🙂 Kos deg masse da <3klemmer <3

    23. Å, når jeg leste dette kom det en liten tåre i øyenkroken. Så utrolig fint skrevet og tusen tusen takk for en så fin bursdags hilsning 🙂 Å gleder meg til å smake på kaken du har bakt 🙂 Kommer til å være blogg naboer i mange år vi fremover, å det er noe jeg setter stor pris på 🙂 Mange klemmer tilbake til deg kjære frodith <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg