Flakser og flyr- ut på oppdrag..

Jepp….da er jeg “ready for take-off” snart!!

Skal spre vingene mine…gleder meg som du ser… magen full av sommerfugler…

Jeg skal ut på oppdrag for blogg-venner..

 

Jeg ba i går om “utfordringer” eller foto-temaer for dagens foto-safari (se HER)

Og det betyr at DU kan gi meg et foto-oppdrag jeg skal prøve å gjennomføre på dagens utflukt;-)

 

Det kan være temaer  av SNKE-arten

 

eller noe helt annet….

…som vår eller dyr….

 ELLER noe som jeg ikke aner hva er enda…. Men da må du være rask for nå går jeg snart….

 

Foreløpig er DETTE  utfordringene jeg har fått :

–  bilder fra Akerselva

– bilder med “blury” bakgrunn eller “blury”  bilde i forgrun…

– vår-tegn

– en fugl ved Akerselva

– himmel

– vann

– fargerikt

– dyr i byen, ovenifra og ned,  romantisk…

– et kult bilde av søppel

– stor mann eller morsomme ting folk har slengt fra seg..

– en katt

– en skatt noen har slengt fra seg

– en hest ( Veronica vet jeg er redd dem…)

 

Vel, nå er jeg snart på tur ut døra…. Så….

 

Hva synes du jeg skal ta bilder av?

Har du en foto-utfordring til meg i dag?

 

 


 

#foto #fotoutfordring #oppdrag #bilder
48 kommentarer

Siste innlegg