Når sambarytmen overtar kroppen… ;-)

Nå er det ikke lenge til….vi skal riste rumpene vegg-i-mellom, etter sambarytmer og heftig musikk…

Nå  er det ikke lenge til…vi kommer sprettende med fargerike klær, ugjenkjennelige ansikter og rare

sprell..

Nå er det ikke lenge til du kan stå der måpende på siden og se den rare menneske-mengden bukte seg

gjennom blogg-gaten, med høye rop og vaiende fjær og faner..

Sånn er det når sambarytmen overtar kroppen…

 

Hvis du ikke vil bli stående på sidelinjen å se, må du sende meg et bilde sånn at du får vært med.

Jeg har fått inn noen bilder, men hvis vi skal få tidenes lengste karnevals-opptog her i blogg-blokka,

så trenger vi flere 😉

Så her kommer invitasjonen igjen :

 

Er det lenge siden du var på karneval?

Har du vært på karneval på blogg før?

 

 


#karneval #kostymer #rytmer #samba #dans #fest #ukledning
30 kommentarer
    1. Linda: Da er det på tide du blir med nå 😀 Kle deg ut, og få noen til å ta bilde av deg 🙂 Og send det til meg før fredag kl 22 😀 Ja, vi må jo lage litt gøy her 😀

    2. Nei i dag var det deiger og rører som ropte så fælt på meg borte ved kjøkkenbenken, og plutselig var klokken langt på kveld 🙂 Tror jeg vet hva jeg vil være….tror jeg… 😉

    3. Min matgale verden: Du mener altså at jeg egentlig bør lukke opp tidlig igjen, som før i tida…eller? Eller er dette mest ferieproblematikk 😀 Men jeg er veldig glad for at du kommer jeg altså 🙂 Selv om det er sent. Jeg får bare tåle at du sitter litt i sofaen til de andre også ;-)Men endelig er du her, og jeg er minst like slapp i sofaen her som deg 😀 Uten vinterferie ;-D Stor god klem. Og venter på bilde i spenning 😉

    4. woop woop. Jeg har et problem! Neida, ikke karnevalsbilde, det kommer, bare jeg kan bestemme meg for hva jeg vil være…. problemet mitt er at om jeg ikke går inn til deg om morgenen, så må jeg forbi så mange av våre felles gode venner her i blokka, FØR jeg kommer ned til ditt innlegg….for jeg går liksom den veien jeg da, er litt gammeldags sånn, kunne selvsagt gått RETT inn til deg, vi kjenner jo hverandre såpass godt, men så er det litt koselig å trave nedover da, og så har de så mange fine innlegg, alle disse vennene våre, og så ,må jeg innom, prate litt…det tar tid. Men nå kom jeg. Og du er sistemann for i dag tror jeg, ellers blir jeg gående her i hele kveld. Så da blir jeg her hos deg jeg da, hvis det er greit .) klemmer fra vinterferieslapp kropp i sofa 🙂

    5. Åse Helen: Jeg så det var kommet bilde:-) Herlig 🙂 Gleder meg til å vise dere folka i opptoget 🙂 Tusen takk for at du er sporty og stiller opp 🙂 Klemmer <3

    6. Jeg jobber med saken. Tror jeg skal være et dyr faktisk, så kan jeg sitte å se på samba sprudlende mennesker 🙂 Kose deg med ettermiddagen 🙂 klemmer

    7. Lithanna: Du var jo med i fjor også 🙂 Med to bilder faktisk 😀 Går fint i kveld 🙂 Opptoget blir på lørdag 🙂 Må skje før mars vettu 😉

    8. Fru Stussli: Ja, i morgen går fint 🙂 Gleder meg til å se 🙂 Jeg kommer en fort tur på bakrommet, har masse å fortelle, men et elendig tastatur hjemme nå. Så kommer NÅ!! Du får lese når du har tid 😀 Stor god klem til verdens beste Bente <3

    9. Hei på deg
      Jeg jobber med saken, men det ser ut til at det må bli i morgen formiddag 😀 Jeg har en plan og jeg har funnet frem malingen 😀
      Gleder meg!!!!
      Nå må jeg lage programmer for tre svømmetimer. Hu og hei hvor det går!!
      Ha en fortryllende onsdag!
      Mange klemmer

    10. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Herlig det jeg fikk 🙂 Jepp, riste på rumpa til rytmer i små skjørt, men DET blir ikke meg altså 😀 Ikke på bloggen hvertfall 😀

    11. Grete/Margarites: Eventyrfest høres lurt ut 🙂 Og koselig. Det er jo festen som er viktig, og ikke hva man har på 🙂 Og det gjelder også her på blogg. Samme hva man er, bare vi kan le litt av oss selv og kose oss litt 🙂 Ha en strålende onsdag <3 Klemmer <3

    12. Eva: Så bra 🙂 Jeg har fått god respons på mange som vil være med. De fleste kommer med bilder i siste liten…det er jeg vant til 😀 Men fått noen 🙂 Klemmer <3

    13. Jeg har vært på ditt karneval før! Ellers så er det lenge siden sist jeg var på karneval, for på jobben har vi “eventyrfest” i februar. Da kler vi oss ikke ut, men har noen fargerike stoffkjortler på oss. Alle blir pyntet i barnehagen, og vi unngår kjøpepress på foreldre. Men vi koser oss og spiser og har underholdning for hverandre. Nå er det jobb igjen, vinterferien merker vi ikke noe til på vår avd, kun et barn har fri (mens 6 av 9 foreldre har fri!) Nå må jeg fly, ha en fin dag <3

    14. Har vert på karneavl1 gang. Vil gjerne flere ganger og ta masse bilder) karneval på blogg har jeg ikke vert med på, trives best bak linsen hehe. I dag er ikke formen ok, halsen er som sandpapir og da er kjeller oki og ha, mye man kan lagre der))
      Ser frem til bildene, kansje, sier kansje det kommer noe)))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg