Med rumpa i været!! ;-)

 

Ja…jeg regner med at DU som JEG har stått med rumpa i været i hele dag og gravd i søle og snø etter

hestehov??

Du vet den lille gule jeg ba deg jakte litt ekstra på?? Og fotografere…

Vel …JEG har ikke funnet den…Jeg fant bare IS jeg… Men nå kan du også slutte å jakte så veldig!! 😀

 

For Fru Stussli har allerede funnet den!!! 🙂

 

Fru Stussli, som bor nesten i skogen…og som har snø og folk på ski overalt  rundt seg…

 

Men i dag hadde hun klart å finne noen flekker, uten snø….Og DER sto de gule små og lyste …

Hadde presset seg opp av bakken…for å få litt sol vil jeg tro… Men Fru Stussli hadde ingen avis der da…

eller noe annet dato-bevis med seg….så hun tok med seg en av dem hjem, og lot de andre få stå 🙂

 

En liten hestehov og mobil-dato-bevis 🙂

 

Så oppdrag utført Fru Stussli <3<3 Nå har du skaffet oss våren tilbake 😉

Gratulerer med seieren!!

Premie kommer over helgen <3

 

 

 

 

#hestehov #konkurranse #vår
35 kommentarer
    1. HÆ? Hvordan er det mulig xD Jeg blir like overrasket hvert år over hvor flinke folk er til å lete! 🙂 Veldig koselig å se igjen de gule små krabatene da! Nå er jeg klar for skikkelig vår <3 Klem

    2. Nææ, så gøy, og så tidlig i mars da 🙂 Her er det nok like før de spretter ut, for det er bart og mildt 🙂
      Og jeg GLEDER meg til vår! 😀

    3. Seriøst- jeg lette som en gal i går på en liten tur i Mandal, og jeg har sett rundt her hjemme den siste uken også, men null tegn 😛 Drøyer vel to uker til som vanlig 😛 he he
      Men så gøy at hu faktisk fant noen 😀

    4. natheless: Ja, jeg skal også lete, selv om JEG ikke kan vinne 😀 For nå skal våren vises fram for alt den er verdt 😀 Klemmer lørdagsklem <3

    5. Eva: Ja, man må DRA fram tegnene 🙂 Og blir kanskje flere i løpet av helgen.Jeg sovnet så tidlig i går 😀 Jeg som skrøt på meg all piffen 😀 Klemmer godklemmer<3

    6. Supert av fruen. Jeg fikk besøk, og etterpå dro vi i overraskelsesbursdag, så det var den hestehoven. Men jeg skal nå lete etter den i morgen uansett om fruen vant jeg da. Det er så herlig med vårtegnene. Kos deg i kvelden. Klemsiklem 🙂

    7. Så herlig altså 😀 Veldig kjekt å få bilder av våren presentert her på bloggen 😀 Det er sånt man blir skikkelig glad av 😀
      Kjempegod vårhelg til deg og alle andre <3 Klemmer godt <3

    8. Engla: Jeg har heller ikke funnet noen… Men fant bare noen vakre istapper i går, som hang så pent i en foss.. Nesten som diamanter 🙂 Gåsunger er MINST like fint <3De blir man glad av ja 🙂 Håper du har en fin kveld også 🙂 Jeg skal i nærheten av deg i morgen. Men vet ennå ikke hva vi rekker. Sender en sms, HVIS vi rekker noe <3 klemmer til deg <3<3

    9. Åh så herlig <3 Det er vår!
      Jeg har sett etter blomster jeg også, men ikke funnet noen. MEN i dag så jeg at det har kommet gårunger på trærne og det gjør meg glad 🙂
      Ønsker deg en fin kveld og en riktig god helg min venn <3
      Klem fra Engla

    10. Fru Stussli: Yeahh!!! Du vant, Mor Hestehov er kåret, og da er det vår <3 Nå gleder jeg meg bare til alt vi skal gjøre i vår, hoppe strikk og blåse såpebobler 😀 Stor diger fredagsklem til deg min venn <3

    11. cuskima: Nei, jeg har ikke sett EN jeg heller…Men jeg skal se litt ekstra i helga, selv om jeg HELT sikkert ikke vinner da 😀 Ha en smashing kveld fineste <3

    12. Ja nå er virkelig våren inne for fult 🙂
      Ja de marihønene synst jeg er underlige ting!=)
      Men men=)
      GOOD HELG snuppings og kos deg i helgen!:D

    13. Therese: Ja, det er fint om man ser hestehoven for sin egen del. Det er jo det viktigste 🙂 Men skal man ha premie hos Frodith, så må man sende inn :-DHåper du har hatt en fin dag også 🙂 Klem <3

    14. Moving On: Ja, nå var det fru Stussli som vant 🙂 Og da blir det veldig vårlig med en gang 🙂 når hestehoven er funnet. Og jeg går i joggesko hver dag 🙂 Herlig!!! Veldig rart med de marihønene da synes jeg :-)Men er vel et bol et sted 🙂

    15. Yeah!!!!
      Jeg vant 🙂 Mot alle ods 😀
      Så moro! Nå har jeg delt innlegget med facebookverden slik at de skal se at jeg er Mor Hestehov 😀
      Stooooooooooor seiersklem til fineste frodith <3

    16. wow her………er det regn og døde blader -ingen hestehov i milsomkrets selvom gresset er grønt og har vært i hele vinter
      grattis!!!!
      ha en smashings fredag <3

    17. GRATULERE TIL FRØKNA MED SEIEREN!! 😀
      VÅREN ER KOMMET for fuult.. og jeg ELSKER det.. liiiiker det!!!
      fant føere hestehover i går og i dag vi også, og en haug med marihøner!! skjønner ikke HELT den jeg da men!
      who cares, det er vår!! 😀
      solbrilene er funnet frem og i dag røyk til og med ytterjakka av, og vi gikk i fleece og kjente solen varme oss ute!!
      kjenner jeg er uber lykkelg i dag!! hahahhaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg